Eigenlijk is het gearen nu gewoon zonde van de tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Junglebeast het volgende:
Zo ben de Beta maar eens aan het installeren. Heb op Live niet zoveel meer te doen. Een Priest levelen van 83 naar 85, en beetje gearen eventueel. Ook de DK mag nog betere gear voor straks.
En misschien nog een paar raid achievements op mijn Druid. Dat is het wel zo'n beetje.
Hopelijk kan ik tijdens de Beta een goede keuze maken wat te gaan spelen in MoP. Ben er nog niet helemaal uit. Resto Druids doen het heel erg goed namelijk. Maar heb toch niet veel zin om weer te gaan healen. Een Mage staat ook hoog in mijn top 3. Of toch een melee character.. hmm.
Ik maak wel een mix van HoT gear en PvP epics voor het levelen straks.. Maar zal er geen blue gems of echants opgooien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gearen nu gewoon zonde van de tijd
Jij kan niet logisch nadenken? Dacht je nou echt dat iemand voor 1 silver zo'n gem te koop aanbied in een neutraal AH als die niet voor iemand bestemd zou zijn? Het antwoord op je vraag is dus ja...natuurlijk laat ik zo'n gem staan, is gewoon een kwestie van fatsoen en van even je gezond verstand gebruiken. Bovendien als je na een whisper of je zo vriendelijk wil zijn te terug te plaatsen gewoon doet alsof je neus bloedt, ben je gewoon een ordinaire dief.quote:
Ik stond daar notabene met de persoon voor wie de gems bedoeld waren, en hij stond nog in open chat met die horde te praten (uiteraard kan ik daar als Alli niks van verstaan), maar hij vertelde me later op real ID dat ie hem zei dat ie op die 2 gems van mij stond te wachten. Die horde heeft vervolgens snel gereageerd en een van die 2 gems gekocht. Hij wist dus dat ze voor mijn maat bestemd waren, maar hij had er gewoon maling aan, in mijn optiek ben je dan gewoon een onderkruipsel. Wel mooi dat ie van zijn GM even later gewoon op zijn lazer kreeg en die gem terug moest geven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Ik kan erg goed logisch nadenken. Maar wat is dan de ondergrens om iets goedkoop te kopen of iets laten staan omdat het voor een ander bedoeld is? Ik vind het een risico voor diegene die het erop zet en ik zal ook geen seconde twijfelen om het te kopen als ik het zie.
Als je het met een addon doet ben je wel erg triest inderdaad.
Ik snap wel wat je bedoeld, en misschien was het ook wel beter te wachten, ik heb dat zelfs nog voorgesteld aan mijn horde maatje, maar hij wilde niet wachten, en vroeg me ze erin te zetten. Hij reageerde gewoon niet snel genoeg, maar het is en blijft gewoon een sneue actie van die gasten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Cornelis83 het volgende:
ik zeg ook niet dat het geen onderkruipsel is, het is flauw. Maar je had het met je ogen dicht aan kunnen zien komen dat het ging gebeuren. en dan zou ik toch wel ff iets voorzichtiger zijn. Des noods een uurtje later of dagdeel later nog eens proberen. Hij zal daar toch echt niet voor eeuwig gaan blijven staan of zo...
Uhhh...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij kan niet logisch nadenken? Dacht je nou echt dat iemand voor 1 silver zo'n gem te koop aanbied in een neutraal AH als die niet voor iemand bestemd zou zijn? Het antwoord op je vraag is dus ja...natuurlijk laat ik zo'n gem staan, is gewoon een kwestie van fatsoen en van even je gezond verstand gebruiken. Bovendien als je na een whisper of je zo vriendelijk wil zijn te terug te plaatsen gewoon doet alsof je neus bloedt, ben je gewoon een ordinaire dief.
Bij mijn guild zat iemand die veel te goedkoop de vial of the sands mount kocht op AH, 50 gold kon niet goed zijn. Maar het was wel inpakken en wegwezen. Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij kan niet logisch nadenken? Dacht je nou echt dat iemand voor 1 silver zo'n gem te koop aanbied in een neutraal AH als die niet voor iemand bestemd zou zijn? Het antwoord op je vraag is dus ja...natuurlijk laat ik zo'n gem staan, is gewoon een kwestie van fatsoen en van even je gezond verstand gebruiken. Bovendien als je na een whisper of je zo vriendelijk wil zijn te terug te plaatsen gewoon doet alsof je neus bloedt, ben je gewoon een ordinaire dief.
waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:19 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik denk dat we hier een klassieke verwarring hebben om de afkorting GM. Ik denk dat Hathor het over een Guild Master heeft, niet een Game Master. Guild Master heeft waarschijnlijk lopen dreigen met Guild kick en die DK zat daar niet op te wachten. Als hij dan toch Game Master bedoelde, snap ik niet waarom hij erbij zei dat de paladin niet in een guild zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |