En zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat zijn meiden die volgens mij, heel minderwaardig over zichzelf denken. Klinkt wel alsof ze hem bijna dankbaar is om bij haar te zijn![]()
Omdat ik toch elke avond fiets/skate en loopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat is inderdaad wat ik wil zeggen.
waarom ga je het in godsnaam er dan nog af trainen?
maar laat maar.
Het jurkje? Zal je wel goed staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
http://store-uk.hugoboss.(...)216432,en_GB,pd.html
Maar dan in het geel. Heb ze al in zandkleur.
Heb idd wel eens een sollicitatie-outfit bij elkaar gesprokkeld voor een ex die gewend was truien en airmaxjes te dragen zonder dat hij daarbij was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat verschilt blijkbaar echt per man, mijn ex vraagt soms gewoon of ik even een nieuwe broek/jas wil halen/uitkiezen oid. Ligt natuurlijk ook aan de verstandshouding en de smaak etc.
Ja maar dat vind ik leuk om te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan hoef je niet wanhopig te blijven fietsen, skaten en wandelen enzo.
Die zijn wel leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
http://store-uk.hugoboss.(...)216432,en_GB,pd.html
Maar dan in het geel. Heb ze al in zandkleur.
Dat is niet hoe je het bracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik leuk om te doen
Je kent me toch, sportief enzo
Ik heb alleen geen idee wat ik er op kan dragen, maar dat zie ik dan wel.quote:
ik adviseeer een broek...?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee wat ik er op kan dragen, maar dat zie ik dan wel.
Nou ok, vooruit... Misschien dat ik dat wel zou kunnen hebben!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hij had al 2 korte broeken, moest ze alleen effe in 3 andere kleuren halen.
Vrouwen en verwachtingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef rival het volgende:
Zolang ze niet verwacht dat ik alles maar leuk ga vinden, niks aan de hand hoor...
Klopt natuurlijk wel en misschien is het een tekortkoming van mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:25 schreef Monedita het volgende:
Dat verschilt blijkbaar echt per man, mijn ex vraagt soms gewoon of ik even een nieuwe broek/jas wil halen/uitkiezen oid. Ligt natuurlijk ook aan de verstandshouding en de smaak etc.
Gele riem, en een shirt waar "iets" geels in terug komt. Hoeft geen geel shirt te zijn. Of geel horloge ofzo. Of een gele pet, als je een pettenman bent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie moeten niet alles zo letterlijk nemen
Witte broek?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:
Kan ook aan de vrouw liggen, misschien grijpt zij alles aan om "een stap verder" te gaan ofzo. Dan zou ik er ook jeuk van krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou ok, vooruit... Misschien dat ik dat wel zou kunnen hebben!
[..]
Vrouwen en verwachtingen.![]()
[..]
Klopt natuurlijk wel en misschien is het een tekortkoming van mijmaar ik krijg echt al jeuk van het idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |