Ik wil alleen maar mijn hart bewaren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je mag je nieren houden hoor, eerlijk waar.
[..]
Als het echt dun gaat worden hoeft het voor mij eigenlijk niet meer.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
denk het wel. maar de naam niet noemen hier heh. whatsapp die maar als je hem weet flipsje.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Evie valt dus af?ik ken haar niet dus geen idee. als de 180 kilo klopt; in a heartbeat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar mijn hart bewaren.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
nee ik maak ze dan ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort foto's
Nee, slechts hardcore? Mag ook wel hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort foto's
Van boven zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
dawg; deze?
[ afbeelding ]
Veels te dun.
Dat mag ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.
Ik zou haar geven.quote:
Haar niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef El_Matador het volgende:
Ook eigenlijk te dun, maar wel bloedmooi, de Mexicaanse Ximena Navarrete:
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het negatief is?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
liever lief dan een kutwijf. been there done that.
en ze is mooooooooi vind ik. wauw.![]()
Wel mooie vrouw, hoewel ik persoonlijk sneller oog op voor de meer 'ontspannen' types, dus gewoon shirtje, spijkerbroek etc.quote:
er zijn gradaties. en geloof me, er zijn echt erge.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het negatief is?
Overigens zegt mijn ervaring dat een kutwijf beter werkt bij mij, die kunnen mij langer verdragen
Preaching to the choir.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
er zijn gradaties. en geloof me, er zijn echt erge.
ja deze pics vind ik ook wat minder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel mooie vrouw, hoewel ik persoonlijk sneller oog op voor de meer 'ontspannen' types, dus gewoon shirtje, spijkerbroek etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |