Ja, ik ben nog steeds niet gerustgesteld nu ik een deel van de foto's heb gezien...quote:
hoe oud ben jequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
O heb het hier prima naar mijn zin hoor.
Wat heb je allemaal gedaan dan? Zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds niet gerustgesteld nu ik een deel van de foto's heb gezien...
Iedereen wil gewoon kunnen zeggen: "I survived the VBL SC"quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al die users in een keer nu VBL SC het zo goed doet. Allemaal SC successupporters.
Ik las anders aardig wat topics waar men niet bepaald op jouw aanwezigheid gesteld was wegens het omlaag trekken van het niveau, waarbij regelmatig het woord 'newbie' vielquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al die users in een keer nu VBL SC het zo goed doet. Allemaal SC successupporters.
heb je huisdierenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Al 24 levensjaren heb ik erop zitten.
Ja, maar wij zijn ook gewoon lief. Zo moeilijk is het dus niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen wil gewoon kunnen zeggen: "I survived the VBL SC"
doe normaal tegen hem jijquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:43 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik las anders aardig wat topics waar men niet bepaald op jouw aanwezigheid gesteld was wegens het omlaag trekken van het niveau, waarbij regelmatig het woord 'newbie' viel
Best nieuwe user in tijden ben jijquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:43 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik las anders aardig wat topics waar men niet bepaald op jouw aanwezigheid gesteld was wegens het omlaag trekken van het niveau, waarbij regelmatig het woord 'newbie' viel
Tsja. Die-hards enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn ook gewoon lief. Zo moeilijk is het dus niet.
Eigenlijk is onze reputatie foutief.
heb je een vriendinquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:44 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zeer allergisch (asthmapatiënt).
De vraag is niet wat, maar wie...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan? Zo erg kan het toch niet zijn?
Klopt, ik ben een newbie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:43 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter niet in deze SC postenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De vraag is niet wat, maar wie...![]()
Volgens mijn broer heb ik een dude getongd
je bent dus a-sportief?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
pics?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:45 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Verloofde, soon-to-be-wife. Zeg meestal dus al vrouw. Even oefenen..
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
houden ze toch niet tegen johquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:46 schreef Monopoly het volgende:
wat doen jullie opeens kk stoer tegen mij, dreig pm's dat ik geen mod mag worden![]()
Ja iemand VBL mod maken die pas een maand hier postquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:46 schreef Monopoly het volgende:
wat doen jullie opeens kk stoer tegen mij, dreig pm's dat ik geen mod mag worden![]()
Wat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Op de foto's zie ik alleen nog vrouwen, mocht het echt zo zijn dan is mijn broertje binnenkort zijn voortplantingsorganen kwijtquote:
Boeiend, als hij maar een goede mod is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja iemand VBL mod maken die pas een maand hier post
goed bezig meidquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aangezien ik voorlopig toch nog niet kan slapen, ga ik eens de was ophangen en afwassen
neequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:48 schreef Rotterdams het volgende:
Weet je wat ik me laatst afvroeg (nee natuurlijk niet want dan ben je telepathisch en dat is volgens de huidige wetenschappelijke kennis onmogelijk)?
Als je zwemt wordt je onderbroek nat en duurt het uren voor hij weer droog is. Maar er bestaat tegenwoordig allemaal van die nanoshit enzo. Kunnen ze geen zwembroek maken die droog is als je het water uitstapt?
Zou een hoop ergernis schelen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aangezien ik voorlopig toch nog niet kan slapen, ga ik eens de was ophangen en afwassen
Heb je geen vrouw?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rot op Calliequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
Volgens mij ehh heeft Donraja toch een ehhh a-sportieve instelling ehh ook als je ehh naar de motoriek ehh kijkt.
Een user op dit forum heeft zo'n zwembroek, zelf gemaakt, thuis liggen. Helaas post hij hier al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:48 schreef Rotterdams het volgende:
Weet je wat ik me laatst afvroeg (nee natuurlijk niet want dan ben je telepathisch en dat is volgens de huidige wetenschappelijke kennis onmogelijk)?
Als je zwemt wordt je onderbroek nat en duurt het uren voor hij weer droog is. Maar er bestaat tegenwoordig allemaal van die nanoshit enzo. Kunnen ze geen zwembroek maken die droog is als je het water uitstapt?
heb je nog mooie blouse gekocht ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de foto's zie ik alleen nog vrouwen, mocht het echt zo zijn dan is mijn broertje binnenkort zijn voortplantingsorganen kwijt
Nou nou makker, kalm aan. Haal even adem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
PIK JE DAT GUITARIST
MOD FIGHT NU
GEEF ELKAAR 20 NOTES NU
MODBITCH FIGHT
Ik heb zojuist een ban aangevraagd voor GGMM. Dat zal 'm leren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
PIK JE DAT GUITARIST
MOD FIGHT NU
GEEF ELKAAR 20 NOTES NU
MODBITCH FIGHT
Is er een manier om met hem in contact te komen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een user op dit forum heeft zo'n zwembroek, zelf gemaakt, thuis liggen. Helaas post hij hier al een tijdje niet meer.
adem halen? in welke supermarkt kan je dat nou weer kopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Nou nou makker, kalm aan. Haal even adem.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een ban aangevraagd voor GGMM. Dat zal 'm leren.
Had er bijgepost "Het is hij of ik" Om het interessant te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een ban aangevraagd voor GGMM. Dat zal 'm leren.
Je moet ff hulp vragen aan Fok!.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Is er een manier om met hem in contact te komen?
Vergeet je zomaar dat ik die post kan verwijderenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had er bijgepost "Het is hij of ik" Om het interessant te maken.
Helaas. Heeft een DM/PM ban.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Is er een manier om met hem in contact te komen?
Ligt compleet aan het zwembad, ik ken een zwembad in duitsland en daar is je broek zo droog. Is zeg maar in een oude zeppelin. Mooi bad en er is een luchtballon voor overzicht, maar desalniettemin duurt het drogen van je zwembroek daar 15 minuten itt de 90 minuten in een normaal chloorbad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:48 schreef Rotterdams het volgende:
Huh, wat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet je zomaar dat ik die post kan verwijderen
Ik heb even mijn boer geappt en gedreigd mijn moeder te bellenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je nog mooie blouse gekocht ?
Denkte nou je stoer bent ofzo met je judopak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet je zomaar dat ik die post kan verwijderen
Wow, dat lijkt me echt kankervet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt compleet aan het zwembad, ik ken een zwembad in duitsland en daar is je broek zo droog. Is zeg maar in een oude zeppelin. Mooi bad en er is een luchtballon voor overzicht, maar desalniettemin duurt het drogen van je zwembroek daar 15 minuten itt de 90 minuten in een normaal chloorbad.
Ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denkte nou je stoer bent ofzo met je judopak.
Nee echt, ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die "hij of ik" post. Zoek 'm maar eens op
verschil is dan inderdaad moeilijk te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb even mijn boer geappt en gedreigd mijn moeder te bellen![]()
Het was geen dude, maar een gewoon een lelijk duits wijf
Een zwembad in een oude zeppelin? Bedoel je niet de zeppelinfabriek bij Berlijn die omgebouwd is tot zwembad?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt compleet aan het zwembad, ik ken een zwembad in duitsland en daar is je broek zo droog. Is zeg maar in een oude zeppelin. Mooi bad en er is een luchtballon voor overzicht, maar desalniettemin duurt het drogen van je zwembroek daar 15 minuten itt de 90 minuten in een normaal chloorbad.
Lijkt me beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee echt, ik snap niet wat je bedoelt.
Maar laat maar zitten joh.
Ach, ik vind je wel lief.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Nee man, ik ben me hier thuis gaan voelen.
Zie mij als een kakkerlak, je kan er op stampen wat je wilt, maar je roeit me niet uit
Ah, het Feijenoordvirus slaat over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Zie mij als een kakkerlak, je kan er op stampen wat je wilt, maar je roeit me niet uit
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Ja die bedoel ik! Ben jij daar wel eens geweest?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Een zwembad in een oude zeppelin? Bedoel je niet de zeppelinfabriek bij Berlijn die omgebouwd is tot zwembad?
http://www.tropical-islands.de/
Maar jij zit me echt in de zeik te nemen. Ik ben geen pepernootje zeg, komaan hé.
Fawaka dan brada?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Nee, veel gewerkt bij Krausnick daarom weet ik het toevallig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik! Ben jij daar wel eens geweest?
Ga je heen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk van 23 t/m 30 augustus weekje naar de zon, heerlijk man.
De zon ga je nooit bereiken in een week. En als het zou lukken smelt je weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk van 23 t/m 30 augustus weekje naar de zon, heerlijk man.
Nee man. Wel inwoner van 010, maar die hard PEC Zwolle fanquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ah, het Feijenoordvirus slaat over.
Of was je al voor Feijenoord?
ja heb ik ook somsquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doet het niet?
Staat 'ie in m'n cache natuurlijk
Zou me toch zorgen gaan maken als de Feijenoorder der mannenliefde je 'brada' gaat noemen jongensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |