Is je moeder je kamer aan het opruimen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook last van een beest op m'n kamer. Maar was geen mug.
nachtvlinder?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Was het een sasquatch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Fuck, laatst liet een rake moedergrap tov jou liggen omdat ik het te ver vond gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is je moeder je kamer aan het opruimen?
Kut poll.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Wie wordt er VBL mod?
• Kapiteintje
• Geo4kant
• DJ_Day_V
• A422
• HMF
• Stevenmac26
• Monopoly
• BrandX
• Karina
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe is het met je motor?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Rotterdams het volgende:
Waar moet ik de komma plaatsen. Is het zegmaar van: "HELP! Een mug! Ren!". Of meer van "Help een mug, giro 555"?
Want als het om het tweede gaat wens ik je serieus dezelfde beesten toe die hier dag en nacht de boel op stelten zetten toe. Zit verdomme onder de bulten.
Ja. Ik gooi het over mijn friet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:23 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat is 'maggi'? Dat is toch wat je in je soep gooit?
het is meer van:quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Rotterdams het volgende:
Waar moet ik de komma plaatsen. Is het zegmaar van: "HELP! Een mug! Ren!". Of meer van "Help een mug, giro 555"?
Want als het om het tweede gaat wens ik je serieus dezelfde beesten toe die hier dag en nacht de boel op stelten zetten toe. Zit verdomme onder de bulten.
Goed hoor?quote:
Kijk, dat maakt het wat makkelijker. Bedankt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:24 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Goed hoor?Hoezo neem je aan dat ik motor rijd?
Het is wel iets dat ik als jochie heb leren eten op de voetbalclub, wel na de wedstrijd uiteraard.quote:
en bij feyenoord mag dat ook gewoonquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel iets dat ik als jochie heb leren eten op de voetbalclub, wel na de wedstrijd uiteraard.
Huh?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het wat makkelijker. Bedankt.
Strikvraag much?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Zeg Rotterdams, wat is jouw frisse kijk op de voetbalclub PSV?
Ja, hoe vind je dat Brands het doet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Ah "anders" in een keer 7 stemmen erbijquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
• Kapiteintje
• Geo4kant
• DJ_Day_V
• A422
• HMF
• Stevenmac26
• Monopoly
• BrandX
• Karina
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dankjewel. Wel even wennen hoor, dat posten. Eigenlijk jarenlang gelurkt. Vooral fan van PTA. Loopt daar een user rond (Nietzman) die een auto wil van 1000+PK. En dat dus ook gewoon gaat verwezenlijken.quote:
oke goed verhaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:28 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Dankjewel. Wel even wennen hoor, dat posten. Eigenlijk jarenlang gelurkt. Vooral fan van PTA. Loopt daar een user rond (Nietzman) die een auto wil van 1000+PK. En dat dus ook gewoon gaat verwezenlijken.
Heb er niet zoveel mee, ben meer van Feijenoord.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Not this shit again.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:28 schreef napoleonfour het volgende:
Wat vind je er eigenlijk van dat gini en lerrie weg zijn Rotterdams?
Swingers party?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef DonRaja het volgende:
Alright..... de foto's van afgelopen zaterdag druppelen binnen
ja maar je moet psv afzeiken, dat is een gewoonte hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Heb er niet zoveel mee, ben meer van Feijenoord.
Heeft Feijenoord aardig goed geholpen denk ik zo. Die user hierboven (Caland) verwoordde het ooit eens goed, iets in de vorm van 'vele miljoenen gepakt voor middelmaat'. Moest ook erg lachen om een plaatje in het Feijenoordtopic toen 'we' tweede waren geworden. Daarin stond iets van Leroy Fer die zei dat hij met Twente komend jaar Champions League zou spelen en Wijnaldum wilde mee doen om de prijzen ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:28 schreef napoleonfour het volgende:
Wat vind je er eigenlijk van dat gini en lerrie weg zijn Rotterdams?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar je moet psv afzeiken, dat is een gewoonte hier
Sta ik er niet bij prutser..quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
• Kapiteintje
• Geo4kant
• DJ_Day_V
• A422
• HMF
• Stevenmac26
• Monopoly
• BrandX
• Karina
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
O, oké.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij leert het vanzelf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
is that the best you can do?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:31 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
O, oké.
Nou, boe PSV. Feijenoord is mooier.
Ben je altijd zo makkelijk over te halen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:31 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
O, oké.
Nou, boe PSV. Feijenoord is mooier.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Guitarist ook niet, niet iedereen kan er in staan he. Daarom staat 'anders' er ook in.
Achteraf gezien, was ik daar liever naartoe geweest. Welke mongool neemt er nou een telefoon mee naar een vrijgezellenfeest en post foto's direct op facebookquote:
De meeltor komt tegenwoordig over de hele wereld voor, en de mens heeft daar een grote rol bij gespeeld. Ze leven vooral op donkere en koele plekken, vaak in voedselvooraden zoals graan die ze dan bevuilen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag bekendmaken dat ik het beest gevonden heb.
Het was een zogenaamde meeltor
Vegas Rule schendenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Achteraf gezien, was ik daar liever naartoe geweest. Welke mongool neemt er nou een telefoon mee naar een vrijgezellenfeest en post foto's direct op facebook
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Guitarist ook niet, niet iedereen kan er in staan he. Daarom staat 'anders' er ook in.
Nee. Ik ben hem nu aan het ondervragen wat hij hier komt doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De meeltor komt tegenwoordig over de hele wereld voor, en de mens heeft daar een grote rol bij gespeeld. Ze leven vooral op donkere en koele plekken, vaak in voedselvooraden zoals graan die ze dan bevuilen.
jij woont in een molen?
Daar heb je als Rotterdammer natuurlijk minder moeite meequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je altijd zo makkelijk over te halen?Dan moet je Ajax ook tot de grond afzeiken
Ausweis bittequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik ben hem nu aan het ondervragen wat hij hier komt doen.
De kampioen niet meer serieus nemenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:34 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Daar heb je als Rotterdammer natuurlijk minder moeite meeMaar ach. Ajax. Mja dat nemen we toch niet echt meer serieus joh. Vorig jaar twee keer 90 minuten de absolute baas, Ajax had niets in de melk te brokkelen et cetera.
Dus mja. Dan kan je voor PSV nog een soort van respect opbrengen dat ze van een zwaar gehavend Feijenoord wisten te winnen met een goal die afgekeurd moest worden en enorme mazzel in de 84e minuut (schot van El Ahmadi) en de 90+2 minuten goal.
Maargoed.
En 2 feyenoord goals die nooit mochten vallen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:34 schreef Rotterdams het volgende:
Dus mja. Dan kan je voor PSV nog een soort van respect opbrengen dat ze van een zwaar gehavend Feijenoord wisten te winnen met een goal die afgekeurd moest worden en enorme mazzel in de 84e minuut (schot van El Ahmadi) en de 90+2 minuten goal.
Maargoed.
Tresor geweest?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, what happens in Berlin, ends on Facebook
O ik neem Ajax wel serieus hoor, maar aan je reactie te zien ben je Ajacied en kan je niet tegen plaagstootjes.quote:
Omdat die spits rood had moeten hebben. Maar ach.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En 2 feyenoord goals die nooit mochten vallen.
Nooit in het psv topic geweest zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:36 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
O ik neem Ajax wel serieus hoor, maar aan je reactie te zien ben je Ajacied en kan je niet tegen plaagstootjes.
Doen die PSV'ers dan toch beter.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:36 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
O ik neem Ajax wel serieus hoor, maar aan je reactie te zien ben je Ajacied en kan je niet tegen plaagstootjes.
Doen die PSV'ers dan toch beter.
Dat ligt aan je perceptie joh. Volgens mij probeerde Fernandez gewoon even flink te knuffelen maar struikelde hij over zijn eigen voeten. Niets mis mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En 2 feyenoord goals die nooit mochten vallen.
Duidelijk geen kloon van HMF.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:34 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Dan kan je voor PSV nog een soort van respect opbrengen
ohjaquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:37 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Dat ligt aan je perceptie joh. Volgens mij probeerde Fernandez gewoon even flink te knuffelen maar struikelde hij over zijn eigen voeten. Niets mis mee.
Nee, een rijbewijs, met aanvullende certificaten et cetera mocht je 'specialere' vormen van trucking willen doen. Heb je interesse?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:35 schreef napoleonfour het volgende:
Moet je eigenlijk een diploma halen om trucker te worden Rotterdams?
ja, eigenlijk wel. Mag je dan je eigen broodjes met filet american meenemen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:37 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Nee, een rijbewijs, met aanvullende certificaten et cetera mocht je 'specialere' vormen van trucking willen doen. Heb je interesse?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd respect voor de club hebben die ervoor hebben gezorgd dat we nog in de CL kunnen meedoen
Je lurkte toch al jarenlang mee?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Waarom wordt er steeds "HMF" tegen mij gezegd? Wie is dat dan?
goed feestje geweestquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, en ik heb geen flauw idee waar wel
Ik eet geen filet american en heb het idee in de maling genomen te worden dus ga liever niet meer op je inquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel. Mag je dan je eigen broodjes met filet american meenemen?
Ja maar ik ken geen user met die naam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je lurkte toch al jarenlang mee?
Ik vind jou erg bijdehand voor een nieuwequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je lurkte toch al jarenlang mee?
Hij is bekend onder de naam HoujijvanMooieFeestjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:39 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ja maar ik ken geen user met die naam?
Hij houdt het wel goed vol jongens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:39 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ja maar ik ken geen user met die naam?
Is geen kloon joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij houdt het wel goed vol jongens.
mss is deze sc niets voor jouquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:39 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik eet geen filet american en heb het idee in de maling genomen te worden dus ga liever niet meer op je in. Mocht ik je verkeerd inschatten en mocht je serieus geïnteresseerd zijn kun je altijd even een berichtje sturen.
Of FrederikMichelHendriksenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is bekend onder de naam HoujijvanMooieFeestjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |