Oke mischien is het hem dan niet als jij het zegt, maar op paltak hadden ze het hier wel veel over en daar zeiden ze dat het hem wel was. En so what als het Jalal is, het is egt niet erg als die probeert respectvol te zijn naar anderen. Hij probeert problemen diplomatisch optelossen, en te zorgen voor handel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De kwaliteit is nog minder dan 240p.
Je kunt reacties na een bepaalde tijd niet verwijderen. En gezien de video zo oud is, zul jij het e.a. wel aanpassen / photo shoppen. Dus geloof er niets meer van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Leugenaar. Je hebt 'm verwijderd. Heb jij even pech dat ik 'm nog open heb staan. Screenshotjes voor en na komen er aan. Zielige, zielige jongen.
Niet iedereen houdt van Talabani. Ik ben ook geen fan van hem, maar dat is geen reden om leugens / negatief over hem te praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:03 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Oke mischien is het hem dan niet als jij het zegt, maar op paltak hadden ze het hier wel veel over en daar zeiden ze dat het hem wel was. En so what als het Jalal is, het is egt niet erg als die probeert respectvol te zijn naar anderen. Hij probeert problemen diplomatisch optelossen, en te zorgen voor handel.
Ik zeg heel duidelijk dat dit niet negatief is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van Talabani. Ik ben ook geen fan van hem, maar dat is geen reden om leugens / negatief over hem te praten.
Dat zeg jij ja. Maar zo wordt het niet door Koerden gezien. En dat weet jij dondersgoed. En toch plaats je het, daarom twijfel ik nu aan jou.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Ik zeg heel duidelijk dat dit niet negatief is.
Wel als je je account verwijdert. En je hebt je smoesje al snel klaar. Vertel eens, wat voor belang heb ik bij het shoppen van zo'n opmerking. Gefeliciteerd, je graaft je eigen graf steeds dieper. Je bent echt heel triest. Meelijwekkend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je kunt reacties na een bepaalde tijd niet verwijderen. En gezien de video zo oud is, zul jij het e.a. wel aanpassen / photo shoppen. Dus geloof er niets meer van.
Ik wil een link naar een video met echt bewijs. Geen photoshop troep.
En wat dan nog als ik zoiets heb gezegd? Bekijk de video: dat is hoe de Turken omgaan met Koerdische kinderen.
Laat je niet zo opjutten door CP.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:08 schreef Aladeen het volgende:
en eentje tegen de grieken.
Maar niet alle turken gedragen zich zo slecht tegenover koerden en grieken, maar het zijn er wel veel die zich zo slecht gedragen.
''OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO er worden video's gepost waarbij Turken negatief in het daglicht komen, HET IS COMPUTERPROBLEEM'S SCHULD DAT ZULKE VIDEO'S BESTAAN!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Laat je niet zo opjutten door CP.
Oke twijfel maar als je wilt, je hoeft me niet te geloven. En het word inderdaad als iets negatiefs gezien door vele koerden, maar ik vind het zelf niet negatief. En hoezo zou ik het niet moeten plaatsen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat zeg jij ja. Maar zo wordt het niet door Koerden gezien. En dat weet jij dondersgoed. En toch plaats je het, daarom twijfel ik nu aan jou.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef computerprobleem het volgende:
En wat dan nog als ik zoiets heb gezegd?
Nee. Deze quote is op geen enkele manier te rechtvaardigen.quote:Dead to all Turks, every single one of them. I want that the even unborn Turkish children die in their filthy mothers and that their children, baby's, little 2 year old children, EVERY SINGLE ONE OF THOSE MONKEYS, be thorn out and killed like this and after that getting a bullet in their filthy head and then burn them!
Dit inderdaadquote:
Kusje kroelquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Raar autistje is het toch.
Wel vermakelijk, dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |