Ik probeer het wel even op gamescomquote:Op donderdag 26 juli 2012 07:46 schreef Godtje het volgende:
Zin in Rocksmith!![]()
Er was een stand bij north sea jazz maar had geen zin om mezelf daar belachelijk te maken
Dat doe ik wel als ik alleen thuis ben
Vorig jaar, maar dat was toen nog niet final.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je de US versie nog niet gespeeld?
Tof!quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar, maar dat was toen nog niet final.
Ik vind MP3 te lastigquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
SR 3: Pas als je de stad wat verder 'open' hebt vond ik het echt tof worden. Ik ben normaal niet zo van shooters, maar daar kan ik deze ook niet onder scharen, gewoon hardop lachen om de puberale grappen
Max payne 3: alleen bij Rockstar gespeeld. Dat stuk vond ik wel tof, in en stadion, onder andere. Voor de rest moet ik nog eens.
Nu bezig met een preview van de nieuwste Sims 3-uitbreiding. Jammer dat het een beta is, dat werkt niet op mac blijkbaar. Dus dan maar de werklaptop met Windows
Voor de rest zie ik wel wat ik echt ga gamen. laatste in mijn vrije tijd was ACII-Revelations in mei, die moet ik nog eens uitspelen
Dat is altijd zo frustrerend. X-Men: Destiny gewoon ook vol bugs, tja, leuk. En nuquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu loopt hij ook nog eens vast. Bekijk het.
Na de E3 (bijna 30 previews in een maand) heb ik het wel even gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
als je een Xbox hebt zou ik voor Trials Evolution gaan..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
als je een Xbox/PS3 hebt zou ik voor Trials Evolution Awesomenauts gaan..
Ik was bij jou in de buurt vanmorgenquote:
Ja? Waar? Waarom? VERTEL!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was bij jou in de buurt vanmorgen
Je hebt een gapend gatquote:
Ze zwaait niet eens ff, de trut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |