ja lexie, dat wordt moeilijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Het is daar wel standaard 40 graden zie ik nu.
Het vermogen om enigszins grappig te zijn ontbreekt echt volkomen bij jou he? Vervelend lijkt me dat.quote:
Davy als jij nou eens wat vrouwen post? Ik kan wel een boost mooie dames gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer een gefrustreerde feyenoorder in de SC. Wat orgineel.
Serieus, wat voor taal spreek jij? Je zinnen slaan echt kant noch wal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij hem is er wel een sc, volgens hemzelf.
Nee, dalijk wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik vandaag ook tegen iemand.
Zit je in m'n dm te lezen?
Lady Gaga helpt je wel weer een hetero te worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Davy als jij nou eens wat vrouwen post? Ik kan wel een boost mooie dames gebruiken
Hotel ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wordt het waarschijnlijk ook. Voor 600 euro zit je al een weekje all inclusive. Lekker man.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lady Gaga helpt je wel weer een hetero te worden.
Dat is Koerdisch.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:04 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Serieus, wat voor taal spreek jij? Je zinnen slaan echt kant noch wal.
mooie pruik.quote:
1tje dan. Anders gaan ze allemaal dalijk hier weer flippen omdat ik alleen vrouwen post ipv ook mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Davy als jij nou eens wat vrouwen post? Ik kan wel een boost mooie dames gebruiken
Van man naar vrouw of vrouw naar man? En negroïde of blank (geen idee waarom dat relevant is)quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Steven komt er aan als huisgenoot, ik woon nou nog samen met een transgender.
En dat is geen grap
Dat jouw leven nog niet verfilmd is, is een godswonderquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Steven komt er aan als huisgenoot, ik woon nou nog samen met een transgender.
En dat is geen grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |