Godverquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee had geen gordel om, daarom die ster in de ruit. Maar het ging met 100km ofzo in een andere auto die door rood reed.
Ik alleen een week plat van spierpijn en een sleutelbos die zich door mijn knie had geboord
quote:
Yeah, onsterfelijk enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Godver
Dan heb je wel erg veel geluk gehad
rozequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef shifto het volgende:
Mijn fiets was gratis en stond zomaar ineens op 3 hoog voor mijn deur![]()
En mooi roze
Hé, Hollandsche kwaliteit. En ik heb nog een Giant van een zwerver, maar die ketting valt er steeds af.quote:
De ketting van de fiets valt er steeds af that is. Ik heb geen zwerver aan een ketting. En ik heb ook geen gigantische zwerver.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Hé, Hollandsche kwaliteit. En ik heb nog een Giant van een zwerver, maar die ketting valt er steeds af.
Rozequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef shifto het volgende:
Mijn fiets was gratis en stond zomaar ineens op 3 hoog voor mijn deur![]()
En mooi roze
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef Skv het volgende:
[..]
De ketting van de fiets valt er steeds af that is. Ik heb geen zwerver aan een ketting. En ik heb ook geen gigantische zwerver.
toch wel jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef Skv het volgende:
[..]
De ketting van de fiets valt er steeds af that is. Ik heb geen zwerver aan een ketting.
Unisex fietsen!quote:
Hebben jullie nou allebei dezelfde?quote:
Ja ouderwets hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Unisex fietsen!
Ook hetzelfde ANWB zomerjasje?
Heb een keer met een 'gezellig familiedagje' een hele dag op zo'n kankerding moeten rijden. Wat een drama zeg.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil jou daarop zien fietsenIn pak
Ik zie het ook echt helemaal voor me
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hebben jullie nou allebei dezelfde?
Hebben jullie ook allebei dezelfde ANWB-jas? En zo'n houder voorop om de kaart in te steken?
Daarom wil ik het ook zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Is niet zo makkelijk als het lijkt trouwens.
airbrushen of spuitbusjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Uhmz nee
![]()
Maar ik wilde een roze of een paarse, maar die hadden ze niet
beter je fietsje als jij natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef Skv het volgende:
Goeie klapper.
Ik ben een keer met 80 aangereden op mn fietsje. Hele fietsje stuk.
herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
gaat het over fietsen? dat heb ik al een jaar of 7 niet meer gedaan.
dikzak!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
Ik fietste in de zomer altijd een uur naar me werk, en een uur terugquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
True, maar ik wil ook wel eens zuipen!quote:
hohoh dat hoeft niet perse natuurlijk.quote:
uhu. ik heb een kutfiets. zou op zich wel een mtb willen maar no dinero.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik fietste in de zomer altijd een uur naar me werk, en een uur terug
Heerlijk is datEn goed voor je
yep enige nadeel denkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True, maar ik wil ook wel eens zuipen!
Zuipenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
dat gaat ook niet altijd goed samen hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat ook niet altijd goed samen hoor
Tegen een schutting oprijden, de sloot in rijden, een paal over het hoofd zien.
Nee dan loop ik liever naar huis
Haha ken jou niet (lekker die reeksen bij elkaar)quote:
Ook datquote:
Ja ik ook, zolang ik maar ga lopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kom ik bijna altijd zonder kleerscheuren thuis.
als je denkt dat dat erg is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van geen fiets hebben?quote:
quote:
Klopt, allemaal wel eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Je nek? Aha vandaar die kronkel in je koppiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
als je denkt dat dat erg is.
Ik brak me nek oepssssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je nek? Aha vandaar die kronkel in je koppieJa grappig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha heb er niks aan overgehouden uiteindelijk.
Behalve 3 maanden met nekkraag gelopen.
Had wel wat fouter kunnen gaan en slechter kunnen aflopen ook
Maar engeltje op mn schouder denk
Do what you love, love what you do!
Taxi neem ik nooit, te duurquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van geen fiets hebben?
[..]
[..]
Klopt, allemaal wel eens meegemaakt.Behalve de sloot!
Als het heel erg is neem ik ook nog wel eens een taxi. Met als toppunt vanuit de kroeg op zo'n 500 meter van mijn huis, op dezelfde weg een taxi genomen omdat ik echt geen zin had om te lopen en te lam was om te fietsen.
Mijn reeks is weg, de 25-35 slowchatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ken jou niet (lekker die reeksen bij elkaar)
Maar zuipen haha lust er wel pap van.
Die idd jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
Als k loop ga ik juist altijd op mn bek, op mn fiets gaat het wel best.Behalve de geparkeerde autos die soms opeens voor mijn fiets springen.
Geintje tochquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ja grappig weer
Haha heb er niks aan overgehouden uiteindelijk.
Behalve 3 maanden met nekkraag gelopen.
Had wel wat fouter kunnen gaan en slechter kunnen aflopen ook
Maar engeltje op mn schouder denk
Ik probeer ze ook te vermijden, maar soms...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Taxi neem ik nooit, te duurIk weigerde laatst ook in te stappen in een taxi (was met Huppelmuts en Dateding). Uiteindelijk toch ingestapt, maar k heb gewoon een hekel aan taxi's
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
Als k loop ga ik juist altijd op mn bek, op mn fiets gaat het wel best.Behalve de geparkeerde autos die soms opeens voor mijn fiets springen.
Ik ben dus niet de enige zo te zien.quote:
Ik wil altijd op de straat gaan liggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
De taxi is helemaal niet duur, als je daartegenover zet dat je iig veilig thuiskomt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Taxi neem ik nooit, te duurIk weigerde laatst ook in te stappen in een taxi (was met Huppelmuts en Dateding). Uiteindelijk toch ingestapt, maar k heb gewoon een hekel aan taxi's
als het gevroren heeft en ik gedronken moet ik ook niet meer buiten gaan wandelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
Dan ga ik tussendoor op bankjes zitten die er niet zijn enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef Monedita het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige zo te zien.
Maar hoezo ga je lopend op je bek?
Ik ga stappen in Rotterdam, en woon in Spijkenissequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
De taxi is helemaal niet duur, als je daartegenover zet dat je iig veilig thuiskomt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga ik tussendoor op bankjes zitten die er niet zijn enzo.
dat heb je hier, dat probleem. als je naar eindhoven wilt stappen kun je niet meer met de bus of trein naar huis, moet je wel een taxi pakken. fucking 40¤ voor 15km.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga stappen in Rotterdam, en woon in Spijkenisse
Ben je toch 60 euro kwijt
Dan pak ik liever de BoBbus van 5 euro. Alleen moet je niet de laatste bus missen
Dat gebeurd nog wel eens bij mij, en dan moet ik 2 uur wachten tot de metro's gaan rijden
Maar ik weiger om de taxi te nemen
Daarom moet je ook niet in Rotterdam gaan stappen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je toch 60 euro kwijt
Dan pak ik liever de BoBbus van 5 euro. Alleen moet je niet de laatste bus missen
Dat gebeurd nog wel eens bij mij, en dan moet ik 2 uur wachten tot de metro's gaan rijden
Ja belachelijk tochquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb je hier, dat probleem. als je naar eindhoven wilt stappen kun je niet meer met de bus of trein naar huis, moet je wel een taxi pakken. fucking 40¤ voor 15km.
je hebt wel veel eisen zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch
Nee ik ben wel blij met de BoBbussen hoor
Alleen op vrijdag mogen ze wel om het half uur gaan graag
Waar moet ik dan gaan stappenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet in Rotterdam gaan stappen.
Ik heb 1 keer in Rotterdam in een of andere achterbuurt een uur op de metro moeten wachten en dat was denk ik het engste uur uit mijn leven. Gevoelsmatig dan.
Maar als het zo ver is kan ik me voorstellen dat het wat uit de klauwen loopt, ook al zou je als je met meer bent uiteraard de prijs kunnen delen.
Ik deed wel eens Amsterdam-Enschede na het stappen. Kan je tot 7.15 zitten vernikkelen op centraal en dan duizend keer overstappen. Wat natuurlijk helemaal verkeerd gaat omdat je overal in slaap valt. Zie je wel heel Nederland met je gare kop. Altijd een verrassing waar je weer wakker wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je toch 60 euro kwijt(zoiets van centrum naar schiedam centrum was 20 euro)
Als er iig 1 stad is waar ik niet wil stappen is het wel Rotterdam!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar moet ik dan gaan stappen
Spijkenisse is geen reet aanEn dan hebben we een leuke tent (eindelijk), staat het vol met 16 jarige kleuters
Liever heb ik gewoon dat de metro om het uur gaatquote:
Dat is wel de reden waarom eigenlijk nooit meer ga stappen in grote steden zonder een hotel te boeken of bij kennissen te gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
Ik deed wel eens Amsterdam-Enschede na het stappen. Kan je tot 7.15 zitten vernikkelen op centraal en dan duizend keer overstappen. Wat natuurlijk helemaal verkeerd gaat omdat je overal in slaap valt. Zie je wel heel Nederland met je gare kop. Altijd een verrassing waar je weer wakker wordt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik deed wel eens Amsterdam-Enschede na het stappen. Kan je tot 7.15 zitten vernikkelen op centraal en dan duizend keer overstappen. Wat natuurlijk helemaal verkeerd gaat omdat je overal in slaap valt. Zie je wel heel Nederland met je gare kop. Altijd een verrassing waar je weer wakker wordt.
Ik ga zeker 1 keer in de maand nog los hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er iig 1 stad is waar ik niet wil stappen is het wel Rotterdam!
Ik vind stappen alleen maar leuk als dat in een kroeg is.
Dansen doe ik alleen op een festival, de laatste keer dat ik in een discotheek ofzo ben geweest is al een tijdje geleden, dan ga ik me oud voelen.
oh, je was nog niet klaar zie ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liever heb ik gewoon dat de metro om het uur gaat![]()
Ook door de weeks, lijkt mij fijn. Dan kan ik ook door de weeks een biertje nemen en los gaan
Ik zat vrijdag met mn ex op het terras haar verjaardag te vieren. Kwam ineens het meisje langsgezet waar ik het bed in mee ben gedoken toen het net uit was. En die ging frontaal voor me staan, om me heen hangen en zeuren dat ik mee moest naar de Paddy's. Waar ik haar laatst nog een keer had gescoord.quote:
Ik ben laatst weer eens gaan stappen, hier in Utrecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de nachttrein van Amsterdam - Rotterdam
[..]
Ik ga zeker 1 keer in de maand nog los hoor
Met vriendinnen gaan we lekker dansen in de Get back in Rotterdam.
(of als ze een rare bui hebben naar de Skihut)
Maar ik vind lekker een biertje drinken in de kroeg ook wel gezellig.
Ik wil weer naar Paddy's
who cares? het is toch je ex?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag met mn ex op het terras haar verjaardag te vieren. Kwam ineens het meisje langsgezet waar ik het bed in mee ben gedoken toen het net uit was. En die ging frontaal voor me staan, om me heen hangen en zeuren dat ik mee moest naar de Paddy's. Waar ik haar laatst nog een keer had gescoord.
Vond exlief niet tof..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |