Maar straal je dat ook uit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetje
Ahuh die heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ach op ieder potje past een dekseltje![]()
![]()
NOT
Maar liever 1 vogel in de hand dan 100 in de luchtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zwemmen meer vissen in de zee
Geen idee, ik loop niet met een spiegel voor m'n neus. Maar ik vermoed van wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar straal je dat ook uit?
Verder wel fijn voor je ofc
Hehe nog zo ene jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, je moet zorgen dat er meer dekseltjes op je potje passen door je potje aan te passen. Zeker jij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ach op ieder potje past een dekseltje![]()
![]()
NOT
haha erg wel heej.quote:
Kan alleen maar reageren met:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ander aas proberen, andere plekken, andere vissoortquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan alleen maar reageren met:
Ja vast wel.... moet je ze wel vangen eerst.
Als je niet weet hoe je overkomt op vrouwen kan je er ook niet echt aan werken denk ik. Ik ken iemand die zich heel goed voelt over zichzelf, maar die bij vrouwen 'te aanwezig' was of dat vriendinnen zich geïntimideerd voelden, zelf had hij dat totaal niet door. En die vriendinnen hebben dat allemaal niet tegen hem gezegd en zijn gewoon (voor hem dus zonder reden) afgedropen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, ik loop niet met een spiegel voor m'n neus. Maar ik vermoed van wel eigenlijk.
Als ik dat al niet uitstraal komt dat weer doordat ik me geconftronteerd voel met dat ene kleine dingetje![]()
En ik zie dan weer vaak zat mensen met een kutleven die dan wel weer een relatie hebben. Het zou dus makkelijk moeten kunnen. Of die relatie 100% is is een tweede....
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel, je moet zorgen dat er meer dekseltjes op je potje passen door je potje aan te passen. Zeker jij.
wel waar, maar mijn visgronden beginnen beetje uitgeput te rakenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ander aas proberen, andere plekken, andere vissoort
Het leek me altijd dat het voor homo's wel makkelijker is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik moet maar eens op zoek naar homo vriendjes misschien ben ik nog wel te redden wie weet...
Je bent niet uit het niets een goede visserquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan alleen maar reageren met:
Ja vast wel.... moet je ze wel vangen eerst.
Kom natuurlijk uit Katwijk dus het moet wel ergens in mn bloed zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet uit het niets een goede visser
Tja het is niet dat ze me een uitgebreide evaluatie geven nee... te aanwezig zal ik overigens niet snel zijn. Moet er zelfs op letten dat ik aanwezig genoeg ben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je overkomt op vrouwen kan je er ook niet echt aan werken denk ik. Ik ken iemand die zich heel goed voelt over zichzelf, maar die bij vrouwen 'te aanwezig' was of dat vriendinnen zich geïntimideerd voelden, zelf had hij dat totaal niet door. En die vriendinnen hebben dat allemaal niet tegen hem gezegd en zijn gewoon (voor hem dus zonder reden) afgedropen.
Zo denk ik er ook wel een beetje over. Ik kan (en doe) me wel aanpassen, maar met mate want ik ga niet m'n eigen aard verloochenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel, maar wil me gewoon ook niet anders voordoen als dat ik ben.
Alleen maar om een meid te versieren.
Ik zoek namelijk niet naar avondje seks maar echt gewoon iemand waarmee ik echt samen wil blijven.
Kan ik wel krampachtig anders doen, maar dat gaat natuurlijk nooit werken op langere termijn.
Ja daarom dacht zet het er ff bijquote:
Absoluut niet er is in 10 jaar tijd zoveel veranderd het is bijna niet meer tof. Nooit hoeven daten nu wel en dan merk je echt wel dat er veel veranderd is. En de homo is hoog opgeleid heeft veel te besteden en reist graag houd van fashion... en is enorm oppervlakkigquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Het leek me altijd dat het voor homo's wel makkelijker is.
Maar is dus niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |