Godverquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee had geen gordel om, daarom die ster in de ruit. Maar het ging met 100km ofzo in een andere auto die door rood reed.
Ik alleen een week plat van spierpijn en een sleutelbos die zich door mijn knie had geboord
quote:
Yeah, onsterfelijk enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Godver
Dan heb je wel erg veel geluk gehad
rozequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef shifto het volgende:
Mijn fiets was gratis en stond zomaar ineens op 3 hoog voor mijn deur![]()
En mooi roze
Hé, Hollandsche kwaliteit. En ik heb nog een Giant van een zwerver, maar die ketting valt er steeds af.quote:
De ketting van de fiets valt er steeds af that is. Ik heb geen zwerver aan een ketting. En ik heb ook geen gigantische zwerver.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Hé, Hollandsche kwaliteit. En ik heb nog een Giant van een zwerver, maar die ketting valt er steeds af.
Rozequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef shifto het volgende:
Mijn fiets was gratis en stond zomaar ineens op 3 hoog voor mijn deur![]()
En mooi roze
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef Skv het volgende:
[..]
De ketting van de fiets valt er steeds af that is. Ik heb geen zwerver aan een ketting. En ik heb ook geen gigantische zwerver.
toch wel jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef Skv het volgende:
[..]
De ketting van de fiets valt er steeds af that is. Ik heb geen zwerver aan een ketting.
Unisex fietsen!quote:
Hebben jullie nou allebei dezelfde?quote:
Ja ouderwets hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Unisex fietsen!
Ook hetzelfde ANWB zomerjasje?
Heb een keer met een 'gezellig familiedagje' een hele dag op zo'n kankerding moeten rijden. Wat een drama zeg.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil jou daarop zien fietsenIn pak
Ik zie het ook echt helemaal voor me
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hebben jullie nou allebei dezelfde?
Hebben jullie ook allebei dezelfde ANWB-jas? En zo'n houder voorop om de kaart in te steken?
Daarom wil ik het ook zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Is niet zo makkelijk als het lijkt trouwens.
airbrushen of spuitbusjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Uhmz nee
![]()
Maar ik wilde een roze of een paarse, maar die hadden ze niet
beter je fietsje als jij natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef Skv het volgende:
Goeie klapper.
Ik ben een keer met 80 aangereden op mn fietsje. Hele fietsje stuk.
herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
gaat het over fietsen? dat heb ik al een jaar of 7 niet meer gedaan.
dikzak!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
Ik fietste in de zomer altijd een uur naar me werk, en een uur terugquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |