Ben benieuwd wat dit gaat worden!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef starbeach het volgende:
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van Genééé:
http://www.nu.nl/media/28(...)ttalkshow-rtl-7.html
Ik denk hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:38 schreef Karina het volgende:
En VI dan? Gaat iemand anders dat presenteren of blijft Genee ook dat doen?
Hooguit met 1 gast dan? Anders wordt het erg afraffelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
![]()
Nu vraag ik me ook wel af in hoeverre je een succesvolle talkshow neer kan zetten in een half uur (incl. reclameblok?)???
quote:Voetbal International
Wilfred Genee, die binnenkort voor de tweede keer vader wordt, blijft op de maandag- en vrijdagavonden ook Voetbal International presenteren. Vorig jaar won Voetbal International nog de Gouden Televizier-Ring.
Ah ik had alleen de OP gelezen maar alleen op maandag en vrijdag dus, en de rest van de week dan? Of zou VI alleen nog maar op maandag en vrijdag komen voortaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:50 schreef Plantagehouder het volgende:
Het staat toch in het bericht dat hij vi blijft doen
[..]
Is toch altijd? Uitgezonderd europees voetbal op donderdag af en toe...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik had alleen de OP gelezen maar alleen op maandag en vrijdag dus, en de rest van de week dan? Of zou VI alleen nog maar op maandag en vrijdag komen voortaan.
Oh verrekquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is toch altijd? Uitgezonderd europees voetbal op donderdag af en toe...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrekKomt door al die uitzendingen van de laatste tijd dat ik gewoon denk dat VI elke dag is.
Seksschandalen maar niet ranzig?quote:Zo wil Wilfred Genee het programma graag luchtig houden, waarbij ook seksschandalen zullen worden besproken. Johan Derksen wil echter niet dat het programma het ranzige karakter van een Engels tabloid krijgt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |