http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTk=quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet op welke site ik de lijst van (voor)selecties kan zien? Kan niets in de OP vinden.
Ik ben diegene zeer dankbaar.
Bedankt. Ik wist dat ik deze site eerder had gezien, maar was de naam vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTk=
Erg veel aankomsten waar hij wat leuks kan laten zien, datzelfde geld voor Mollema. Ik denk alleen dat Rodriguez hier een aardig aantal etappes gaat winnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:52 schreef Gillingham het volgende:
Dumoulin gaat dan waarschijnlijk geen etappe winnen of top-10 rijden in het eindklassement, maar ik ben wel erg benieuwd waar hij toe in staat is.
dat is niet de reden dat ze niet in Zuiden koersen,echte raden is dat die etappes in het zuiden te saai zijn voor de kijkers thuis en minder toeschouwers langs de kant,in noorden zal het anders zijn,het weer is beter (koeler) en meer groen en meer publiek.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien kunnen de armlastige gemeentes in Zuid-Spanje minder geld er voor uittrekken om start of aankomstplaats te worden en misschien is het voor de organisatoren ook gunstiger om het op een kleiner oppervlak te houden om reis- en beveiligingskosten te drukken.
quote:De Vuelta a Espaņa is van 18 augustus tot en met 9 september elke dag live te zien op de website van de NOS. Met commentaar van Joris van den Berg, Gio Lippens en Sebastiaan Timmerman.
tof, streams met commentaar, vooruitgangquote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, streams met commentaar, vooruitgang
Wat mij betreft heeft hij vandaag laten zien dat hij in (zeer) goede vorm is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:24 schreef Marcoss het volgende:
Ik verwacht wel wat van Mollema hoor, die is altijd minder na een rust/trainingsperiode en heeft dan wedstrijden nodig om weer in vorm te komen. Dat zag je ook in Zwitserland. Hopelijk was Burgos het opwarmrondje en kan hij in de Vuelta dezelfde vorm als vorig jaar halen. Ben benieuwd wat hij vandaag kan.
De Vuelta? Dat kent u niet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat DeMart ook nog wat doen tijdens de Vuelta?
Mwah, in de Giro van vorig jaar gaf hij ook nog af en toe een cadeautje weg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Steven184 het volgende:
Hier gaat uiteindelijk tich maar 1 man binnen tijd komen omdat hij de rest naar huis rijdt?
Laten we eerst maar eens afwachten of hij echt in vorm gaat zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Steven184 het volgende:
Hier gaat uiteindelijk tich maar 1 man binnen tijd komen omdat hij de rest naar huis rijdt?
TD reed daar helemaal niet joh!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mwah, in de Giro van vorig jaar gaf hij ook nog af en toe een cadeautje weg.
Nee, inderdaad een blunder van jewelste.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
TD reed daar helemaal niet joh!
Maar dan kon hij toch wel cadeautjes uitdelen? Gewoon af en toe een doosje bonbons bij het hotel langsbrengen. Hij woonde toch in de buurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
TD reed daar helemaal niet joh!
Nee, die maar die heeft zo'n vreemde prestatiecurve dat dat waarschijnlijk helemaal niks zegtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:01 schreef Doff het volgende:
Reed/rijdt Cobo tussen de Tour en de Vuelta helemaal niets?
Hoogstens een cadeautje voor Elisa Basso.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar dan kon hij toch wel cadeautjes uitdelen? Gewoon af en toe een doosje bonbons bij het hotel langsbrengen. Hij woonde toch in de buurt.
Nah, ik vergeet altijd een dag of 2 en dan wordt het niksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Doen er hier nog mensen mee met de Vuelta-editie van Tourcoach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |