Van vrouw naar man en half oosters half blank. Beetje vreemd en eng ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Van man naar vrouw of vrouw naar man? En negroïde of blank (geen idee waarom dat relevant is)
Komt omdat half Hollywood bezig is over de avonturen van mij en het beest op m'n kamer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat jouw leven nog niet verfilmd is, is een godswonder
Dat van jou verdient ondertussen ook een serie, beetje met duitse eindbazen zoenenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat jouw leven nog niet verfilmd is, is een godswonder
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat half Hollywood bezig is over de avonturen van mij en het beest op m'n kamer.
Rotterdams doet het camera-werk trouwens.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat half Hollywood bezig is over de avonturen van mij en het beest op m'n kamer.
HET WAS EEN lelijke VROUW!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat van jou verdient ondertussen ook een serie, beetje met duitse eindbazen zoenen
Romantische jongen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:10 schreef Rotterdams het volgende:
Heren, ik wens u een fijne nacht want ik ga naar hetzelfde zweetbed waar vrouwlief al enkele uren ligt te ronken.
Houdt u zich een beetje in en realiseert u zich dat morgen weer een werkdag is. Maak het dus niet te laat.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:10 schreef Rotterdams het volgende:
Heren, ik wens u een fijne nacht want ik ga naar hetzelfde zweetbed waar vrouwlief al enkele uren ligt te ronken.
Houdt u zich een beetje in en realiseert u zich dat morgen weer een werkdag is. Maak het dus niet te laat.
Hij was ook al bezig met een docu van F'noord geloof ik?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat jij wil blijven spelen gaat voor geen meter mewr man.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1tje dan. Anders gaan ze allemaal dalijk hier weer flippen omdat ik alleen vrouwen post ipv ook mannen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is goed man. Ander keertje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap dat jij wil blijven spelen gaat voor geen meter mewr man.
Maken wel even af heb jij die trofee ook binnen.quote:
Druk even op vierkantje. zo'n ERV wedstrijd. Wie wint heeft alle punten, dan maak jij ook kans.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maken wel even af heb jij die trofee ook binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |