Heb je haar nummer?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef kree het volgende:
Ik ga dood hier op mn zolderkamertje.
Wat een hitte zeg.
Ook leuk van de week kans op ander zomerhuisje, net een meisje voor me.
Net te laat, nouja ik blijf verder zoeken.
Je weet wat Matadores met Vacas Locas doen??quote:
Ik luister nooit echt naar reggeatonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, goed weer daar?
Jij als latina moet het toch wel aan kunnen...
Heerlijk reggaeton met 30 graadjes.
pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
Thuis van een gezellig avondje eten bij mijn ouders in hun oh zo fijne tuinZo maar eens een dag zweet afspoelen om een nieuwe laag te kunnen kweken vannacht
Goed idee, dat ga ik ook maar even doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
Thuis van een gezellig avondje eten bij mijn ouders in hun oh zo fijne tuinZo maar eens een dag zweet afspoelen om een nieuwe laag te kunnen kweken vannacht
Je danst toch wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik luister nooit echt naar reggeaton
Maar nee, doe mij maar een zacht briesje met dit weer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je weet wat Matadores met Vacas Locas doen??
![]()
Soms hoor, over het algemeen luister ik naar hele andere muziek ( zie fobo ) en soms een beetje bachata er tussendoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je danst toch wel?
Salsa, merengue, bachata?
Goeie comebackquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je douche. ik zoek nog een nieuwe douchekop en heb wat inspiratie nodig.
Like you would dare...quote:
Ga ik je niet aandoen, saai, basic douchekopjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je douche. ik zoek nog een nieuwe douchekop en heb wat inspiratie nodig.
als ie zijn werk maar doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ga ik je niet aandoen, saai, basic douchekopje
Sja, zo hossel je natuurlijk nooit kree.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nope helaas, geen idee wie het is ook hoor.
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |