Wat is er gebeurd?quote:
Wel goed heur, beetje moe. Kinders zijn steeds rond 6 uur al wakker.quote:
Kun je niet uit het raam kijken en denkbeeldig lekker in de zon zitten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:09 schreef Rucky het volgende:
Lekker, ik mag pas van het weer genieten als ik thuis ben.
Zo haal ik het einde van de dag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je niet uit het raam kijken en denkbeeldig lekker in de zon zitten?
Die kabouters die de week doormidden aan het zagen zijn natuurlijk!quote:
oja... mijn lamp in de badkamer moet ik nog steeds vervangen... gloeivliegjes zijn doodquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Die kabouters die de week doormidden aan het zagen zijn natuurlijk!
Stomme kabouters, ze zijn een uur te vroeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
is jouw werkweek nog niet door midden dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stomme kabouters, ze zijn een uur te vroeg.
Bijna.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is jouw werkweek nog niet door midden dan?
werkdag heeft d8 ik 8 uur...quote:
ruck, er staat niet, dat ie al door midden is!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ze hebben tot 12:30 de tijd anders doe ik het zelf wel. Stomme kabouters.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ruck, er staat niet, dat ie al door midden is!!
Ze zijn nog wel even bezig... zijn kabouters... is grote opgave!!!
Ik geef je groot gelijk ik ga zo in de pauze ook even naar buiten. Misschien een ijsje halen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga naar buiten... weet nog niet waarheen, maar ik blijf NIET binnen
Heb je toch besloten om mijn naam te vereeuwigen?quote:
Maar we moeten ook nog van- en naar het OV naar een huis komen he? Of wou je de smoothies op het station nuttigen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Delft naar onze woonplaats kan trouwens in 3,5 uur met het OV. Met de auto is het al het rustig is een uur korter.
Ow ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar we moeten ook nog van- en naar het OV naar een huis komen he? Of wou je de smoothies op het station nuttigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |