Dit programma zenden ze toch ook uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ze het gewoon voetbal noemden dan zou het niet uitgezonden worden omdat het erbarmelijk is.
Ik heb het eens elke dag de hele dag moeten luisteren, dan begrijp je mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hater
Droom mislukt om DJ te worden?
Nog moeilijker dan dit ja!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
De Ketchup song was nog best moeilijk..
Mijn vrouw gaat inmiddels ook steevast naar de Foute Party in Den Bosch.quote:
Wauw, ik 5 jaar achter elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het eens elke dag de hele dag moeten luisteren, dan begrijp je mij
Noem nog eens paar sporten dan waarbij de mannelijke variant zonder de toevoeging "mannen" wordt uitgesproken, en de vrouwelijke variant expliciet mét de toevoeging "vrouwen"...quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
In sport wordt altijd onderscheid gemaakt tussen de man en vrouw variant.
Een party gaat me dan weer te ver.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat inmiddels ook steevast naar de Foute Party in Den Bosch.
Ik hoef niet mee.
Bijv. de zoveel honderd meter vrouwen, het dames hockeyteam.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noem nog eens paar sporten dan waarbij de mannelijke variant zonder de toevoeging "mannen" wordt uitgesproken, en de vrouwelijke variant expliciet mét de toevoeging "vrouwen"...
Tennis en vrouwentennis?
Hardlopen en vrouwenhardlopen?
Zwemmen en vrouwenzwemmen?
Alleen voetbal en vrouwenvoetbal vinden we normaal... Alsof die vrouwen een andere sport bedrijven dan de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop