Haha, die Chloe is me er eentjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Jagen die van jou ook op je cursor dan?
Ik was even wat drinken pakken, 2 minuten ge-CTRL-Z' om alles weer op regel te krijgen...
Oh, toen de verbouwing echt nog in volle gang was, heb ik ook gewoon niet gedweild. Was zooo zinloos. Nu blijft het effect een tijdjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, die Chloe is me er eentje![]()
Heerlijk he coco, opruimen. Ik ga van het weekend een mini grote schoonmaak doen. Na lange tijd weer eens dweilen....met al die kittens was de vloer zo weer vuil
Ze is ook mooi!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, leuk is dat he? Ik ken het probleem, Vaiz ^^ Mooi beestje, die makreel van je
Volgens mij heb ik er ook nog een foto van ergens...
Edit: Uiteraard weer van Dude
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
nestdrang!
[..]
Ze is ook mooi!En lief
(meestal) elke ochtend word ik wakker dat ze op m'n hoofd ligt en m'n haar aan het verzorgen is
Oeh das die rooie he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Moet je in het grote centrale kattenfoto-topic kijken, Novem, d'r broertje Hero is een reus!
Als mijn meneer Diablo 3 speelt, gaat Hobbes helpen om monsters te verslaan. Door met z'n poot op het beeldscherm de bewegende mannetjes te plettenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Katje in OP
Katje op V1z toetsenbord
Krijg je dan niet heel veel krassen door de nageltjes van katten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef beefcake het volgende:
Ik heb zo'n muisvang app speciaal voor katten op mijn iPad. Zelfs mijn aartsluie oude kat komt erdoor in beweging (moet ik wel de iPad naast haar kussen leggen). Als ze met hun poot een muis pletten gaat die piepen en krijgen ze een punt, erg vermakelijk
Bij mij houden ze gelukkig de nagels binnenboord wanneer ze op schermen bezig zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Krijg je dan niet heel veel krassen door de nageltjes van katten?
Hier ook ipad spellen. Geen probleem met de nagels, het glas is behoorlijk krasvast.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Krijg je dan niet heel veel krassen door de nageltjes van katten?
En je zou voor alle zekerheid ook eerst een beschermfolie op je scherm kunnen plakken. Die heb ik op mijn telefoon gehad en werkte echt goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
okay tof, ik durf het nooit zo voor de krassen maar zal het eens installerenthanks
Je moet inderdaad wel gewoon blijven eten natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef conleche het volgende:
Lijstjesdrop
Gisteren en eergisteren echt zooooooo slecht. Maar goed, zal het posten.
Eergisteren:
O: panini ham/kaas (van een volkoren bolletje)
L: idem
L/T/S/D/T: bier, dansen.
Gisteren:
Br: 1 bruin bolletje met gebakken ei
D: wat rijst met groenten
T: 3 rozemarijncrackers. 2 droog, 1 met boter en jam
Vandaag:
O: 2 rozemarijncrackers met boter en jam
T: bruin bolletje met gebakken ei
L: 3 roggecrackers met zelfgemaakte tonijnsalade en paprikarauwkost
T: volle kwark met citroensap/aardbeien
D: gegrilde courgette en ui, rauwkostsalade, geglaceerde wortels. En een tartaartje.
Nee, was kotsmisselijk gisteren, dat begon na m'n boterham met ei en zelfs nu ben ik nog niet helemaal lekker, heb wel gegeten, maar niet met heel veel plezier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel gewoon blijven eten natuurlijk!
Had je na die twee dagen niet ongelofelijke honger?
Ja dat moet ik sowieso nog even doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
En je zou voor alle zekerheid ook eerst een beschermfolie op je scherm kunnen plakken. Die heb ik op mijn telefoon gehad en werkte echt goed.
Iets verkeerds gegeten of iets anders?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, was kotsmisselijk gisteren, dat begon na m'n boterham met ei en zelfs nu ben ik nog niet helemaal lekker, heb wel gegeten, maar niet met heel veel plezier.
(Ik weet niet wat er precies in zat, maar volgende keer neem ik die niet meer iig.)
Ben je ook kruisbessen tegen gekomen op de markt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn score op de markt:
- kaas
- snijbonen
- aalbessen
- nectarines
- munt/peterselie/koriander
Ik voorzie dus: salade met snijbonen, couscoussalade en besjes in mn yoghurt/kwark.
Nee! Niet gezien!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je ook kruisbessen tegen gekomen op de markt?
Ik kan echt nergens meer kruisbessen vinden![]()
Kruisbessen doen het ook goed op een zonnig balkonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je ook kruisbessen tegen gekomen op de markt?
Ik kan echt nergens meer kruisbessen vinden![]()
Dan moet ik wachtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kruisbessen doen het ook goed op een zonnig balkon. Hop naar t tuincentrum voor een plantje.
Looking good!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 150 gr griekse yoghurt met kokos, kwart meloen
T: 2 rijstwafels en een appel
L: groene-groentensoep & een broodje bapao, beker vifit
T: peer, wat nootjes
B: 2x20 minuten fietsen
D: granalen/broccoli/taugecurry met witte rijst
S: 30 minuten hardlopen + bodybalance
T: shake met sojamelk, banaan en cacao en ijsblokjes
In mijn wereld zijn het altijd aalbessen geweest. Net als dat het bosbessen zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Aalbessen vallen nog wel mee toch... Beetje zuur/beetje zoet, maar lekker fris vind ik
Leuk trouwens dat ze nu als aalbessen voorbij komenvoorheen was het hier in Slank nog rode bessen
Kruisbessen zijn juist superzuur, daarom
Ok. Heb het nooit aangehad, dus geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij bent pruusj, maar imo is maxi alleen leuk als je boven de 1m75 bent of, als je kleiner bent, héééél petite. Anders is het toch vaak hobbezak galore.
ja, dat moest natuurlijk ruikende zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Looking good!
Ik vrees echt voor boksen straks... Geen airco
Ruiende lavendel Aurum?
Maar zie dan maar eens een passende maxi te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij bent pruusj, maar imo is maxi alleen leuk als je boven de 1m75 bent of, als je kleiner bent, héééél petite. Anders is het toch vaak hobbezak galore.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef loveli het volgende:
Ook boven de 1.75 staat maxi vaak hobbezak.
On topic: 21 toffifees op. Goed voornemen: rest van het jaar niet meer. Ga bijlezen als er geen bos en meer zendmasten in de buurt zijn. Weekeinde was tof!
Wel qua inspanning lekker om te doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik nog niet. Het is geen instant. Paar keer proberen denk ik.
Ik ga nog wat andere lessen proberen. Zoek denk ik iets dat iets intenser is dan dit. Iets meer zweet, ofzo. Maar 't was fijn weer eens wat gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wel qua inspanning lekker om te doen?
Hmm... wisselt. Als het echt drama-lama was geweest, had ik het gelijk gemerkt. Maar als ik de rekening ervoor krijg, krijg ik 'm overmorgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:40 schreef Vlierbloesem het volgende:
Weet je meteen of je lichaam het aankan XM of is het even afwachten de komende uren/dagen?
Ja, als je flink gewicht eraan doet zweet je wel veel, maar ja dat moet je opbouwen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga nog wat andere lessen proberen. Zoek denk ik iets dat iets intenser is dan dit. Iets meer zweet, ofzo. Maar 't was fijn weer eens wat gedaan te hebben.
Ik ben een zwevende sporter.
Wauw! Goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Whoei, 40 minuten gelopen... volgens mij wel 6 km! Straks even nakijken. Was wel zwaar in de hitte, zit nu nog na te zweten! Alleen 2 minuten gestopt omdat er een vlieg in mijn oog zat
Edit; who volgend endomondo 6,5![]()
![]()
Nice! Was het goedgekomen met Evy?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Whoei, 40 minuten gelopen... volgens mij wel 6 km! Straks even nakijken. Was wel zwaar in de hitte, zit nu nog na te zweten! Alleen 2 minuten gestopt omdat er een vlieg in mijn oog zat
Edit; who volgend endomondo 6,5![]()
![]()
Heb je je BMR al berekent? Dus wat je verbruikt in rust?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef Skjor het volgende:
Oh ja mijn lijstje van vandaag:
O: soja-aarbeid-whey-lijnzaad-shake
T: stukje kaas
L: 225 gram snijbonen, 115 gram zalm en 70 gram champignons geroerbakt
T: appel
D: curry van kabeljauw, garnalen, een klein beetje rijst en veel groenten
T: stukje kaas, sojamelk (die was ik vergeten in de grafiek, hij klopt dus al niet meer helemaal)
1754 kcal
Ja mijn BMR is 1423. Volgens fatsecret.nl heb ik op basis van mijn lengte, gewicht, activiteitenniveau, doelstelling, etc. een aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van 1700 kcal. Maar dit varieert wel, want het ligt er ook aan hoeveel ik sport.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Heb je je BMR al berekent? Dus wat je verbruikt in rust?
Als ik nu zo kijk zou ik de kaas denk ik vervangen door iets anders.. misschien wat yoghurt met fruit als laatste T? Of nootjes?
Of je loopt een keer extra de trap op naar 4-hoog. De meeste kcaltabellen zijn toch niet vreselijk nauwkeurig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef Skjor het volgende:
Misschien dat ik die sojamelk er ook wel weer uit gooi. Zorgt gemiddeld wel voor 100 tot 150 kcal per dag. Dan eet ik liever wat nootjes.
Oh ja, typisch verbouwingsdiner. Na onze verhuizing / verbouwing kon ik 3 maanden geen patat meer zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:23 schreef Skoap het volgende:
Pfff ben gesloopt. Eerst de hele dag gewerkt en daarna van 18 tot 21:30 bezig geweest met ons huis schoon maken. Blergh. Maar de badkamer is ontsmet en schoon gemaakt en 1 van de slaapkamers is helemaal stof & puin vrij.
Fijn zo'n verbouwing waarbij alles mis gaat.. nog 2 kamers + de gang moeten worden aangepast. Echt alles wat er mis kan gaan is zo ongeveer ook mis gegaan...
En mijn etenslijst van vandaag is debiel
O: griekse yoghurt
T: time out speculaas
T: appel kruimel vlaai (collega gehaald)
T: grote bak vers fruit
T: frappe
D: patat + frikandel speciaal
Dusssss... morgen maar weer ff normaal doen.
dat laatste zinnetje is echt mijn mantra aan het worden. Ik heb namelijk echt zin om die bouwvakkers wat aan te doen... Ach ja nog even en dan is alles klaar en dan kan ik hopelijk lachen om alles wat er is mis gegaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Skjor het volgende:
[..]
Oh ja, typisch verbouwingsdiner. Na onze verhuizing / verbouwing kon ik 3 maanden geen patat meer zien. Ik heb ook zo'n hekel aan verbouwingen (vooral aan opmerkingen van de bouwvakkers die beginnen met "zeg, we zijn een probleempje tegen gekomen..."). Maar... bedenk: er komt een eind aan en dan ben je alleen nog maar blij met het eindresultaat
.
Van bodypump wordt je strakker dan van rpm door de spieren die je opbouwt en doordat die in rust ook meer verbrandenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga nog wat andere lessen proberen. Zoek denk ik iets dat iets intenser is dan dit. Iets meer zweet, ofzo. Maar 't was fijn weer eens wat gedaan te hebben.
Ik ben een zwevende sporter.
Druk? Dat is in jouw geval geen goed teken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 04:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een rotnacht... Ach ja het kan verkeren.
Dankje! Jij ook!quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi lijstje weer Vlierbloesem!
Studeer jij nu eigenlijk nog? Of werk je?
Voor fulltime werken vind ik het al helemaal mooie lijstjes!quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:41 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Dankje! Jij ook!
Ik studeer nog, maar heb nu 'vakantie' en werk daarom tijdelijk fulltime.
Inderdaad wel veel broodachtige dingen. Vind ik zo lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:04 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Nette lijstjes idd.
Ik vind wel dat je vaak zoveel broodachtige dingen wegstouwt VB!
Zoals vandaag; 2 beschuiten, 2 crackers, 3 bth en wraps.
Zou ik persoonlijk wat meer variatie in aanbrengen.
Door meer kcals als beleg te eten (eieren, avocado, vette vis) of als T ( noten, groenten met hummus) kan je ook je kcals opbouwen.
Dankjewelquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor fulltime werken vind ik het al helemaal mooie lijstjes!![]()
Ik blijf het altijd moeilijk vinden om in te schatten wat genoeg is en wat ik allemaal een beetje handig mee kan nemen.![]()
Bijzonder grappige clip (en een geweldige zanger, maar daarvoor moet je het 2e clipje kijken):
Wat een held.
Schakel dan over op salades, lekker fris met dit weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met vlokken
L: 2 broodjes met kipfilet
T: banaan
D: 2 broodjes met worst, stuk komkommer
T: kersen
T: appeltje, kersen
S: heel veel huishoudenWaaronder vloeren niet alleen gedweild, maar ook geschrobd. Telt vast voor iets van S, niet?
Weinig groente, I know. Was niet het oorspronkelijke plan, maar krijg met dit weer geen warm eten door mijn strot.
Ik lust geen saladesquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Schakel dan over op salades, lekker fris met dit weer
Zuurkoolsalade van gisteren was lekker
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:05 schreef V1z0R het volgende:
geen salades?
soms snap ik jou niet, Perr, wat is nou zo slecht aan je lijstjes dan?
Ik vond het ook dapper dat ik het hier neer durfde te typenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geen salades lusten? Dat is nogal een uitspraak.
Wat lust je niet?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:08 schreef Perruche het volgende:
En coco, wat is hamworst. Als ik dat intype in google krijg ik "vlees en kanker!" als tweede hit
Ik heb mijn couscous salades en pasta salades gewoon zonder dressing hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het ook dapper dat ik het hier neer durfde te typen
Nou, ik ga letterlijk over mijn nek van dressing en de meeste sauzen enzo. Losse onderdelen van salades vind ik lekker, op kaas/feta en sla na. Maar zodra het gehusseld wordt, vind ik het écht niet lekker meer.
Een pasta salade zonder iets van saus? Ik ken het alleen met heel veel saus/dressing.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb mijn couscous salades en pasta salades gewoon zonder dressing hoor.
Voor mij kan boterhamworst meerdere soorten worst zijn, zeg maar. Hamworstjes zijn alleen dat soort worstjes van het plaatjequote:Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahja, dat noemden wij boterhamworst. Ik legde de link niet
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor mij kan boterhamworst meerdere soorten worst zijn, zeg maar. Hamworstjes zijn alleen dat soort worstjes van het plaatje
Keer wat snelle KH's, mwahquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
. Ok, maak je een grapje?
Gisteren:
1) bapao voor lunch
2) geen groenten apart from the groene groentesoep (was 200 ml ofzo)
3) geen fatsoenlijk diner
4) frosties
5) borrelnootjes.
Alleen mijn O en eerste T was gezond!
Ik heb er nu artisjokharten, rucola, zongedroogde tomaten en gegrilde kip in. En een beetje olie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een pasta salade zonder iets van saus? Ik ken het alleen met heel veel saus/dressing.
Maar dan nog, dan worden de smaken weer gemixt en vind ik het meestal niet meer lekker. Probeer het wel vaker te eten hoor, maar dan zit ik al heel snel te kokhalzen
Ja, zo kun je alles wel bagatelliserenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Zuurkoolsalade is ook gewoon zuurkool met spekjes en aardappel met ei/siepel/champignons...
Alleen dan koud
[..]
Keer wat snelle KH's, mwah
Groenten kun je de volgende dag ook goed maken.
Naja, gebeurt.
1 ding met wat veel suiker op een dag...
Een handje borrelnootjes, poeh
Ik vind het best meevallen
Het was slimmer geweest om er meer gezonde dingen in te proppen en om een fatsoenlijk diner te eten enzo, maar van een dag slecht eten kom je echt niet aan hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel bagatelliseren.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo zal ik even opbiechten dat ik gister chips heb gekocht in de supermarkt. En chips heb gegeten. Maar....... ik heb niet de hele zak leeggegeten. En dat is voor mij best historisch.
Dat weet ik ook wel, heb eerder te weinig gegeten qua kcals dan te veel. Maar hey, heet dit niet "gezond slank"? Whats up dan met het onzinnig verklaren van mij ontevreden zijn over mijn eten gisteren? Ik spring heus niet van een flatgebouw ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het was slimmer geweest om er meer gezonde dingen in te proppen en om een fatsoenlijk diner te eten enzo, maar van een dag slecht eten kom je echt niet aan hoor.![]()
Zo groot zijn ze hier niet te koop.quote:
Ah, gelukkig maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, heb eerder te weinig gegeten qua kcals dan te veel. Maar hey, heet dit niet "gezond slank"? Whats up dan met het onzinnig verklaren van mij ontevreden zijn over mijn eten gisteren? Ik spring heus niet van een flatgebouw ofzo
Eens! Slecht lijstje, vandaag geen rommel en wel groente!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:26 schreef Perruche het volgende:
Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar ik vind het serieus vreemd. Skoap had ook geen goed lijstje en daar zegt men ook niet "mwhaaaa valt wel mee". We gaan toch niet net als in ons "zustertopic" ineens alles goed praten ofzo?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Eens! Slecht lijstje, vandaag geen rommel en wel groente!!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het was slimmer geweest om er meer gezonde dingen in te proppen en om een fatsoenlijk diner te eten enzo, maar van een dag slecht eten kom je echt niet aan hoor.![]()
Zo zal ik even opbiechten dat ik gister chips heb gekocht in de supermarkt. En chips heb gegeten. Maar....... ik heb niet de hele zak leeggegeten. En dat is voor mij best historisch.
Ach, je zat ook al te mosteren over die van vandaag, waar eigenlijk niet veel mis mee is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:26 schreef Perruche het volgende:
Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar ik vind het serieus vreemd. Skoap had ook geen goed lijstje en daar zegt men ook niet "mwhaaaa valt wel mee". We gaan toch niet net als in ons "zustertopic" ineens alles goed praten ofzo?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ach, je zat ook al te mosteren over die van vandaag, waar eigenlijk niet veel mis mee is.
Goedpraten van structureel leven op veel te weinig of dikke bagger zoals in Dieet is compleet anders...
Bij te strikt er naar kijken wuif je het weg, bij te losjes krijg je dit. Alsteblieft zeg...
Artisjokharten! Nu 2e halve prijs bij de AH.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga maar eens couscous en pastasalades maken om mee te nemen naar werk denk ik, ik heb oa nog tomaten en een pot gegrilde paprika, rucola en met wat gerookte kipfilet is daar best wat van te brouwen denk ik.![]()
Iemand nog suggesties?
Serieus?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Ewelina het volgende:
Gegrilde courgette is een goede! Zongedroogde tomaten niet zo.
Heerlijk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Serieus?!
Heb je wel eens de semi zongedroogde tomaten geprobeerd? Die zijn nog lekkerder.
Nallielijstjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef Nallie het volgende:
Ik ben met Maria! Happy
En zongedroogde tomaten vind ik ook niet echt spannend. Salades daarentegen
*atoomkelder opzoekt*quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Goed insmeren vandaag! Zonkracht is 7!
Racefietsen met tandemracefiets.. Degene achterop is slechtziend (bijna blind) en kan niet alleen rondje doen. Dus af en toe ga ik eens met hem mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rondje doen met slechtziende? Wasda?
Dat klinkt lekker!! Waar haal je die?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik heb altijd semi-zongedroogde tomaten op balsamico azijn. Veel minder kcals en súper lekker
.
Neejoh, ik heb altijd van die dingen op olie, zijn ze precies lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:20 schreef Novem het volgende:
Semi-gedroogd vind ik ze heerlijkDan zijn ze tenminste lekker zacht!
Die grote gedroogde zijn zo hard en ribbelig
^^quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef loveli het volgende:
Zelf gedroogde tomaatjes maken in de oven met olijfolie en italiaanse kruiden
Mwah redelijk. Heb weer iets nieuws van de huisarts gekregen wat ik twee weken moet proberen. Maar ben pas twee dagen bezig dus merk nog niet heel veel. Daarna weer terug.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
NallielijstjesNallie-figuur
Alleen jammer van de buiktrubbels! Hoe gaat het daarmee nu?
Ja, op de een of andere manier hou ik er niet zo van. Geef mij maar verse tomaten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Serieus?!
Heb je wel eens de semi zongedroogde tomaten geprobeerd? Die zijn nog lekkerder.
Als ik af en toe gewoon thuis zou zijn en niet moest sporten of mij elders begeven, dan zou het best een goede optie zijn. Wegens lekker natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef loveli het volgende:
Zelf gedroogde tomaatjes maken in de oven met olijfolie en italiaanse kruiden
Waar koop je die?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik heb altijd semi-zongedroogde tomaten op balsamico azijn. Veel minder kcals en súper lekker
.
Bij de AH! Bij de kleine AH's hebben ze hier alleen de zongedroogde tomaten in kruiden azijn en bij de iets grote AH's ook de zongedroogde tomaten in balsamico azijn (die laatste vind ik net iets lekkerderquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker!! Waar haal je die?
Ik ken alleen de semi zongedroogde variant van de AH, excellent serie volgens mij.
[..]
Neejoh, ik heb altijd van die dingen op olie, zijn ze precies lekker.
^^quote:
Dus zonder pure chocola zou ik een nog ergere feeks zijn tijdens the time of the month?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik lees net trouwens een onderzoekje over chocola: vrouwen die regelmatig een stukje pure chocola eten hebben een beter seksleven. Het helpt ook tegen stemmingswisselingen gedurende de menstruatie
Hij kan wel weer:quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef Novem het volgende:
[..]
Dus zonder pure chocola zou ik een nog ergere feeks zijn tijdens the time of the month?![]()
Wel goed dat ie je in de smiezen houdt!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mwah redelijk. Heb weer iets nieuws van de huisarts gekregen wat ik twee weken moet proberen. Maar ben pas twee dagen bezig dus merk nog niet heel veel. Daarna weer terug.
Thanks for asking
Ik lees net trouwens een onderzoekje over chocola: vrouwen die regelmatig een stukje pure chocola eten hebben een beter seksleven. Het helpt ook tegen stemmingswisselingen gedurende de menstruatie
Nu niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de TT in mijn hoofd opleest op de melodie van "Return of the Mack"?
Neeee, ik ook! Vind ik zo'n vet nummer he!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de TT in mijn hoofd opleest op de melodie van "Return of the Mack"?
Ik hou nooit bij wanneer ik ongesteld moet worden, het wordt toch altijd 3 dagen vantevoren aangekondigd met woedeaanvallen en jankbuienquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Ik heb echt 0 last van menstruatie kwalen gelukkig. Dat denk ik althans
Wel hequote:Op woensdag 25 juli 2012 10:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Neeee, ik ook! Vind ik zo'n vet nummer he!
Oei! Lijkt me wel lastig om het zo heftig te hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik hou nooit bij wanneer ik ongesteld moet worden, het wordt toch altijd 3 dagen vantevoren aangekondigd met woedeaanvallen en jankbuien![]()
Arm vriendjeHij weet ook altijd eerder dan ik wanneer het komt
Ja dan staat ie daar zo stoer te staan in het donker in z'n lange leren jas en dan komt dat stemmetje eruitquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel heDat stemmetje ook
[..]
Oei! Lijkt me wel lastig om het zo heftig te hebben
Ik ken dat nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap sowieso niet dat dit soort mensen denken dat ze daar me weg kunnen komen...of dat het in hun hoofd op komtquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:10 schreef Probability het volgende:
mensen die zeggen geld over gemaakt te hebben..............maar dat niet gedaan hebben........irritant en volgens mij redelijk bewust..
en daarna 'o sorry er is vast iets mis gegaan..........heb je het nu'quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat dit soort mensen denken dat ze daar me weg kunnen komen...of dat het in hun hoofd op komt
Working on it! 1 a 2 keer per week vette vis en lijnzaad voor omega 3quote:
Ja!! Terwijl ik daar geen last van heb als ik bv knackebrod bij mijn O eet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, was havermout bij jou ook oorzaak van unstopable munchies?
is dat niet een van de downsides van vegetarisch zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:26 schreef Probability het volgende:
2 crackers hagelslag: nog geen opgeblazen buik
vandaag skip ik de melkroducten/koolzuur/brood/vlees/alcohol/koolsoorten/bonen
Ik ben zo ongeveer iedere avond er van overtuigd dat ik 6 maanden zwanger benEn de volgende ochtend heb ik weer een platte buik
Ik ben juist geen vlees gaan eten omdat ik er altijd enorme steken van in mijn buik kreegquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is dat niet een van de downsides van vegetarisch zijn?
Ik probeer ook niet heel veel carbs te eten. meh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb er niet superveel verstand van, maar ik lees dat door de hogere inname van carbs etc veel mensen klagen dat ze bloated/puffy zijn aan het eind van de dag.
[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde! Kan rustig brood eten, knackebrod, weet ik het, maar havermoutpap bij ontbijt = hele dag de vreterij. Aargh!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja!! Terwijl ik daar geen last van heb als ik bv knackebrod bij mijn O eet.
Zal vast ook liggen aan wel of geen eiwitrijk/vet beleg denk ik.
Merk iig dat ik op volle griekse yoghurt met noten/banaan/pindakaas of bijvoorbeeld een omelet heel lang kan teren.
Zo voel ik me momenteel de hele dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb er niet superveel verstand van, maar ik lees dat door de hogere inname van carbs etc veel mensen klagen dat ze bloated/puffy zijn aan het eind van de dag.
[ afbeelding ]
Wat vervelend!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zo voel ik me momenteel de hele dagtof plaatje
Ik heb voor het eerst van mijn leven inderdaad wel melkhagelslag gegetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Nallie het volgende:
Hagelslag is 9 van de 10 x ook melk
Dus misschien dan wel helemaal consequent zijn! Bij mij komt de reactie op melkproducten pas na 2/3 uur
Koester ze.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat vervelend!
Ik heb kennelijk nogal sterke ingewanden, heb bijna nooit last van mijn buik/darmen. Ook niet na een maand injera's eten ofzo.
Ach ik heb een bijna dood ervaring (letterlijk) met mijn darmen dus dit kan ik wel hebben denk ik dan maarquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat vervelend!
Ik heb kennelijk nogal sterke ingewanden, heb bijna nooit last van mijn buik/darmen. Ook niet na een maand injera's eten ofzo.
*boks*quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat vervelend!
Naja het went ook wel soort van hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat vervelend!
Dat doe ik! Over het algemeen eet ik behoorlijk netjes en dat waarderen ze.quote:
Dat. Ben heel gevoelig op mn buik. Vroeger ook altijd ziek als ik tijdens zwemmen in het dompelbad was geweest. Plotse temperatuurchanges kan ik echt niet handelen. Gekruid eten, kool en dat soort dingen zorgen ook altijd voor reuring en meestal is het ook wel crap outquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*boks*
Alleen als ik een grote boodschap inhoud begint 'ie te rommelen en te doen. Zou niet weten of ik een maand injera's kan eten though
Even googlen wat het zijn
Ik ook. Heb net al de helft van mn pasta salade opgegeten. Haal er zo nog maar een broodje bij om de rest van de dag door te komen.quote:
Ik heb wegens plotseling druk alleen 1 croissant, 1 appel en 1 stukje paprika op. Met zonder diner gisteren en met hardlopen = nu echt honger!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ook. Heb net al de helft van mn pasta salade opgegeten. Haal er zo nog maar een broodje bij om de rest van de dag door te komen.
Nee, wel rest lasagnequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan heb je zeker wel een bak kwark weg zitten lepelen na het sporten gister? Voor de eiwitten enzo?!
Spierpijn komt bij mij altijd later. Als ik er echt last van heb (zoals vorige week na de eerste keer kickfit in een jaar ofzo), dan voel ik het de volgende dag een beetje, maar de dag erna wordt het pas serieus.
Haha, leuk bedacht!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:57 schreef Probability het volgende:
O nu heb ik wel buikpijn..... Stommm
O in de sportschool kun je je iPhone opladen via de cardio apparaten je muziek benaderen. Maar als je niet fietst laadt hij niet op(of crosstrainer)
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:59 schreef Probability het volgende:
O en ik heb eindelijk een baantje! Wooo
Hehehe, ik heb zeker een jaar of 8 het ontbijtservies van Blue Band gebruikt. En goedkope borden van de Hema.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef Novem het volgende:
Wat voor baantje Prob?
En Mini, wat snel allemaal!
Ik ga een nieuw servies kopenWe gebruiken al 3 jaar de goedkoopste Ikea borden ooit, maar nu kan het echt niet meer, overal stukjes eruit en je kan gewoon de messenkrassen erop zien, dus nu een servies van
Iittala
Ja hè! Het is best bizar, maar ik ga ook vanaf 1 augustus al huur betalen dus ik heb gewoon gevraagd of ik nu vast de sleutel mag hebben, het staat toch leeg. Ik heb helemaal zin om er iets moois van te maken, dat heb ik bij mijn huidige woning nooit gehad. Had echt niet verwacht dat dat zo'n verschil zou zijn!quote:
welke en waarquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef Novem het volgende:
Wat voor baantje Prob?
En Mini, wat snel allemaal!
Ik ga een nieuw servies kopenWe gebruiken al 3 jaar de goedkoopste Ikea borden ooit, maar nu kan het echt niet meer, overal stukjes eruit en je kan gewoon de messenkrassen erop zien, dus nu een servies van
Iittala
20 euro voor 1 koffiekopje?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
welke en waar
overal waar ik kijk kost het een fortuin
Ik zou ook nog wel een keer een nieuwe pannenset willen. Waarbij je je handen niet verbrandt als je de pan oppakt
ebayquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
20 euro voor 1 koffiekopje?!Nondeplejeber!
35 euro voor een kaasschaaf?quote:
En ik vond 'Nondeplejeber!' al bijzonderquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
35 euro voor een kaasschaaf?Godgrimeurmetanti-likdoornkussentjestussendetenen!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
henk & Novem & Nallie, jullie hebben toch een KT schema? Hoe ben je daaraan gekomen? Als ik bij mijn sportschool vraag om een schema krijg ik zo van 3x 12 x met 5 kg een oefening doen, dat zet geen zoden aan de dijk...
Dat is een KT schema!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
henk & Novem & Nallie, jullie hebben toch een KT schema? Hoe ben je daaraan gekomen? Als ik bij mijn sportschool vraag om een schema krijg ik zo van 3x 12 x met 5 kg een oefening doen, dat zet geen zoden aan de dijk...
Staan in dat boek dat ik je e-mailde complete schema'squote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
Oh echt? Ja het waren er zo veel (boeken)!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Staan in dat boek dat ik je e-mailde complete schema's
Burn the Fat, Feed the Muscle? Heb nog geen kans gehad om te kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Staan in dat boek dat ik je e-mailde complete schema's
Yup, het boek zelf, vanaf pagina 300, met voorbeeld oefeningen die je kunt doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh echt? Ja het waren er zo veel (boeken)!
Edit, in BTF,FTM? Kan ze zo 123 niet vinden!
*zet vinger op lippen, beweegt heen en weer en doet bububububububuh*quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, het boek zelf, vanaf pagina 300, met voorbeeld oefeningen die je kunt doen.
Geen sets/reps volgens mij.
Ik hou zelf aan 4 sets, heavy compounds minimaal 4 reps maximaal 8, medium compounds minimaal 6 maximaal 12, isolates minimaal 8 maximaal 16
Als je die min/max van mij als uitgangspunt neemt kun je het zelf makkelijk bepalen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Burn the Fat, Feed the Muscle? Heb nog geen kans gehad om te kijken
Staan er ook gewichten bij? Of alleen oefeningen?
Beetje lastig om zelf een begingewicht te kiezen. Wil ook wel wat nieuwe dingen doen, misschien moet ik er even goed naar gaan kijken.
Heavy: deadlift, squat en benchpressquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*zet vinger op lippen, beweegt heen en weer en doet bububububububuh*
Oh ja als je die een keer wil scannen/kopieren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:27 schreef Nallie het volgende:
Ik kreeg er eentje van de sportschool dude, voor twee dagen in de week. Alleen de soort oefeningen en de reps, gewicht bepaal ik dan zelf. Maar meestal kreeg ik in sportscholen zo'n full body workout en nu heb ik gewoon verschillende spiergroepen verdeeld. Al een stuk fijner! Heb de mijne op een blaadje als je wil!
Ofcourse!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja als je die een keer wil scannen/kopieren?
Ahquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heavy: deadlift, squat en benchpress
Medium: waarbij je wel meerdere spieren gebruikt, niet je hele lichaam
Isolates: waarbij je eigenlijk maar 1 spier traint (zijn er vaak wel iets meer, maar meestal gericht op 1 spier)
Ja precies, dat lijkt mij ook relaxed. Ben je gewoon om 8 uur klaar, kan je nog drankje doen of even een film kijken of whatever.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Vind persoonlijk fijn om direct na het werk te gaan (moet je wel snel eten klaarmaken) dan heb je nog de hele avond over eigenlijk.
Theoretisch is dat wel een goede, maar dan zit ik dus altijd te klooien met eten. Normaliter ga ik rond kwart over 5 naar huis, dan ben ik een uur onderweg en tegen de tijd dat ik thuis ben, moet ik echt wel wat eten. Sporten op een lege maag is niet ideaal namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Vind persoonlijk fijn om direct na het werk te gaan (moet je wel snel eten klaarmaken) dan heb je nog de hele avond over eigenlijk.
Doe vaak (zeker als ik weer eens 10 liter heb gezweet), gewoon even in een sopje en naspoelen met water en azijn. Te vaak wassen met zeep is niet goed voor sportkleding! + azijn gaat de zweetgeur tegen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moet alleen wel meer sportkleding kopen geloof ik. En meer sportbeha's!Of vaker wassen natuurlijk.
Gewoon op het werk vlak voor je naar huis gaat nog wat etenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Theoretisch is dat wel een goede, maar dan zit ik dus altijd te klooien met eten. Normaliter ga ik rond kwart over 5 naar huis, dan ben ik een uur onderweg en tegen de tijd dat ik thuis ben, moet ik echt wel wat eten. Sporten op een lege maag is niet ideaal namelijk.
Met mijn huidige schema ben ik zo'n 1,5 uur bezig, dus ik moet er nog wel een keer wat op gaan verzinnen. Nu ben ik echt nooit meer thuis.
Ja, dat is misschien nog slimmer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe vaak (zeker als ik weer eens 10 liter heb gezweet), gewoon even in een sopje en naspoelen met water en azijn. Te vaak wassen met zeep is niet goed voor sportkleding! + azijn gaat de zweetgeur tegen...
Zoiets gaat het denk worden. En nog even snel een banaan erin proppen en zorgen dat ik na het sporten niet utigebreid hoef te koken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Staan inderdaad veel handige dingen inBen zelf alleen niet zo'n fan van dat (Amerikaanse) motivatie-gedoe in het begin
[..]
Gewoon op het werk vlak voor je naar huis gaat nog wat eten
Of neem een shakebeker met melk en havermout mee voor de terugweg? Wat fruit er doorheen voor de snelle KH's(of een scheutje ranja)
Dit inderdaad! Ik doe gewoon 1x in de week een wasje met sportkleding ofzo, zonder zeep op 30 graden en naspoelen met azijn. En ik trek alles zonder problemen 2x aan, de enige die het ruikt ben ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:26 schreef Novem het volgende:
Sportkleren altijd op 30 handwas bij mij, altijd zonder wasverzachter, zorgt ervoor dat de ademende eigenschappen en de stretch minder worden.
Viz, idd, dat motivational stukje aan het begin is wel echt Amerikaans jaEven doorbijten dan maar
Waarom? "If it looks stupid but it works, than it's not that stupid"quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, dat is ook een oplossing.
Alleen zou ik op de sportschool toch wel raar worden aangekeken als ik dat zou doen. Gewoon even met de hand uitspoelen klinkt handiger.
Nee, de wasverzachter verminderd de ademende eigenschappen, daarom zonder wasverzachter!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef V1z0R het volgende:
Waarom zou je dat doen als het er slechter van wordt, Novem?
[..]
Waarom? "If it looks stupid but it works, than it's not that stupid"
Ohquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef V1z0R het volgende:
snap ik, Perr.
Zo staat het er alleen niet
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef V1z0R het volgende:
snap ik, Perr.
Zo staat het er alleen niet
Gelukkig is dat niet alleen goed voor slank zijn, maar ook voor de rest van je gezondheidquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Novem het volgende:
Wehkamp .nl misschien, of Wiggle .co.uk?
Ik ben volgens Burn the Fat blijkbaar een endomorphZelfs met supergezond eten niet afvallen, pas in combinatie met sport gaat je metabolisme omhoog. Dat heb ik echt goed gemerkt idd, zal voor altijd regelmatig moeten blijven sporten ook, zelfs icm goed eten, om niet weer aan te komen. Poor me
![]()
Tsjah, als regelmatig sporten 2 of 3 keer per week betekent kan ik daar wel mee leven, sommige mensen moeten volgens dat boek 7 dagen per week cardio-en, hell to the nawquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet alleen goed voor slank zijn, maar ook voor de rest van je gezondheid
Nee das wel heul vaak! Hometrainer voor de tv zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Tsjah, als regelmatig sporten 2 of 3 keer per week betekent kan ik daar wel mee leven, sommige mensen moeten volgens dat boek 7 dagen per week cardio-en, hell to the naw
*boksquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Novem het volgende:
Wehkamp .nl misschien, of Wiggle .co.uk?
Ik ben volgens Burn the Fat blijkbaar een endomorphZelfs met supergezond eten niet afvallen, pas in combinatie met sport gaat je metabolisme omhoog. Dat heb ik echt goed gemerkt idd, zal voor altijd regelmatig moeten blijven sporten ook, zelfs icm goed eten, om niet weer aan te komen. Poor me
![]()
Oeh, issie mooi? Ja, vanille is ook lekker maar daar zit suiker bij = no go!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Novem het volgende:
Ja, de vanillevariant is ook lekker, maar dan meer als toetje zeg maar
Mijn nieuwe spijkerbroek is binnenThuis even passen
Oeh die zijn idd mooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Ik eet het ook bijna nooit, koop het altijd voor vriendje, hij lust geen yoghurt zonder smaakje![]()
Jaa, heel mooi, denk wel dat hij goed zit, heb al eerder zo'n model gehad, donkerblauwe slim fit van Levi's
XM, boks! Wel lastigMaar komt vast goed!
Thanks! Running tights heb ik nog wel nu. Wil nog een kort broekje en wat shirtjes...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.ikwileensixpack.nl/training/tour-de-bbb/
fietsen is ook goed.
Check ook even de adidas en nike shops voor sportkleding.
Vorig jaar heb ik bij Perry sport ook nog een keer 2 running tights gehaald voor 25 euro per stuk. Moet je e
wel de deur voor uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |