Hm, maar deze worden weer gedropt bij London 1948... Waarschijnlijk weer 10 paar ofzo, zucht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef SHOOOTO het volgende:
HTM Flyknit > Flyknit Racer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd waar de Racers worden gedropt.
Ehh, bij postkantoor gewoon declaren wat het is (sportschoenen) en de waarde (50 dollar voor lage douanekosten) en klaar? Verzendkosten staat erbijquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef Modus het volgende:
Mensen ervaring met shippen naar bv. US, als je een paar verkocht hebt ofzo?
Maak je dan gewoon zelf een factuurtje, met verzendkosten daarop vermeld?
En binnen EU, ik weet daar in principe geen factuur mee hoeft, gewoon niet doen dan en evt. kosten verantwoordelijkheid van de koper?
Klopt, maar bestaat de kans dan dat de koper zich alsnog bij je meldt, of volstaat het dan om bv. zijn Paypal-overschrijvingsbewijs aan de douane te overhandigen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef M1stral het volgende:
Toch niet jouw probleem. Koper weet dat ie wellicht een naheffing krijgt.
Nee, jij hoeft niets meer te doen. de douanekwestie is zijn probleem. Hij moet dus de paypalfactuur aanleveren bij de douane. En als hij slim is shopped hij die naar 50 dollar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt, maar bestaat de kans dan dat de koper zich alsnog bij je meldt, of volstaat het dan om bv. zijn Paypal-overschrijvingsbewijs aan de douane te overhandigen?
Zijn wel erg nice zeg!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Sinji het volgende:
Om precies te zijn: Asics Gel Lyte III Black/Yellow 2009
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:36 schreef HenkXL het volgende:
115euro voor een Janoski ID, hmmz toch wel aardig prijzig
Neeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb die 3 gekocht voor die zwarte fragments![]()
40 euro voor alledrie op ebay
Ik had het gezien, maar de clots hebben ze alleen nog vanaf 11 toen ik keek. Is me te groot. Wel jammer. Anders was het instant buy.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef Bajskorv het volgende:
Caliroots heeft het blijkbaar niet makkelijk, er is nog veel meer in de sale gekomen. Wat picks hieronder. Ik neem zelf een paar Court Stars en Superstar, mijn oude paren zijn echt te gaar geworden en ze horen gewoon in mijn kast te staan, vind ik.
55% korting
[ afbeelding ]
50% korting
[ afbeelding ]
50% korting
[ afbeelding ]
50% korting
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar de volle pond voor die schoenen was ook veel te veel. De Engelse shops boden ze aan voor 85 pond of zo. Cali 150 euro. Vind Cali sowieso bij veel dingen prijzig vergeleken met andere shops.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb 11, maar niet echt mijn ding. Wel frappant al die sale, volgens mij beginnen de sneakershops de downturn ook te voelen...
Ach, de euro helpt ook niet echt meer mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de volle pond voor die schoenen was ook veel te veel. De Engelse shops boden ze aan voor 85 pond of zo. Cali 150 euro. Vind Cali sowieso bij veel dingen prijzig vergeleken met andere shops.
Is mij te groot helaas. Op zich ben ik redelijk voorzien nu, maar de nieuwe Taka Hayashi derby zou ik wel willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die die bushwackers graag wilden: er staat een paartje op mp maat 10,5 voor 150. Miss leuke deal als je ze nog zoekt.
Heeft iemand ze voor je gehaald, of versturen ze wel als je het lief vraagt? Volgens website "in store only" namelijk...quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:56 schreef vault_tec het volgende:
dank je. Hopelijk stort de belastingdienst die 552 euro die ik nog van ze krijg snel
twitter:Politie twitterde op zondag 29-07-2012 om 19:30:32#Waarschuwing voor valse e-mail waarin staat dat u belasting terug kunt krijgen. Vul DigiD NIET in, RT voor anderen! http://t.co/OFzvTa24 reageer retweet
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef d1ce het volgende:
[..]twitter:Politie twitterde op zondag 29-07-2012 om 19:30:32#Waarschuwing voor valse e-mail waarin staat dat u belasting terug kunt krijgen. Vul DigiD NIET in, RT voor anderen! http://t.co/OFzvTa24 reageer retweet
Vind em best oké eig. Heeft wel wat.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, jammer genoeg niet mijn CW, maar bij Urban Outfitters wel een nieuwe Roshe volgens mij. Bezorgen wereldwijd.
[ afbeelding ]
Met blote voeten of dunne sokken?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ben echt verslaafd geraakt aan de Roshe, krijg die dingen niet meer van mijn poten af. Wat een relaxte schoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ik draag ze soms bloot, soms niet. De Roshe heeft een rubberen voetbed en is dus juist erg geschikt voor blote voeten, verder ook omdat hij erg luchtig is. Beide helpt met bacterien e.d., en je kunt hem makkelijk schoon maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:40 schreef Sinji het volgende:
Blote voeten is altijd slecht voor je schoen. Takel je de schoen sneller af door de bactieren etc.
Ok nice, ik heb zelf dus nog geen Roshe's tot mijn spijtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik draag ze soms bloot, soms niet. De Roshe heeft een rubberen voetbed en is dus juist erg geschikt voor blote voeten, verder ook omdat hij erg luchtig is. Beide helpt met bacterien e.d., en je kunt hem makkelijk schoon maken.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:43 schreef HAL9000S het volgende:
Nou en, soms kan het niet anders!
[ afbeelding ]Haha, ik wil wel weten hoe zoiets loopt thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok nice, ik heb zelf dus nog geen Roshe's tot mijn spijt
Die midsole had gewoon wit moeten zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef don-diablo het volgende:
http://hypebeast.com/2012(...)cs-neptune-gel-saga/
Not bad at all. Mooier dan de vorige blauwe saga iig. Rustigere colourway.
haha, natuurlijk niet :pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:55 schreef Nezhi het volgende:
Nee hier:
http://www.noboysallowed.nl/
Ik heb alleen mijn voorletter en achternaam opgeschreven, voor het geval dat het echt alleen voor vrouwen is
die shop zelf is inderdaad wel alleen women only m'n meisje komt er nog wel eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:55 schreef Nezhi het volgende:
Nee hier:
http://www.noboysallowed.nl/
Ik heb alleen mijn voorletter en achternaam opgeschreven, voor het geval dat het echt alleen voor vrouwen is
Zeker weten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Footscapes vind ik ook niets, Asics daarentegen wel nice Nezhi
Komende Janoski quickstrike tevens![]()
[ afbeelding ]
Hèhè, bordeelsluipers met lunarlon.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:39 schreef HAL9000S het volgende:
Ok, they've taken it too far with the Cole Haan lunar thing
[ afbeelding ]
Cheap. Zou op zich wel een paar willen hebben, maar eig ook weer niet. Heb m'n Taka Hayashi en 2 paar red wing. Heb een paar (non Clarks) desert boots weggegeven aan m'n pa enige tijd terug.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de liefhebbers van clarks:
http://www.clarks.eu/c/mens-sale#Saletype-is-7025off
Die dingen hebben vaak een dikke zool met een reden, maar red wing wabasha hebben bijvoorbeeld een relatief dunne zool. Ik weet er geen algemene benaming voor maar is wel te vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef Nezhi het volgende:
Is er een speciale benaming voor boots met een dunne zool? Ik kan, als ik op boots zoek, alleen modellen zoals Red Wing vinden die een hele dikke zool hebben.
[ afbeelding ]
Hmmm, jammer dat de sand suede er niet bij staat. Anders instacop, echt heel cheap. Had die van mij voor 125,-quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de volle pond vind ik ze het niet waard om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:55 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Hmmm, jammer dat de sand suede er niet bij staat. Anders instacop, echt heel cheap. Had die van mij voor 125,-
Inderdaad maar ik denk dat zulke modellen sowieso veels te lomp bij mij staan. Vandaar dat ik de wat dunnere dingen zoekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die dingen hebben vaak een dikke zool met een reden, maar red wing wabasha hebben bijvoorbeeld een relatief dunne zool. Ik weet er geen algemene benaming voor maar is wel te vinden.
Nee, hoor. Ik kom er soms (asics daar gekocht) en ik denk dat atta boy daar ook soms zou kunnen slagen. Ze verkopen ook aan mannenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die shop zelf is inderdaad wel alleen women only m'n meisje komt er nog wel eens
echt waar? ik ben daar een keer of 3 geweest maar heb nooit iets gezien qua mannen modellenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kom er soms (asics daar gekocht) en ik denk dat atta boy daar ook soms zou kunnen slagen. Ze verkopen ook aan mannenwomens only klinkt gelijk zo streng.
No Boys Allowed heeft alleen dames of GS maten. Mannen met een kleine maat kunnen dus ook daar terecht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
echt waar? ik ben daar een keer of 3 geweest maar heb nooit iets gezien qua mannen modellen
Vault terug van de ban, thug life yo!quote:
Swag on a thousand, call it potato.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vault terug van de ban, thug life yo!![]()
Hoef die huf sokken denk ik niet meer, heb gisteren 5 paar spongebob sokken gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef d1ce het volgende:
Even een tussendoortje, iemand kan mij vast wel vertellen welke NB's dit zijn.
Ik gok op New Balance 574SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
576 volgens mij. correctie: 574SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gel lyte 3 loopt ook lekkerder dan verwacht. Misschien even wennen omdat ze geen tong hebben maar ze gaan echt om je voet heen zitten + zool is ook goed. Nog steeds niks zo lekker als lunar gehad maar denk ook dat dat nooit zal veranderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Nezhi het volgende:
Ik denk dat ik zeker nog meer Asics ga halen. Heb voorheen alleen maar sportschoenen ervan gehaald, maar deze GT-IIs lopen echt hemels.
[..]
Ik gok op New Balance 574
Dan moet het deze zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je haar ook vragen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook heel tevreden met m'n GLII, maar m'n zx500 zijn toch relaxter voor nu omdat ze wat lichter zijn en delen van mesh hebben wat lekker is qua ventilatie met lekker weer.Love will tear us apart (Joy Division)
Wanneer en waar te halen? Adidas heeft op zich genoeg modellen in het assortiment die relaxt zijn zoals oa campus, superstar etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef Bajskorv het volgende:
Thuis even snel mijn Adidas maat checken, heb al tijden niks meer gekocht van die lui.
Hanon pre-order, komt uit in September. Kut trouwens voor julie, de euro's worden steeds minder waard = Steeds duurdere sneakers...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wanneer en waar te halen? Adidas heeft op zich genoeg modellen in het assortiment die relaxt zijn zoals oa campus, superstar etc.
Je kunt wel een keer wat halen uit de supreme winkel of 1948. Dan maakt die pond me ook wat minder uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hanon pre-order, komt uit in September. Kut trouwens voor julie, de euro's worden steeds minder waard = Steeds duurdere sneakers...
Ik kan wel wat ponden uitlenen.
Ik begin wel een shopping service hier...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt wel een keer wat halen uit de supreme winkel of 1948. Dan maakt die pond me ook wat minder uit.
Ik ben in oktober jarig dus kan wel wat gebruiken uit footpatrol, 1948 of supreme.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik begin wel een shopping service hier...
Met leer zijn geschikt. Wel een beetje koud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Zijn die janoski's ook geschikt voor de winter of is die stof te dun?
Waar zie jij de sale bij Hanon? Ik ben blind waarschijnlijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
Hanon heeft een sale, leuke NB's bij. Maar site kan de vraag niet zo goed aan merk ik
Oh ja, klopt. Was het alweer vergeten, maar deze sale is al vrij oud.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:11 schreef Nezhi het volgende:
Er staan maar vier schoenen onder de clearance
Oh nee, je moet ook nog op footwear clearance klikken, clearance zelf laat er alleen maar een paar zien.
http://www.hanon-shop.com/sale-footwear-clearance/
http://www.hanon-shop.com/apparel-sale/
Hoe heet die 2e?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Modus het volgende:
Tier zero beyondness:
[ afbeelding ]
Of gewoon met je golf Dunks over straat:
[ afbeelding ]
http://www.zappos.com/nik(...)fog-prism-blue-blackquote:
Coolness boven alles natuurlijk. Ik bedoel, je broek onder je hol dragen moet je ook eerst mee oefenen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
.
Dat zijn dunks met noppen om te golfen. Kan je niet gemakkelijk mee over straat
Beetje laat, maar thanks voor de tip. Heb paartje denim blue boots gehaald; voor die prijs kon ik ze niet latenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:14 schreef don-diablo het volgende:
Altijd jammer wanneer mensen op je schoenen gaan staan en er wat (kleine) vlekken overblijven.
http://www.size.co.uk/product/puma-suede-eco-tonal/37723quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn deze nog ergens te vinden? Must have!
Met wat voor een klapmongolen ga jij omquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]Mensen die ik ken doen het altijd als grapje / reactie uit te lokken. . "Jij hebt toch veel schoenen?" en dan gaan ze er op staan
Zelfde gasten zeggen ook dat het gay is om veel schoenen te hebben waarop ik zeg: jaloezie is een bitch.
als je in een klas zit met alleen maar (pauper) jongens. Geen 1 meisje op mijn oude opleiding. Meeste van die paupertjes hebben de opleiding ook niet gehaald. Van de 70 waarmee we begonnen hebben 18 een diploma.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met wat voor een klapmongolen ga jij om![]()
Griptapes
Fapfapfap.quote:
Erg nice.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:38 schreef acbs2 het volgende:
fapfapfapfap @shooto.
Mijn griptapes liggen nog ds in doos. Moet ze echt een keer gaan dragen.
Laatste pickups.
[ link | afbeelding ]
Azure_Blazers_+_HTM_Flyknit_Red by acbs2, on Flickr
De vans zijn het tofst. De adidas zijn ook Nice.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef Atta-boy het volgende:
Pakjes binnen krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rare veters?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn deze nog ergens te vinden? Must have!
Ik vind die smallere veters persoonlijk mooier dan die hele dikke.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat een rare veters?
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Zou ik wel doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef Miniem het volgende:
1 van de logo's aan de binnenkant van mijn roshes is losgelaten. Eerste keer dat ik ze droeg, wel voor een volle dag.
Maar dat moet niet mogen. Winkel bellen maar?
Heb ik ook, alleen het smalle lange gedeelte van de swoosh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef Miniem het volgende:
1 van de logo's aan de binnenkant van mijn roshes is losgelaten. Eerste keer dat ik ze droeg, wel voor een volle dag.
Maar dat moet niet mogen. Winkel bellen maar?
Klopt, wel klote trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen het smalle lange gedeelte van de swoosh.
Ik heb mijne uit amerika dus ik probeer het maar te lijmen
Contactlijm denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klopt, wel klote trouwens.
Dat hoort toch niet![]()
Waarmee ga je het lijmen?
Geen g-star meer gekocht daarna?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:46 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik heb denk ik 2 jaar geleden deze schoenen gehad[ afbeelding ]
van g-star en die gingen naar een week ook stuk. Die witte rand bij de neus liet los zodat er een kier zichtbaar was. Die heb ik laten maken bij zo'n leder/sleutelmaker en na 2 weken was het weer los gegaan. De kwaliteit van g-star is echt om te huilen, shirts en broeken slijten ook snel. Maar dat na een week die schoenen meteen stuk gaan is echt niet te geloven.
Tot gister niet meer, maar dat is en blijft een uitzonderingquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Geen g-star meer gekocht daarna?
Waar zijn die blauwe op de middelste foto van?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef Atta-boy het volgende:
Pakjes binnen krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UNDFTD x adidas Originals Consortium Rod Laver OGquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar zijn die blauwe op de middelste foto van?
Tnx.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Nezhi het volgende:
[..]
UNDFTD x adidas Originals Consortium Rod Laver OG
Welke maat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Erg nice maar nergens te vinden in mijn maat.
[ afbeelding ]
You're welcome. Pics wanneer binnen, wil ze misschien ook. Heb dezelfde maat.quote:
Waar vandaan?quote:
o.a. at Concrete Den Haag en AMS (concrete DH sowieso, had ze nog in mijn handen gehad).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Waar vandaan?
Die zoek ik al ziek lang!
Zul je zien dat ze net komen als ik geen geld hebhopen dat mijn salaris snel overgemaakt word.
Sowieso veel bij Caliroots, maar je zoekt zeker naar een winkel in Nederland?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef nexusje het volgende:
Die zoek ik ook!
En iemand een idee waar ze het merk 'diemme' verkopen?!
Zijn ze nieuw? Ze zijn misschien wat voor mijn broertje, voor hoeveel verkoop je ze?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:32 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks.
Hopen dat ze niet zo snel gaan dan maar![]()
Of mensen moeten mijn spul eens gaan kopen, iemand pusheads in een 10,5 nodig?
Ik heb wel wat ervaring met ebay.quote:
Vind het vooral vervelend dat je 14% moet afstaan. Is redelijk veel als je een wat duurdere schoen er op zet en vind dat dan best zondequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef Modus het volgende:
Ik heb er nu wat opstaan, ik wacht even af hoe dat verloopt, of ik dan nog andere vragen heb. Via LB of een ISS ofzo is het wellicht soms makkelijker inderdaad.
italiaans merk bij een zweedse handel, hmm, zoek het indeed dichterbij!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sowieso veel bij Caliroots, maar je zoekt zeker naar een winkel in Nederland?
14% ???quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Atta-boy het volgende:
Vind het vooral vervelend dat je 14% moet afstaan. Is redelijk veel als je een wat duurdere schoen er op zet en vind dat dan best zonde
die 4% kan je toch aan de koper verrekenen?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
foutje 13 geloof ik
Ja 9% aan ebay en 4% aan paypall geloof ik.
Op ebay niet geloof ik. Je kan wel zeggen +4% maar als ze het via een ebay prijs doen dan krijgen ze gewoon een bedrag dat ze over moeten maken en betaal jij die 4% als het goed is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
die 4% kan je toch aan de koper verrekenen?!
Dat kan vault_tec wel eens geweest zijn afgaand op de kleuren combi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag binnen gekregen
[ afbeelding ]
Weet niet meer wie ze hier toen voor het eerst had gepost (paar maanden geleden geloof ik al, voordat ze uit waren), maar bedankt voor de tip
Je kunt ook een shirt een maat groter nemen. Het past wel, maar toch is het te groot. Ik heb het wel eens met dunks gedaan, maar dat is ook niet alles.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef sjeppert het volgende:
met dunks kan je makkelijk een half maatje groter nemen
Inderdaad, ze vallen vrij klein.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef sjeppert het volgende:
met dunks kan je makkelijk een half maatje groter nemen
Goede aankoop man, heb ze gisteren ook in mijn handen gehad maar de kleinste maat was een us8. + heb atm geen geldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
Voor m'n gevoel steekt deze beter in elkaar dan de Salazars, maar ik ga liever skaten op de Salazars.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er ook zeker blij mee, mooi gebruik van materialen en prima afwerking. De Salazars zijn slechter afgewerkt, je ziet bij die wat lijmresten vooraan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:15 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Goede aankoop man, heb ze gisteren ook in mijn handen gehad maar de kleinste maat was een us8. + heb atm geen geldfml.
Daarom ook geen sneakerness voor mij. Heb geen zin om daarheen te gaan en vervolgens veel schoenen te zien die ik zou willen hebben en ze niet kunnen kopen.
zijn mooier dan verwacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
Voor m'n gevoel steekt deze beter in elkaar dan de Salazars, maar ik ga liever skaten op de Salazars.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd vanochtend wakker met een kater bij een chick. Fles wodka en een paar blowtjes gister avond op. Wel een top avond alleen ben heel gaar nu. Plus als ik sneakerness ga heb ik geen geld voor die rainbow footscapes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ben je niet op sneakerness?
Ik haat het dat ik net nu geen geld heb.
heb niet zo heel veel geld. Moet ook nog naar lowlands. Begin september met werken dus eind september krijg ik pas weer geld. Dus kan er niet zo heel erg mee zittenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:36 schreef Atta-boy het volgende:
Haha klinkt als een goede avond.
Schijnt dat er nu juist veel heat ligt in kleine maten![]()
Maar bij dingen als sneakerness kun je wel vaker goede deals krijgen.
Rechter is een gundam, don diablo weet. Had er nog 2 gekocht als cadeau voor iemand maar vind ze toch te leuk om weg te gevenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:47 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je nou 4 setjes supreme dobbelstenen?en die transformers zijn awesome.
Als ik mijn laatste toets haal kan ik ook beginnen met werken in september dus hoop echt dat dat goed gaat.
Naar welke stad ga je? In een outlet kun je altijd wel wat vinden om in te sporten of voor de lazy days bij wijze van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Bajskorv het volgende:
Werk, dingen opkopen. Heb wat sneaker shop gegoogled, maar ga ook Nike outlet checken.
Ik geloof dat ik ze vandaag bij concrete zag liggen. Zou even mailen/bellen als ik jou was, want durf het niet met zekerheid te stellen. Lette niet helemaal goed op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef vault_tec het volgende:
Heeft iemand al die footscapes ergens in een winkel in nl gezien? Meeste sites hebben niet mijn maat maar als je die rainbow footscapes in us6.5-7 ziet pm mij dan.
Thanks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ze vandaag bij concrete zag liggen. Zou even mailen/bellen als ik jou was, want durf het niet met zekerheid te stellen. Lette niet helemaal goed op.
Snap ik, vooral met jouw maat. Kan me echt niet goed voor de geest halen of ik die footscapes nou wel of niet heb zien liggen. Zin in lowlands?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef vault_tec het volgende:
Wat ik haat aan websites en social media van winkels. Ze zetten de prijs erbij maar niet welke maten ze binnen hebben gekregen. FB van 290 SQM doet dit wel gelukkig
Ja, ben op dit moment plannen aan het maken over hoe we er heen gaan. word weer een toppertje dit jaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Snap ik, vooral met jouw maat. Kan me echt niet goed voor de geest halen of ik die footscapes nou wel of niet heb zien liggen. Zin in lowlands?
Ik ga ook idd. Weet nog niet goed wat ik ga meenemen, maar schoeisel worden m'n Allstars iig. Ik zal voornamelijk bij alpha zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, ben op dit moment plannen aan het maken over hoe we er heen gaan. word weer een toppertje dit jaarJij ging toch ook of verwar ik je nu met hal.
Vind alpha karig dit jaar. Maar een paar dingen die ik heel graag wil zien. Weet niet of je bekend bent met alt-j (zie spoiler), vind dat zelf heel tof. Paar maanden terug in a'dam gezien en kijk echt uit naar hun optreden op lowlands. Muziek ontdekking van 2012 voor mij. Schoeisel ga ik janoski'squote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga ook idd. Weet nog niet goed wat ik ga meenemen, maar schoeisel worden m'n Allstars iig. Ik zal voornamelijk bij alpha zijn.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga voor heat.... PD's of SB cali.
Alles wordt tegenwoordig zon beetje nagemaakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Modus het volgende:
Denk dat Roshes nog iets te vers zijn om al nagemaakt te worden.
Moet je die 1e foto er niet bij zetten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef vault_tec het volgende:
Dat denk ik ook maar je weet nooit.
dit topic in de gaten houden.
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=64&t=30261
Laat bij jou het hele logo los of maar een klein gedeelte? Bij mijn linkerschoen laat ongeveer 1 cm los van de rechter swooshquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Moet je die 1e foto er niet bij zetten?
En zal ik doen [ afbeelding ]
Tag aan de binnenkant weten ze genoeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Moet je die 1e foto er niet bij zetten?
En zal ik doen [ afbeelding ]
Linkerschoen, het logo aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:27 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Laat bij jou het hele logo los of maar een klein gedeelte? Bij mijn linkerschoen laat ongeveer 1 cm los van de rechter swoosh
Dus dezelfde kant en schoen als mij, maar wel een groter stuk. Lijkt me niet toevalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Linkerschoen, het logo aan de binnenkant.
Z'on 3cm beginnend bij de dunne kant van het logo.
Fabrieksfout van Nike?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Dus dezelfde kant en schoen als mij, maar wel een groter stuk. Lijkt me niet toeval
Het was de 1e keer dat ik ze aanhad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:32 schreef vault_tec het volgende:
zijn erop gelijmt? collega die op een lijm fabriek heeft gewerkt: alle lijm laat een keer los. Plus je schoen is constant in beweging dus tuurlijk laat die "snel" los.
Nee. Hebben heel lang zelfs nog op de site van nike gestaan. Daar heb ik ze gekocht. Plus als je je maat er niet bij zet is het helemaal lastig zoeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik ben op zoek naar de lunar flow woven met mango/olijjf kleur, iemand die een zaak of webshop kent waar ze nog zijn?
45/45,5quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee. Hebben heel lang zelfs nog op de site van nike gestaan. Daar heb ik ze gekocht. Plus als je je maat er niet bij zet is het helemaal lastig zoeken.
Toch is het zo. Google maar eens, dan kom je sites tegen die tientallen CWs verkopen in de VS. Vage sites, klopt gewoon niet. Al mijn Roshe's hebben nergens last van, Swoosh zit er juist erg stevig op, en ik draag ze veel.quote:
Houston. Weinig spannende zaken, maar ken wel een aardige outlet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Naar welke stad ga je? In een outlet kun je altijd wel wat vinden om in te sporten of voor de lazy days bij wijze van.
Hij houdt wel van supreme zo te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:37 schreef Atta-boy het volgende:
Hier is de eckte eckte phantaz
http://csny199.tumblr.com/
Geef er eens 1 dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:07 schreef Bajskorv het volgende:
Toch is het zo. Google maar eens, dan kom je sites tegen die tientallen CWs verkopen in de VS. Vage sites, klopt gewoon niet. Al mijn Roshe's hebben nergens last van, Swoosh zit er juist erg stevig op, en ik draag ze veel.
Als het maar supreme is, dan is het altijd goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hij houdt wel van supreme zo te zien.ik vind het niet echt iets, maar zal wel hip zijn in de sneaker scène.
Deze bijvoorbeeld. Hebben 24 CWs van de Roshe. Kan gewoon niet kloppen volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |