quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:23 schreef Norrage het volgende:
Help! 3 uberkut-bands op een rijMaar is goed voor de afwisseling
Oooh ik was The Memory Remains helemaal vergetenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:44 schreef spijkerbroek het volgende:
1. The memory remains (die stem van Marianne Faithful)
2. One
3. Master of puppets
4. Sad but true
5. My friend of misery
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Oooh ik was The Memory Remains helemaal vergeten,
.
Even aanpassen nog.
Ik ken jou echt nooit inschatten, dacht dat je dit niks zou vinden. Mooie top 5quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:40 schreef ranja het volgende:
1. Disposable Heroes
2. Creeping Death
3. One
4. Sad but True
5. Master of Puppets
Als je deze kutband nou telt, kan je weer zelf 1tje bedenkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:23 schreef Norrage het volgende:
Help! 3 uberkut-bands op een rijMaar is goed voor de afwisseling
Hoe kom je dan bij je nummer 1.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
1. low man's lyric
2. one
3. enter sandman
4. master of puppets
5. orionwat zo in mij opkomt ik ben geen kenner....
quote:
Ik draai het niet veel meer maar als ik het weer eens opzet is het wel gaafquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef AgeEll het volgende:
Ik ken jou echt nooit inschatten, dacht dat je dit niks zou vinden. Mooie top 5
oh de mijne is gewoon zwart. Wel een gaaf catalogusnummer trouwens: 12 KUT 112quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn broer heeft die EP ook op rood vinyl trots dat hij er op is(ik denk 1 van zn eerste echte metal aankopen daarvoor was het hard-rock)
Mooi nummer, dat was mijn nummer 6 en 1 van de weinige recentere nummers die ik kan waarderen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oooh ik was The Memory Remains helemaal vergeten,
.
Even aanpassen nog.
Ik heb hem op goud vinyl.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn broer heeft die EP ook op rood vinyl trots dat hij er op is(ik denk 1 van zn eerste echte metal aankopen daarvoor was het hard-rock)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |