abonnement Unibet Coolblue
pi_114607347




Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic!
De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat *O*.

Tutorials:
Fix je gebroken nagel MacGuyver style!
Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken
Gelnagels zetten met Puckzzz

Overige linkjes
Makeupalley.com: Productreviews & Boards
Check de store-locator voor OPI verkooppunten!
Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc.

SHJN User Blogs
SpaceInvaders
Holyme
Miezziej
Debsterr
AmyGrace
RenRen-
Miss_V

(Buitenlandse) Blogs
Nails by Asami, veel nailart tutorials
Scrangie
The Nailasaurus

Webshops
Nailsupplies (voorheen TD of TransDesign) More for less, goedkoop verkooppunt voor o.a. OPI, China Glaze, Color Club en CND. Verzendkosten zijn $ 20,- per 9 flesjes, gebruik hiervoor small flatrate bij verzendopties
NailEtc, goedkope OPI, Zoya, Orly, Essie, China Glaze en meer. Shipping is afhankelijk van de hoeveelheid flesjes, dit staat aangegeven op de site
Nfu Oh Nederland, Nederlandse distributeur van Nfu Oh lakjes
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels
Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart
Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak
8ty8 Beauty: China Glaze, Essie, Color Club, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes
Models' Own nagellak
Nailpolish Fashion: China Glaze, Color Club, Zoya, Nubar en Konad. Nederlandse webshop
Boozyshop: LA colors en Diamond Cosmetics, Nederlandse webshop

Gerelateerde Fok!topics
Er zijn veel gerelateerde topics, deze staan allemaal in LIF centraal (boven de gesloten topics). Hier vind je o.a. de SHJN SC, het ruiltopic en de swapkoffer!

En wel weer met nieuwe foto's!

AmyGrace met een heerlijke gradient!


Miss_V stempelt met Teeez!


86jmt heeft skittle nagels.


Sharana_LV heeft de nieuwe O.P.I. gebruikt


En Heaven7 is blij met haar nieuwe vierkante nagels :)


[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 23-12-2018 19:43:23 ]
pi_114607457
Ik ziet mobiel dus voor de OP moeten jullie maar een modje lief aankijken :+
pi_114614386
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Deze heb ik vandaag in Duitsland gehaald :D
Ik wil swatches zien! ^^
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_114642896


Zo, nu ben ik klaar voor vakantie!
#TeamMiley
pi_114665996
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, nu ben ik klaar voor vakantie!
Goede vakantienagels! ^O^
pi_114666162
OPI My Boyfriend Scales Walls gestempeld met plate BM-301 en alle kleuren van de regenboog :+


pi_114666687
Dat is zo mooi, Amy O+
#TeamMiley
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:24:33 #8
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_114673751
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, nu ben ik klaar voor vakantie!
Mooie combi! Fijne vakantie
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:22 schreef AmyGrace het volgende:
OPI My Boyfriend Scales Walls gestempeld met plate BM-301 en alle kleuren van de regenboog :+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Supergaaf! O+
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:25:35 #9
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_114673775
Hier een zomerse watermarble

Essie Bikini so Teeny
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_114675264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:22 schreef AmyGrace het volgende:
OPI My Boyfriend Scales Walls gestempeld met plate BM-301 en alle kleuren van de regenboog :+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

Ik heb weer eens al 1,5 week helemaal niks op :') even geen zin in en geen tijd voor!
Gewoon normaal doen ja.
pi_114677197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:22 schreef AmyGrace het volgende:
OPI My Boyfriend Scales Walls gestempeld met plate BM-301 en alle kleuren van de regenboog :+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ben ff nieuwsgierig, hoe lang ben je met zo'n creatie bezig? :@.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_114683783
Thanks ladies! :)

quote:
11s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ben ff nieuwsgierig, hoe lang ben je met zo'n creatie bezig? :@.
Dit is 'gewoon' stempelen, dus niet zo heel lang.. half uurtje denk ik.
pi_114683806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:25 schreef Miss_V het volgende:
Hier een zomerse watermarble
[ afbeelding ]
Essie Bikini so Teeny
Dat is zeker zomers, nice! 8-)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:23:56 #14
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_114717328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:58 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Dat is zeker zomers, nice! 8-)
Thnx :+
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_114721332
Dat marbelen wil bij mij maar niet lukken.. Ik krijg het vooral niet mooi op mijn nagels.
Ik heb maar eens een poging gewaagd tot nailart :P
pi_114811853
* Holyme doet ook maar weer 'ns mee

@Amy, :9~ *; maar what's new!

@Sharana, hopelijk komt die Spotted vaker uit, hebbehebbehebbe! Wat een toffe combi met dat rood.

@Heaven, ziet er goed uit zo ^O^

@Arachide, misschien moet ik die glitters ook maar weer 'ns erbij pakken, en fijne vakantie!

@Miss, leuk, marble met holo!

@Dragonberry, ik vind 'm goed gelukt :)


CG Dance Baby met QT. QT op zo'n hersluitbaar zakje gesmeerd, laten drogen, eraf gepulkt en geknipt met zo'n figuurschaar. Toen op m'n nagels geplakt.


WIC Kingston :)
  zondag 29 juli 2012 @ 18:48:58 #17
244933 trovey
Nachtoele
pi_114813499
^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114814262
Mooie fotootjes Holyme, wat zal dat een werk zijn geweest met dat zakje :)


Onlangs: lekker knallen met Zoya Kimber :)


Vandaag wegens een acute aanval van keuzestress teruggegrepen op een van mijn favorieten: Sephora Summer in Bangkok :)
  maandag 30 juli 2012 @ 08:26:00 #19
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_114835852
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef Dragonberry het volgende:
Dat marbelen wil bij mij maar niet lukken.. Ik krijg het vooral niet mooi op mijn nagels.
Ik heb maar eens een poging gewaagd tot nailart :P
[ afbeelding ]
Wat leuk joh met die tribal! ^O^
WaterMarblen is echt een kwestie van niet opgeven. ;)
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:59 schreef Holyme het volgende:
* Holyme doet ook maar weer 'ns mee

@Amy, :9~ *; maar what's new!

@Sharana, hopelijk komt die Spotted vaker uit, hebbehebbehebbe! Wat een toffe combi met dat rood.

@Heaven, ziet er goed uit zo ^O^

@Arachide, misschien moet ik die glitters ook maar weer 'ns erbij pakken, en fijne vakantie!

@Miss, leuk, marble met holo!

@Dragonberry, ik vind 'm goed gelukt :)

[ afbeelding ]
CG Dance Baby met QT. QT op zo'n hersluitbaar zakje gesmeerd, laten drogen, eraf gepulkt en geknipt met zo'n figuurschaar. Toen op m'n nagels geplakt.

[ afbeelding ]
WIC Kingston :)
Dankjewel!

Oh vind jouw ziplock mani's zo ontzettend gaaf! O+
En tja Kingston blijft een mooie *O*
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef afivi het volgende:
Mooie fotootjes Holyme, wat zal dat een werk zijn geweest met dat zakje :)

[ afbeelding ]
Onlangs: lekker knallen met Zoya Kimber :)

[ afbeelding ]
Vandaag wegens een acute aanval van keuzestress teruggegrepen op een van mijn favorieten: Sephora Summer in Bangkok :)
Mooie kleuren :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  maandag 30 juli 2012 @ 14:01:23 #20
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_114845143
Hoi!!

Post je hier al een tijdje mee? Heb je toffe ruillakjes in de aanbieding en wil je die misschien wel ruilen en daarbij keuze hebben uit een doos vol keitoffe lakjes?

[SHJN] Nagelswapdoos, hij doet het weer!

Kom eens een kijkje nemen en doe gezellig mee *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_114847529


Roze!
Van Essence, hij raakt alleen beetje klonterig / op :'( Zo'n mooi kleurtje roze. Volgensmij hebben ze die inmiddels niet meer.
pi_114858774
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]

Roze!
Van Essence, hij raakt alleen beetje klonterig / op :'( Zo'n mooi kleurtje roze. Volgensmij hebben ze die inmiddels niet meer.
Klonterig? Als ie wat 'vast' wordt kun je altijd even verdunner halen bij de douglas ;) Je nagellak is weer als nieuw dan :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114861480
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:48 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Klonterig? Als ie wat 'vast' wordt kun je altijd even verdunner halen bij de douglas ;) Je nagellak is weer als nieuw dan :D
Hihi, had er al wat nagellakverwijderaar ingegooid, hielp ook wel ... stom ook altijd dat de kwastjes nooit toereikend zijn!
pi_114861695
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:48 schreef 86jmt het volgende:

[..]

Hihi, had er al wat nagellakverwijderaar ingegooid, hielp ook wel ... stom ook altijd dat de kwastjes nooit toereikend zijn!
:o nooeezzzz :X NOOIT remover in je nagellak doen :@ Daar gaat je nagellak van kapot namelijk... Beter kun je gewoon een flesje verdunner halen. Doe je erg lang mee (hoeft maar een paar druppeltjes te doen bij je nagellak) en dan is het echt net als nieuw.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114861797
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:o nooeezzzz :X NOOIT remover in je nagellak doen :@ Daar gaat je nagellak van kapot namelijk... Beter kun je gewoon een flesje verdunner halen. Doe je erg lang mee (hoeft maar een paar druppeltjes te doen bij je nagellak) en dan is het echt net als nieuw.
Hmm, ik niet wist ... tis wel zonder aceton :P en hij leeft eigenlijk langer op mn nagels nu dan normaal haha
pi_114861801
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:48 schreef 86jmt het volgende:

[..]

Hihi, had er al wat nagellakverwijderaar ingegooid, hielp ook wel ... stom ook altijd dat de kwastjes nooit toereikend zijn!
Volgende keer verdunner erin doen, kun je bij de Douglas kopen, nagellakremover killt je nagellak. En gewoon HEEL HARD SCHUDDEN zodat het balletje losraakt, want het kwastje kan inderdaad niet in alle hoeken, de balletjes wel :D
pi_114861831
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:55 schreef 86jmt het volgende:

[..]

Hmm, ik niet wist ... tis wel zonder aceton :P en hij leeft eigenlijk langer op mn nagels nu dan normaal haha
Met of zonder aceton, remover is bedoeld om nagellak af te breken, daarom is het niet zo'n strak plan om het dan juist IN je nagellak te gooien :Y
pi_114861868
Zit heul geen balletje in mn nagellak :o geen enkele eigenlijk
pi_114861895
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Met of zonder aceton, remover is bedoeld om nagellak af te breken, daarom is het niet zo'n strak plan om het dan juist IN je nagellak te gooien :Y
Ja precies dat :D

Ik deed het vroeger ook hoor ;) Ik wist het ook niet; maar goed toen dacht ik ook nog dat nagellak bedierf :') :@
Gewoon verdunner en hoppa weer als nieuw O+
Alhoewel ik het flesje nog moet tegen komen die tot de bodem komt :') (behalve base- en topcoat dan) :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114861904
Voor een volgende keer, nu heb je geluk denk ik, dat je nagellak niet kapot is :D Wat is de naam van je lakje? Misschien kun je in het ruiltopic kijken en vragen of iemand hem nogheeft staan O+
pi_114861939
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja precies dat :D

Ik deed het vroeger ook hoor ;) Ik wist het ook niet; maar goed toen dacht ik ook nog dat nagellak bederfde :') :@
Gewoon verdunner en hoppa weer als nieuw O+
Alhoewel ik het flesje nog moet tegen komen die tot de bodem komt :') (behalve base- en topcoat dan) :@
Ik deed het ook, ik vond het zó gek dat ik klonten in mijn nagellak kreeg toen ik er remover bij had gedaan :{ Of niet echt klonten, het deed gewoon raar...
pi_114862022
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik deed het ook, ik vond het zó gek dat ik klonten in mijn nagellak kreeg toen ik er remover bij had gedaan :{ Of niet echt klonten, het deed gewoon raar...
Ja pcies ! Het 'schifte' :X En toen kon ik soberso de nagellak wel weggooien :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:10:53 #33
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_114884822
Zomerse blommen:

Basis Essie Mogito Madness & Essie Blanc



De gebruikte lakken voor de (gestempelde) blommen:
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_114889719
Amy, Holyme en Miss-V-----> WOW! O+ :9

Dit zijn echt mn meest budget nagels ooit denk ik, 6 neonlakjes van Action voor ¤1,39 en Essence confetti 2 voor ¤2, Mn wijsvinger heeft ooit een enorme snee daar gehad en de nagelriem groeit kut dus vandaar dat daar geen nagellak op zit :{

  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:17:43 #35
244933 trovey
Nachtoele
pi_114890514
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Volgende keer verdunner erin doen, kun je bij de Douglas kopen, nagellakremover killt je nagellak. En gewoon HEEL HARD SCHUDDEN zodat het balletje losraakt, want het kwastje kan inderdaad niet in alle hoeken, de balletjes wel :D
Trind heeft nu ook een verdunner in zijn assortiment zitten, hier heeft maar 1 Etos met een uitgebreid assortiment Trind het maar het is er wel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:06:09 #36
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_114892258
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]

Roze!
Van Essence, hij raakt alleen beetje klonterig / op :'( Zo'n mooi kleurtje roze. Volgensmij hebben ze die inmiddels niet meer.
Ik blijf het zonde vinden dat je nagels allemaal zo scheef en ongelijk van vorm zijn -O- :@

Op het moment heb ik Catrice - After Eight op en hij is zoooo mooi O+
Als ik thuiskom uit mijn werk, zal ik een fotootje proberen te maken waarop de kleur goed te zien is.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_114892555
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik blijf het zonde vinden dat je nagels allemaal zo scheef en ongelijk van vorm zijn -O- :@

Op het moment heb ik Catrice - After Eight op en hij is zoooo mooi O+
Als ik thuiskom uit mijn werk, zal ik een fotootje proberen te maken waarop de kleur goed te zien is.
[ afbeelding ]
Mee eens, ik vind het rommelig staan sowieso en ietwat laks.

Die heb ik ooook! Dies mooi :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:17:10 #38
244933 trovey
Nachtoele
pi_114892673
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mee eens, ik vind het rommelig staan sowieso en ietwat laks.

Die heb ik ooook! Dies mooi :D
Ik ook, gekocht toen de boel in de aanbieding was bij het Kruidvat. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:37:34 #39
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_114893564
Ik ook, samen met Hip Queens Wear Blue Jeans, Heavy Metallilac en euh, Genius in a Bottle.
Blijven allemaal hartstikke lang zitten _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_114893686
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik blijf het zonde vinden dat je nagels allemaal zo scheef en ongelijk van vorm zijn -O- :@

Op het moment heb ik Catrice - After Eight op en hij is zoooo mooi O+
Als ik thuiskom uit mijn werk, zal ik een fotootje proberen te maken waarop de kleur goed te zien is.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! Zo mooi O+ alleen ik heb altijd rood, roze of zwart op mijn nagels :') dus deze staat te verstoffen bij de andere nagellakjes.
pi_114894093
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Muck het volgende:
Ik ook, samen met Hip Queens Wear Blue Jeans, Heavy Metallilac en euh, Genius in a Bottle.
Blijven allemaal hartstikke lang zitten _O_
Die heb ik ook allemaal _O_
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:44:29 #42
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_114896516
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 11:58 schreef heaven7 het volgende:
Amy, Holyme en Miss-V-----> WOW! O+ :9

Dit zijn echt mn meest budget nagels ooit denk ik, 6 neonlakjes van Action voor ¤1,39 en Essence confetti 2 voor ¤2, Mn wijsvinger heeft ooit een enorme snee daar gehad en de nagelriem groeit kut dus vandaar dat daar geen nagellak op zit :{

[ afbeelding ]
Dankjewel!

Leeuk! ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik blijf het zonde vinden dat je nagels allemaal zo scheef en ongelijk van vorm zijn -O- :@

Op het moment heb ik Catrice - After Eight op en hij is zoooo mooi O+
Als ik thuiskom uit mijn werk, zal ik een fotootje proberen te maken waarop de kleur goed te zien is.
[ afbeelding ]
Oh ja die heb ik ook nog, moet hem nog steeds een keertje opdoen :@ En ook genius :@ :@
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_114896805
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik blijf het zonde vinden dat je nagels allemaal zo scheef en ongelijk van vorm zijn -O- :@

Op het moment heb ik Catrice - After Eight op en hij is zoooo mooi O+
Als ik thuiskom uit mijn werk, zal ik een fotootje proberen te maken waarop de kleur goed te zien is.
[ afbeelding ]
Komt door foto, in het echt zie je het nauwelijks. Komt niet omdat ik het ongelijk vijl ... komt omdat mn nagelbed (denk ik) niet krom is. Probeer het wel even te verduidelijken met een tekeningetje:



Bij a zie je een nageldwarsdoorsnede zoals die zou moeten zijn en mijn ringvingers en pink ook hebben. Bij b zie je bijvoorbeeld mijn andere nagels. Ze zijn niet ovaal.
Op foto zie je dat best goed. In het echt bijna niet gelukkig :) Vergt wel een andere vijltechniek om ze ovaal te doen lijken. :)
pi_114896997
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:52 schreef 86jmt het volgende:

[..]

Komt door foto, in het echt zie je het nauwelijks. Komt niet omdat ik het ongelijk vijl ... komt omdat mn nagelbed (denk ik) niet krom is. Probeer het wel even te verduidelijken met een tekeningetje:

[ afbeelding ]

Bij a zie je een nageldwarsdoorsnede zoals die zou moeten zijn en mijn ringvingers en pink ook hebben. Bij b zie je bijvoorbeeld mijn andere nagels. Ze zijn niet ovaal.
Op foto zie je dat best goed. In het echt bijna niet gelukkig :) Vergt wel een andere vijltechniek om ze ovaal te doen lijken. :)
Nouja, alle andere dames hebben ook genoeg foto's van nagels en daar is het wel altijd allemaal gelijk :o ik weet niet hoor maar miss zou je ze allemaal gewoon gelijk kunnen vijlen?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:02:32 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_114897192
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:52 schreef 86jmt het volgende:

[..]

Komt door foto, in het echt zie je het nauwelijks. Komt niet omdat ik het ongelijk vijl ... komt omdat mn nagelbed (denk ik) niet krom is. Probeer het wel even te verduidelijken met een tekeningetje:

[ afbeelding ]

Bij a zie je een nageldwarsdoorsnede zoals die zou moeten zijn en mijn ringvingers en pink ook hebben. Bij b zie je bijvoorbeeld mijn andere nagels. Ze zijn niet ovaal.
Op foto zie je dat best goed. In het echt bijna niet gelukkig :) Vergt wel een andere vijltechniek om ze ovaal te doen lijken. :)
dat hadden mijn nagels ook, tot ik ze recht ging vijlen en wat korter hield. Nu zijn ze allemaal met hetzelfde boogje :Y

Oude foto van toen ik net 3 maanden was gestopt met bijten en ze zo lang mogelijk wilde hebben, je ziet het vooral bij de wijs- en middelvinger:



En een spoiler wegens walgelijkheid :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig heb ik er van geleerd :@

[ Bericht 10% gewijzigd door SQ op 31-07-2012 15:16:43 ]
disclaimer
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:09:02 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_114897490
En met veel vijlwerk en onderhoud werd het zo:



disclaimer
pi_114898137
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nouja, alle andere dames hebben ook genoeg foto's van nagels en daar is het wel altijd allemaal gelijk :o ik weet niet hoor maar miss zou je ze allemaal gewoon gelijk kunnen vijlen?
Dat zijn ze! Er is maar 1 nagel heel klein beetje iets korter dan de rest. Als ik mijn handen normaal houd is alles (op die ene pietsie na dan) precies gelijk.

quote:
99s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat hadden mijn nagels ook, tot ik ze recht ging vijlen en wat korter hield. Nu zijn ze allemaal met hetzelfde boogje :Y

Oude foto van toen ik net 3 maanden was gestopt met bijten en ze zo lang mogelijk wilde hebben, je ziet het vooral bij de wijs- en middelvinger:

[ afbeelding ]

En een spoiler wegens walgelijkheid :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig heb ik er van geleerd :@
Heeft op zich niet zoveel met vijlen te maken, ik bedoel de dwarsdoorsnede he, als ik mijn vinger zou doorsnijden als het ware :o :9 Er mist gewoon vlees onder mn nagel, waardoor sommige nagels plat en gek van vorm zijn, dus op foto's zie je dat. Maar in het 'echte leven' niet :)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:27:23 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_114898190
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:26 schreef 86jmt het volgende:

[..]

Dat zijn ze! Er is maar 1 nagel heel klein beetje iets korter dan de rest. Als ik mijn handen normaal houd is alles (op die ene pietsie na dan) precies gelijk.

[..]

Heeft op zich niet zoveel met vijlen te maken, ik bedoel de dwarsdoorsnede he, als ik mijn vinger zou doorsnijden als het ware :o :9 Er mist gewoon vlees onder mn nagel, waardoor sommige nagels plat en gek van vorm zijn, dus op foto's zie je dat. Maar in het 'echte leven' niet :)
Ik bedoel precies hetzelfde als jij, kijk maar goed naar mijn wijs- en middelvingernagels :Y
Het heeft bij mij echt een wereld van verschil gemaakt.
disclaimer
pi_114898361
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bedoel precies hetzelfde als jij, kijk maar goed naar mijn wijs- en middelvingernagels :Y
Het heeft bij mij echt een wereld van verschil gemaakt.
O oki! Maar zie het niet zo heel goed eerlijk gezegd :? Ook niet in de spoiler, daar zie je ook niet echt het scheve
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:33:35 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_114898461
ik heb er ook niet zo veel plaatjes van online staan... ik kijk ff in oude topics nu..
disclaimer
pi_114900075
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef 86jmt het volgende:

[..]

O oki! Maar zie het niet zo heel goed eerlijk gezegd :? Ook niet in de spoiler, daar zie je ook niet echt het scheve
De spoilerfoto is echt wel super scheef...
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:13:30 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_114900124
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

De spoilerfoto is echt wel super scheef...
en lelijk, en droog, en vooral lelijk! :')
disclaimer
pi_114909178
Het zal aan mij liggen :+ :s)
pi_114911468
Ik ben weer lekker bezig geweest :D

Sunset Dolphin Nails O+



Alles met losse handje!
Gewoon normaal doen ja.
pi_114915310
Ik zie het ook niet zo eerlijk gezegd. Ik heb ook dat mn wijs en middelvinger een minder mooi boogje hebben dan ringvinger en pink maar aan je boogje kun je toch niks veranderen? Als er nagellak op zit valt het minder op maar mijn pink en ringvinger zijn altijd mooier..
pi_114940201
Dat boogje kan wel veel erger worden door de vorm en lengte van je nagels, als ik mijn wijs- en middelvingernagels langer en minder recht heb, worden ze steeds platter en breder. Nog net niet tegen het flare aan :P Wat SQ al zei, kort houden en rechter vijlen maakt dat het een stuk minder erg wordt :)

Verder weer een aantal toffe manis gezien! ^O^
pi_114943515
Ik heb alleen op de duimen boogjes en dan nog op de linkerduim een heel kleintje. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114945117
Boogje... Welke bedoelen jullie precies? Als je recht tegen je nagels aan kijkt, hoe rond hij loopt, of hoe je nagelriemen of nagelbed loopt?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:16:20 #59
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114946782

A-England Lady of the lake

En hoopte om geen clean-up te hoeven doen maar nu zie ik op de foto toch een aantal puntjes }:| En zal kijken of ik ook nog buiten een zonfoto kan maken :)

Edit: even een nieuwe foto want die binnenfoto doet de kleur geen eer aan O+


[ Bericht 20% gewijzigd door megamandy op 01-08-2012 15:03:42 ]
吴 曼 迪
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:35:00 #60
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_114986552
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben weer lekker bezig geweest :D

Sunset Dolphin Nails O+

[ afbeelding ]

Alles met losse handje!
Oh wat leuk! Goe gedaan! ^O^
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
A-England Lady of the lake

En hoopte om geen clean-up te hoeven doen maar nu zie ik op de foto toch een aantal puntjes }:| En zal kijken of ik ook nog buiten een zonfoto kan maken :)

Edit: even een nieuwe foto want die binnenfoto doet de kleur geen eer aan O+
[ afbeelding ]
Jummie! :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_114987708
Hm ik heb het over dit boogje:

  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:33:48 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_114988618
ah kijk, volgens mij hebben wij het namelijk over dit boogje:

disclaimer
pi_114989056
@Heaven, dat boogje wat jij bedoelt kan je ook lichtjes verbeteren door niet met scherpe dingen onder je nagels te rommelen, dan worden je nagelbedden wat langer na verloop van tijd en verandert dat dus ook een klein beetje mee :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:51:47 #64
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114991649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:46 schreef Holyme het volgende:
@Heaven, dat boogje wat jij bedoelt kan je ook lichtjes verbeteren door niet met scherpe dingen onder je nagels te rommelen, dan worden je nagelbedden wat langer na verloop van tijd en verandert dat dus ook een klein beetje mee :)
Hoeft niet eens gewoon met vijlen is dat ook op de lossen. Bij mij hebben ook een aantal nagels vreemde kronkels bij de scheiding tussen nagelbed + witte rand (geen idee hoe dat heet :@ ) en kan mijn nagels gewoon recht vijlen.

Dat andere boogje kan ik niet over meepraten want die van mij vormen gewoon halve maantjes :D
吴 曼 迪
pi_114991870
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
ah kijk, volgens mij hebben wij het namelijk over dit boogje:

[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik ook :) Oke, dan volg ik hem weer.

Dat boogje wordt bij mijn middelvinger nogal snel platter, dan weet ik ook gelijk dat ik weer flink moet vijlen.
pi_114992131
Ik had het over een ander boogje, namelijk die aan de nagelbasis. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114992169
Ik word vergeten :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_114992319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word vergeten :'(
Hoezo?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:05:47 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_114992333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word vergeten :'(
:D Heul niet, ik reageer alleen niet zo vaak op foto's :D
Maar het ziet er tropisch uit, wat heb je gebruikt?
disclaimer
pi_114992583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Hoezo?
Haha nee gekkigheid, maar had mooi design gemaakt en vind het dan wel leuk om de pro's te horen erover

quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D Heul niet, ik reageer alleen niet zo vaak op foto's :D
Maar het ziet er tropisch uit, wat heb je gebruikt?
Hahaha :D thnx.
Geel is van China Glaze, Sunpop geloof ik.
Oranje van de Gosh en blauw van Essence. Een make up sponsje voor het overlappende effect en de dolfijntjes met de losse hand met een striper.

Yes idd tropisch, maandag naar Cuba dus ben alvast in de sferen :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_114992657
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Haha nee gekkigheid, maar had mooi design gemaakt en vind het dan wel leuk om de pro's te horen erover
oh zo ik dacht even dat je het overh et boogjesverhaal had!
pi_114992676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oh zo ik dacht even dat je het overh et boogjesverhaal had!
Neen
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:18:35 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_114992925
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Haha nee gekkigheid, maar had mooi design gemaakt en vind het dan wel leuk om de pro's te horen erover

[..]

Hahaha :D thnx.
Geel is van China Glaze, Sunpop geloof ik.
Oranje van de Gosh en blauw van Essence. Een make up sponsje voor het overlappende effect en de dolfijntjes met de losse hand met een striper.

Yes idd tropisch, maandag naar Cuba dus ben alvast in de sferen :D
Oeh nice, Cuba :9
disclaimer
pi_114998952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word vergeten :'(
Mooi gelukt hoor, al had ik die dolfijntje eraf gelaten, ik vind je nagels zonder waterzoogdieren mooier. :@
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:37:31 #75
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115012011
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word vergeten :'(
Goed opletten hé :P
Ik zei al op pag. 2 dat je het goe gedaan hebt. :*
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115012956


Just Spotted The Lizard van OPI



En Into the night, ook van OPI
pi_115013039
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben weer lekker bezig geweest :D

Sunset Dolphin Nails O+

[ afbeelding ]

Alles met losse handje!
Dolfijntjes niet helemaal mijn ding, maar de basis van lak is echt supermooi. O+
pi_115013040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word vergeten :'(
Ik reageer eigenlijk nooit op foto's... ;( Maar ik vind het idee leuk, alleen het blauwkan misschien een volgende keer wat beter overlopen in de andere kleuren (Of was het juist de bedoeling dat ze zo verliepen omdat het water is?) :Y En ik vind het leuk dat je de dolfijnen zelf hebt gemaakt O+
pi_115015377
reageren op foto's is niet verplicht he
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_115021105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Mirjam het volgende:
reageren op foto's is niet verplicht he
+1
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
pi_115024672
Vraagjeee

heeft even niks met nagellak te maken, maar wel met handverzorging.
ik wil graag zelf paraffinepakking thuis doen, maar dat apparaat waar de smeltolie in moet lijkt echt als 2 druppels op de bak waar mijn hotstones in zitten :{
weet iemand of ik niet gewoon paraffine olie in mijn hotstone bak kan smelten?
scheelt me weer 50,- :P

edit* even voor de duidelijkheid

paraffinebad

http://www.nagelgroothand(...)b66f41236709db935d6a


hotstone
http://www.trendvertise.c(...)/o/hotstones.jpg.jpg
pi_115025223
Is dat wel handig i.v.m. schoonmaken na afloop? Goed kijken of er nergens dingen te vinden zijn die aangetast kunnen worden door iets anders dan water.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115026029
Ik gebruik die hotstones nooit eigenlijk.. daarom wil ik die bak toch wat nuttiger maken al dat mogenlijk is :P
maar het is toevallig allebei een zelfde model met beide een temperatuurregeling.
de paraffine kan gewoon in de bak blijven na gebruik en stolt weer als het apparaat afkoelt, dit gaat best lang mee...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:03:18 #84
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115037161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:57 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

Just Spotted The Lizard van OPI

[ afbeelding ]

En Into the night, ook van OPI
Oh de lizard! Die vind ik heel mooi. :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115037568
Thnx dames

[ Bericht 99% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 03-08-2012 08:53:24 ]
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:32:24 #86
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115038259
Even een cross post uit de SC, voor de geïnteresseerden: snelle Catrice Coolibri swatches :)

Bottle pics:


En snelle swatches, allemaal 2 laagjes. De gele had nog een derde kunnen gebruiken.


Blauw: Birds Flying High
Geel: Twist of Lemon
Roze: Abloom
Oranje: Exotica
Groen: Virgin Forest

En hier de gele, 4 laagjes zijn het uiteindelijk geworden:


Ik vind ze leuk! :Y
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:34:02 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_115038298
leuke kleurtjes!
Geel dekt vrijwel altijd kut ja...
disclaimer
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:35:11 #88
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115038336
En nog wat mani's van de afgelopen tijd:


China Glaze Flirty Tankini. Heeft m'n nagels gestaind ondanks de basecoat en nu zijn ze een beetje viezig oranje }:|


Gosh holographic O+ O+ Originele flesje, heb dus nog niet de nieuwe gevonden!


En Catrice AcidDC met OPI Black Spotted :)
pi_115038372
Leuke mani's en jeetje jij hebt ook al van zulke lange nagelbedden O+ :9~
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:36:43 #90
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115038376
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
leuke kleurtjes!
Geel dekt vrijwel altijd kut ja...
Thnx!

In bepaald licht zie ik nog steeds wat vnl, maar na 4 laagjes vind ik het wel geschikt eigenlijk :P
Voor een geel vind ik hem echt heel leuk haha.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:37:38 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_115038403
Tjesses MissC, wat een geile nagels heb jij _O_
disclaimer
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:41:07 #92
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115038484
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef PriemGirl het volgende:
Leuke mani's en jeetje jij hebt ook al van zulke lange nagelbedden O+ :9~
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Tjesses MissC, wat een geile nagels heb jij _O_
Thnx! :D :@
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:45:08 #93
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115038571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:57 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

Just Spotted The Lizard van OPI

[ afbeelding ]

En Into the night, ook van OPI
Oeh die laatste O+ Die heb ik laatst bij de Sephora zien liggen en nu wil ik hem eigenlijk ook :@
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
A-England Lady of the lake

En hoopte om geen clean-up te hoeven doen maar nu zie ik op de foto toch een aantal puntjes }:| En zal kijken of ik ook nog buiten een zonfoto kan maken :)

Edit: even een nieuwe foto want die binnenfoto doet de kleur geen eer aan O+
[ afbeelding ]
Mooi! :D Zeker die zonfoto :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben weer lekker bezig geweest :D

Sunset Dolphin Nails O+

[ afbeelding ]

Alles met losse handje!
Leuk gradient! Al had ik de mani als geheel mooier gevonden zonder de dolfijntjes, dat zijn ineens van die 'harde' zwarte vlakken op dat zachte gradient. Maar vind het idee wel heel creatief bedacht :)
pi_115039001
quote:
Leuk gradient! Al had ik de mani als geheel mooier gevonden zonder de dolfijntjes, dat zijn ineens van die 'harde' zwarte vlakken op dat zachte gradient. Maar vind het idee wel heel creatief bedacht :)
Dank! Ik vind het wel wat hebben zo O+
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:03:24 #95
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115039072
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nog wat mani's van de afgelopen tijd:

[ afbeelding ]
China Glaze Flirty Tankini. Heeft m'n nagels gestaind ondanks de basecoat en nu zijn ze een beetje viezig oranje }:|

[ afbeelding ]
Gosh holographic O+ O+ Originele flesje, heb dus nog niet de nieuwe gevonden!

[ afbeelding ]
En Catrice AcidDC met OPI Black Spotted :)
Die combinatie met de Black Spotted :9~
吴 曼 迪
pi_115039150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nog wat mani's van de afgelopen tijd:

[ afbeelding ]
China Glaze Flirty Tankini. Heeft m'n nagels gestaind ondanks de basecoat en nu zijn ze een beetje viezig oranje }:|

[ afbeelding ]
Gosh holographic O+ O+ Originele flesje, heb dus nog niet de nieuwe gevonden!

[ afbeelding ]
En Catrice AcidDC met OPI Black Spotted :)
Ohhh die zijn nice zeg! Die middelste :D O+ Is die nog verkrijgbaar dat jij weet?
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:09:35 #97
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115039264
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die combinatie met de Black Spotted :9~
Ja die vond ik ook wel tof :P Op zichzelf vond ik de AcidDC een beetje too much, die zou ik niet snel nog een keer zo dragen zonder spotted/stempel eroverheen :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhh die zijn nice zeg! Die middelste :D O+ Is die nog verkrijgbaar dat jij weet?
Thnx! :D

Hij komt ergens de komende maanden opnieuw uit! Dus kruidvat in de gaten houden :Y ^O^
pi_115040526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja die vond ik ook wel tof :P Op zichzelf vond ik de AcidDC een beetje too much, die zou ik niet snel nog een keer zo dragen zonder spotted/stempel eroverheen :@

[..]

Thnx! :D

Hij komt ergens de komende maanden opnieuw uit! Dus kruidvat in de gaten houden :Y ^O^
ga ik zeker doen!!
Gewoon normaal doen ja.
pi_115042047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nog wat mani's van de afgelopen tijd:

[ afbeelding ]
Gosh holographic O+ O+ Originele flesje, heb dus nog niet de nieuwe gevonden!

wauw, deze vind ik echt mooi! :)
Zelf heb ik nu een simpel parelmoertje eroverheen ... niet echt een pic waard ofzo :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:36:45 #100
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115042537
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nog wat mani's van de afgelopen tijd:

[ afbeelding ]
China Glaze Flirty Tankini. Heeft m'n nagels gestaind ondanks de basecoat en nu zijn ze een beetje viezig oranje }:|

[ afbeelding ]
Gosh holographic O+ O+ Originele flesje, heb dus nog niet de nieuwe gevonden!

[ afbeelding ]
En Catrice AcidDC met OPI Black Spotted :)
G-E-W-E-L-D-I-G :s)
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115043927
Oh pff die boogjes :P Het boogje waar jullie over hebben is bij mijn wijs en middelvinger ook platter ondanks dat ik de zijkanten recht laten groeien! Hoe fix je dat? Heb alweer 2 gebroken nagels dus denk dat ik de boel weer kortwiek en het weer een nieuwe groeipoging geef :{

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 12:08:37 ]
pi_115048548
Mooie nagels O+ maar ik concentreer me nog steeds op het groeien :P . Wel nu even een glansje erop door de buffer. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115048984
Heb nu een onderlakje op tegen splijten ... mn bovenlagen beginnen gewoon los te laten :| nooit gehad dit. Iemand die weet hoe dat komt??
pi_115049022
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Haha nee gekkigheid, maar had mooi design gemaakt en vind het dan wel leuk om de pro's te horen erover

[..]

Hahaha :D thnx.
Geel is van China Glaze, Sunpop geloof ik.
Oranje van de Gosh en blauw van Essence. Een make up sponsje voor het overlappende effect en de dolfijntjes met de losse hand met een striper.

Yes idd tropisch, maandag naar Cuba dus ben alvast in de sferen :D
Die tutorial legt het ook heel duidelijk uit :D
pi_115050116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Die tutorial legt het ook heel duidelijk uit :D
Ja die tutorials van haar zijn echt zo super O+ ze heeft er zoooveel leuks tussen zitten :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:52:38 #106
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115050612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef 86jmt het volgende:

[..]

wauw, deze vind ik echt mooi! :)
Zelf heb ik nu een simpel parelmoertje eroverheen ... niet echt een pic waard ofzo :)
Dank je! En pics zijn altijd welkom hoor :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Miss_V het volgende:

[..]

G-E-W-E-L-D-I-G :s)
:D thnx!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:20:31 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_115061536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nog wat mani's van de afgelopen tijd:

[ afbeelding ]
China Glaze Flirty Tankini. Heeft m'n nagels gestaind ondanks de basecoat en nu zijn ze een beetje viezig oranje }:|

[ afbeelding ]
Gosh holographic O+ O+ Originele flesje, heb dus nog niet de nieuwe gevonden!

[ afbeelding ]
En Catrice AcidDC met OPI Black Spotted :)
Goeden nagels heb je :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_115061712
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goeden nagels heb je :9.
^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!


China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
pi_115062236
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef 86jmt het volgende:
Heb nu een onderlakje op tegen splijten ... mn bovenlagen beginnen gewoon los te laten :| nooit gehad dit. Iemand die weet hoe dat komt??
Mij is verteld te weinig nagelvocht dus in de olie met die klauwtjes...nagelolie wel te verstaan....nu geen last meer. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115062561
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Mij is verteld te weinig nagelvocht dus in de olie met die klauwtjes...nagelolie wel te verstaan....nu geen last meer. O+
Oki tnx, zal ff potje aanschaffen :)
pi_115074383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Mij is verteld te weinig nagelvocht dus in de olie met die klauwtjes...nagelolie wel te verstaan....nu geen last meer. O+
had je er ook last van dat het bovenste laagje van je nagel losliet? en nu dus niet meeR?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_115076604
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!

[ afbeelding ]
China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
Normaal ben ik meer van de effen nagels, maar dit vind ik wel heel tof!
pi_115082200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!

[ afbeelding ]
China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
Supergaaf. Hierdoor wil ik ook plates! Binnenkort eens het internet afstrunen :)
pi_115088509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!

[ afbeelding ]
China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
Mooi! O+
pi_115089050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

had je er ook last van dat het bovenste laagje van je nagel losliet? en nu dus niet meeR?
Ik kon er gewoon de laag afpellen :') ...leuke bezigheid :+ maar niet zo goed voor je nagels. :X Ik gebruik nu minstens( 2x per dag nagelolie, even dik insmeren, 5 minuten laten inwerken(gewoon achter de computer zittend en 's avonds laat in bed) en dan erin masseren...werkt prima bij mij. Trouwens, ik moet het wel blijven gebruiken anders is het snel weer helemaal mis. :') Probeer nu ook die Trind Balsam als extra middel(zeg maar verwennerijtje) voor de nagels ;) ), schijnt ook goed te werken maar is veel duurder en ik had al goed resultaat met de simpele nagelolie. Ik heb momenteel nagels zolang ik ze lang niet gehad heb, alleen de nagels van de linker middelvinger, rechterduim en rechterwijsvinger zijn niet niet helemaal op lengte, links is gewoon afgeknapt en rechts zijn gewoon altijd hele moeilijke nagels geweest, wijsvinger is altijd al een slechte groeier geweest en duim heeft nu ook besloten te gaan staken qua groei. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115089130
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!

[ afbeelding ]
China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
Leuk O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115094877
Ik heb natuurlijk een tijdje geleden deze gekocht:



En ik had het resultaat nog niet laten zien :P







En deze heb ik gisteren op gedaan.

  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:05:25 #118
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115098153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef An24 het volgende:
Ik heb natuurlijk een tijdje geleden deze gekocht:

[ afbeelding ]

En ik had het resultaat nog niet laten zien :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze heb ik gisteren op gedaan.

[ afbeelding ]
Perceval O+
pi_115098328
Mooie kleuren. Ik heb mezelf hier een grootverpakking Trind cadeau gedaan, in die toilettas. Ik vond dat ik een verwenmoment nodig had na het huisdierendrama van de afgelopen 2 weken. Weet iemand trouwens het verschil met de nagelbalsam en de Keratine Nail restorer(is nieuw)? Beide claimen te werken om het nagelvochtgehalte op peil te houden/krijgen maar behalve dan blijkbaar bij de ene keratine aanwezig is (waarvan de nagels zijn opgebouwd) lees ik nergens wat ze nou zo verschillend maakt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115158068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!

[ afbeelding ]
China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
Superleuk gedaan! ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef An24 het volgende:
Ik heb natuurlijk een tijdje geleden deze gekocht:

[ afbeelding ]

En ik had het resultaat nog niet laten zien :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze heb ik gisteren op gedaan.

[ afbeelding ]
:9 Vooral Perceval!
pi_115158617
Zoya Kelly (gestempeld met plate BM-310 en China Glaze Millennium + glitters O+ )


China Glaze Flip Flop Fantasy 8-) met Speciallita Hefesto
  maandag 6 augustus 2012 @ 08:18:32 #122
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115173856
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Kelly (gestempeld met plate BM-310 en China Glaze Millennium + glitters O+ )
[ afbeelding ]

China Glaze Flip Flop Fantasy 8-) met Speciallita Hefesto
[ afbeelding ]
Zoya; O+ gaaf gedaan met de stempel en die hexagram dingetjes.
FlipFlop ik zet hier even mijn zonnebril voor op 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!

[ afbeelding ]
China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
Super! O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef An24 het volgende:
Ik heb natuurlijk een tijdje geleden deze gekocht:

[ afbeelding ]

En ik had het resultaat nog niet laten zien :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze heb ik gisteren op gedaan.

[ afbeelding ]
Osh die groene :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115175328
Thanks all! :)

An24, je hebt mooie uitgekozen! Perceval en Georgie O+

Amy, wat zijn ze weer prachtig *;
pi_115193027
Thanks all!
pi_115197401
Ik heb dankzij de bovengenoemde stap-voor-stap mijn eerste gradiënt kunnen maken!
Bedankt!

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:38:16 #126
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115226936
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Leonoire het volgende:
Ik heb dankzij de bovengenoemde stap-voor-stap mijn eerste gradiënt kunnen maken!
Bedankt!

[ afbeelding ]
Mooi! Goede kleurencombinatie ^O^
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115227840
Bedankt :)
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_115267938
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Leonoire het volgende:
Ik heb dankzij de bovengenoemde stap-voor-stap mijn eerste gradiënt kunnen maken!
Bedankt!

[ afbeelding ]
Mooi hoor :) Mooie kleurencombo ook.
Welke lakjes heb je gebruikt?
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_115274677
BaYu zwart (weet het nummer niet)
en Catrice Marilin and me
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_115274898

Dior Bikini



Chanel attraction



OPI thanks a windmillion & sticks n stones
pi_115276082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Dior Bikini


[ afbeelding ]
Chanel attraction


[ afbeelding ]
OPI thanks a windmillion & sticks n stones
Die chanel! :o O+
pi_115283507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Dior Bikini


[ afbeelding ]
Chanel attraction


[ afbeelding ]
OPI thanks a windmillion & sticks n stones
Oeh, die Dior vind ik mooi! :)

Bij mij laatst (op m'n mini nageltjes -_-) Catrice - Khaki Perry met China Glaze - Romance


W7 - Lava Flow


En Max - Real Nude (?)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_115283690
Lava flow is tof! O+
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:56:15 #134
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115292516
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 02:30 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Die chanel! :o O+
Voor een Channel vind ik 'm wel streperig :o Maar de kleur is echt O+

Ik zal ook hier mijn experimentje maar ff plaatsen. Al veel te lang niets laten zien hier. Het was dan ook allemaal maar gewoontjes....

Macro is killing :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_115292728
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Voor een Channel vind ik 'm wel streperig :o Maar de kleur is echt O+

Ik zal ook hier mijn experimentje maar ff plaatsen. Al veel te lang niets laten zien hier. Het was dan ook allemaal maar gewoontjes....
[ afbeelding ]
Macro is killing :')
Strepen hoort zo :9

Goeden Mani :D
Dat gele heb je van bakpapier gehaald en over dat paarse 'geplakt'?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 16:01:40 ]
pi_115292780
Mooie nageltjes weer. ^O^ Goffer, hier net een duimnagel ingescheurd. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:56:23 #137
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_115295505
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Voor een Channel vind ik 'm wel streperig :o Maar de kleur is echt O+

Ik zal ook hier mijn experimentje maar ff plaatsen. Al veel te lang niets laten zien hier. Het was dan ook allemaal maar gewoontjes....
[ afbeelding ]
Macro is killing :')
Oeh, die is gaaf! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Oeh, die Dior vind ik mooi! :)

Bij mij laatst (op m'n mini nageltjes -_-) Catrice - Khaki Perry met China Glaze - Romance
[ afbeelding ]

W7 - Lava Flow
[ afbeelding ]

En Max - Real Nude (?)
[ afbeelding ]
Die Lava Flow :9

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Dior Bikini


[ afbeelding ]
Chanel attraction


[ afbeelding ]
OPI thanks a windmillion & sticks n stones
Die laatste vind ik het mooiste, met die accentnagel O+
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:00:59 #138
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115295703
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Strepen hoort zo :9

Goeden Mani :D
Dat gele heb je van bakpapier gehaald en over dat paarse 'geplakt'?
Yups :Y

Ik vind het echt keihendig! Want je kunt op dat bakpapier tenminste een beetje aan frobelen en als het niet mooi is, zit het tenminste nog niet op je nagels. (in de zin van: Kut }:| opnieuw }:| )

Plus dat het veel makkelijker werkt als op de nagel zelf. Ik wil nu met de Britse vlag iets gaan klooien :P

Even voor de meisjes hier de foto's van bakpapier en een wat betere foto van de mani:



Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:10:58 #139
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115296256
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Yups :Y

Ik vind het echt keihendig! Want je kunt op dat bakpapier tenminste een beetje aan frobelen en als het niet mooi is, zit het tenminste nog niet op je nagels. (in de zin van: Kut }:| opnieuw }:| )

Plus dat het veel makkelijker werkt als op de nagel zelf. Ik wil nu met de Britse vlag iets gaan klooien :P

Even voor de meisjes hier de foto's van bakpapier en een wat betere foto van de mani:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk Puckzzz ook de kleurencombinatie :Y
吴 曼 迪
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:43:50 #140
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115297827
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Leuk Puckzzz ook de kleurencombinatie :Y
Thnx!
Ik had alleen een te korte lijn gelakt op het papier en dus maar ruimte voor 9 stempels :')
Ik heb nu dus 1 accentnagel O-)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_115326757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

^ Dat dus! :) Zitten een paar toffe manis bij!

@Ren, die lijken allebei behoorlijk op 2 van CG van de New Bohemian collectie zo te zien. Mooi!

[ afbeelding ]
China Glaze Want My Bawdy & China Glaze Deviantly Daring met China Glaze 2030, Essence Love Potion! en MASH plates 32, 33, 34, 46.
Ik zal eens naar je swatches kijken, naar mijn idee was de blauwe niet echt precies zo. Die groengouden wel :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:12:19 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_115326917
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik zal eens naar je swatches kijken, naar mijn idee was de blauwe niet echt precies zo. Die groengouden wel :D
AllYouDesire heeft een goede comparison:

http://www.all-you-desire.com/
disclaimer
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:12:56 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_115326930
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Yups :Y

Ik vind het echt keihendig! Want je kunt op dat bakpapier tenminste een beetje aan frobelen en als het niet mooi is, zit het tenminste nog niet op je nagels. (in de zin van: Kut }:| opnieuw }:| )

Plus dat het veel makkelijker werkt als op de nagel zelf. Ik wil nu met de Britse vlag iets gaan klooien :P

Even voor de meisjes hier de foto's van bakpapier en een wat betere foto van de mani:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof gedaan, beetje folkwoods style :D
disclaimer
pi_115343703


A England Guinevere & Lady of the Lake
pi_115344472
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

AllYouDesire heeft een goede comparison:

http://www.all-you-desire.com/
Verhip, is wel een dupe :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:34:53 #146
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_115354137
Mijn nagels van vandaag, Nubar Reclaim O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_115356551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn nagels van vandaag, Nubar Reclaim O+
[ afbeelding ]
Must
Have

O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:53:13 #148
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115369826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Dior Bikini


[ afbeelding ]
Chanel attraction


[ afbeelding ]
OPI thanks a windmillion & sticks n stones
De combi met de stick n stones vind ik geweldig. O+
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Oeh, die Dior vind ik mooi! :)

Bij mij laatst (op m'n mini nageltjes -_-) Catrice - Khaki Perry met China Glaze - Romance
[ afbeelding ]

W7 - Lava Flow
[ afbeelding ]

En Max - Real Nude (?)
[ afbeelding ]
Je eerste foto O+
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Voor een Channel vind ik 'm wel streperig :o Maar de kleur is echt O+

Ik zal ook hier mijn experimentje maar ff plaatsen. Al veel te lang niets laten zien hier. Het was dan ook allemaal maar gewoontjes....
[ afbeelding ]
Macro is killing :')
Gaaf gedaan! Ik vat het bakpapier verhaal nog niet helemaal. Maar dat geeft niets. :9~
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A England Guinevere & Lady of the Lake
super! :9~
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn nagels van vandaag, Nubar Reclaim O+
[ afbeelding ]
nice :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:56:24 #149
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115369846
Ik heb eindelijk een keertje polkadots op mijn nagels gedaan. Ja écht nog nooit gedaan.

Mijn polkadot skittles:
Rechterhand:

Linkerhand:


De gebruikte lakjes:
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115441178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:56 schreef Miss_V het volgende:
Ik heb eindelijk een keertje polkadots op mijn nagels gedaan. Ja écht nog nooit gedaan.

Mijn polkadot skittles:
Rechterhand:
[ afbeelding ]
Linkerhand:
[ afbeelding ]

De gebruikte lakjes:
[ afbeelding ]
De stipjes zijn leuk maar ik zou wel één basiskleur genomen hebben.
pi_115441208


OPI Spotted over Chanel Peridot
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:11:22 #152
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_115477381
Nice Spees!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_115477571
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

OPI Spotted over Chanel Peridot
Leuk! ^^
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  maandag 13 augustus 2012 @ 08:02:59 #154
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115501957
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

De stipjes zijn leuk maar ik zou wel één basiskleur genomen hebben.
Dankje Space. Ik begrijp wat je bedoelt normaal gesproken had ik ook voor één basiskleur gekozen, maar wilde dit keer eens lekker gek doen. :9
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  maandag 13 augustus 2012 @ 08:03:55 #155
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115501967
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

OPI Spotted over Chanel Peridot
Geweldig! :9~
Is de Spotted al hier in Nederland verkrijgbaar? Ik ben niet zo'n Ebay / bestel persoon.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115502178
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 08:03 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Geweldig! :9~
Is de Spotted al hier in Nederland verkrijgbaar? Ik ben niet zo'n Ebay / bestel persoon.
Jup gewoon bij sephora gehaald
pi_115508444
W.I.C. - Kingston


Voor 5 euro bij de Etos kunnen scoren ^^

En in Almere zijn de nieuwe Essence lakjes al uit! :D


Gorgeous Bling Bling, I'm The Boss!, Sweet Surprise (one coater!) en Chic Reloaded :)

Wat crappy swatches:


Voor de Magic Effect nailpolishes verkopen ze een 'speciale' topcoat, maar een doodgewone topcoat werkt ook :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_115516203


hits - lambada :)
pi_115516218
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

OPI Spotted over Chanel Peridot
prrr spotted is :9
pi_115523222
Oeh, pretty! Essence - Chic Reloaded

(wanneer je 'm groter klikt, zie je het beter)

Ik vind 'm echt een stuk mooier dan de oude duochrome van Essence :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Sokkepok op 13-08-2012 19:37:50 ]
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_115524274
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]

hits - lambada :)
:9~
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_115535355
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef Sokkepok het volgende:
Oeh, pretty! Essence - Chic Reloaded
[ afbeelding ]
(wanneer je 'm groter klikt, zie je het beter)

Ik vind 'm echt een stuk mooier dan de oude duochrome van Essence :)
Oo daar zat ik nou op te wachten. Die kleur, maar dat ie er ook goed uit zou zien.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:43:43 #163
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115546609
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef Sokkepok het volgende:
W.I.C. - Kingston

[ afbeelding ]
Voor 5 euro bij de Etos kunnen scoren ^^

En in Almere zijn de nieuwe Essence lakjes al uit! :D
[ afbeelding ]

Gorgeous Bling Bling, I'm The Boss!, Sweet Surprise (one coater!) en Chic Reloaded :)

Wat crappy swatches:
[ afbeelding ]

Voor de Magic Effect nailpolishes verkopen ze een 'speciale' topcoat, maar een doodgewone topcoat werkt ook :)
Ja wat mooi allemaal. Oh hebben ze in Almere al de nieuwe...? |:(

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]

hits - lambada :)
Gaaf :9~
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef Sokkepok het volgende:
Oeh, pretty! Essence - Chic Reloaded
[ afbeelding ]
(wanneer je 'm groter klikt, zie je het beter)

Ik vind 'm echt een stuk mooier dan de oude duochrome van Essence :)
Hij is écht mooi zeg! :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:03:19 #164
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115547072
Ik ben in de liefdes stemming. O+


George Blueney van de nieuwe Catrice collectie

Helaas zie op de foto nogal wat veegjes, in 't echt is netter hoor. :P
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115563344
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]

hits - lambada :)
O+ epische flakies

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef Sokkepok het volgende:
Oeh, pretty! Essence - Chic Reloaded
[ afbeelding ]
(wanneer je 'm groter klikt, zie je het beter)

Ik vind 'm echt een stuk mooier dan de oude duochrome van Essence :)
Hij blijft tof :D
pi_115563383



Saran wrap nails met OPI skull and glossbones & sinful zeus
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:18:10 #167
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_115563482
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Saran wrap nails met OPI skull and glossbones & sinful zeus
mooie combi! *;
Knoei
pi_115566200
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Saran wrap nails met OPI skull and glossbones & sinful zeus
Gaaf! ^^
Dat moet ik nog steeds uitproberen, met die huishoudfolie..
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:21:36 #169
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115632360
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Saran wrap nails met OPI skull and glossbones & sinful zeus
Gaaf! :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:28:57 #170
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_115679466
Catrice Steel my Soul
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_115679472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef Miss_V het volgende:
Catrice Steel my Soul
[ afbeelding ]
nice!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_115679708

hits - afterglow!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:38:29 #173
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_115679771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hits - afterglow!
Zomg giev! :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_115680000
Ik ben sinds kort eindelijk gestopt met nagelbijten en ben nu dus aan het leren nagellakken.
Dacht ik net dat ik het onder de knie begon te krijgen, zie ik dit topic met kunststukjes, ik ben echt nog een amateur! :D
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115680064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:45 schreef Kluts het volgende:
Ik ben sinds kort eindelijk gestopt met nagelbijten en ben nu dus aan het leren nagellakken.
Dacht ik net dat ik het onder de knie begon te krijgen, zie ik dit topic met kunststukjes, ik ben echt nog een amateur! :D
Welkom! En gewoon lekker oefenen, komt vanzelf goed :D
pi_115680211
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Welkom! En gewoon lekker oefenen, komt vanzelf goed :D
Precies, het gaat iedere keer alweer iets beter. Ik hoef iig niet na het lakken meer de helft van mijn vingers af te prutten met een wattenstaafje, dus ik boek vooruitgang. :P
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115680314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Precies, het gaat iedere keer alweer iets beter. Ik hoef iig niet na het lakken meer de helft van mijn vingers af te prutten met een wattenstaafje, dus ik boek vooruitgang. :P
zie je *O*
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:02:40 #178
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_115680660
:)
4 kleurtjes en ok beetje glitters, ik vond nog een setje van 4 kleurtjes H&M en dacht laat ik eens wat sponzen. Basis is beige dan oranje roze, lila en paars en daarop glitters.
(mijn nagelriemen zijn herstellende van enorme uitdroging en beschadiging ;( )

[ Bericht 8% gewijzigd door MissHobje op 19-08-2012 03:49:11 (grotere foto :D) ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_115685165
Pff, vind mn nagels helemaal niet meer zo gezond eruit zien zonder lak.
Volgende week maar ff nagelolie kuurtje doen ... zojuist 5x mn nagels overnieuw gelakt. Vond het iedere keer niet goed. Verkeerde kleur enzo. Dus nu maar weer roze :P
pi_115729821
Hi ladies! Tijdje niet hier geweest :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef Miss_V het volgende:
Catrice Steel my Soul
[ afbeelding ]
Toffe lak is dat! ik heb de nieuwe nog niet gespot. ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hits - afterglow!
Aah, love it!

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:02 schreef MissHobje het volgende:
[ afbeelding ] :)
4 kleurtjes en ok beetje glitters, ik vond nog een setje van 4 kleurtjes H&M en dacht laat ik eens wat sponzen. Basis is beige dan oranje roze, lila en paars en daarop glitters.
(mijn nagelriemen zijn herstellende van enorme uitdroging en beschadiging ;( )
Sponsnagels *O* Van mij mag de foto best wat groter hoor. :)
pi_115730134
Cirque Dark Horse over China Glaze Awaken


Badeendje (blauwe lak is Catrice Blue Cara Ciao, niet te fotograferen }:| )


Geïnspireerd door taart :Y)
pi_115731678
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef AmyGrace het volgende:
Cirque Dark Horse over China Glaze Awaken
[ afbeelding ]

Badeendje (blauwe lak is Catrice Blue Cara Ciao, niet te fotograferen }:| )
[ afbeelding ]

Geïnspireerd door taart :Y)
[ afbeelding ]
Leeeeeuk! O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_115731989
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef AmyGrace het volgende:
Cirque Dark Horse over China Glaze Awaken
[ afbeelding ]

Badeendje (blauwe lak is Catrice Blue Cara Ciao, niet te fotograferen }:| )
[ afbeelding ]

Geïnspireerd door taart :Y)
[ afbeelding ]
schattig :D
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:49:43 #184
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_115737916
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:57 schreef AmyGrace het volgende:
Hi ladies! Tijdje niet hier geweest :o

[..]

Toffe lak is dat! ik heb de nieuwe nog niet gespot. ;(

[..]

Aah, love it!

[..]

Sponsnagels *O* Van mij mag de foto best wat groter hoor. :)
Astu :) zie hierboven :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_115739365
dat eendje *;
pi_115740602
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef AmyGrace het volgende:
Cirque Dark Horse over China Glaze Awaken
[ afbeelding ]

Badeendje (blauwe lak is Catrice Blue Cara Ciao, niet te fotograferen }:| )
[ afbeelding ]

Geïnspireerd door taart :Y)
[ afbeelding ]
Had ze al gezien op je blog. Mooi!
pi_115777642
Gister Essence - Sweet Surprise met een paar druppels topcoat :)

Ben ook echt benieuwd naar de andere magic nailpolishes.

En vandaag een french manicure
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_115784416
Net terug van vakantie! Wat een mooie lakjes zijn er voorbij gekomen zeg O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_115784758
nfu oh 65



nu zijn al mijn nagels zo kort mogelijk gewiekt want vanochtend met een mes in een nagel blijven hangen :X je ziet er nu niets meer van maar ze zijn wel erg kort dus ff wennen :')
pi_115785380
Mooie kleurtjes allemaal *O* maar eigenlijk blijft ik van allen de french het mooiste vinden :') ....hoe minder hoe meer. :P

Hier 2 flesjes Trind kwijt :{ (de groene balsem en de roze keratine balsem).....de warmte heeft mijn logisch denkvermogen wat opbergen aangaat aangetast. :'( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:12:11 #191
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115786012
Mijn nagels zijn ook op z'n kortst sinds een helemaal afscheurde op het werk :X

Mijn wijsvinger dus, daarom is die ook niet hetzelfde als de andere, de nagel is helemaal rond afgescheurd.
Kleur is Exotic Encounters van China Glaze, wel een beetje slechte foto want met links gemaakt :') En ik zie dat er een beetje tipwear ontstaan is, op naar de volgende lak :D

[ Bericht 0% gewijzigd door megamandy op 20-08-2012 16:18:03 ]
吴 曼 迪
pi_115808437
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
nfu oh 65

[ afbeelding ]

nu zijn al mijn nagels zo kort mogelijk gewiekt want vanochtend met een mes in een nagel blijven hangen :X je ziet er nu niets meer van maar ze zijn wel erg kort dus ff wennen :')
Oeh! Mooi! Eentje om te onthouden als ik weer naar ze toe ga!
Ben zelf zojuist begonnen met mn nagelolie. Tot donderdag, dan ga ik weer weg, dus dan wil ik wel weer ff lakje op!
pi_115815821
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
nfu oh 65

[ afbeelding ]

nu zijn al mijn nagels zo kort mogelijk gewiekt want vanochtend met een mes in een nagel blijven hangen :X je ziet er nu niets meer van maar ze zijn wel erg kort dus ff wennen :')
Mijn god daar glibber je toch de bank van af O+

Waar gekocht?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 11:31:55 ]
pi_115821073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mijn god daar glibber je toch de bank van af O+

Waar gekocht?
http://www.nfuoh-benelux.eu/

Maar tot 3 sept gesloten ... nog even geduld!
pi_115821152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mijn god daar glibber je toch de bank van af O+

Waar gekocht?
Hier :)

http://www.nagelgroothand(...)nfu-oh-nagellak.html
pi_115822294
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:40 schreef 86jmt het volgende:

[..]

http://www.nfuoh-benelux.eu/

Maar tot 3 sept gesloten ... nog even geduld!
Die hebben zo vaak dingen niet op voorraad :r en ze zijn ook redelijk vaak gesloten
pi_115822314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Die hebben zo vaak dingen niet op voorraad :r en ze zijn ook redelijk vaak gesloten
Geen idee, hun vestiging zit hier in Leeuwarden, dus ik bel ze op en ga langs. Staat altijd superveel ... :)
pi_115857137
Ik zit heel sterk te twijfelen of ik voor 1 keertje gel -of acrylnagels neem. Gewoon kort hoor, geen ordinaire lange en ook gewoon naturel. Ik vind 't wel mooi maar ik twijfel gewoon heel erg omdat ik van mezelf best "mooie" nagels heb alleen nu zijn ze allemaal afgebroken. Alleen mijn middelvinger is nog mooi lang.
Gewoon normaal doen ja.
pi_115857167
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zit heel sterk te twijfelen of ik voor 1 keertje gel -of acrylnagels neem. Gewoon kort hoor, geen ordinaire lange en ook gewoon naturel. Ik vind 't wel mooi maar ik twijfel gewoon heel erg omdat ik van mezelf best "mooie" nagels heb alleen nu zijn ze allemaal afgebroken. Alleen mijn middelvinger is nog mooi lang.
Als je mooie nagels van jezelf hebt ben je gek. Heel je nagels worden verpest en het is reteduur
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:00:42 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_115857184
Niet doen. Nagels aangroeien duurt 3 weken, herstellen van nepnagels 3 maanden. En knip je middelvingernagel af :P
disclaimer
pi_115857203
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Niet doen. Nagels aangroeien duurt 3 weken, herstellen van nepnagels 3 maanden. En knip je middelvingernagel af :P
3 maanden als je geluk hebt :D
Ligt eraan hoe ze/jij die shit eraf haalt
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:05:04 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_115857272
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

3 maanden als je geluk hebt :D
Ligt eraan hoe ze/jij die shit eraf haalt
True, op zijn minst dus...
disclaimer
pi_115857302
Duidelijk, ik doe het niet :9 twijfelde gewoon erg. Vind 't wel mooi maar ik hoor ook vaak zat dat je nagels verneukt worden. Mits het door een professional wordt gedaan. Ah well, zojuist afspraak afgezegd :')
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:07:13 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_115857307
tenzij :P
disclaimer
pi_115857327
Ojah lol. Jetlag :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_115858269
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Duidelijk, ik doe het niet :9 twijfelde gewoon erg. Vind 't wel mooi maar ik hoor ook vaak zat dat je nagels verneukt worden. Mits het door een professional wordt gedaan. Ah well, zojuist afspraak afgezegd :')
Slim dat je af hebt gezegd :Y

Ik heb 1x gelnagels gehad, voor mijn bruiloft, omdat miijn nagels ook waren afgebroken, ingescheurd en alles wat je niet wil op je trouwdag. Op zich was het best mooi, maar na een week begonnen ze bij de nagelriemen al los te laten, wat eigenlijk niet hoort. Daarbij groeien mijn nagels heel snel, dus na een week had ik ook al een uitgroei die ik heel lelijk vond. Dus toen probeerde ik de boel maar een beetje bij te vijlen zodat het minder op zou vallen. Uiteindelijk na 2-3 weken alles zelf maar eraf gevijld en gepulkt, want het zag er zo verschrikkelijk uit en het lag er toch al half af :X

Maar het duurde toch wel een aantal maanden voordat het dus weer acceptabel was, de nagels zelf waren behoorlijk verzwakt omdat ze bij het zetten dus al zwaar opgeruwd waren en zo, met een vijl die ik zelf alleen gebruik als ik echt een flink stuk van de lengte af wil halen en geen zin heb om er lang over te doen, en dat dus vol over de nagelplaat geragd :X

Inmiddels weet ik ook wat beter hoe ik mijn nagels moet verzorgen en zo, dus als ik nu voor die keus had gestaan, had ik geen gelnagels meer genomen :)
pi_115860604
Gewoon lekker je eigen nagels weer laten aangroeien. Nu even allemaal op dezelfde lengte maken (dus weg lange nagel) en dan maar smeren, smeren, smeren en ze allemaal tegelijk weer laten aangroeien en daarna door blijven smeren......ik smeer me een ongeluk. :')
Overigens blijven de Trind-flesjes hier gewoon weg terwijl ze ongeveer 2 meter in de rondte waar ik nu zit ze zich moeten bevinden. :|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115908198


RBL - Faraway O+

En ja, ik heb korte nagels want ik werk zeg maar. :') Oh en dat randje komt door de topcoat. :')

Maar het is wel een supermooie kleur O+
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_116158176
Heeft iemand enig idee waar ik een mooie chrome nagellak kan kopen? Heb al swatches vergeleken en ik vind Layla - Metal Chrome de mooiste maar ik denk niet dat ze deze in een NL webshop verkopen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_116158614
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik een mooie chrome nagellak kan kopen? Heb al swatches vergeleken en ik vind Layla - Metal Chrome de mooiste maar ik denk niet dat ze deze in een NL webshop verkopen.
Wel bij NinjaPolish en die verzenden ook naar Nederland. :Y
pi_116158873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wel bij NinjaPolish en die verzenden ook naar Nederland. :Y
Ohhh O+ dankje!!

Edit:
Bijna alles is out of stock -O-

Edit2:
Die ik wil is out of stock :(
Gewoon normaal doen ja.
pi_116159306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhh O+ dankje!!

Edit:
Bijna alles is out of stock -O-

Edit2:
Die ik wil is out of stock :(
Haha, ja risico van het vak. Maar je kan je wel aanmelden voor een mailtje zodra het weer op voorraad is, en dan kan je dan dus meteen bestellen. :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:53:27 #214
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116160281
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhh O+ dankje!!

Edit:
Bijna alles is out of stock -O-

Edit2:
Die ik wil is out of stock :(
Blijven F5-en :+
吴 曼 迪
pi_116161942
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, ja risico van het vak. Maar je kan je wel aanmelden voor een mailtje zodra het weer op voorraad is, en dan kan je dan dus meteen bestellen. :)
Ok thanks :D
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:

[..]

Blijven F5-en :+
Kan ook ja :D

Even wat geprobeerd:



Catrice - Colour of Honor (de goudkleurige)
Rimmel - Movie Star
Gewoon normaal doen ja.
pi_116164847
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ok thanks :D

[..]

Kan ook ja :D

Even wat geprobeerd:

[ afbeelding ]

Catrice - Colour of Honor (de goudkleurige)
Rimmel - Movie Star
Hoewel ik niet van de drukke arts ben, vind ik deze mooi gedaan!
pi_116221615
Dankje! :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_116245261

OPI Not Like The Movies, uit de swapdoos O+
pi_116278847
@ Afivi, Mooi! Ook mooi voor de herfst :)

Bij mij laatst Color Club - Wild At Heart met Essence - Sweet Surprise en een Essence imageplate.

Zonder topcoat:


Met topcoat:

Het kleurverschil van Sweet Surprise na de topcoat is IRL wel meer zichtbaar :)

Voor de mensen die nog stripers nodig hebben; bij de Action verkopen ze setjes van 3 voor 1,35 :)


Ik heb trouwens altijd wanneer mijn nagels lang worden, dat ze aan de zijkant scheuren zoals op de onderstaande foto.


Heeft iemand hier nog tips of trucs voor/tegen?
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_116279804
Oh, deze was ik nog vergeten:
NYC - Full Metal Jacket met op de ringvinger de bronzen glitterstriper van MAX (2 lagen).
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_116377763




:9

[ Bericht 13% gewijzigd door Dwyn op 04-09-2012 11:32:36 ]
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:32:50 #222
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_116378317
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:9
Ohh die is gaaf O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_116382523
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Saran wrap nails met OPI skull and glossbones & sinful zeus
Wow! Hoe doe je dat?
pi_116383104
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:05 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Wow! Hoe doe je dat?
als je googeled op saran wrap tutorial krijg je genoeg voorbeelden :)
pi_116401249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:9
Oeh kwijl kwijl :9~ Die is echt geweldig! Waar heb je hem gekocht/besteld? :D
pi_116495507

Color Club Magic Attraction uit de swapdoos! O+


En omdat het nog wel ietsje feller kon :P Met een laagje Essence Crack Me Pearly Pink.
pi_116677140
Vage instagram foto van de peripera chrystal blue O+ Flesje is zo tofffff... POUSSSEEE :D :D



Lakje is wat feller; maar ging me meer om het leuke flesje O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_116680524
Ik vind m mooi priem!
pi_116731885
Gisteren de Nail Envy van OPI aangeschaft. Ben heel benieuwd!
Gewoon normaal doen ja.
pi_116796374
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Vage instagram foto van de peripera chrystal blue O+ Flesje is zo tofffff... POUSSSEEE :D :D
[ afbeelding ]
Lakje is wat feller; maar ging me meer om het leuke flesje O+
POUSSE :D


Ik heb KBShimmer Toucan Touch This *O*



Ik zal als een dwaas te F5'en tot hij eindelijk in de shop van Harlow&co stond, maar hij is het waard :D
pi_116951608

En vandaag een foto van de andere kleur die ik gescoord heb, Don't Teal Anyone O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:39:01 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_116960125
Mooie lakjes avifi! O+
disclaimer
pi_117035169
Omg dit topic, zo veel mooie nagels en inspiratie! O+

Ik heb vandaag zelf voor het eerst de Konad nail stamps geprobeerd en dit was het resultaat:



Beetje makkelijk en niet echt origineel maar, ik ben een beginner. :P
pi_117040324
Pff, buh!! Weinig van mijn kant. Mijn rechtermiddelvinger nagel blijft splijten, waardoor ik de boel steeds kort moet houden. Nu vandaag ook weer! Maar het splijt steeds net te ver door. Dus kan het niet weghalen en de boel door laten groeien :'(
In jááááren tijd, nog nooit zo lang en zo vaak korte nagels gehad. Kan wel huilen!
pi_117043446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef 86jmt het volgende:
Pff, buh!! Weinig van mijn kant. Mijn rechtermiddelvinger nagel blijft splijten, waardoor ik de boel steeds kort moet houden. Nu vandaag ook weer! Maar het splijt steeds net te ver door. Dus kan het niet weghalen en de boel door laten groeien :'(
In jááááren tijd, nog nooit zo lang en zo vaak korte nagels gehad. Kan wel huilen!
Misschien ook eens Nail Envy van OPI proberen. Werkt bij mij zeker wel, ze groeien goed en zijn lekker stevig!
Gewoon normaal doen ja.
pi_117062769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Misschien ook eens Nail Envy van OPI proberen. Werkt bij mij zeker wel, ze groeien goed en zijn lekker stevig!
Tnx, wel eens het proberen waard. Waar koop je OPI, nog nooit ergens gezien :) Tis ook alleen die stomme ene nagel. Nog nooit gehad!
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:05:08 #237
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117065770

Ruby Pumps :D

Mijn afgebroken/afgescheurde nagel is nog steeds niet helemaal gelijk dus nog steeds mijn nagels op het kortst. Zou ze toch wel ietsjes langer willen hebben.

edit: in het echt lijkt de kleur trouwens donkerder en de shimmer is sprankelender :')
吴 曼 迪
pi_117067869
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps :D

Mijn afgebroken/afgescheurde nagel is nog steeds niet helemaal gelijk dus nog steeds mijn nagels op het kortst. Zou ze toch wel ietsjes langer willen hebben.

edit: in het echt lijkt de kleur trouwens donkerder en de shimmer is sprankelender :')
Mooi! O+

Ik vind je nagellengte wel mooi zo eigenlijk, heb ze zelf ook zo :P
pi_117067945
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps :D

Mijn afgebroken/afgescheurde nagel is nog steeds niet helemaal gelijk dus nog steeds mijn nagels op het kortst. Zou ze toch wel ietsjes langer willen hebben.

edit: in het echt lijkt de kleur trouwens donkerder en de shimmer is sprankelender :')
RP is t mooiste met een laagje topcoat erover, extra sparkly *O*
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:00:41 #240
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117067972
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mooi! O+

Ik vind je nagellengte wel mooi zo eigenlijk, heb ze zelf ook zo :P
Ja maar ze komen bij mij niet eens over mijn vinger heen :P
Het is ook meer dat ik dat niet gewend ben haha heb liever dat je mijn vinger niet meer ziet als je recht naar mijn nagels kijkt. Als de lengte gelijk met mijn vingers is ben ik al blijf ;)
吴 曼 迪
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:01:02 #241
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117067986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

RP is t mooiste met een laagje topcoat erover, extra sparkly *O*
Heb ik! Het is gewoon een slechte foto :')
吴 曼 迪
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:52:31 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_117111302
JA HOI DEELNEMERS GEZOCHT!

[SHJN] Nagelswapdoos, hij doet het weer!

:D
disclaimer
pi_117121916
Lang niet meer gepost hier, maar lekker wel gekeken ^^ Dit droeg ik de afgelopen week:

Een mini bourjois lakje met konad


Plugged-in plum met designer de better
pi_117129021
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
Omg dit topic, zo veel mooie nagels en inspiratie! O+

Ik heb vandaag zelf voor het eerst de Konad nail stamps geprobeerd en dit was het resultaat:

[ afbeelding ]

Beetje makkelijk en niet echt origineel maar, ik ben een beginner. :P
Netjes gestempeld voor een beginner hoor ^^
Ik zou volgende keer alleen even bij de randjes een clean up doen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:18 schreef Nynkje het volgende:
Lang niet meer gepost hier, maar lekker wel gekeken ^^ Dit droeg ik de afgelopen week:
[ afbeelding ]
Een mini bourjois lakje met konad

[ afbeelding ]
Plugged-in plum met designer de better
Die eerste! Leuk! ^^

Bij mij Max - Sea Blue en twee blauwe stripers





Gosh - Holographic ligt weer in de winkel! *O* Voor 7,29 volgens mij :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_117157928
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:27 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Netjes gestempeld voor een beginner hoor ^^
Ik zou volgende keer alleen even bij de randjes een clean up doen :)

Thanks en ja, dat klopt. :') :@ Maar op de een of andere manier wordt het bij mij altijd een nog grotere kliederboel als ik de randjes nog netter probeer schoon te maken. Dan veeg ik opeens een stuk van de nagellak weg ofzo. :@
pi_117162384
WAT! HEBBEN DIE GOSH!!!
pi_117162608
@Sokkepok, wil je die eens lakken? Kijken of ie echt hetzelfde is :@
  zondag 23 september 2012 @ 19:41:16 #248
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_117163817
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:15 schreef heaven7 het volgende:
@Sokkepok, wil je die eens lakken? Kijken of ie echt hetzelfde is :@
Hij is niet hetzelfde minder holo dan de eerste

http://nail-loopy.blogspo(...)hic-old-vs-gosh.html
pi_117165296
Goeie foto's! Balen wel :(
pi_117165383
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Goeie foto's! Balen wel :(
altijd met die nieuwe en verbeterde formules. Het verbeterde lakje is vaak kut met peren :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117168749
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Thanks en ja, dat klopt. :') :@ Maar op de een of andere manier wordt het bij mij altijd een nog grotere kliederboel als ik de randjes nog netter probeer schoon te maken. Dan veeg ik opeens een stuk van de nagellak weg ofzo. :@
Dan moet je even wachten tot je lak helemaal droog is, dan veeg je het niet zo makkelijk meer weg.

Bij mij vandaag W7 - Mosaic



Met bijpassende ring natuurlijk :+



Bij de OP=OP hebben ze assortiment van W7 trouwens flink uitgebreid. Ze hebben nu echt heul veul lakjes!

Edit: De kleur van de lak klopt het meest met de foto van de ring. Het is een zachtblauwe kleur :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sokkepok op 23-09-2012 21:38:22 ]
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_117183874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:47 schreef 86jmt het volgende:

[..]

Tnx, wel eens het proberen waard. Waar koop je OPI, nog nooit ergens gezien :) Tis ook alleen die stomme ene nagel. Nog nooit gehad!
Ze verkopen OPI bij elke drogisterij volgens mij. DA en kalisvaart bijvoorbeeld en ook bij Sephora. Bijenkorf ook wel denk ik :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_117280735
Ik faal de laatste tijd echt enorm in netjes lakken en clean uppen, ik weet niet waarom. Deze kleur is echter wel echt fantastisch. Hits Cutie Pie. Enorm duochrome. Paars, groen en blauw zijn de hoofdkleuren, maar bij bepaalde lichtinval is hij roze of oranje/brons zoals je bij de eerste foto op de duim ziet.









Gefaalde cleanup maar de kleuren zijn O+. Hij blijft ook enorm goed zitten. Hij zit al vanaf vrijdag en heb eigenlijk vandaag pas tipwear.
Aids.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:29:28 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_117284132
Omg wat geil :9~
disclaimer
  woensdag 26 september 2012 @ 19:53:10 #255
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_117285230
Wat skjoe zegt :9~
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_117298149
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik faal de laatste tijd echt enorm in netjes lakken en clean uppen, ik weet niet waarom. Deze kleur is echter wel echt fantastisch. Hits Cutie Pie. Enorm duochrome. Paars, groen en blauw zijn de hoofdkleuren, maar bij bepaalde lichtinval is hij roze of oranje/brons zoals je bij de eerste foto op de duim ziet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gefaalde cleanup maar de kleuren zijn O+. Hij blijft ook enorm goed zitten. Hij zit al vanaf vrijdag en heb eigenlijk vandaag pas tipwear.
Mooi! Gefaalde cleanup vanwege gebrek aan lemony flutter? Je riemen zijn een beetje droog :@
pi_117299046
Dussss, ik ging met mn hand door mijn haren en mijn haar sneed een stuk van de bovenste laag nagel af :o
pi_117307793
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Mooi! Gefaalde cleanup vanwege gebrek aan lemony flutter? Je riemen zijn een beetje droog :@
Cleanup heeft niks met nagelriemen te maken. Ik denk dat wel duidelijk is waarom ik vind dat mijn cleanup wel gefaald is.

Overigens smeer ik me suf met LF, maar heb ik heel veel last van losse velletjes.
Aids.
pi_117308903
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef Mss het volgende:

[..]

Cleanup heeft niks met nagelriemen te maken. Ik denk dat wel duidelijk is waarom ik vind dat mijn cleanup wel gefaald is.

Overigens smeer ik me suf met LF, maar heb ik heel veel last van losse velletjes.
Langer laten drogen? Minder aceton op je kwastje? Dat zijn mijn problemen altijd als het er zo uit komt te zien :Y
pi_117309114
Het zit 'm denk ik in langer laten drogen. Vandaag ziet het er al een stuk beter uit.
Aids.
pi_117310311
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik faal de laatste tijd echt enorm in netjes lakken en clean uppen, ik weet niet waarom. Deze kleur is echter wel echt fantastisch. Hits Cutie Pie. Enorm duochrome. Paars, groen en blauw zijn de hoofdkleuren, maar bij bepaalde lichtinval is hij roze of oranje/brons zoals je bij de eerste foto op de duim ziet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gefaalde cleanup maar de kleuren zijn O+. Hij blijft ook enorm goed zitten. Hij zit al vanaf vrijdag en heb eigenlijk vandaag pas tipwear.
KUT. Waarom heb ik niet gewoon mee besteld :') :9~
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_117316140
Ik heb weer eens foto's van mijn telefoon afgehaald, dus hier nog een shitload

Nfu Oh # 64:




Floam:


MOAR Hits! Moonbow:


Zoya - FeiFei:


En de mani van vandaag: Ruby Pumps! O+


Aids.
pi_117329531
Oeh die laatste O+
pi_117362824

OPI - Black Onyx met Models Own - Freak out!

Ja, korte nagels. I hate it. :'(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117376712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Black Onyx met Models Own - Freak out!

Ja, korte nagels. I hate it. :'(
Wauw, die zijn very nice!! Ik vind je nagellengte wel mooi! Zeker niet storend :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_117379915
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef Mss het volgende:

[..]

Cleanup heeft niks met nagelriemen te maken. Ik denk dat wel duidelijk is waarom ik vind dat mijn cleanup wel gefaald is.

Overigens smeer ik me suf met LF, maar heb ik heel veel last van losse velletjes.
Okay rustig maar, het was geen aanval ;(

Die andere lakjes zijn ook mooi!
pi_117386895
oh tijdje vergeten hier nagels te posten, maar dit is van vandaag:
zoya kristi en a england camelot
pi_117396370
quote:
17s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:19 schreef Mss het volgende:
Ik heb weer eens foto's van mijn telefoon afgehaald, dus hier nog een shitload

Nfu Oh # 64:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Floam:
[ afbeelding ]

MOAR Hits! Moonbow:
[ afbeelding ]

Zoya - FeiFei:
[ afbeelding ]

En de mani van vandaag: Ruby Pumps! O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik blijf die Floam zo tof vinden!
Is de substantie van die lak heel dik?
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  zondag 30 september 2012 @ 18:23:09 #269
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117431188



beetje ordinair misschien maarja O+
Doei!
pi_117431385
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

beetje ordinair misschien maarja O+
tijgertje
pi_117431516
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

beetje ordinair misschien maarja O+
Nice tijgerprint
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_117432925
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:33 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik blijf die Floam zo tof vinden!
Is de substantie van die lak heel dik?
Nee helemaal niet :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117436149

Zoya Carly
  zondag 30 september 2012 @ 23:18:54 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_117448558
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Nice tijgerprint
Rare tijger is dat, zelfde voor de persoon boven je :')
disclaimer
pi_117451529
Zoek de verschillen.

pi_117465077
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
oh tijdje vergeten hier nagels te posten, maar dit is van vandaag:
zoya kristi en a england camelot
[ afbeelding ]
Zo gaaf :9~ :9~
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_117465225
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Zo gaaf :9~ :9~
dankjewel babe O+
pi_117465347
Ik heb voor het eerst acryl nagels. :@
Gisteren voelde het de hele dag wel een beetje gevoelig, nu helemaal niet meer. Met de lengte ben ik erg blij. O+ Lange nagels heb ik normaal ook wel, maar ik heb er altijd 2-3 die telkens afbreken en er dan hopeloos uitzien tussen de lange nagels, waardoor ik alles maar weer afknip. Nu maar even een paar weekjes zo.

Als ik er eenmaal een beetje aan gewend ben gooi ik er wel weer een kleurtje over, vond het nu zo ook wel een keer tof. O+

pi_117465465
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst acryl nagels. :@
Gisteren voelde het de hele dag wel een beetje gevoelig, nu helemaal niet meer. Met de lengte ben ik erg blij. O+ Lange nagels heb ik normaal ook wel, maar ik heb er altijd 2-3 die telkens afbreken en er dan hopeloos uitzien tussen de lange nagels, waardoor ik alles maar weer afknip. Nu maar even een paar weekjes zo.

Als ik er eenmaal een beetje aan gewend ben gooi ik er wel weer een kleurtje over, vond het nu zo ook wel een keer tof. O+

[ afbeelding ]
Ik snap dat het er netjes uit ziet, maar ik vind het echt helemaal niets :@ maar ik heb geowon niets met die nepdingen :Y
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:47:32 #280
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_117466749
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst acryl nagels. :@
Gisteren voelde het de hele dag wel een beetje gevoelig, nu helemaal niet meer. Met de lengte ben ik erg blij. O+ Lange nagels heb ik normaal ook wel, maar ik heb er altijd 2-3 die telkens afbreken en er dan hopeloos uitzien tussen de lange nagels, waardoor ik alles maar weer afknip. Nu maar even een paar weekjes zo.

Als ik er eenmaal een beetje aan gewend ben gooi ik er wel weer een kleurtje over, vond het nu zo ook wel een keer tof. O+

[ afbeelding ]
Ik ben normaal geen fan van kunstnagels, maar ik vind deze wel heel netjes gezet eigenlijk :)
Wel mooier met een kleurtje eroverheen denk ik :P
pi_117467552
Ze zijn inderdaad wel netjes gezet. De volgende keer neem ik wel de naturel in plaats van de witte, dat ziet er wat natuurlijker uit.

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik snap dat het er netjes uit ziet, maar ik vind het echt helemaal niets :@ maar ik heb geowon niets met die nepdingen :Y
Kan ik wel begrijpen hoor, vond het ook heel lang niets. Vind dit wit al te wit eigenlijk, waardoor het wel erg opvalt dat het nep is. Maar met een kleurtje eroverheen denk ik dat het allemaal wel meevalt.

Overigens heb ik ze nu een dag, dus ik moet nog maar afwachten wat ik er over een paar weken van vind.
pi_117468619
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn inderdaad wel netjes gezet. De volgende keer neem ik wel de naturel in plaats van de witte, dat ziet er wat natuurlijker uit.

[..]

Kan ik wel begrijpen hoor, vond het ook heel lang niets. Vind dit wit al te wit eigenlijk, waardoor het wel erg opvalt dat het nep is. Maar met een kleurtje eroverheen denk ik dat het allemaal wel meevalt.

Overigens heb ik ze nu een dag, dus ik moet nog maar afwachten wat ik er over een paar weken van vind.
Ik heb het ook altijd een paar weken dat ik het helemaal geweldig vind. Zijn ze mooi en sterk en ziet het er netjes uit! En na een paar maanden vervloek ik mezelf omdat ik weer nepperds heb gezet en het zo killing is voor je eckte nagels :') Maar goed...
Ze zijn idd wel netjes gezet :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_117472771
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst acryl nagels. :@
Gisteren voelde het de hele dag wel een beetje gevoelig, nu helemaal niet meer. Met de lengte ben ik erg blij. O+ Lange nagels heb ik normaal ook wel, maar ik heb er altijd 2-3 die telkens afbreken en er dan hopeloos uitzien tussen de lange nagels, waardoor ik alles maar weer afknip. Nu maar even een paar weekjes zo.

Als ik er eenmaal een beetje aan gewend ben gooi ik er wel weer een kleurtje over, vond het nu zo ook wel een keer tof. O+

[ afbeelding ]
Netjes indeed! :)
pi_117497826
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst acryl nagels. :@
Gisteren voelde het de hele dag wel een beetje gevoelig, nu helemaal niet meer. Met de lengte ben ik erg blij. O+ Lange nagels heb ik normaal ook wel, maar ik heb er altijd 2-3 die telkens afbreken en er dan hopeloos uitzien tussen de lange nagels, waardoor ik alles maar weer afknip. Nu maar even een paar weekjes zo.

Als ik er eenmaal een beetje aan gewend ben gooi ik er wel weer een kleurtje over, vond het nu zo ook wel een keer tof. O+

[ afbeelding ]
Ik vind ze ietsjes te lang en ook idd te wit. Naturel had mooier geweest denk ik :D
Ze zijn wel mooi gezet ^^
Gewoon normaal doen ja.
pi_117527280
Mooie neppers :Y
Ik heb nu bijna een jaar acrielnagels en het bevalt me best!
Nooit meer de hele dag met me handen in een vuist zitten omdat ik me schaam voor mn nagels,
nooit meer reacties van mensen die dachten dat ik nagels beet, terwijl ze gewoon zo kort waren door het afbreken en inscheuren _O_
eindelijk eens heavy lakjes kunnen lakken omdat dit op die korte stompies nooit leuk stond O+
ik heb ze niet zo lang als de bovenstaande foto vanwege mn werk, maar ze zijn nu iig langer dan dat ze breed zijn :P
pi_117536383
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef deadly_kiss het volgende:
Mooie neppers :Y
Ik heb nu bijna een jaar acrielnagels en het bevalt me best!
Nooit meer de hele dag met me handen in een vuist zitten omdat ik me schaam voor mn nagels,
nooit meer reacties van mensen die dachten dat ik nagels beet, terwijl ze gewoon zo kort waren door het afbreken en inscheuren _O_
eindelijk eens heavy lakjes kunnen lakken omdat dit op die korte stompies nooit leuk stond O+
ik heb ze niet zo lang als de bovenstaande foto vanwege mn werk, maar ze zijn nu iig langer dan dat ze breed zijn :P
Ik heb er laatst ook aan gedacht om het te doen maar het werd me afgeraden, omdat ik van mezelf best mooie nagels heb. Alleen er breekt er wel altijd 1tje af om de haverklap, dat is echt super irritant. Kan je een foto van jouw nagels posten, ik ben wel benieuwd. Misschien doe ik het alsnog, om het gewoon even te proberen. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_117536982
Ik heb wel mega uitgroei en me lak is gaar omdat ik vanavond weer laat bijvullen, kom er net gewoon achter dat tinypic ook via me mobiel werkt :
pi_117537000
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:35 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb wel mega uitgroei en me lak is gaar omdat ik vanavond weer laat bijvullen, kom er net gewoon achter dat tinypic ook via me mobiel werkt : [ afbeelding ]
Oh ja, maar de foto is wel erg klein, hihi! Thnx anyways :) merk je niet dat je eigen nagels eraan gaan van de tips enzo?
Gewoon normaal doen ja.
pi_117537119
Nee ik heb toch al dunne nagels van mezelf, kon ze zo dubbelvouwen!!
Belangrijkste is dat je niet naar een goedkope toko gaat die zoveel mogenlijk klanten in een dag wil proppen, het opruwen van je nagels moet niet te ver gaan zodat je rode (brand)plekken krijgt :P
En als er een nagel los gaat zitten niet eraan trekken of afbreken want dat trek je de toplaag van je eigen nagel mee eraf!
Altijd vijlen!
Nummer 1 rede van beschadigde nagels komt door het verkeerd verwijderen van de kunstnagel.
pi_117537223
Deze beter?

pi_117540540
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:44 schreef deadly_kiss het volgende:
Deze beter?

[ afbeelding ]
Oja. Ik denk dat ik ze wat langer zou nemen. Maar ik weet het nog niet hoor. Mijn nagels zijn wel mooi van zichzelf op zich.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117540799
Ik heb fantasy fire te pakken gekregen! O+

1 laagje over zwart, in het echt veeeeel mooier!
pi_117540840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb fantasy fire te pakken gekregen! O+
[ afbeelding ]
1 laagje over zwart, in het echt veeeeel mooier!
Oh wauw O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_117542772
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oja. Ik denk dat ik ze wat langer zou nemen. Maar ik weet het nog niet hoor. Mijn nagels zijn wel mooi van zichzelf op zich.
Dan zou ik het niet doen als ik jou was :) maar ik heb ook geen tips erop zitten alleen acriel op mijn eigen nagels..
Zou je ook nog een hoop geld besparen trouwens als je het niet doet :)
pi_117543639
Ik zet zelf mn gelnagels :P Met de tut die puckzz hier ooit een keer neergezet heeft; gaat het eik prima en dan hoef ik én niet 2u bij iemand te gaan zitten én niet om de 3/4 weken terug; want ik kan het lekker thuis doen O-) Scheelt een hoop geld en tijd :P
Heb het vroeger wel vaak laten doen; maar toen bleef het maar 2 weken goed zitten en ik ben een echte prutser; dus als het los zit; dan ga ik ze idd lospeuteren :@ Maar nu kan ik dus gewoon 1 nagel herstellen.
Om de 2 a 3 weken vul ik de gel wat bij (want ik vind een lange uitgroei echt lelijk bij gelnagels :@ ).

Zo zien ze er uit:


Nee geen french; want dat vind ik zelf niks. Ik heb naturel en lak ze gewoon :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:31:55 #296
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_117544018
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zet zelf mn gelnagels :P Met de tut die puckzz hier ooit een keer neergezet heeft; gaat het eik prima en dan hoef ik én niet 2u bij iemand te gaan zitten én niet om de 3/4 weken terug; want ik kan het lekker thuis doen O-) Scheelt een hoop geld en tijd :P
Heb het vroeger wel vaak laten doen; maar toen bleef het maar 2 weken goed zitten en ik ben een echte prutser; dus als het los zit; dan ga ik ze idd lospeuteren :@ Maar nu kan ik dus gewoon 1 nagel herstellen.
Om de 2 a 3 weken vul ik de gel wat bij (want ik vind een lange uitgroei echt lelijk bij gelnagels :@ ).

Zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]

Nee geen french; want dat vind ik zelf niks. Ik heb naturel en lak ze gewoon :)
Kek kleurtje ^O^

Heb je dit er nu op zitten? Want jij had toch een tijdje terug voor je bruiloft zo'n hele kuur gedaan om je eigen nagels weer helemaal netjes te krijgen? Of heeft dat niet het beoogde resultaat gehad?
pi_117544543
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Kek kleurtje ^O^

Heb je dit er nu op zitten? Want jij had toch een tijdje terug voor je bruiloft zo'n hele kuur gedaan om je eigen nagels weer helemaal netjes te krijgen? Of heeft dat niet het beoogde resultaat gehad?
Nee die had ik vorige week er op zitten. Ja klopt ik heb zo'n kuur gedaan en dat werkte echt heel goed en toen.... toen ging ik op huwelijksreis.... en heb ik barweinig met mijn nagels gedaan........ en ...... ging ik weer bijten :@ Heb alles weer tot stompjes gebeten :@ En toen weer met kuur begonnen; maar met het werk breken mijn nagels wel snel (computers slepen endezulks) en maandje terug had ik het weer helemaal gehad met mijn eigen nagels en dus weer gels gezet.
En wellicht over een 2-tal maanden baal ik omdat ik weer gels heb gezet en wil ik weer eigen nagels :') ik ben raar; maar what's new :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_117544991
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zet zelf mn gelnagels :P Met de tut die puckzz hier ooit een keer neergezet heeft; gaat het eik prima en dan hoef ik én niet 2u bij iemand te gaan zitten én niet om de 3/4 weken terug; want ik kan het lekker thuis doen O-) Scheelt een hoop geld en tijd :P
Heb het vroeger wel vaak laten doen; maar toen bleef het maar 2 weken goed zitten en ik ben een echte prutser; dus als het los zit; dan ga ik ze idd lospeuteren :@ Maar nu kan ik dus gewoon 1 nagel herstellen.
Om de 2 a 3 weken vul ik de gel wat bij (want ik vind een lange uitgroei echt lelijk bij gelnagels :@ ).

Zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]

Nee geen french; want dat vind ik zelf niks. Ik heb naturel en lak ze gewoon :)
Waar haal jij je spullen dan voor je acriel? Mijn moeder is jaaaaren nagelstyliste geweest maar is gestopt vanwege rugproblemen en mn zus doet ook voor drzelf haar nagels..
Zij deed ook weleens mijn nagels maar ze woont 20km bij mij vandaag dus tja :P
Ik ga elke 4 weken en betaal 35,- ben binnen een uur weer klaar.. ik kan ook zelf alles gaan aanschaffen maar dan ben ik ook honderden euro's kwijt bij de groothandel...
Heeft niemand hier tips waar je voor een goede prijs spullen kan halen?
pi_117546326
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:56 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Waar haal jij je spullen dan voor je acriel? Mijn moeder is jaaaaren nagelstyliste geweest maar is gestopt vanwege rugproblemen en mn zus doet ook voor drzelf haar nagels..
Zij deed ook weleens mijn nagels maar ze woont 20km bij mij vandaag dus tja :P
Ik ga elke 4 weken en betaal 35,- ben binnen een uur weer klaar.. ik kan ook zelf alles gaan aanschaffen maar dan ben ik ook honderden euro's kwijt bij de groothandel...
Heeft niemand hier tips waar je voor een goede prijs spullen kan halen?
Wellicht dat ik geen topkwaliteit heb gekocht of wat dan ook (want ik hoef al die profi spullen niet); maar ik heb toen bij www.nagelkraam.nl een set van 40 euro ofzo gekocht. Werkt (voor mij dan) perfect ;) Maar ik zie nu dat de goedkoopste iets van 55euro is...
Ik had uv-lamp; gel; primer; naturel tips; lijm; 2 vijlen; tipknipper; rozenhout staafje, rol met celstofdeppers en nagelreinigier (ja volgens mij was dat het... kan het even niet controleren want zit op het werk). En dan handleiding hoe ik het moest doen :Y
Aangezien het zo goedkoop was durfde ik het wel aan namelijk en voor mij is het echt prima zo ;) (of nouja... ik vind dat ik het toch prima zelf zet... iig :D _O- )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_117564311
Nou ja als het werkt is het prima toch?
Je nagels zien er niet onprofessioneel uit ofzo.. is er niet vanaf te zien dat je het zelf doet! ^O^
pi_117658766
Had nog een foto gevonden op mijn telefoon van een verbazingwekkend mooi kleurtje voor een eigen merkje, namelijk DA:



In het zonlicht heeft het zelf een beetje een holo effect O+


Vandaag Essence - Back to Black met een confettiglitter van Etos eigen merk erop:
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')