Ik ken eigenlijk niet echt mensen met een kort pittig kapsel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met een kort pittig kapsel ken je waarbij het haar gewoon zit zoals het zit, zonder gel, haarlak, wax of andere troep?
Dan valt je haar gewoon omlaag namelijk, plat op je hoofd.
Inderdaad. Kort hoeft niet gelijk mannelijk te zijn, wat bij sommige vrouwen wel zo lijkt.. je kan ook een kort koppie hebben á la Halle Berryquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder heeft langer haar dan ik. Als ze het uit haar gezicht wil hebben, zit er binnen dertig seconden een vlecht in.
Zo lang het gezond en mooi blijft, wil ik m'n haar wel lang houden. Maar zodra je ouder wordt kan je haar dunner worden of kale plekken krijgen, wat minder opvalt als het kort is. Of de kwaliteit gaat zodanig achteruit dat je een oude heks lijkt. Liever kort en netjes dan lang en zwerver achtig.
Maar 'kort' hoeft niet meteen te betekenen dat je stekeltjes moet laten knippen. Kleurspoeling erin, 20 kilo erbij en je lijkt net een paars stekelvarken.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Inderdaad. Kort hoeft niet gelijk mannelijk te zijn, wat bij sommige vrouwen wel zo lijkt.. je kan ook een kort koppie hebben á la Halle Berry
Kijk maar eens om je heen hoeveel 40'ers en 50'ers een kort pittig kapsel hebben. Het zijn er nog best heel veel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niet echt mensen met een kort pittig kapsel.
Maar waarom dan nemen mensen zo'n kapsel?
Wijze moeder heb je!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
Elke keer als ik zulke topics lees, denk ik: Wat ben ik blij met een moeder die het goede voorbeeld geeft. Monkey see, monkey do. Wat zij mij heeft geleerd:
- Niet lopen bakken in de zon en altijd zonnebrand op je gezicht/hals.
- Geen overdaad aan make-up: weten wat je goed staat en weten wanneer je eruit ziet als een clown.
- Geen lelijke ruim vallende kleding, gewoon, mooi, modern, getailleerd.
- Lang haar bij oudere vrouwen kan prima.
Zou jij deze vrouw met lang haar aantrekkelijker vinden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat deze nog niet gepost is.
[ afbeelding ]
She's got the look met kort haarquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:50 schreef Mieron het volgende:
[ afbeelding ]
+1 voor iedereen die haar kent
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dit is echt mijn grootste nachtmerrie, I kid you not.
Dat mijn vriendin op haar 50e ineens in een dikke zeug verandert, d'r prachtige haar kort knipt. En dat ik om een of andere vage reden -- ondanks dat -- nog steeds van haar hou.
Doe mij dan drie maal daags een nekschot.
sommige oudere mensen hebben behoorlijk mooi grijs haar, en steken dat leuk op. als het er vies en sluik uit ziet zou ik het idd wel afknippen ja. anders nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Klonk het volgende:
Oudere dames met van dat vieze lange grijze haar, da's wel een lekker gezicht ?
maar netjes opgestokenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oude vrouw met mooi lang haar:
[ afbeelding ]
Ja maak er maar 30+ van inderdaad.... Ik kan me er ook elke keer weer om verbazenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, was het maar 50+ Vaak is het bij 35 al raak.
Laatst las ik dat Lieke van Lexmond (volgens mij was zij het) gelijk nadat het uitging met haar vriend weer lang haar nam. Waarschijnlijk dan extensions want lang haar heb je niet in een week natuurlijk, maar dat boeit niet. Feit is dat vrouwen eigenlijk donders goed weten wat ze doen.
Eens, ik vind persoonlijk dat er ook maar heel weinig vrouwen mee wegkomen, bij Sylvie Meis vond ik het bijvoorbeeld ook zeker mooi omdat dat gewoon een super mooie vrouw is, maar dan nog is langer haar mooier!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kort haar bij een vrouw is echt afgrijselijk. Heel weinig vrouwen komen er mee weg (en die zouden met langer haar alsnog mooier zijn). Je kunt als vrouw beter je haar opsteken als je zoveel moeite hebt met het dagelijks verzorgen van je haar. Kortknippen is geen optie.
Als je deze discussie hebt met vrouwen komen ze ook vaak met namen als Sylvie Meis, Emma Watson en Halle Barry.. niet doorhebbende dat dit uitzonderingen zijn en dat die vrouwen met lang haar nog veel mooier zijn. Vrouwen zijn wat dat betreft echt blind voor de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:28 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Eens, ik vind persoonlijk dat er ook maar heel weinig vrouwen mee wegkomen, bij Sylvie Meis vond ik het bijvoorbeeld ook zeker mooi omdat dat gewoon een super mooie vrouw is, maar dan nog is langer haar mooier!
Het enige wat ik kan hopen is dat ik het nooit nodig ga hebben. Veel vrouwen houden bijvoorbeeld na zwangerschap niet veel over van hun mooie bos haar die ze eerder hadden. Haar wordt vaak dun of minder sterk. Die mooie bossen lang haar die je op tv ziet zijn ook lang niet altijd echt, vaak zijn er extensions in het spel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Inmiddels wel vaker voorgekomen dit onderwerp - meer dan vaak eigenlijk - maar wel terecht. Ik kan mij altijd verbazen hoe al die vrouwen van 50+ (vaak ook dezelfde slag type mens) er allemaal hetzelfde uit gaan zien; kort geknipt en een mooie bril. Moet er als man niet aan denken dat je getrouwd bent en de vrouw er opeens zo uit gaat zien, maar goed, kennelijk groei je daar nog naartoe op de een of andere manier; zeker niet iedereen maar bepaalde mensen geven dan geen neuk meer om het uiterlijk
Het is meer zo dat je haar veel minder uitvalt tijdens een zwangerschap door de hormonen, maar na de zwangerschap verlies je al die haren alsnog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan hopen is dat ik het nooit nodig ga hebben. Veel vrouwen houden bijvoorbeeld na zwangerschap niet veel over van hun mooie bos haar die ze eerder hadden. Haar wordt vaak dun of minder sterk. Die mooie bossen lang haar die je op tv ziet zijn ook lang niet altijd echt, vaak zijn er extensions in het spel.
Dat wil niet zeggen dat ik korte en pittige kapsels goedkeur overigens, ik vind ze afschuwelijk. En een van mijn grootste angsten is ook dat ik om wat voor reden dan ook mijn haar kort zou moeten knippen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |