abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:29:24 #226
117098 Hathor
Effe niet
pi_114912310
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik vind het mooi hoe je hapt :)
ja, ik vind het ook prachtig hoe je steeds je eigen geleuter weer recht probeert te lullen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114912329
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

ja, ik vind het ook prachtig hoe je steeds je eigen geleuter weer recht probeert te lullen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:33:56 #228
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_114912628
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zit je nu gewoon hier ter plekke te verzinnen.
lolwut... Nee, daar is het voor bedoelt...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:47:54 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_114913583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

lolwut... Nee, daar is het voor bedoelt...
Alleen word het daar door niemand voor gebruikt, die pets die al genoemd werden staan gewoon in de AH's in Orgrimmar en SW te koop, domweg omdat niemand even naar BB reist als ie op zoek is naar pets of gear of wat dan ook, dat AH word first and formost gebruikt voor handel tussen horde en alliance, of het nou alts of andere spelers betreft is om het even.

Dit is van WoW insider

The neutral auction house serves one main purpose in this game: It is the only way items can cross between the Horde and Alliance markets on a realm. It doesn't seem to have been built for this, though, as you need a second account or a friend to bid on the auctions you create. The neutral AH is an exact replica of the normal faction AH in every way but one: It costs three times as much to use. The high deposit and auction house cut, along with its relatively remote location, means that the neutral AH is almost never used to find a buyer for something.

Zie die laatste regel, NIEMAND die iets wil verkopen komt daarvoor naar BB, dat gebeurt gewoon in de AH's in je eigen steden, het gaat in de neutral AH's gewoon puur om het verschepen van items tussen facties, dat is ook de enige reden waarom mensen de moeite nemen daar auctions te plaatsen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114913812
Wowwiki:
quote:
Blizzard does not prohibit "giving away" items to friends on opposite factions by putting an item on the neutral auction house with a buyout fee of 1 copper, and expecting their intended recipient to buyout on it quickly. However, anyone is entitled to buyout the item at that price, and even if someone is not the intended recipient of that item, "stealing" it is not punishable by GMs.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:58:13 #231
117098 Hathor
Effe niet
pi_114914301
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef MarkyB het volgende:
Wowwiki:

[..]

Ja, het is dus letterlijk een gok als je het er voor 1 copper opzet. dat neemt niet weg dat het gewoon onbeschofte varkens zijn die daar op lopen te loeren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114914489
Dat is jouw mening. Onze mening is dat niemand het zou laten staan.
pi_114914642
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, het is dus letterlijk een gok als je het er voor 1 copper opzet. dat neemt niet weg dat het gewoon onbeschofte varkens zijn die daar op lopen te loeren.
Kijk bijv. eens naar LFR ,daar worden ook de items weggekaapt door mensen met betere gear. Het spel zit vol met zoals jij het noemt, onbeschofte varkens, dus waarom zou je netjes een gem voor 1000g kopen als je er ook een voor 1c kan krijgen ;)
En ja ik had hem ook gekocht hoor :D
pi_114914975
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik stond daar notabene met de persoon voor wie de gems bedoeld waren, en hij stond nog in open chat met die horde te praten (uiteraard kan ik daar als Alli niks van verstaan), maar hij vertelde me later op real ID dat ie hem zei dat ie op die 2 gems van mij stond te wachten. Die horde heeft vervolgens snel gereageerd en een van die 2 gems gekocht. Hij wist dus dat ze voor mijn maat bestemd waren, maar hij had er gewoon maling aan, in mijn optiek ben je dan gewoon een onderkruipsel. Wel mooi dat ie van zijn GM even later gewoon op zijn lazer kreeg en die gem terug moest geven.
En nog dom ook nog om anderen te vertellen dat hij op gems stond te wachten :')
pi_114915400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, het is dus letterlijk een gok als je het er voor 1 copper opzet. dat neemt niet weg dat het gewoon onbeschofte varkens zijn die daar op lopen te loeren.
Ik heb me eigenlijk nooit zo verdiept in de neutral AH, maar nu ik weet dat er goedkoop items op te krijgen zijn moet ik toch wat vaker gaan kijken. Bedankt voor de tip allen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114916712
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld, en misschien was het ook wel beter te wachten, ik heb dat zelfs nog voorgesteld aan mijn horde maatje, maar hij wilde niet wachten, en vroeg me ze erin te zetten. Hij reageerde gewoon niet snel genoeg, maar het is en blijft gewoon een sneue actie van die gasten.
Hathor speel jij toevallig nog op auchindoun :D? Heb je in me vriendenlijst staan, nog uit de OP. Zie je wel is online
pi_114927908
Hathor leer eens relativeren
pi_114928493
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb me eigenlijk nooit zo verdiept in de neutral AH, maar nu ik weet dat er goedkoop items op te krijgen zijn moet ik toch wat vaker gaan kijken. Bedankt voor de tip allen.
Ik heb er ook lang geleden die Polymorph: Turtle vanaf gehaald voor 10g ofzo :P .
pi_114931165
quote:
12s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:45 schreef TwyLight het volgende:
Hathor leer eens relativeren
ik zou het ook kunnen omdraaien...leer eens wat fatsoensnormen, is het nou zo moeilijk om die gems die die daar staan voor 1 silver NIET te kopen? Is het niet duidelijk dat die niet voor de openbare verkoop zijn? Zijn jullie nou echt allemaal van die goedkope kuthoeren hier?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114931204
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:35 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Hathor speel jij toevallig nog op auchindoun :D? Heb je in me vriendenlijst staan, nog uit de OP. Zie je wel is online
Nee, ik speel op Nordrassil en Terokkar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114931327
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb er ook lang geleden die Polymorph: Turtle vanaf gehaald voor 10g ofzo :P .
Nou, je kan trots zijn op jezelf, dat was dus ook niet voor jou bedoeld neem ik aan. Ik weet dat het allemaal heel verleidelijk is, maar ik zou het niet eens in mijn kop halen om daar items voor die prijs te halen, omdat je gewoon weet dat het voor iemand bestemd is. Ik vraag me af hoe al die grootbekken hier in dit topic zouden reageren als ze zelf eens benadeeld zouden worden, maar eigenlijk weet ik het antwoord al, dus laat ook maar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114931386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 02:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, ik speel op Nordrassil en Terokkar.
Ohja, het was dan ook een hador :')
pi_114931427
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 02:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik zou het ook kunnen omdraaien...leer eens wat fatsoensnormen, is het nou zo moeilijk om die gems die die daar staan voor 1 silver NIET te kopen? Is het niet duidelijk dat die niet voor de openbare verkoop zijn? Zijn jullie nou echt allemaal van die goedkope kuthoeren hier?
pi_114931452
Even ter verduidelijking..op WoW Inside word dit vergeleken met even uit je auto stappen, het portier open laten staan, en de motor laten draaien als je even snel wat in de brievenbus wil gooien. Als ik het goed begrijp vinden veel mensen het hier dus heel normaal dat je dan gewoon instapt en er vandoor gaat, had je immers maar niet zo naief moeten zijn, toch? Als dat de gemiddelde insteek is van de posters in dit topic, weet ik in ieder geval in wat voor zwijnenstal ik hier zit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114931498
dubbel
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114931667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 02:18 schreef Hathor het volgende:
Even ter verduidelijking..op WoW Inside word dit vergeleken met even uit je auto stappen, het portier open laten staan, en de motor laten draaien als je even snel wat in de brievenbus wil gooien. Als ik het goed begrijp vinden veel mensen het hier dus heel normaal dat je dan gewoon instapt en er vandoor gaat, had je immers maar niet zo naief moeten zijn, toch? Als dat de gemiddelde insteek is van de posters in dit topic, weet ik in ieder geval in wat voor zwijnenstal ik hier zit.
Als je in een grote stad woont waar je 99% niet kent zou ik het niet doen. Dus ook op een WoW server. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_114931720
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 02:25 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Als je in een grote stad woont waar je 99% niet kent zou ik het niet doen. Dus ook op een WoW server. :)
Maar vind je dat niet triest dan? en dat het nog normaal word gevonden ook?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_114931814
Zelf zou ik het niet doen. Ik doe niet aan horde/alliance trades. Of iemand daar nu gelukkig van wordt om een een paar pixels goedkoper te krijgen is zijn/haar zaak. Shit happens..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_114932381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 02:18 schreef Hathor het volgende:
Even ter verduidelijking..op WoW Inside word dit vergeleken met even uit je auto stappen, het portier open laten staan, en de motor laten draaien als je even snel wat in de brievenbus wil gooien. Als ik het goed begrijp vinden veel mensen het hier dus heel normaal dat je dan gewoon instapt en er vandoor gaat, had je immers maar niet zo naief moeten zijn, toch? Als dat de gemiddelde insteek is van de posters in dit topic, weet ik in ieder geval in wat voor zwijnenstal ik hier zit.
Ik vind dit een slechte vergelijking. Het is niet alsof de dief een tientje achterlaat, right?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_114934075
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 02:18 schreef Hathor het volgende:
Even ter verduidelijking..op WoW Inside word dit vergeleken met even uit je auto stappen, het portier open laten staan, en de motor laten draaien als je even snel wat in de brievenbus wil gooien. Als ik het goed begrijp vinden veel mensen het hier dus heel normaal dat je dan gewoon instapt en er vandoor gaat, had je immers maar niet zo naief moeten zijn, toch? Als dat de gemiddelde insteek is van de posters in dit topic, weet ik in ieder geval in wat voor zwijnenstal ik hier zit.
En de persoon die uit de auto stapt ,vertelt dan ook aan een vreemde dat er wat te halen valt in zijn auto ? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')