abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114600754
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:47:06 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114600842
Katje in OP O+

Katje op V1z toetsenbord :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114600852
Haha, leuk is dat he? Ik ken het probleem, Vaiz ^^ Mooi beestje, die makreel van je O+

Volgens mij heb ik er ook nog een foto van ergens...

Edit: Uiteraard weer van Dude :')
pi_114600908
Jagen die van jou ook op je cursor dan? :')
Ik was even wat drinken pakken, 2 minuten ge-CTRL-Z' om alles weer op regel te krijgen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114600927
Keuken net uitgeboend en ramen gewassen. Nu even pauze en zo weer verder met stofzuigen & dweilen beneden. Daarna gang & trap. Dan door naar boven, alles afnemen met een doekje, stofzuigen & dweilen, beddegoed verschonen en badkamer uitboenen. Volgens mij is dat zo'n lekker gevoel straks, als alles gedaan is O+
pi_114600972
Cursor jagen deden ze vooral als kittens erg veel. Nu bij vlagen :+
pi_114600987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Jagen die van jou ook op je cursor dan? :')
Ik was even wat drinken pakken, 2 minuten ge-CTRL-Z' om alles weer op regel te krijgen...
Haha, die Chloe is me er eentje :P

Heerlijk he coco, opruimen. Ik ga van het weekend een mini grote schoonmaak doen. Na lange tijd weer eens dweilen....met al die kittens was de vloer zo weer vuil :')
pi_114601069
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, die Chloe is me er eentje :P

Heerlijk he coco, opruimen. Ik ga van het weekend een mini grote schoonmaak doen. Na lange tijd weer eens dweilen....met al die kittens was de vloer zo weer vuil :')
Oh, toen de verbouwing echt nog in volle gang was, heb ik ook gewoon niet gedweild. Was zooo zinloos. Nu blijft het effect een tijdje O+

En ja, opruimen is geweldig :D Ik heb nog nooit zo graag en zo veel gepoetst als tegenwoordig :+
pi_114601108
:D nestdrang! :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, leuk is dat he? Ik ken het probleem, Vaiz ^^ Mooi beestje, die makreel van je O+

Volgens mij heb ik er ook nog een foto van ergens...

Edit: Uiteraard weer van Dude :')
[ afbeelding ]
Ze is ook mooi! :Y En lief O+ (meestal) elke ochtend word ik wakker dat ze op m'n hoofd ligt en m'n haar aan het verzorgen is :')
pi_114601254
Aww poezels O+ Wat is Chloe al groot! :o En Dude heeft ook echt zo'n dude-hoofd :')

We hebben de media-pc op de tv in de woonkamer, dus Rusty flipt em helemaal als hij de cursor heen en weer ziet gaan, wel leuk om tegen een tv van 120 aan te springen :') Natuurfilms met vogels zijn ook heel boeiend, als ze van het scherm af vliegen gaat hij achter de tv kijken :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114601323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
:D nestdrang! :P

[..]

Ze is ook mooi! :Y En lief O+ (meestal) elke ochtend word ik wakker dat ze op m'n hoofd ligt en m'n haar aan het verzorgen is :')
O+
pi_114601343
Moet je in het grote centrale kattenfoto-topic kijken, Novem, d'r broertje Hero is een reus! :o
pi_114601426
Ik was zaterdag even bij mn zus en die was op 2 katjes aan het passen. Haar buren zijn op vakantie. Mooie beestjes zijn dat! En een stuk actiever dan onze eigen...
Eentje liep de hele tijd op de schutting te klauteren, maar de bovenkant was ongelijk, dus iedere keer viel hij er bijna tussendoor.. Maar zo schattig! O+
pi_114601682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Moet je in het grote centrale kattenfoto-topic kijken, Novem, d'r broertje Hero is een reus! :o
Oeh das die rooie he?

Rusty is ook best groot (voor een HTK-kat dan), hij is nu 4.5 maand en bijna 3 kilo :7

Wel lekker die grote fluffy haarballen O+
pi_114601981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Katje in OP O+

Katje op V1z toetsenbord :D
Als mijn meneer Diablo 3 speelt, gaat Hobbes helpen om monsters te verslaan. Door met z'n poot op het beeldscherm de bewegende mannetjes te pletten _O- :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114602443
Ik heb zo'n muisvang app speciaal voor katten op mijn iPad. Zelfs mijn aartsluie oude kat komt erdoor in beweging (moet ik wel de iPad naast haar kussen leggen). Als ze met hun poot een muis pletten gaat die piepen en krijgen ze een punt, erg vermakelijk :D
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_114602519
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef beefcake het volgende:
Ik heb zo'n muisvang app speciaal voor katten op mijn iPad. Zelfs mijn aartsluie oude kat komt erdoor in beweging (moet ik wel de iPad naast haar kussen leggen). Als ze met hun poot een muis pletten gaat die piepen en krijgen ze een punt, erg vermakelijk :D
Krijg je dan niet heel veel krassen door de nageltjes van katten?
pi_114602535
Onze (meestal luie) kat is meer van het echte werk. De 23 uur per dag doet ie niks en in dat ene actieve uurtje vangt hij van alles. Van muizen, vogels en zelfs mollen.. Hij is echt een te goede jager eigenlijk. Vooral vogels vind ik niet zo mooi dat hij die vangt. Meestal als ik zie dat hij een vogel besluipt dan klap ik in mn handen zodat die vogel wegvliegt. Vind ie niet zo mooi haha.
pi_114602654
Yup, die rode, Novem.

:D awesome, Mc _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Bij mij houden ze gelukkig de nagels binnenboord wanneer ze op schermen bezig zijn :)
pi_114602707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Hier ook ipad spellen. Geen probleem met de nagels, het glas is behoorlijk krasvast.
pi_114602726
okay tof, ik durf het nooit zo voor de krassen maar zal het eens installeren :D thanks
pi_114602729
Pfff moet typen, maar geen zin. De deadline is ook morgenmiddag pas :')
pi_114602906
Lijstjesdrop

Gisteren en eergisteren echt zooooooo slecht. Maar goed, zal het posten.
Eergisteren:
O: panini ham/kaas (van een volkoren bolletje)
L: idem
L/T/S/D/T: bier, dansen.

Gisteren:
Br: 1 bruin bolletje met gebakken ei
D: wat rijst met groenten
T: 3 rozemarijncrackers. 2 droog, 1 met boter en jam

Vandaag:
O: 2 rozemarijncrackers met boter en jam
T: bruin bolletje met gebakken ei
L: 3 roggecrackers met zelfgemaakte tonijnsalade en paprikarauwkost
T: volle kwark met citroensap/aardbeien
D: gegrilde courgette en ui, rauwkostsalade, geglaceerde wortels. En een tartaartje.
pi_114603099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
okay tof, ik durf het nooit zo voor de krassen maar zal het eens installeren :D thanks
En je zou voor alle zekerheid ook eerst een beschermfolie op je scherm kunnen plakken. Die heb ik op mijn telefoon gehad en werkte echt goed.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_114603224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef conleche het volgende:
Lijstjesdrop

Gisteren en eergisteren echt zooooooo slecht. Maar goed, zal het posten.
Eergisteren:
O: panini ham/kaas (van een volkoren bolletje)
L: idem
L/T/S/D/T: bier, dansen.

Gisteren:
Br: 1 bruin bolletje met gebakken ei
D: wat rijst met groenten
T: 3 rozemarijncrackers. 2 droog, 1 met boter en jam

Vandaag:
O: 2 rozemarijncrackers met boter en jam
T: bruin bolletje met gebakken ei
L: 3 roggecrackers met zelfgemaakte tonijnsalade en paprikarauwkost
T: volle kwark met citroensap/aardbeien
D: gegrilde courgette en ui, rauwkostsalade, geglaceerde wortels. En een tartaartje.

Je moet inderdaad wel gewoon blijven eten natuurlijk! :+

Had je na die twee dagen niet ongelofelijke honger?
pi_114603285
Ik heb ook een keer dansen als D gehad, maar de salsa was een beetje flauw :+
pi_114603366
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Je moet inderdaad wel gewoon blijven eten natuurlijk! :+

Had je na die twee dagen niet ongelofelijke honger?
Nee, was kotsmisselijk gisteren, dat begon na m'n boterham met ei en zelfs nu ben ik nog niet helemaal lekker, heb wel gegeten, maar niet met heel veel plezier. :+

(Ik weet niet wat er precies in zat, maar volgende keer neem ik die niet meer iig.)
pi_114603530
Ohw, das minder :(

Lol@vaiz
pi_114604157
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef beefcake het volgende:

[..]

En je zou voor alle zekerheid ook eerst een beschermfolie op je scherm kunnen plakken. Die heb ik op mijn telefoon gehad en werkte echt goed.
Ja dat moet ik sowieso nog even doen :Y
pi_114604165
Mijn score op de markt:
- kaas
- snijbonen
- aalbessen
- nectarines
- munt/peterselie/koriander

Ik voorzie dus: salade met snijbonen, couscoussalade en besjes in mn yoghurt/kwark. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114604284
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, was kotsmisselijk gisteren, dat begon na m'n boterham met ei en zelfs nu ben ik nog niet helemaal lekker, heb wel gegeten, maar niet met heel veel plezier. :+

(Ik weet niet wat er precies in zat, maar volgende keer neem ik die niet meer iig.)
Iets verkeerds gegeten of iets anders?
Worry is a misuse of imagination
pi_114604369
goed idee henk.

mijn voorlopige lijstje:

O: volkorenbrood met boter en gekookt ei, thee met melk
T: een handje pistachenootjes
L: sperzieboontjes, krieltjes en kerrie ananassaus O+
T: halve glas nesquick chocomelk. (Geen idee, ineens trek in :+ )
T: ik denk Griekse yoghurt
D: nog onduidelijk
T: drankje bij vriendin
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:36:18 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114604383
pi_114604495
Op weg naar huis :D over een half uurtje zit ik in m'n zomerjurkje en met een hoedje op m'n kop lekker buiten :9

Ff kieken of ik wat in huis heb om te bbq-en vanavond.
pi_114604537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn score op de markt:
- kaas
- snijbonen
- aalbessen
- nectarines
- munt/peterselie/koriander

Ik voorzie dus: salade met snijbonen, couscoussalade en besjes in mn yoghurt/kwark. O+
Ben je ook kruisbessen tegen gekomen op de markt?

Ik kan echt nergens meer kruisbessen vinden :{ ;(
pi_114604557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee! Niet gezien!
Doe wat je niet durft.
pi_114604634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kruisbessen doen het ook goed op een zonnig balkon :Y. Hop naar t tuincentrum voor een plantje.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114604769
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kruisbessen doen het ook goed op een zonnig balkon :Y. Hop naar t tuincentrum voor een plantje.
Dan moet ik wachten :P

Ik heb zin in kruisbessen door m'n kwark vanavond! :D
pi_114605266
Lijstje:
O: 150 gr griekse yoghurt met kokos, kwart meloen
T: 2 rijstwafels en een appel
L: groene-groentensoep & een broodje bapao, beker vifit
T: peer, wat nootjes
B: 2x20 minuten fietsen
D: granalen/broccoli/taugecurry met witte rijst
S: 30 minuten hardlopen + bodybalance
T: shake met sojamelk, banaan en cacao en ijsblokjes
pi_114605295
Zijn aalbesen lekker? Ik ken ze alleen als zo'n kleurig bosje bessen wat je bij een toetje krijgt in een restaurant. En dan probeer je een besje en is het superzuur -O-

Ik heb heerlijk ruiende lavendel gekocht btw! Nu nog overpotten :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114605363
Ik vind van wel. :Y Lekker door de yoghurt heen. O+
Doe wat je niet durft.
pi_114605379
Aalbessen vallen nog wel mee toch... Beetje zuur/beetje zoet, maar lekker fris vind ik :@
Leuk trouwens dat ze nu als aalbessen voorbij komen :D voorheen was het hier in Slank nog rode bessen :P

Kruisbessen zijn juist superzuur, daarom :9
pi_114605455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 150 gr griekse yoghurt met kokos, kwart meloen
L: groene-groentensoep & een broodje bapao, beker vifit
T: peer, wat nootjes
D: granalen/broccoli/taugecurry met witte rijst
S: 30 minuten hardlopen + bodybalance
T: shake met sojamelk, banaan en cacao en ijsblokjes
Looking good!
Ik vrees echt voor boksen straks... Geen airco :')

Ruiende lavendel Aurum? :P
Be someone that makes you happy
pi_114605517
Aalbessen O+

Super lekker ( door vanillevla) en inderdaad een handige garnering. Ik heb er salades mee vol gegooid toen ik nog wat cateringwerk deed.... Vroegah O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:14:47 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114605554
Mamma van vriendje deed er een paar scheppen suiker over en liet dat even trekken, dat vond ik best wel lekker, zoetzurig :9 :+

</nietzoslankie>
pi_114605585
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Aalbessen vallen nog wel mee toch... Beetje zuur/beetje zoet, maar lekker fris vind ik :@
Leuk trouwens dat ze nu als aalbessen voorbij komen :D voorheen was het hier in Slank nog rode bessen :P

Kruisbessen zijn juist superzuur, daarom :9
In mijn wereld zijn het altijd aalbessen geweest. Net als dat het bosbessen zijn. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114605666
Rode bessen = rode bessen
Aalbessen = andere kleur kleine bessen
Kruisbessen = soort mintgroen
Blauwe bessen = blauwe bes met wittige binnenkant
Bosbessen = kleine blauwe bessen met blauwe binnenkant.
pi_114605681
Goffer mijn maxijurk is uitverkocht op zalando.
pi_114605696
Bosbessen zijn toch veel donkerder dan aalbessen? Ik zeg altijd blauwe bessen tegen bosbessen. Die zijn trouwens lekker om door magere kwark te blenden. Heb je eiwit/anti-oxidanten bomba..
pi_114605743
Ik weet niet hoe lang jij bent pruusj, maar imo is maxi alleen leuk als je boven de 1m75 bent of, als je kleiner bent, héééél petite. Anders is het toch vaak hobbezak galore.
pi_114605771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij bent pruusj, maar imo is maxi alleen leuk als je boven de 1m75 bent of, als je kleiner bent, héééél petite. Anders is het toch vaak hobbezak galore.
Ok. Heb het nooit aangehad, dus geen idee.
pi_114606195
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Looking good!
Ik vrees echt voor boksen straks... Geen airco :')

Ruiende lavendel Aurum? :P
ja, dat moest natuurlijk ruikende zijn O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114607187
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef conleche het volgende:
Maar zie dan maar eens een passende maxi te vinden :P

Ik heb ooit wel een maxi gehad in effen wit (zo'n hippie ding met roezels aan de onderkant) en dat stond idd wel leuk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114607253
Terug van ijsje halen in de stad. Zo warm!!
pi_114607327
Wat is een maxi eigenlijk? /kledingnoob
pi_114607564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef the85mc het volgende:
Wat is een maxi eigenlijk? /kledingnoob
Zo'n jurk of rok die tot de grond komt!
pi_114607944
Ok, nooit geweten dat daar een speciale naam voor was..

Mijn lijstjes vandaag en gister zijn om te huilen..
Gister begon ik zo goed:
O 4 boterhammen kip, smeerkaas, water
T appel, banaan
L 3 boterhammen
T 2 nectarines
D tjaptjoi met veel groenten en kip, beetje kwark na,
B/S: stukje fietsen, maar dat ging dus niet echt.
Daarna ging kreeg ik slechte trek (dus mijn misselijkheid was echt over :') ) en heb ik 4 stroopwafels gegeten... en de rest van de kwark. 's Avonds laat weer honger dus broodje kaas gegeten.

Vandaag is het ook niet zo:
O 3 bth ham smeerkaas, melk
T 1 stroopwafel jaja, maar 1.
L 2 nectarines
En ga zo dus bbqen.. Bij een goede vriend en meestal is dat veel vlees en bier en weinig groente/salade. Misschien moet ik daar maar op de fiets naar toe gaan, is een km of 15. Dus zou in totaal 30 km zijn. Misschien is dat wel een goede optie..
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:54:35 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114608507
Ik wilde iets posten, maar ik weet het niet meer :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114608527
Mc, misschien moet je wat anders eten dan boterhammen en fruit? Wat groenten, ei, ofzo, nootjes. Vult beter!

Edit; neem een voorbeeld aan mij, ik eet borrelnootjes. Dat zijn ook nootjes!

Echt jammer dat we hier airco hebben, normaal heb ik geen honger in de zomer maar met die airco merk ik niets van de temperatuur!

[ Bericht 51% gewijzigd door Perruche op 24-07-2012 17:10:01 ]
  Vis een optie? dinsdag 24 juli 2012 @ 17:32:29 #60
70532 loveli
N
pi_114609487
Ook boven de 1.75 staat maxi vaak hobbezak.

On topic: 21 toffifees op. Goed voornemen: rest van het jaar niet meer. Ga bijlezen als er geen bos en meer zendmasten in de buurt zijn. Weekeinde was tof!
crap in = crap out
pi_114609550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef loveli het volgende:
Ook boven de 1.75 staat maxi vaak hobbezak.

On topic: 21 toffifees op. Goed voornemen: rest van het jaar niet meer. Ga bijlezen als er geen bos en meer zendmasten in de buurt zijn. Weekeinde was tof!
:W fijn dat het leuk was!!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114610889
21! Vind het nog meevallen :P

Heb een beetje rare lijstjes met dit weer :')

O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: banaan, halve bagel, wortelsap
L: boterham met worst, 2 crackers met hummus
T: halve komkommer, paar cherrytomaatjes
T: kokoskoekje
D: quinoa met bietjes, geitenkaas en gecarameliseerde ui
S: uur boksen en doodgaan denk ik
T: shake met banaan en havermout

Heb wel echt een kleurtje gekregen vandaag :) maar dat kon ik ook wel gebruiken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Nallie op 24-07-2012 18:33:35 ]
pi_114611388
Zorg dat je genoeg drinkt iig Nallie!
Verder valt het best mee hoor, sporten in de hitte. Ik ging gister ook maar een beetje dood, maar dat was vooral door de oefeningen die we deden. En zo ga ik ook weer een beetje dood vrees ik, bij mn krachttraining.
Het went. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114613094
*O*
eindelijk weer internet thuis :)
pi_114613182
Ik wou een doorluchtig hemdje voor hardlopen in de hitte en/of op de band. Bij lopen op de band heb je geen loopwind: ik ontplof zowat :%.
Scapino had wel uitverkoop maar alleen rommel die ik niet wou hebben, dus doorgelopen naar de run2day. Die had wel een mooi hemdje, dat vooral niet teveel bedekte, knalroze was en van strakke stof die volgens de meneer heel luchtig was. Al passende keek ik nog even wat rond en zag precies de goeie losse hemdjes-van-gaatjesstof hangen. "Ja maar die zijn voor heren".

Dus nou heb ik deze:

Ik kreeg wel extra korting, want over iets meer dan een maand is het uitverkoop :D O+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114614429
Pff, ik heb een tukkie gedaan en ben nu op pure wilskracht in de sportschool. Nu nog ff zin maken :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:11:12 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114614687
Ik heb gepumpt. M'n armen doen het niet meer :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114615421
Vond je het leuk XM?

Ik ben in dubio; hardlopen of balance. Ik denk hardlopen, maar mijn MP3 doet het niet }:|
pi_114615564
Lijstje:

O: 2 boterhammen met vlokken
L: 2 broodjes met kipfilet
T: banaan
D: 2 broodjes met worst, stuk komkommer
T: kersen
T: appeltje, kersen
S: heel veel huishouden :+ Waaronder vloeren niet alleen gedweild, maar ook geschrobd. Telt vast voor iets van S, niet? :+

Weinig groente, I know. Was niet het oorspronkelijke plan, maar krijg met dit weer geen warm eten door mijn strot.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:31:11 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114615583
Weet ik nog niet. Het is geen instant *O*. Paar keer proberen denk ik.
pi_114615846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik nog niet. Het is geen instant *O*. Paar keer proberen denk ik.
Wel qua inspanning lekker om te doen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:39:40 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114615965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wel qua inspanning lekker om te doen?
Ik ga nog wat andere lessen proberen. Zoek denk ik iets dat iets intenser is dan dit. Iets meer zweet, ofzo. Maar 't was fijn weer eens wat gedaan te hebben :Y.

Ik ben een zwevende sporter :').
pi_114615980
Weet je meteen of je lichaam het aankan XM of is het even afwachten de komende uren/dagen?
pi_114616035
Update/eindstand
O: Activia,volkoren beschuit met hüttenkäse/bieslook, drie mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
T: Halve bak verse aardbeien
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, grapefruit en een dressing van yoghurt/hüttenkäse/honing dressing, 2 kiwi's en gerookte kip
D: Aardappelsalade gemaakt van stoomaardappeltjes, pesto, zongedroogde tomaten en salami met daarbij een tomatensalade
T: Twee vijgen
T: Bak fruityoghurt met een doosje blauwe bessen

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 24-07-2012 21:02:02 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:42:11 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114616063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:40 schreef Vlierbloesem het volgende:
Weet je meteen of je lichaam het aankan XM of is het even afwachten de komende uren/dagen?
Hmm... wisselt. Als het echt drama-lama was geweest, had ik het gelijk gemerkt. Maar als ik de rekening ervoor krijg, krijg ik 'm overmorgen.
pi_114616127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ga nog wat andere lessen proberen. Zoek denk ik iets dat iets intenser is dan dit. Iets meer zweet, ofzo. Maar 't was fijn weer eens wat gedaan te hebben :Y.

Ja, als je flink gewicht eraan doet zweet je wel veel, maar ja dat moet je opbouwen...
pi_114617495
Het viel inderdaad mee met de hitte! Maar het was nou ook niet dat ik voluit ging ofzo :') wel lekker!

Goed bezig XM! Hoop dat je snel iets vindt waar je je goed bij voelt!
pi_114619622
Whoei, 40 minuten gelopen... volgens mij wel 6 km! Straks even nakijken. Was wel zwaar in de hitte, zit nu nog na te zweten! Alleen 2 minuten gestopt omdat er een vlieg in mijn oog zat :')

Edit; who volgend endomondo 6,5 :o *O*
pi_114619678
Lekker getraind en balkonia nog even aan kant gemaakt O+
pi_114619847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Whoei, 40 minuten gelopen... volgens mij wel 6 km! Straks even nakijken. Was wel zwaar in de hitte, zit nu nog na te zweten! Alleen 2 minuten gestopt omdat er een vlieg in mijn oog zat :')

Wauw! Goed bezig!
Jij ook Aurum. Sportievelingen met dit weer *O*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:16:27 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114620075
Gebarbecued :D

Was prima, wel even aan het kloten geweest met de kolen en aanmaakblokjes enzo :') It had been a while. Dus groentenspiesjes verpest door een halve steekvlam _O-
pi_114620099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:

Nice! Was het goedgekomen met Evy?
pi_114621258
Zo, dat was wel zwaar zeg, dat trainen vandaag. Maar wel gedaan. :)
Morgen bootcamp, ben benieuwd hoe dat is. :)

*O* voor alle sportievelingen hier! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_114621645
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nice! Was het goedgekomen met Evy?
Nee, moet ik aan het weekend even aan zitten..!
pi_114621695
Ik ben nog niets afgevallen (ook niet in cm's), terwijl ik het voor mijn gevoel best aardig doe qua eten en beweging. Er is dus of iets mis met mijn perceptie of ik heb een raar lijf wat niet kan afvallen.

Ik hou nogal van grafiekjes enzo, dus ik heb mijn calorieverbruik van de laatste twee weken in Excel gegooid:

(Ik weet dat met name het verbruik een beetje natte-vingerwerk is in fatsecret.nl, maar het is beter dan niks.)

Uit Excel bleek ook dat ik de laatste twee weken in totaal 1817 kcal minder heb binnen gekregen dan dat ik heb verbruikt. Om een kilo vet af te vallen moet je tussen de 8000 en 9000 kcal verliezen. Het is dus niet zo vreemd dat nog geen effect zie. En wat hebben we hier nu van geleerd juffrouw Stemband :+?

• Mijn perceptie over hoeveel ik eet en verbrand is te rooskleurig.
• Mijn weekenden zijn de grote valkuilen.
• Als met dit eet- en beweegpatroon, doe ik er twee maanden over om 1 kilo vet te verliezen, en een jaar om mijn doel van 6 kilo afvallen te bereiken.

Oplossing is of meer te sporten, of minder te eten, of de drank te laten staan in het weekend. Ik weet heel goed wat hier de beste keus is, helaas komt dat niet echt overeen met wat ik het liefst zou doen ;).
pi_114621780
Ik heb honger :') toch wat te weinig gegeten denk ik... naja zo maar slapen.

Denk dat je het voor jezelf wel duidelijk hebt zo Skjor!
pi_114621832
:D skjor, wat cool!
pi_114621875
Mijn D was een bakje cornflakes en banaan met pindakaas overigens. Had andere dingen aan mijn hoofd en toen geen tijd meer om te koken!
pi_114622101
Ik heb het voor mezelf wel duidelijk nu ja, en ik vind zelf ook erg cool :P. Maar het drukte me wel fiks met de neus op de feiten. Ik dacht serieus dat ik echt ontzettend goed bezig was, maar dat viel wel mee.
pi_114622381
Oh ja mijn lijstje van vandaag:
O: soja-aarbeid-whey-lijnzaad-shake
T: stukje kaas
L: 225 gram snijbonen, 115 gram zalm en 70 gram champignons geroerbakt
T: appel
D: curry van kabeljauw, garnalen, een klein beetje rijst en veel groenten
T: stukje kaas, sojamelk (die was ik vergeten in de grafiek, hij klopt dus al niet meer helemaal)

1754 kcal
pi_114622495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef Skjor het volgende:
Oh ja mijn lijstje van vandaag:
O: soja-aarbeid-whey-lijnzaad-shake
T: stukje kaas
L: 225 gram snijbonen, 115 gram zalm en 70 gram champignons geroerbakt
D: curry van kabeljauw, garnalen, een klein beetje rijst en veel groenten
T: stukje kaas, sojamelk (die was ik vergeten in de grafiek, hij klopt dus al niet meer helemaal)

1754 kcal
Heb je je BMR al berekent? Dus wat je verbruikt in rust?
Als ik nu zo kijk zou ik de kaas denk ik vervangen door iets anders.. misschien wat yoghurt met fruit als laatste T? Of nootjes?
pi_114623038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Heb je je BMR al berekent? Dus wat je verbruikt in rust?
Als ik nu zo kijk zou ik de kaas denk ik vervangen door iets anders.. misschien wat yoghurt met fruit als laatste T? Of nootjes?
Ja mijn BMR is 1423. Volgens fatsecret.nl heb ik op basis van mijn lengte, gewicht, activiteitenniveau, doelstelling, etc. een aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van 1700 kcal. Maar dit varieert wel, want het ligt er ook aan hoeveel ik sport.

Over die kaas, dat zijn cheesestrings (http://www.cheestrings.co.uk/). Ik vind ze vet lekker en makkelijk meenemen naar mijn werk, maar echt top is dat natuurlijk niet. Ik ga eens kijken of ik niet ergens kleine bakjes kwark of yoghurt kan krijgen die ik mee kan nemen. Nootjes eet ik meestal wel, maar vandaag vergeten.
pi_114623191
Misschien dat ik die sojamelk er ook wel weer uit gooi. Zorgt gemiddeld wel voor 100 tot 150 kcal per dag. Dan eet ik liever wat nootjes.
  Vis een optie? dinsdag 24 juli 2012 @ 23:12:31 #94
70532 loveli
N
pi_114623494
Kleine bakjes yoghurt => appie. Of tupperware. Die 9000 kcals voor een kilo vet klopt niet helemaal, want in vetweefsel zit ook vocht. Je hoeft minder te verbranden. En ik snap het toch steeds minder qua kcalbalans en afvallen.
* loveli heeft zich het schompes gegeten lately
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 juli 2012 @ 23:16:26 #95
70532 loveli
N
pi_114623751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef Skjor het volgende:
Misschien dat ik die sojamelk er ook wel weer uit gooi. Zorgt gemiddeld wel voor 100 tot 150 kcal per dag. Dan eet ik liever wat nootjes.
Of je loopt een keer extra de trap op naar 4-hoog. De meeste kcaltabellen zijn toch niet vreselijk nauwkeurig.
crap in = crap out
pi_114624200
Pfff ben gesloopt. Eerst de hele dag gewerkt en daarna van 18 tot 21:30 bezig geweest met ons huis schoon maken. Blergh. Maar de badkamer is ontsmet en schoon gemaakt en 1 van de slaapkamers is helemaal stof & puin vrij.

Fijn zo'n verbouwing waarbij alles mis gaat.. nog 2 kamers + de gang moeten worden aangepast. Echt alles wat er mis kan gaan is zo ongeveer ook mis gegaan...

En mijn etenslijst van vandaag is debiel

O: griekse yoghurt
T: time out speculaas
T: appel kruimel vlaai (collega gehaald)
T: grote bak vers fruit
T: frappe
D: patat + frikandel speciaal

Dusssss... morgen maar weer ff normaal doen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114624346
Ja ik moet eigenlijk iets bedenken waar ik in dit weer geen zweethoofd van krijg. Is zo oncharmant als ik op mijn kantoor aankom. Maar ik moet gewoon meer sporten. Ik vind het echt moeilijk om dat vaker dan een keer of twee per week te doen, zeker met mooi weer.
pi_114624704
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:23 schreef Skoap het volgende:
Pfff ben gesloopt. Eerst de hele dag gewerkt en daarna van 18 tot 21:30 bezig geweest met ons huis schoon maken. Blergh. Maar de badkamer is ontsmet en schoon gemaakt en 1 van de slaapkamers is helemaal stof & puin vrij.

Fijn zo'n verbouwing waarbij alles mis gaat.. nog 2 kamers + de gang moeten worden aangepast. Echt alles wat er mis kan gaan is zo ongeveer ook mis gegaan...

En mijn etenslijst van vandaag is debiel

O: griekse yoghurt
T: time out speculaas
T: appel kruimel vlaai (collega gehaald)
T: grote bak vers fruit
T: frappe
D: patat + frikandel speciaal

Dusssss... morgen maar weer ff normaal doen.
Oh ja, typisch verbouwingsdiner. Na onze verhuizing / verbouwing kon ik 3 maanden geen patat meer zien ;). Ik heb ook zo'n hekel aan verbouwingen (vooral aan opmerkingen van de bouwvakkers die beginnen met "zeg, we zijn een probleempje tegen gekomen..."). Maar... bedenk: er komt een eind aan en dan ben je alleen nog maar blij met het eindresultaat :).
pi_114624890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Skjor het volgende:

[..]

Oh ja, typisch verbouwingsdiner. Na onze verhuizing / verbouwing kon ik 3 maanden geen patat meer zien ;). Ik heb ook zo'n hekel aan verbouwingen (vooral aan opmerkingen van de bouwvakkers die beginnen met "zeg, we zijn een probleempje tegen gekomen..."). Maar... bedenk: er komt een eind aan en dan ben je alleen nog maar blij met het eindresultaat :).
dat laatste zinnetje is echt mijn mantra aan het worden. Ik heb namelijk echt zin om die bouwvakkers wat aan te doen... Ach ja nog even en dan is alles klaar en dan kan ik hopelijk lachen om alles wat er is mis gegaan :+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114625326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Van bodypump wordt je strakker dan van rpm door de spieren die je opbouwt en doordat die in rust ook meer verbranden
pi_114627254
Ook weer thuis.. 30 km gefietst maar ook gebbqd. De schade: 2 speklapjes en 2 hamburgers met ijs na. En 4 bier :') dus niet echt top. Maar ja is tot nu toe 1 van de weinige bbqs dit jaar. En heb ook voor ruim 1000 kcal gefietst. Af en toe moet kunnen. Toch voel ik wel aan mn lichaam dat het niet echt gezond is..
Skjor, wat cool om die grafiekjes te zien! Als je echt effectief wilt afvallen moet je krachttraining gaan doen. Als je je BMR maar iets verhoogd heeft dat een enorm lange termijn effect. Is naar mijn idee ook makkelijker dan minder eten of meer sporten.
pi_114632185
Wat een rotnacht... Ach ja het kan verkeren.
pi_114632445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 04:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een rotnacht... Ach ja het kan verkeren.
Druk? Dat is in jouw geval geen goed teken.
Komt dat door de warmte?

Ik ben vandaag alweer vroeg op mn werk. Kan ik alweer vroeg naar huis. *)
Bijkomend voordeel: ik kan nog wat doen voordat ik ga sporten. *O*

Planning :
O: koffie verkeerd, 2 crackers met kaas en tomaat
T: bak kwark, aalbessen en muesli
L: bak pastasalade met gerookte kip, artisjokharten, zongedroogde tomaten en rucola
D: salade met snijbonen en cannelinibonen
S: bootcamp
T: kwark.
Doe wat je niet durft.
pi_114632494
Planning:
O: Activia,twee volkoren beschuiten, één met zachte geitenkaas/honing, één met hüttenkäse/bieslook, twee mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami(en komkommer)
T: Twee nectarines
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, appel en gerookte kip
D: Wraps met roerbakgroente en Javaanse schijf
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met een doosje kersen
pi_114632539
Mooi lijstje weer Vlierbloesem! :)
Studeer jij nu eigenlijk nog? Of werk je?
Doe wat je niet durft.
pi_114632594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi lijstje weer Vlierbloesem! :)
Studeer jij nu eigenlijk nog? Of werk je?
Dankje! Jij ook!
Ik studeer nog, maar heb nu 'vakantie' en werk daarom tijdelijk fulltime.
pi_114632690
Random leuk plaatje om de dag mee te beginnen:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114632803
Morgen!

Nette lijstjes idd.
Ik vind wel dat je vaak zoveel broodachtige dingen wegstouwt VB!
Zoals vandaag; 2 beschuiten, 2 crackers, 3 bth en wraps.

Zou ik persoonlijk wat meer variatie in aanbrengen.
Door meer kcals als beleg te eten (eieren, avocado, vette vis) of als T ( noten, groenten met hummus) kan je ook je kcals opbouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 25-07-2012 08:17:34 ]
pi_114632890
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:41 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dankje! Jij ook!
Ik studeer nog, maar heb nu 'vakantie' en werk daarom tijdelijk fulltime.
Voor fulltime werken vind ik het al helemaal mooie lijstjes! :)
Ik blijf het altijd moeilijk vinden om in te schatten wat genoeg is en wat ik allemaal een beetje handig mee kan nemen. :)

Bijzonder grappige clip (en een geweldige zanger, maar daarvoor moet je het 2e clipje kijken):
Wat een held. O+
Doe wat je niet durft.
pi_114633184
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:04 schreef Novem het volgende:
Morgen!

Nette lijstjes idd.
Ik vind wel dat je vaak zoveel broodachtige dingen wegstouwt VB!
Zoals vandaag; 2 beschuiten, 2 crackers, 3 bth en wraps.

Zou ik persoonlijk wat meer variatie in aanbrengen.
Door meer kcals als beleg te eten (eieren, avocado, vette vis) of als T ( noten, groenten met hummus) kan je ook je kcals opbouwen.
Inderdaad wel veel broodachtige dingen. Vind ik zo lekker :9. Maar je hebt een punt. Ik zal binnenkort eens kijken of ik daar wat aanpassingen in kan doen.
Ik eet in het weekend trouwens meestal ei op brood en vette vis eet ik regelmatig door mijn middagsalade of bij m'n avondmaaltijd.

Ik hoef trouwens niet echt meer op te bouwen qua kcals (wellicht nog een heel klein beetje), zit nu namelijk op 1950 kcals.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Voor fulltime werken vind ik het al helemaal mooie lijstjes! :)
Ik blijf het altijd moeilijk vinden om in te schatten wat genoeg is en wat ik allemaal een beetje handig mee kan nemen. :)

Bijzonder grappige clip (en een geweldige zanger, maar daarvoor moet je het 2e clipje kijken):
Wat een held. O+
Dankjewel :). Naar m'n werk neem ik standaard 3 boterhammen mee voor de lunch en als ochtendtussendoortje tot nu toe steeds fruit. Ik snij het van te voren in stukjes, zodat het geen geklieder is (zoals met nectarines :+ ) en ik het snel tussendoor kan eten (heb niet echt pauze namelijk).
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:51:54 #111
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114633393
Fluffies! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_114633424
Morning!

MC, niet zo druk maken om een keer BBQ'en hoor. En 4 bier is niets, op een beetje avond is dat toch makkelijk het 4-dubbele :P

Ik heb geen rekening gehouden met mijn niet-D gisteren, nu heb ik honger :')

Gisteren was, uh:
O: griekse yoghurt met kokos en een kwart meloen
L: groene groentesoep en een broodje bapao (jaja...)
T: borrelnootjes
D: bakje frosties en een banaan met pindakaas
S: 6,5 km hardlopen *O*

Vandaag maar iets beter! Alhoewel...
O: meergranen croissant, appel
T: 2 nectarines
L: iets met salade en ei enzo
T: 250 ml yoghurt
D: ergens in het park, dus stokbrood, kaasjes, rauwkost, etc.
pi_114633521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:

O: 2 boterhammen met vlokken
L: 2 broodjes met kipfilet
D: 2 broodjes met worst, stuk komkommer
T: kersen
T: appeltje, kersen
S: heel veel huishouden :+ Waaronder vloeren niet alleen gedweild, maar ook geschrobd. Telt vast voor iets van S, niet? :+

Weinig groente, I know. Was niet het oorspronkelijke plan, maar krijg met dit weer geen warm eten door mijn strot.
Schakel dan over op salades, lekker fris met dit weer :9

Zuurkoolsalade van gisteren was lekker :9~
pi_114633576
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Schakel dan over op salades, lekker fris met dit weer :9

Zuurkoolsalade van gisteren was lekker :9~
Ik lust geen salades :@

O: 2 boterhammen met hamworst, 1 banaan
Rest is nog onbekend. Ga vanmiddag met een vriendin lunchen en winkelen.
pi_114633583
American Pie nog eens gekeken. Funny :D O+
pi_114633589
:o geen salades? :o

:') soms snap ik jou niet, Perr, wat is nou zo slecht aan je lijstjes dan?
pi_114633610
Geen salades lusten? Dat is nogal een uitspraak. :D
Wat lust je niet?
Doe wat je niet durft.
pi_114633627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:05 schreef V1z0R het volgende:
:o geen salades? :o

:') soms snap ik jou niet, Perr, wat is nou zo slecht aan je lijstjes dan?
:D _O-. Ok, maak je een grapje?
Gisteren:
1) bapao voor lunch
2) geen groenten apart from the groene groentesoep (was 200 ml ofzo)
3) geen fatsoenlijk diner
4) frosties
5) borrelnootjes.
Alleen mijn O en eerste T was gezond!
pi_114633638
En coco, wat is hamworst. Als ik dat intype in google krijg ik "vlees en kanker!" als tweede hit :D
pi_114633657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geen salades lusten? Dat is nogal een uitspraak. :D
Wat lust je niet?
Ik vond het ook dapper dat ik het hier neer durfde te typen :+

Nou, ik ga letterlijk over mijn nek van dressing en de meeste sauzen enzo. Losse onderdelen van salades vind ik lekker, op kaas/feta en sla na. Maar zodra het gehusseld wordt, vind ik het écht niet lekker meer.
pi_114633672
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:08 schreef Perruche het volgende:
En coco, wat is hamworst. Als ik dat intype in google krijg ik "vlees en kanker!" als tweede hit :D
pi_114633676
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vond het ook dapper dat ik het hier neer durfde te typen :+

Nou, ik ga letterlijk over mijn nek van dressing en de meeste sauzen enzo. Losse onderdelen van salades vind ik lekker, op kaas/feta en sla na. Maar zodra het gehusseld wordt, vind ik het écht niet lekker meer.
Ik heb mijn couscous salades en pasta salades gewoon zonder dressing hoor. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114633697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb mijn couscous salades en pasta salades gewoon zonder dressing hoor. :P
Een pasta salade zonder iets van saus? Ik ken het alleen met heel veel saus/dressing.

Maar dan nog, dan worden de smaken weer gemixt en vind ik het meestal niet meer lekker. Probeer het wel vaker te eten hoor, maar dan zit ik al heel snel te kokhalzen :')
pi_114633702
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ahja, dat noemden wij boterhamworst. Ik legde de link niet :D
pi_114633721
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ahja, dat noemden wij boterhamworst. Ik legde de link niet :D
Voor mij kan boterhamworst meerdere soorten worst zijn, zeg maar. Hamworstjes zijn alleen dat soort worstjes van het plaatje :+
pi_114633780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Voor mij kan boterhamworst meerdere soorten worst zijn, zeg maar. Hamworstjes zijn alleen dat soort worstjes van het plaatje :+
:D Nee voor ons was boterhamworst een soort worst. Je kon dat niet verwarren!! Dat kreeg je ook bij de slager :9
pi_114633807
Zuurkoolsalade is ook gewoon zuurkool met spekjes en aardappel met ei/siepel/champignons...
Alleen dan koud :)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D _O-. Ok, maak je een grapje?
Gisteren:
1) bapao voor lunch
2) geen groenten apart from the groene groentesoep (was 200 ml ofzo)
3) geen fatsoenlijk diner
4) frosties
5) borrelnootjes.
Alleen mijn O en eerste T was gezond!
Keer wat snelle KH's, mwah
Groenten kun je de volgende dag ook goed maken.
Naja, gebeurt.
1 ding met wat veel suiker op een dag...
Een handje borrelnootjes, poeh

Ik vind het best meevallen :)
pi_114633845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een pasta salade zonder iets van saus? Ik ken het alleen met heel veel saus/dressing.

Maar dan nog, dan worden de smaken weer gemixt en vind ik het meestal niet meer lekker. Probeer het wel vaker te eten hoor, maar dan zit ik al heel snel te kokhalzen :')
Ik heb er nu artisjokharten, rucola, zongedroogde tomaten en gegrilde kip in. En een beetje olie.
Maar gewoon lekker afgekoelde gegrilde groenten eten dan.
Of lekker tomaatjes wegsnoepen of worteltjes.
Er zijn ook groenten die je niet warm hoeft te eten.

Koude broccoli lijkt mij trouwens niet zo lekker. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114633864
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Zuurkoolsalade is ook gewoon zuurkool met spekjes en aardappel met ei/siepel/champignons...
Alleen dan koud :)

[..]

Keer wat snelle KH's, mwah
Groenten kun je de volgende dag ook goed maken.
Naja, gebeurt.
1 ding met wat veel suiker op een dag...
Een handje borrelnootjes, poeh

Ik vind het best meevallen :)
Ja, zo kun je alles wel bagatelliseren :').
pi_114633912
Jij overdrijft, ik bagatelliseer, zoek de middenweg! :P
pi_114633921
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, zo kun je alles wel bagatelliseren :').
Het was slimmer geweest om er meer gezonde dingen in te proppen en om een fatsoenlijk diner te eten enzo, maar van een dag slecht eten kom je echt niet aan hoor. :P

Zo zal ik even opbiechten dat ik gister chips heb gekocht in de supermarkt. En chips heb gegeten. Maar....... ik heb niet de hele zak leeggegeten. En dat is voor mij best historisch. B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:23:04 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114633939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Zo zal ik even opbiechten dat ik gister chips heb gekocht in de supermarkt. En chips heb gegeten. Maar....... ik heb niet de hele zak leeggegeten. En dat is voor mij best historisch. B-)

:P
pi_114633944
quote:

[..]

Het was slimmer geweest om er meer gezonde dingen in te proppen en om een fatsoenlijk diner te eten enzo, maar van een dag slecht eten kom je echt niet aan hoor. :P

Dat weet ik ook wel, heb eerder te weinig gegeten qua kcals dan te veel. Maar hey, heet dit niet "gezond slank"? Whats up dan met het onzinnig verklaren van mij ontevreden zijn over mijn eten gisteren? Ik spring heus niet van een flatgebouw ofzo :')
pi_114633982
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo groot zijn ze hier niet te koop. B-)
Het was een normale zak. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, heb eerder te weinig gegeten qua kcals dan te veel. Maar hey, heet dit niet "gezond slank"? Whats up dan met het onzinnig verklaren van mij ontevreden zijn over mijn eten gisteren? Ik spring heus niet van een flatgebouw ofzo :')
Ah, gelukkig maar. :D
Goed iig dat je het zelf inziet. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114633996
Morgen slankies :W
pi_114634014
Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar ik vind het serieus vreemd. Skoap had ook geen goed lijstje en daar zegt men ook niet "mwhaaaa valt wel mee". We gaan toch niet net als in ons "zustertopic" ineens alles goed praten ofzo?
pi_114634056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:26 schreef Perruche het volgende:
Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar ik vind het serieus vreemd. Skoap had ook geen goed lijstje en daar zegt men ook niet "mwhaaaa valt wel mee". We gaan toch niet net als in ons "zustertopic" ineens alles goed praten ofzo?
Eens! Slecht lijstje, vandaag geen rommel en wel groente!!
pi_114634063
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Eens! Slecht lijstje, vandaag geen rommel en wel groente!!
*O*
pi_114634159
Eens met Perr, duidelijk slecht lijstje en dat kan je toch ook wel zeggen zonder dat er dan meteen gedaan wordt alsof je gek bent/overdrijft/bang bent om aan te komen etc. ?!?
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:34:48 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114634189
Ik had gisteren ook een slecht lijstje, want barbecue! :+ Anderhalve hamburger, kipfiletlapje, halve entrecote, frikandel (ik vind eigenlijk heel snobbig dat die dingen niet op de bbq horen maar soit :+), stukjes brood met wat saus, bordje salade en een hap verkoolde groentenspiesjes die ik daarna weggemikt heb :')
pi_114634218
Damnit ik heb honger maar niets te eten. Heb mijn O al op... koffie tijd!
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:37:12 #142
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114634238
quote:

[..]

*O*

Ik heb gister gedineerd met sushi. Heerlijk, maar ook niet zo heul gezond- buiten wat wortelsliertjes zat er namelijk niet zoveel groente in.
pi_114634285
Ik heb gister ook gebarbecued :9

Anderhalf vers chorizoworstje en een halve entrecote met een tomaten/paprikasalade :9
Ook nog een kipfilet over, die gaat morgen in mijn lunch denk ik!
pi_114634417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:26 schreef Perruche het volgende:
Ach, je zat ook al te mosteren over die van vandaag, waar eigenlijk niet veel mis mee is.
Goedpraten van structureel leven op veel te weinig of dikke bagger zoals in Dieet is compleet anders...

Bij te strikt er naar kijken wuif je het weg, bij te losjes krijg je dit. Alsteblieft zeg...
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:46:51 #145
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114634427
Ik ga maar eens couscous en pastasalades maken om mee te nemen naar werk denk ik, ik heb oa nog tomaten en een pot gegrilde paprika, rucola en met wat gerookte kipfilet is daar best wat van te brouwen denk ik. :9

Iemand nog suggesties?
pi_114634468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ach, je zat ook al te mosteren over die van vandaag, waar eigenlijk niet veel mis mee is.
Goedpraten van structureel leven op veel te weinig of dikke bagger zoals in Dieet is compleet anders...

Bij te strikt er naar kijken wuif je het weg, bij te losjes krijg je dit. Alsteblieft zeg...
_O-

"alsjeblieft zeg" yourself, mmkay?
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:51:22 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114634516
pi_114634603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga maar eens couscous en pastasalades maken om mee te nemen naar werk denk ik, ik heb oa nog tomaten en een pot gegrilde paprika, rucola en met wat gerookte kipfilet is daar best wat van te brouwen denk ik. :9

Iemand nog suggesties?
Artisjokharten! Nu 2e halve prijs bij de AH. B-)
Verder ben ik groot fan van gegrilde courgette en zongedroogde tomaten. B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:02:09 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114634768
Gegrilde courgette is een goede! Zongedroogde tomaten niet zo. :P
pi_114634845
Zongedroogde tomaten niet zo?!!?!?!??!!!!!!!

:9~.
pi_114635077
Niet gaan bitchen he Perr en Viz! Daar is het veel te warm voor ;) Zit vandaag helaas de hele dag binnen.. Nu aan koffie terwijl ik veel meer zin in ijsjes en koel drinken heb.
Vanavond wel even lekker buiten sporten, ga weer rondje doen met slechtziende.
pi_114635097
Goed insmeren vandaag! Zonkracht is 7!
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:16:23 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114635129
Rondje doen met slechtziende? Wasda? :P

En hee, dit topic is voor commentaar beide kanten op toch! :+ Topic zou 'Gezond, slank en happy' moeten heten want je moet wel gezond en slank worden/zijn/blijven op een manier waar je happy mee bent :P

Thee met honing c_/ O+ Verder vandaag balansen :+ En dansjes doen hoop ik!
pi_114635141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Ewelina het volgende:
Gegrilde courgette is een goede! Zongedroogde tomaten niet zo. :P
Serieus?!
Heb je wel eens de semi zongedroogde tomaten geprobeerd? Die zijn nog lekkerder. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114635156
Heerlijk dit weer. Eens kijken hoe lang ik het werken op het balkon vol hou. Vanmiddag aan het einde van de dag ff naar kantoor om zaken in te leveren. Wat een leven O+
pi_114635203
Ik ben met Maria! Happy O+

En zongedroogde tomaten vind ik ook niet echt spannend. Salades daarentegen :9
pi_114635224
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Serieus?!
Heb je wel eens de semi zongedroogde tomaten geprobeerd? Die zijn nog lekkerder. B-)
Heerlijk!

Ik heb altijd semi-zongedroogde tomaten op balsamico azijn :9~. Veel minder kcals en súper lekker :9.
pi_114635240
Semi-gedroogd vind ik ze heerlijk :9~ Dan zijn ze tenminste lekker zacht!

Die grote gedroogde zijn zo hard en ribbelig :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:21:13 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114635257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef Nallie het volgende:
Ik ben met Maria! Happy O+

En zongedroogde tomaten vind ik ook niet echt spannend. Salades daarentegen :9
Nallielijstjes O+ Nallie-figuur O+ Alleen jammer van de buiktrubbels! Hoe gaat het daarmee nu?
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 10:21:22 #160
70532 loveli
N
pi_114635264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Goed insmeren vandaag! Zonkracht is 7!
*atoomkelder opzoekt*
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 10:21:56 #161
70532 loveli
N
pi_114635287
Zelf gedroogde tomaatjes maken in de oven met olijfolie en italiaanse kruiden :9
crap in = crap out
pi_114635315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rondje doen met slechtziende? Wasda? :P

Racefietsen met tandemracefiets.. Degene achterop is slechtziend (bijna blind) en kan niet alleen rondje doen. Dus af en toe ga ik eens met hem mee.
pi_114635429
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Heerlijk!

Ik heb altijd semi-zongedroogde tomaten op balsamico azijn :9~. Veel minder kcals en súper lekker :9.
Dat klinkt lekker!! Waar haal je die?
Ik ken alleen de semi zongedroogde variant van de AH, excellent serie volgens mij.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:20 schreef Novem het volgende:
Semi-gedroogd vind ik ze heerlijk :9~ Dan zijn ze tenminste lekker zacht!

Die grote gedroogde zijn zo hard en ribbelig :')
Neejoh, ik heb altijd van die dingen op olie, zijn ze precies lekker. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_114635432
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef loveli het volgende:
Zelf gedroogde tomaatjes maken in de oven met olijfolie en italiaanse kruiden :9
^^

Ik doe dat alleen nooit :')
pi_114635474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nallielijstjes O+ Nallie-figuur O+ Alleen jammer van de buiktrubbels! Hoe gaat het daarmee nu?
Mwah redelijk. Heb weer iets nieuws van de huisarts gekregen wat ik twee weken moet proberen. Maar ben pas twee dagen bezig dus merk nog niet heel veel. Daarna weer terug.
Thanks for asking O+

Ik lees net trouwens een onderzoekje over chocola: vrouwen die regelmatig een stukje pure chocola eten hebben een beter seksleven. Het helpt ook tegen stemmingswisselingen gedurende de menstruatie ;)
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:28:21 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114635482
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Serieus?!
Ja, op de een of andere manier hou ik er niet zo van. Geef mij maar verse tomaten.
pi_114635489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef loveli het volgende:
Als ik af en toe gewoon thuis zou zijn en niet moest sporten of mij elders begeven, dan zou het best een goede optie zijn. Wegens lekker natuurlijk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114635523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Heerlijk!

Waar koop je die?
pi_114635526
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker!! Waar haal je die?
Ik ken alleen de semi zongedroogde variant van de AH, excellent serie volgens mij.

[..]

Neejoh, ik heb altijd van die dingen op olie, zijn ze precies lekker. :Y
Bij de AH! Bij de kleine AH's hebben ze hier alleen de zongedroogde tomaten in kruiden azijn en bij de iets grote AH's ook de zongedroogde tomaten in balsamico azijn (die laatste vind ik net iets lekkerder :9). Van het merk 'Royal'.
pi_114635586
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef An24 het volgende:

[..]

^^

Ik doe dat alleen nooit :')
^^

En je kan er dan ook superlekkere tomatensoep van maken :9
pi_114635608
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik lees net trouwens een onderzoekje over chocola: vrouwen die regelmatig een stukje pure chocola eten hebben een beter seksleven. Het helpt ook tegen stemmingswisselingen gedurende de menstruatie ;)
Dus zonder pure chocola zou ik een nog ergere feeks zijn tijdens the time of the month? :D
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 10:35:12 #172
70532 loveli
N
pi_114635656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef Novem het volgende:

[..]

Dus zonder pure chocola zou ik een nog ergere feeks zijn tijdens the time of the month? :D :P
Hij kan wel weer:

crap in = crap out
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:35:17 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114635660
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mwah redelijk. Heb weer iets nieuws van de huisarts gekregen wat ik twee weken moet proberen. Maar ben pas twee dagen bezig dus merk nog niet heel veel. Daarna weer terug.
Thanks for asking O+

Wel goed dat ie je in de smiezen houdt! :Y Hopelijk helpt het!
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:36:21 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114635691
Ben ik trouwens de enige die de TT in mijn hoofd opleest op de melodie van "Return of the Mack"? :')
pi_114635714
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de TT in mijn hoofd opleest op de melodie van "Return of the Mack"? :')
Nu niet meer. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_114635720
quote:
Neeee, ik ook! Vind ik zo'n vet nummer he! :D
pi_114635773
Ik neem 5htp, da's een precursor voor serotonine en dat houdt me wat rustiger aan het eind van de maand :')

De geinterreseerden moeten maar ff aan het googlen slaan /lui
pi_114635885
Ik heb echt 0 last van menstruatie kwalen gelukkig. Dat denk ik althans :P
pi_114635942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Ik heb echt 0 last van menstruatie kwalen gelukkig. Dat denk ik althans :P
Ik hou nooit bij wanneer ik ongesteld moet worden, het wordt toch altijd 3 dagen vantevoren aangekondigd met woedeaanvallen en jankbuien *O*

Arm vriendje :') Hij weet ook altijd eerder dan ik wanneer het komt :D
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 10:49:22 #180
70532 loveli
N
pi_114635980
Theunisbloemolie, visolie.
crap in = crap out
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:53:30 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114636090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:37 schreef Novem het volgende:

[..]

Neeee, ik ook! Vind ik zo'n vet nummer he! :D
Wel he _O- Dat stemmetje ook :')

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:47 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik hou nooit bij wanneer ik ongesteld moet worden, het wordt toch altijd 3 dagen vantevoren aangekondigd met woedeaanvallen en jankbuien *O*

Arm vriendje :') Hij weet ook altijd eerder dan ik wanneer het komt :D
Oei! Lijkt me wel lastig om het zo heftig te hebben :o
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:55:38 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114636141
Ik word vlak van tevoren alleen maar echt ontzettend labiel en kan de hele dag wel eten. Bij voorkeur ongezonde meuk.
pi_114636222
Volgens mij moet ik dan ook ongesteld worden of zo...

Kutsokken ook! }:|

*GRMBL*
pi_114636347
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel he _O- Dat stemmetje ook :')

[..]

Oei! Lijkt me wel lastig om het zo heftig te hebben :o
Ja dan staat ie daar zo stoer te staan in het donker in z'n lange leren jas en dan komt dat stemmetje eruit :D

Het is vrij irritant idd :') Buikpijn heb ik dan weer niet zo erg, vroeger wel. Misschien zijn supplementen wel wat, maar heb ook geen zin om 's morgens 4 potten open te moeten trekken.
pi_114636518
quote:
Ik ken dat niet :P
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 11:10:11 #186
70532 loveli
N
pi_114636526
Of je eet gewoon meer vis :p
crap in = crap out
pi_114636546
mensen die zeggen geld over gemaakt te hebben..............maar dat niet gedaan hebben........irritant en volgens mij redelijk bewust..
pi_114636575
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:10 schreef Probability het volgende:
mensen die zeggen geld over gemaakt te hebben..............maar dat niet gedaan hebben........irritant en volgens mij redelijk bewust..
Ik snap sowieso niet dat dit soort mensen denken dat ze daar me weg kunnen komen...of dat het in hun hoofd op komt :+
pi_114636659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat dit soort mensen denken dat ze daar me weg kunnen komen...of dat het in hun hoofd op komt :+
en daarna 'o sorry er is vast iets mis gegaan..........heb je het nu'

domme kut je ziet meteen of het goed is gegaan!!
pi_114636665
o chille playlist voor als je even chill wilt zijn:
pi_114636709
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:10 schreef loveli het volgende:
Of je eet gewoon meer vis :p
Working on it! 1 a 2 keer per week vette vis en lijnzaad voor omega 3 :)

Ik heb overigens totaal geen last van honger tussen mijn ontbijt en lunch als ik een O eet met veel vet en/of eiwitten. Dat is ook logisch, maar vond het wel leuk om even te vermelden :P
Geen havermout met amandelmelk meer voor mij, tenzij pindakaas of noten erdoorheen :9
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:18:40 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114636749
Ja, was havermout bij jou ook oorzaak van unstopable munchies?
pi_114636883
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, was havermout bij jou ook oorzaak van unstopable munchies?
Ja!! Terwijl ik daar geen last van heb als ik bv knackebrod bij mijn O eet.

Zal vast ook liggen aan wel of geen eiwitrijk/vet beleg denk ik.

Merk iig dat ik op volle griekse yoghurt met noten/banaan/pindakaas of bijvoorbeeld een omelet heel lang kan teren.
pi_114636998
2 crackers hagelslag: nog geen opgeblazen buik

vandaag skip ik de melkroducten/koolzuur/brood/vlees/alcohol/koolsoorten/bonen

Ik ben zo ongeveer iedere avond er van overtuigd dat ik 6 maanden zwanger ben :') En de volgende ochtend heb ik weer een platte buik :')
pi_114637038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:26 schreef Probability het volgende:
2 crackers hagelslag: nog geen opgeblazen buik

vandaag skip ik de melkroducten/koolzuur/brood/vlees/alcohol/koolsoorten/bonen

Ik ben zo ongeveer iedere avond er van overtuigd dat ik 6 maanden zwanger ben :') En de volgende ochtend heb ik weer een platte buik :')
is dat niet een van de downsides van vegetarisch zijn?
pi_114637117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

is dat niet een van de downsides van vegetarisch zijn?
Ik ben juist geen vlees gaan eten omdat ik er altijd enorme steken van in mijn buik kreeg
pi_114637233
ik heb er niet superveel verstand van, maar ik lees dat door de hogere inname van carbs etc veel mensen klagen dat ze bloated/puffy zijn aan het eind van de dag.

pi_114637308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb er niet superveel verstand van, maar ik lees dat door de hogere inname van carbs etc veel mensen klagen dat ze bloated/puffy zijn aan het eind van de dag.

[ afbeelding ]

Ik probeer ook niet heel veel carbs te eten. meh.
pi_114637335
Whoop *O* het is echt heerlijk zo'n extra dagje thuis en dan straks pas werken O+
pi_114637419
Hagelslag is 9 van de 10 x ook melk :)
Dus misschien dan wel helemaal consequent zijn! Bij mij komt de reactie op melkproducten pas na 2/3 uur
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:39:14 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114637427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:23 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja!! Terwijl ik daar geen last van heb als ik bv knackebrod bij mijn O eet.

Zal vast ook liggen aan wel of geen eiwitrijk/vet beleg denk ik.

Merk iig dat ik op volle griekse yoghurt met noten/banaan/pindakaas of bijvoorbeeld een omelet heel lang kan teren.
Ik heb precies hetzelfde! Kan rustig brood eten, knackebrod, weet ik het, maar havermoutpap bij ontbijt = hele dag de vreterij. Aargh!!
pi_114637445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef _aurum_ het volgende:

[ afbeelding ]

Zo voel ik me momenteel de hele dag :') tof plaatje :)
pi_114637600
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Zo voel ik me momenteel de hele dag :') tof plaatje :)
Wat vervelend!
Ik heb kennelijk nogal sterke ingewanden, heb bijna nooit last van mijn buik/darmen. Ook niet na een maand injera's eten ofzo.
Doe wat je niet durft.
pi_114637618
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Nallie het volgende:
Hagelslag is 9 van de 10 x ook melk :)
Dus misschien dan wel helemaal consequent zijn! Bij mij komt de reactie op melkproducten pas na 2/3 uur
Ik heb voor het eerst van mijn leven inderdaad wel melkhagelslag gegeten :')
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 11:46:11 #205
70532 loveli
N
pi_114637637
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat vervelend!
Ik heb kennelijk nogal sterke ingewanden, heb bijna nooit last van mijn buik/darmen. Ook niet na een maand injera's eten ofzo.
Koester ze.
crap in = crap out
pi_114637646
quote:

[..]

Wat vervelend!
Ach ik heb een bijna dood ervaring (letterlijk) met mijn darmen dus dit kan ik wel hebben denk ik dan maar :') :')
pi_114637723
quote:

[..]

Wat vervelend!
*boks*

Alleen als ik een grote boodschap inhoud begint 'ie te rommelen en te doen. Zou niet weten of ik een maand injera's kan eten though :@

Even googlen wat het zijn :+
pi_114637734
quote:

[..]

Wat vervelend!
Naja het went ook wel soort van hoor :) merk het meer als t minder is nu. Er zijn ergere dingen! Heb wel een sterke maag, er komt nooit iets terug via die kant :P dat scheelt weer!
pi_114637747
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Koester ze.
Dat doe ik! Over het algemeen eet ik behoorlijk netjes en dat waarderen ze. :P
Doe wat je niet durft.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:50:48 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114637802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Koester ze.
Dat. Ben heel gevoelig op mn buik. Vroeger ook altijd ziek als ik tijdens zwemmen in het dompelbad was geweest. Plotse temperatuurchanges kan ik echt niet handelen. Gekruid eten, kool en dat soort dingen zorgen ook altijd voor reuring en meestal is het ook wel crap out :') ook als er geen crap in gaat.
pi_114637855
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

*boks*

Alleen als ik een grote boodschap inhoud begint 'ie te rommelen en te doen. Zou niet weten of ik een maand injera's kan eten though :@

Even googlen wat het zijn :+

Ethiopisch eten. De injera is zo ongeveer de basis van de ethiopische keuken. Gemaakt van tef en het heeft een beetje een zurige smaak.
Best lekker met de juiste dingen erop, niet lekker om half 7 's ochtends met je scrambled eggs. :r
Doe wat je niet durft.
pi_114637924
Ik heb honger!!
pi_114637966
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Perruche het volgende:
Ik heb honger!!
Ik ook. Heb net al de helft van mn pasta salade opgegeten. Haal er zo nog maar een broodje bij om de rest van de dag door te komen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114637996
Gekruid eten vindt mijn buik erg onprettig. Koolsoorten gaan m'n darmen ook flink van borrelen wat zorgt voor enige flatulentie, maar vind ik te lekker om niet te eten :+.
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 11:55:41 #215
70532 loveli
N
pi_114638014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Perruche het volgende:
Ik heb honger!!
^^
crap in = crap out
pi_114638017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ook. Heb net al de helft van mn pasta salade opgegeten. Haal er zo nog maar een broodje bij om de rest van de dag door te komen. :P
Ik heb wegens plotseling druk alleen 1 croissant, 1 appel en 1 stukje paprika op. Met zonder diner gisteren en met hardlopen = nu echt honger!
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:57:18 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114638069
Ik heb trouwens geen spierpijn van het pumpen en daar had ze me wel voor gewaarschuwd. Wel een beetje een zwaar gevoel in mn armen, maar geen spierpijn. Nou is dat ook zeldzaam bij mij, maar had 't na gister wel verwacht, aangezien ik de hele avond met bibberarmpjes heb rondgelopen :D. Misschien komt t morgen nog.
pi_114638240
Dan heb je zeker wel een bak kwark weg zitten lepelen na het sporten gister? Voor de eiwitten enzo?! :P

Spierpijn komt bij mij altijd later. Als ik er echt last van heb (zoals vorige week na de eerste keer kickfit in een jaar ofzo), dan voel ik het de volgende dag een beetje, maar de dag erna wordt het pas serieus. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_114638371
M'n L: 2 dikke plakken waldkorn met pesto, rucolasalade met dunne plakjes biefstuk/geitenkaas/stukjes olijf/pijnboompitten/rode ui en klein beetje dressing van yoghurt met peper en tijm, glas melk, wat stukjes ananas, zalmrolletje met kuit :9~
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:08:09 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114638401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan heb je zeker wel een bak kwark weg zitten lepelen na het sporten gister? Voor de eiwitten enzo?! :P

Spierpijn komt bij mij altijd later. Als ik er echt last van heb (zoals vorige week na de eerste keer kickfit in een jaar ofzo), dan voel ik het de volgende dag een beetje, maar de dag erna wordt het pas serieus. :Y
Nee, wel rest lasagne :'). Morgen ga ik erop uit, stuk fietsen, dus zal me benieuwen dan :').
pi_114638635
Er had tomaat in de salade gemoeten :{
pi_114638741
Klinkt goed V1 :9. Al vind ik rucola niet lekker. En melk ook niet. En pijnboompitten ook niet.

Maar de rest klinkt goed :+.
pi_114639456
Met eikenbladsla en amandelen is het ook lekker :Y :9

*ijsklontjesbak gevuld*
*pint-glazen in de vriezer*

Vanmiddag lekker groot glas ananassap met ijsklontjes! :9

[ Bericht 32% gewijzigd door V1z0R op 25-07-2012 12:53:08 ]
pi_114639732
Lijstjes update:
O: meergranen croissant en een appel
T: cappuccino en een stukje paprika
L: salade met roquefort, pijnboompitjes, appel en verschillende sla. Snee brood met boter, krentenbol kaas, beker met half karnemelk half sinaasappelsap
T: 250 ml halfvolle yoghurt met 1 banaan
D: in het park; biertjes, chippies, stokbroodje, groenten etc

T/m laatste T is het 1200 kcal's, wel prima denk ik!
pi_114639802
O nu heb ik wel buikpijn..... Stommm

O in de sportschool kun je je iPhone opladen via de cardio apparaten je muziek benaderen. Maar als je niet fietst laadt hij niet op :D (of crosstrainer)
pi_114639852
O en ik heb eindelijk een baantje! Wooo
pi_114639923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:57 schreef Probability het volgende:
O nu heb ik wel buikpijn..... Stommm

O in de sportschool kun je je iPhone opladen via de cardio apparaten je muziek benaderen. Maar als je niet fietst laadt hij niet op :D (of crosstrainer)
Haha, leuk bedacht!

gefeli met je baan en kusje op de buik :*.Ook voor Nallie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114639938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:59 schreef Probability het volgende:
O en ik heb eindelijk een baantje! Wooo
:) wat ga je doen?
pi_114640256
Gefeliciteerd Prob! Wat is het voor iets?
Verder heb ik nog niet bijgelezen. :@

Mijn lijstje van gisteren is niet echt briljant, maar het was wel een heerlijk dagje. O+
O: koffie met melk, ham-kaascroissant, broodje met worst en salade, sap
S: 15 km fietsen
L: wrapjes met houmous/gegrilde paprika/olijven/rucola, brood met zeezoutboter, fruit, rosé
S: 15 km terugfietsen
D: bord antipasti, halve pizza, 2 glaasjes rode wijn en een ijsje

Het plan voor vandaag is iets beter:
O: magere yoghurt met cruesli, koffie met melk
L: brood met leverworst
S: dozen inpakken en naar Ikea voor nog meer dozen :P
T: brood met 30+-kaas en mosterd, iets van fruit
S: 10 km fietsen en klimmen
D: denk de andere helft van de pizza van gisteren met een berg rauwe paprika of wortel ofzo

Morgenochtend de sleutel van m'n nieuwe huisje ophalen. *O*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114640511
Tof mini!! :D
pi_114641116
Wat voor baantje Prob?

En Mini, wat snel allemaal! :D

Ik ga een nieuw servies kopen :D We gebruiken al 3 jaar de goedkoopste Ikea borden ooit, maar nu kan het echt niet meer, overal stukjes eruit en je kan gewoon de messenkrassen erop zien, dus nu een servies van O+ Iittala O+
pi_114641418
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef Novem het volgende:
Wat voor baantje Prob?

Ik ga een nieuw servies kopen :D We gebruiken al 3 jaar de goedkoopste Ikea borden ooit, maar nu kan het echt niet meer, overal stukjes eruit en je kan gewoon de messenkrassen erop zien, dus nu een servies van O+ Iittala O+
Hehehe, ik heb zeker een jaar of 8 het ontbijtservies van Blue Band gebruikt. En goedkope borden van de Hema.
Vorig jaar toch maar eens een mooi servies gekocht. Een mens wordt best blij van mooie borden. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_114641448
quote:

Ja hè! Het is best bizar, maar ik ga ook vanaf 1 augustus al huur betalen dus ik heb gewoon gevraagd of ik nu vast de sleutel mag hebben, het staat toch leeg. Ik heb helemaal zin om er iets moois van te maken, dat heb ik bij mijn huidige woning nooit gehad. Had echt niet verwacht dat dat zo'n verschil zou zijn! :o

Leuk, een nieuw servies! O+ Wat Henk zegt, daar kun je echt blij van worden! Heb je er al een uitgezocht?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114641706
quote:
Wat voor baantje Prob?

welke en waar O-)

overal waar ik kijk kost het een fortuin :X

Ik zou ook nog wel een keer een nieuwe pannenset willen. Waarbij je je handen niet verbrandt als je de pan oppakt :+
pi_114641724
Ik ben sjaggo :')
pi_114641785
O en mijn lijstje is weer geweldig :P

O: lijnzaadcracker met zelfgemaakte eiersalade :9
T: handje nootjes
L: restje speklap en ui& paprika gewokt
T: lik browniebeslag, lik dulche de leche en hap gesmolten chocolade (ik ben mijn all famous snickertaart aan het maken voor lief O+)
D: lamskoteletje en courgette
pi_114641794
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

welke en waar O-)

overal waar ik kijk kost het een fortuin :X

Ik zou ook nog wel een keer een nieuwe pannenset willen. Waarbij je je handen niet verbrandt als je de pan oppakt :+
20 euro voor 1 koffiekopje?! :o Nondeplejeber!
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 13:59:29 #238
70532 loveli
N
pi_114641836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

20 euro voor 1 koffiekopje?! :o Nondeplejeber!
ebay :+
crap in = crap out
pi_114641923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

ebay :+
35 euro voor een kaasschaaf? :o Godgrimeurmetanti-likdoornkussentjestussendetenen!
pi_114641924
De Teema range :) In creme! Heb ook al 6 (of 8, weet niet meer :') )grote mokken, heerlijk zijn ze en alles kan ook in de oven.
Ik heb geen 20 euro per mok betaald hoor, wel veel, daar niet van :D

Weet nog niet waar, ze zijn overal duur, maar dat boeit me niet, gaat 20 jaar mee (mits je het niet laat vallen natuurlijk :P ) Denk gewoon de Iittala winkel.

Ben wel een beetje huiverig om online te bestellen van een of andere buitenlandse handelaar, als er dan iets stuk gaat tijdens het verzenden is dat zo'n gezeik.
  Vis een optie? woensdag 25 juli 2012 @ 14:04:51 #241
70532 loveli
N
pi_114642051
Weleens fine bone china uit Engeland laten overkomen, geen scherfje gezien. Verzekerd verzenden.
crap in = crap out
pi_114642052
ik zie dat er een outlet is in Maasmechelen village. Misschien een keer de moeite waard om te kijken :Y :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:07:02 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114642153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

35 euro voor een kaasschaaf? :o Godgrimeurmetanti-likdoornkussentjestussendetenen!
En ik vond 'Nondeplejeber!' al bijzonder :+
pi_114642328
Van IIttala zijn er toch ook een soort basispakketten? Met grote borden, kleine borden en kommen ofzo? Meen die wel eens te hebben gezien bij de Bijenkorf. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_114642392
henk & Novem & Nallie, jullie hebben toch een KT schema? Hoe ben je daaraan gekomen? Als ik bij mijn sportschool vraag om een schema krijg ik zo van 3x 12 x met 5 kg een oefening doen, dat zet geen zoden aan de dijk...
pi_114642455
Klopt ja, maar ik wil er 6 of 8 per bord/kom en die pakketten hebben maar 2 of 4 stuks per bord en ook maar 2 soorten.

Ik wil een dinerbord, ontbijtbord, pasta/diep bord en soep/toetjeskommen.
pi_114642468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
henk & Novem & Nallie, jullie hebben toch een KT schema? Hoe ben je daaraan gekomen? Als ik bij mijn sportschool vraag om een schema krijg ik zo van 3x 12 x met 5 kg een oefening doen, dat zet geen zoden aan de dijk...
O+ Marcello O+ weet dat ik de Urbanathlon ga doen en bedenkt daarbij loodzware oefeningen om mij zo fit mogelijk te krijgen. B-)
Maar de truc is vooral een doel hebben volgens mij.
Doe wat je niet durft.
pi_114642494
Nou, ik wil eigenlijk ook wel een KT schema. Omdat ik lang niet altijd naar de pump kan en dat oook niet echt op spiergroei is gericht.
pi_114642519
quote:
Dat is een KT schema!

Met meerdere oefeningen natuurlijk en dan per oefening bijvoorbeeld 3*10 met 5kg op week 1, 3*12 op week 2 en 3*15 op week 3. Week 4 kan er dan gewicht bij en begint het weer opnieuw!

Hoeveel verschillende dingen staan er op jouw schema?
pi_114642520
quote:
Staan in dat boek dat ik je e-mailde complete schema's :)
pi_114642552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh echt? Ja het waren er zo veel (boeken)!

Edit, in BTF,FTM? Kan ze zo 123 niet vinden!
pi_114642595
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Burn the Fat, Feed the Muscle? Heb nog geen kans gehad om te kijken :@
Staan er ook gewichten bij? Of alleen oefeningen?
Beetje lastig om zelf een begingewicht te kiezen. Wil ook wel wat nieuwe dingen doen, misschien moet ik er even goed naar gaan kijken.
pi_114642666
Ohja, aan het eind!
pi_114642679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh echt? Ja het waren er zo veel (boeken)!

Edit, in BTF,FTM? Kan ze zo 123 niet vinden!
Yup, het boek zelf, vanaf pagina 300, met voorbeeld oefeningen die je kunt doen.

Geen sets/reps volgens mij.
Ik hou zelf aan 4 sets, heavy compounds minimaal 4 reps maximaal 8, medium compounds minimaal 6 maximaal 12, isolates minimaal 8 maximaal 16
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:26:50 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114642852
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup, het boek zelf, vanaf pagina 300, met voorbeeld oefeningen die je kunt doen.

Geen sets/reps volgens mij.
Ik hou zelf aan 4 sets, heavy compounds minimaal 4 reps maximaal 8, medium compounds minimaal 6 maximaal 12, isolates minimaal 8 maximaal 16
*zet vinger op lippen, beweegt heen en weer en doet bububububububuh*
pi_114642853
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:19 schreef Novem het volgende:

[..]

Burn the Fat, Feed the Muscle? Heb nog geen kans gehad om te kijken :@
Staan er ook gewichten bij? Of alleen oefeningen?
Beetje lastig om zelf een begingewicht te kiezen. Wil ook wel wat nieuwe dingen doen, misschien moet ik er even goed naar gaan kijken.
Als je die min/max van mij als uitgangspunt neemt kun je het zelf makkelijk bepalen.

Zit je onder de min, gewicht omlaag, zit je boven de max gewicht omhoog. Cheaten alleen toegestaan in de laatste set.
pi_114642881
Ik kreeg er eentje van de sportschool dude, voor twee dagen in de week. Alleen de soort oefeningen en de reps, gewicht bepaal ik dan zelf. Maar meestal kreeg ik in sportscholen zo'n full body workout en nu heb ik gewoon verschillende spiergroepen verdeeld. Al een stuk fijner! Heb de mijne op een blaadje als je wil!
pi_114642959
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*zet vinger op lippen, beweegt heen en weer en doet bububububububuh*
Heavy: deadlift, squat en benchpress
Medium: waarbij je wel meerdere spieren gebruikt, niet je hele lichaam
Isolates: waarbij je eigenlijk maar 1 spier traint (zijn er vaak wel iets meer, maar meestal gericht op 1 spier)
pi_114642962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:27 schreef Nallie het volgende:
Ik kreeg er eentje van de sportschool dude, voor twee dagen in de week. Alleen de soort oefeningen en de reps, gewicht bepaal ik dan zelf. Maar meestal kreeg ik in sportscholen zo'n full body workout en nu heb ik gewoon verschillende spiergroepen verdeeld. Al een stuk fijner! Heb de mijne op een blaadje als je wil!
Oh ja als je die een keer wil scannen/kopieren?
pi_114643048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh ja als je die een keer wil scannen/kopieren?
Ofcourse!
pi_114643055
Kracht zetten -> uitademen
Terug laten komen -> inademen

Volgorde van oefeningen altijd van zwaar naar licht

Uitvoering gaat boven het gewicht dat je pakt

/KT in een notendop
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:36:04 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114643193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heavy: deadlift, squat en benchpress
Medium: waarbij je wel meerdere spieren gebruikt, niet je hele lichaam
Isolates: waarbij je eigenlijk maar 1 spier traint (zijn er vaak wel iets meer, maar meestal gericht op 1 spier)
Ah :+ ^O^
pi_114643195
Ja, ik zit te denken om nog maar 3x in de week te gaan sporten, 2x doordeweel 1x in het weekend. En dan op die dagen zowel KT als cardio te doen. Ik verlies nu mijn sociale leven als ik wil sporten en vice versa. Dus ik dacht; 2x in de week vroeg opstaan en hardlopen voor ik naar werk ga (of naar werk hardlopen) en dan in de avond KT doen, en dan nog 1x in het weekend. Volgend BFFM moet dat kunnen als er genoeg tijd tussen de oefeningen zit!
pi_114643259
Vind persoonlijk fijn om direct na het werk te gaan (moet je wel snel eten klaarmaken) dan heb je nog de hele avond over eigenlijk.
pi_114643297
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Vind persoonlijk fijn om direct na het werk te gaan (moet je wel snel eten klaarmaken) dan heb je nog de hele avond over eigenlijk.
Ja precies, dat lijkt mij ook relaxed. Ben je gewoon om 8 uur klaar, kan je nog drankje doen of even een film kijken of whatever.
pi_114643400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Theoretisch is dat wel een goede, maar dan zit ik dus altijd te klooien met eten. Normaliter ga ik rond kwart over 5 naar huis, dan ben ik een uur onderweg en tegen de tijd dat ik thuis ben, moet ik echt wel wat eten. Sporten op een lege maag is niet ideaal namelijk.
Met mijn huidige schema ben ik zo'n 1,5 uur bezig, dus ik moet er nog wel een keer wat op gaan verzinnen. Nu ben ik echt nooit meer thuis. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114643447
Als ik naar de sportschool ga, ga ik ook vanuit werk, dan sport ik van 17:45 tot 19:00, ben ik 19:45 thuis en dan eet ik. Voordat ik sport prop ik snel een banaan naar binnen dan. Zodra ik eenmaal aan het sporten ben is de honger ook meteen weg, maar kom dan wel helemaal flauw thuis altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 25-07-2012 14:51:42 ]
pi_114643519
Misschien moet ik dat maar eens proberen.
Nu heb ik het geweldige idee opgevat om morgen thuis te werken, dus dan ga ik denk 's ochtends naar de sportschool. En misschien aan het einde van de middag nog een lesje kickfit. :P
En tussendoor ook van het mooie weer genieten. *)

Moet alleen wel meer sportkleding kopen geloof ik. En meer sportbeha's! :D Of vaker wassen natuurlijk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114643659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Moet alleen wel meer sportkleding kopen geloof ik. En meer sportbeha's! :D Of vaker wassen natuurlijk. :P
Doe vaak (zeker als ik weer eens 10 liter heb gezweet), gewoon even in een sopje en naspoelen met water en azijn. Te vaak wassen met zeep is niet goed voor sportkleding! + azijn gaat de zweetgeur tegen...
pi_114643717
Who viz, dat boek BFFM is wel goed hey!
pi_114643898
Staan inderdaad veel handige dingen in :Y Ben zelf alleen niet zo'n fan van dat (Amerikaanse) motivatie-gedoe in het begin :')
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Theoretisch is dat wel een goede, maar dan zit ik dus altijd te klooien met eten. Normaliter ga ik rond kwart over 5 naar huis, dan ben ik een uur onderweg en tegen de tijd dat ik thuis ben, moet ik echt wel wat eten. Sporten op een lege maag is niet ideaal namelijk.
Met mijn huidige schema ben ik zo'n 1,5 uur bezig, dus ik moet er nog wel een keer wat op gaan verzinnen. Nu ben ik echt nooit meer thuis. :D
Gewoon op het werk vlak voor je naar huis gaat nog wat eten :P
Of neem een shakebeker met melk en havermout mee voor de terugweg? Wat fruit er doorheen voor de snelle KH's ^O^ (of een scheutje ranja)
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:58:55 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114643955
O: twee sneetjes met pindakaas, thee met honing x2
T: groene smoothie, twee volkorencrackers met kaas
T: zachtgekookt ei, dun plakje ham
L: groene smoothie, twee sneetjes met pindakaas
T: ? bekertje yoghurtdrink ofzoiets?
D: ? iets lichts denk ik zo, want sporten :Y
S: Club Dance
pi_114644039
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Doe vaak (zeker als ik weer eens 10 liter heb gezweet), gewoon even in een sopje en naspoelen met water en azijn. Te vaak wassen met zeep is niet goed voor sportkleding! + azijn gaat de zweetgeur tegen...
Ja, dat is misschien nog slimmer. :D
Alhoewel ik natuurlijk ook gewoon de paars/turqouise sportbeha ga bestellen. B-)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Staan inderdaad veel handige dingen in :Y Ben zelf alleen niet zo'n fan van dat (Amerikaanse) motivatie-gedoe in het begin :')

[..]

Gewoon op het werk vlak voor je naar huis gaat nog wat eten :P
Of neem een shakebeker met melk en havermout mee voor de terugweg? Wat fruit er doorheen voor de snelle KH's ^O^ (of een scheutje ranja)
Zoiets gaat het denk worden. En nog even snel een banaan erin proppen en zorgen dat ik na het sporten niet utigebreid hoef te koken.

Vanavond pas om half 9 sporten, voor het eerst Bootcampen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114644211
Broek en shirt sleep ik altijd mee onder de douche na het sporten :) Even snel het zweet van lichaam en de kleertjes, klaar
pi_114644839
Hehe, dat is ook een oplossing. :D
Alleen zou ik op de sportschool toch wel raar worden aangekeken als ik dat zou doen. Gewoon even met de hand uitspoelen klinkt handiger.
Doe wat je niet durft.
pi_114644891
Sportkleren gaan bij mij elke keer de was in. Is toch van dat aparte stof en gaat er niet verwassen uitzien. Gewoon meedraaien met andere was en binnen een paar uur is het weer droog.
pi_114644994
Sportkleren altijd op 30 handwas bij mij, altijd zonder wasverzachter, zorgt ervoor dat de ademende eigenschappen en de stretch minder worden.

Viz, idd, dat motivational stukje aan het begin is wel echt Amerikaans ja :') Even doorbijten dan maar :P
pi_114645064
Kan niet meer slapen :+
Hoop niet op nog 5 van deze dagen...
Mn esprit pakketje is binnen :)
shorts, rok, shirtjes en een jurkje, alles is leuk :)

Lijstje van gister
O: boterham pindakaas, boterham jam
L: 2 dubbele boterhammen rauwe ham, mueslicracker pindakaas
T: ijsje in de stad u
D: karbonade met broccoli en rijst
T: peerijs

Vanochtend al slecht begonnen met ontbijt (vifit + croissant) op tankstation (geen zin meer om om 900 nog op werk te eten, maar veel slaap + trek)

[ Bericht 30% gewijzigd door MevrouwPuff op 25-07-2012 15:33:36 ]
pi_114645156
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:26 schreef Novem het volgende:
Sportkleren altijd op 30 handwas bij mij, altijd zonder wasverzachter, zorgt ervoor dat de ademende eigenschappen en de stretch minder worden.

Viz, idd, dat motivational stukje aan het begin is wel echt Amerikaans ja :') Even doorbijten dan maar :P
Dit inderdaad! Ik doe gewoon 1x in de week een wasje met sportkleding ofzo, zonder zeep op 30 graden en naspoelen met azijn. En ik trek alles zonder problemen 2x aan, de enige die het ruikt ben ik :P
pi_114645174
Waarom zou je dat doen als het er slechter van wordt, Novem? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, dat is ook een oplossing. :D
Alleen zou ik op de sportschool toch wel raar worden aangekeken als ik dat zou doen. Gewoon even met de hand uitspoelen klinkt handiger.
Waarom? "If it looks stupid but it works, than it's not that stupid"
pi_114645181
Pff ik moet morgen een presentatie geven over iets nieuws en ik ben de powerpoint aan het maken :')
pi_114645198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef V1z0R het volgende:
Waarom zou je dat doen als het er slechter van wordt, Novem? :P

[..]

Waarom? "If it looks stupid but it works, than it's not that stupid"
Nee, de wasverzachter verminderd de ademende eigenschappen, daarom zonder wasverzachter!
pi_114645378
:D snap ik, Perr.
Zo staat het er alleen niet :P
pi_114645404
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Oh :')
pi_114645590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef V1z0R het volgende:
:+
pi_114647542
Ik moet ook echt nieuwe sportkleren. Iemand nog tips van webshops naast zalando en plutosport?
pi_114647675
Wehkamp .nl misschien, of Wiggle .co.uk?

Ik ben volgens Burn the Fat blijkbaar een endomorph ;( Zelfs met supergezond eten niet afvallen, pas in combinatie met sport gaat je metabolisme omhoog. Dat heb ik echt goed gemerkt idd, zal voor altijd regelmatig moeten blijven sporten ook, zelfs icm goed eten, om niet weer aan te komen. Poor me :') :P
pi_114647778
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Novem het volgende:

Ik ben volgens Burn the Fat blijkbaar een endomorph ;( Zelfs met supergezond eten niet afvallen, pas in combinatie met sport gaat je metabolisme omhoog. Dat heb ik echt goed gemerkt idd, zal voor altijd regelmatig moeten blijven sporten ook, zelfs icm goed eten, om niet weer aan te komen. Poor me :') :P
Gelukkig is dat niet alleen goed voor slank zijn, maar ook voor de rest van je gezondheid :P
pi_114647882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Gelukkig is dat niet alleen goed voor slank zijn, maar ook voor de rest van je gezondheid :P
Tsjah, als regelmatig sporten 2 of 3 keer per week betekent kan ik daar wel mee leven, sommige mensen moeten volgens dat boek 7 dagen per week cardio-en, hell to the naw :P

Ik hoop dat ik met 2/3 keer per week rennen en 1 keer KT weg kan komen :')
pi_114647962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef Novem het volgende:

[..]

Tsjah, als regelmatig sporten 2 of 3 keer per week betekent kan ik daar wel mee leven, sommige mensen moeten volgens dat boek 7 dagen per week cardio-en, hell to the naw :P
Nee das wel heul vaak! Hometrainer voor de tv zetten ;)
Mijn oma zei altijd al dat je de rest van je leven op zou moeten letten met eten, als ik zo mooi slank wilde blijven O+ had zij ook altijd gedaan. Zo doen dames dat :P
pi_114648079
Who, milde bio yoghurt van de AH is vet lekker :9
pi_114648280
Eigenlijk zouden er bijna geen endomorphs moeten zijn, die zijn genetisch echt vet in het nadeel. Volgens de "survival of the fittest" zou iedereen een mesomorph moeten zijn, en alle ecto's dood.
pi_114648307
Ja, de vanillevariant is ook lekker, maar dan meer als toetje zeg maar :P

Mijn nieuwe spijkerbroek is binnen O+ Thuis even passen :9
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:55:54 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114648314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Novem het volgende:

*boks
pi_114648321
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Novem het volgende:
Ja, de vanillevariant is ook lekker, maar dan meer als toetje zeg maar :P

Mijn nieuwe spijkerbroek is binnen O+ Thuis even passen :9
Oeh, issie mooi? Ja, vanille is ook lekker maar daar zit suiker bij = no go!
pi_114648409
Die is inderdaad lekker! En suiker is voor ketters :P
pi_114648411
Ik eet het ook bijna nooit, koop het altijd voor vriendje, hij lust geen yoghurt zonder smaakje :') :P

Jaa, heel mooi, denk wel dat hij goed zit, heb al eerder zo'n model gehad, donkerblauwe slim fit van Levi's :9

XM, boks! Wel lastig :') Maar komt vast goed!
pi_114648548
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Ik eet het ook bijna nooit, koop het altijd voor vriendje, hij lust geen yoghurt zonder smaakje :') :P

Jaa, heel mooi, denk wel dat hij goed zit, heb al eerder zo'n model gehad, donkerblauwe slim fit van Levi's :9

XM, boks! Wel lastig :') Maar komt vast goed!
Oeh die zijn idd mooi.

Heb atm twee mooie passende spijkerbroeken en duim dat ze niet slijten :@
pi_114648575
http://www.ikwileensixpack.nl/training/tour-de-bbb/
fietsen is ook goed. :P

Check ook even de adidas en nike shops voor sportkleding.
Vorig jaar heb ik bij Perry sport ook nog een keer 2 running tights gehaald voor 25 euro per stuk. Moet je e
wel de deur voor uit. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114648668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.ikwileensixpack.nl/training/tour-de-bbb/
fietsen is ook goed. :P

Check ook even de adidas en nike shops voor sportkleding.
Vorig jaar heb ik bij Perry sport ook nog een keer 2 running tights gehaald voor 25 euro per stuk. Moet je e
wel de deur voor uit. :P
Thanks! Running tights heb ik nog wel nu. Wil nog een kort broekje en wat shirtjes...
pi_114648738
Adidas heeft leuke shirtjes in de sale.

Wat een mooie lapo!
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')