Is je moeder je kamer aan het opruimen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook last van een beest op m'n kamer. Maar was geen mug.
nachtvlinder?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Was het een sasquatch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Fuck, laatst liet een rake moedergrap tov jou liggen omdat ik het te ver vond gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is je moeder je kamer aan het opruimen?
Kut poll.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Wie wordt er VBL mod?
• Kapiteintje
• Geo4kant
• DJ_Day_V
• A422
• HMF
• Stevenmac26
• Monopoly
• BrandX
• Karina
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe is het met je motor?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Rotterdams het volgende:
Waar moet ik de komma plaatsen. Is het zegmaar van: "HELP! Een mug! Ren!". Of meer van "Help een mug, giro 555"?
Want als het om het tweede gaat wens ik je serieus dezelfde beesten toe die hier dag en nacht de boel op stelten zetten toe. Zit verdomme onder de bulten.
Ja. Ik gooi het over mijn friet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:23 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat is 'maggi'? Dat is toch wat je in je soep gooit?
het is meer van:quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Rotterdams het volgende:
Waar moet ik de komma plaatsen. Is het zegmaar van: "HELP! Een mug! Ren!". Of meer van "Help een mug, giro 555"?
Want als het om het tweede gaat wens ik je serieus dezelfde beesten toe die hier dag en nacht de boel op stelten zetten toe. Zit verdomme onder de bulten.
Goed hoor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |