Ehm, nou we doen dit al een paar maanden, 2x in de week trainen (indien mogelijk). Afgelopen zaterdag had ik mijn eerste wedstrijd, 9km in Boerakker. Maar dit is dus wel een stukje verder en zwaarder...quote:
is het ook met survival dingen erbij dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, nou we doen dit al een paar maanden, 2x in de week trainen (indien mogelijk). Afgelopen zaterdag had ik mijn eerste wedstrijd, 9km in Boerakker. Maar dit is dus wel een stukje verder en zwaarder...
Ja, daar gaat het juist omquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
is het ook met survival dingen erbij dan?
Heavy hoor!quote:
Het is erg leuk om te doen, maar inderdaad soms wel zwaar. Ik kan ook nog lang niet alles goed genoeg, maar ik ga zondag gewoon kijken wat het wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heavy hoor!ik zou eigenlijk ook weer eens wat sportiefs moeten doen van dat werkloos thuis zitten gaan de kilo's er ook niet af...
Ow ja, zag idd een foto van jou in een sloot voorbij komen op facebook..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, nou we doen dit al een paar maanden, 2x in de week trainen (indien mogelijk). Afgelopen zaterdag had ik mijn eerste wedstrijd, 9km in Boerakker. Maar dit is dus wel een stukje verder en zwaarder...
Dat heeft ook met sloten te maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wel heel wat anders dan vissen hè...
hehe misschien valt het te combinerenquote:
Ja ik heb hetzelfde met dagen maanden en jaren...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:25 schreef Cynic het volgende:
Mijn weekends voelen echt steeds korter. Zou dat komen omdat ik ouder word? Ik heb helemaal niet meer het idee dat ik er uitgerust van word!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:02 schreef Cynic het volgende:
Belachelijk!
Laat ze daar maar eens iets op vinden!
Ik ben ook mal grijs aan het worden trouwens.
ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:12 schreef Cynic het volgende:
Leuk feestje gisteren SW, sorry alleen dat we er maar zo kort waren (en zo plotseling weg).
Moeten we binnenkort maar eens goed over doen!
Welt am draht, http://nl.wikipedia.org/wiki/Welt_am_Drahtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat was de naam van die Duitse film waar we t gisteren over hadden?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
ik blijf het vreemd vinden disney die lucasfilm koopt
Bij deze ben je ook een beetje GPDerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Marvel is ook al van hun, vind ik ook nog steeds raar...
edit: mag ik als niet-GPD'er wel in het GPD'er topic posten?![]()
Batsie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij deze ben je ook een beetje GPDer
je kent mij en spoilerman en de anderen heb je wel eens gezien bij primus dus
Jeh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |