quote:
Ik doe ook niet aan spijkers.quote:
Ik weetz.quote:
Ik snap de subtiele hints. Doeiquote:
Alleen een nachthemd is niet voldoende hoor om zedig en kuis te zijn..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Lutte het volgende:
Ik doe zedig ende kuis gewoon een nachthemd aan
Awwwquote:
Laat ik het zo zeggen, mijn blanke huidje kan hem niet goed hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
geen idee, ik ben van de oude stempel, dus alleen temperatuur zegt me iets
Verstandigquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal in Adam even zonnebrand scoren en n zonnebril
Ze lopen ongeveer parallel met de standen op een electrische ovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
geen idee, ik ben van de oude stempel, dus alleen temperatuur zegt me iets
Ik ook met mijn waterratje, hji heeft 4 uur gezwommenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Lutte het volgende:
Net lekker gezwommen met m'n favoriete duik-, spring- en klimobject daddyArme man
Wowquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook met mijn waterratje, hji heeft 4 uur gezwommen
Aleve 12 uur's tabletten, die had ik toen ik net mijn beugel had, en die werken aardige tijd door, en koel houden, dus ijs maar dat zal wel pijn doen bij de eerste hapquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
WowBikkel!
Heb je nog tips trouwens? Ons mam gaat kapot van de pijn![]()
Die zijn sterker dan gewoon para's toch? Schön die er even instoppenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Aleve 12 uur's tabletten, die had ik toen ik net mijn beugel had, en die werken aardige tijd door, en koel houden, dus ijs maar dat zal wel pijn doen bij de eerste hap
Ach gosh, arme mensquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zijn sterker dan gewoon para's toch? Schön die er even instoppenEten gaat niet, ze zit wel met een coldpack
En vanavond mama in mijn bed en ik bij papa, rustiger en geen kans dat papa in zijn slaap een arm op d'r mond tokt
Ze hebben ijzeren pinnen in haar kaak gezet, daarvoor ook stukken bot af moeten breken. Dus vooral veel pijn, stijfheid en honger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke naweeën ondervindt je moeder hinder van Lutje?
Nee inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeumig, dat is niet niets! Geef haar nog maar een extra knuffel. Of waar ze praktisch wat aan heeft, veel koel spul.
En Triek, pauze?
Ik heb zelf kipsate gemaakt, shaslicks, hamburgers en speklapjes staan hier op het menu, oh en kinderstokjes met gehakt, knakworst en ananasquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Worstjes, hamburgers, shaslicks, kipfilet, zuurkool, speklapjes, spareribs, salades, stokbrood. Ik maak mezelf gek.
Gewoon gekocht bij de Plusquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelfgemaakt, ik begin spontaan te kwijlen. En nee logisch, dus lekker naar eigen smaak wat lekkers voor jezelf prepareren.
dat is waarquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan nog kwijl ik. Omdat kwijlen fijn is.En alles lekker is.
Volgende week ook BBQ? Ik kan wel helpen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef Renesite het volgende:
Ik twijfel...
Patatje halen of shoarma uit de diepvries. Moet sowieso nog naar het dorp toe voor mijn chipkaart
Oooh, als het goed weer isquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week ook BBQ? Ik kan wel helpen hoor
Ik vind beide leuk:Yquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooh, als het goed weer is
Ik dacht dat die wokjes leuk waren in de tuin. Maar ik kreeg een hmmhmm meh vorige week dus denk bbq![]()
quote:
Het lapje vlees ook gepaneerd?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lutte het volgende:
Net eigenhandig een cordon blue gemaakt van ham, kaas, een varkenslapje en satéprikkers. Yes we can!
Er is maar 1 juist BBQ-schort en dat is deze:quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wel BBQ-handigheid Cee?
Bikini + schort.Ook ideetje voor Cee uiteraard.
Een bortini? Nah, is niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wel BBQ-handigheid Cee?
Bikini + schort.Ook ideetje voor Cee uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |