Kun jij een mooie Honda S2000 regelen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ayumu2.0 : iedereen heeft geheimpjesJe bent niet de enige
Anders stimuleer je het ff.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij een mooie Honda S2000 regelen dan?
Wat moet jij nou met een kappersauto? Je bent een kroegbaas je hoor minimaal een Beamer 5 serie te rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ligt er aan wat je er voor over hebt mijn vriend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En al heb ik dat al een lange tijd niet meer gedaan ben overgestapt toen naar iets anders. Dat tegenwoordig bij 2 op de 10 autodiefstallen de eigenaar er weet van heeftquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 25 juli 2012 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja volg je wel.
En idd dan is de eigenaar de dief maar die laat jou wel het vuile werk opknappen.
Rot op, er komt hier alleen maar Honda in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En al heb ik dat al een lange tijd niet meer gedaan ben overgestapt toen naar iets anders. Dat tegenwoordig bij 2 op de 10 autodiefstallen de eigenaar er weet van heeft
[..]
Wat moet jij nou met een kappersauto? Je bent een kroegbaas je hoor minimaal een Beamer 5 serie te rijden
Ik heb niks met cabrio's en al helemaal niks met Honda nou een Honda dan weer wel...quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Rot op, er komt hier alleen maar Honda in.
En de gemiddelde kapster heeft dat ding in de eerste bocht eruit liggen.
240 trappelende japanse paardjes met VTEC
Nee hoor, je leest toch dat we allemaal met pensioen zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef kree het volgende:
ghehe zit ik hier tussen een bende criminelen?
zat vandaag nog te vertellen. Wil nooit meer werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je leest toch dat we allemaal met pensioen zijn
Dat blijft wel mijn favoriete modelquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks met cabrio's en al helemaal niks met Honda nou een Honda dan weer wel...
[ afbeelding ]
Nostalgie!
Daarom dus nergens hoeft Kree zich zorgen over te maken nou...quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je leest toch dat we allemaal met pensioen zijn
toyota station van "93quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb je voor auto Kree?
Of heb je nog bepaalde spullen nodig?
auto moet praktisch zijn voor mij.quote:
Het enige wat op AAAL die tips en suggesties van anderen aan jou komt is: nee, ik wil niet, nee, ik kan niet, nee, ik doe niet, nee, ik ga niet, want... bla bla bla kutexcuus of niet terzake doend flutquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.
Alleen maar om een meid te versieren.
Ik zoek namelijk niet naar avondje seks maar echt gewoon iemand waarmee ik echt samen wil blijven.
Kan ik wel krampachtig anders doen, maar dat gaat natuurlijk nooit werken op langere termijn.
maak je niet zo druk joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het enige wat op AAAL die tips en suggesties van anderen aan jou komt is: nee, ik wil niet, nee, ik kan niet, nee, ik doe niet, nee, ik ga niet, want... bla bla bla kutexcuus of niet terzake doend flut
"argument".
Ik vind het prima dat je in hetzelfde moddergat blijft zitten. Maar bespaar ons dan al het gezeik over "die wijven".
OF je doet er iets aan
OF je houdt er je bek over
Simple as hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |