Haha, die Chloe is me er eentjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Jagen die van jou ook op je cursor dan?
Ik was even wat drinken pakken, 2 minuten ge-CTRL-Z' om alles weer op regel te krijgen...
Oh, toen de verbouwing echt nog in volle gang was, heb ik ook gewoon niet gedweild. Was zooo zinloos. Nu blijft het effect een tijdjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, die Chloe is me er eentje![]()
Heerlijk he coco, opruimen. Ik ga van het weekend een mini grote schoonmaak doen. Na lange tijd weer eens dweilen....met al die kittens was de vloer zo weer vuil
Ze is ook mooi!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, leuk is dat he? Ik ken het probleem, Vaiz ^^ Mooi beestje, die makreel van je
Volgens mij heb ik er ook nog een foto van ergens...
Edit: Uiteraard weer van Dude
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
nestdrang!
[..]
Ze is ook mooi!En lief
(meestal) elke ochtend word ik wakker dat ze op m'n hoofd ligt en m'n haar aan het verzorgen is
Oeh das die rooie he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Moet je in het grote centrale kattenfoto-topic kijken, Novem, d'r broertje Hero is een reus!
Als mijn meneer Diablo 3 speelt, gaat Hobbes helpen om monsters te verslaan. Door met z'n poot op het beeldscherm de bewegende mannetjes te plettenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Katje in OP
Katje op V1z toetsenbord
Krijg je dan niet heel veel krassen door de nageltjes van katten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef beefcake het volgende:
Ik heb zo'n muisvang app speciaal voor katten op mijn iPad. Zelfs mijn aartsluie oude kat komt erdoor in beweging (moet ik wel de iPad naast haar kussen leggen). Als ze met hun poot een muis pletten gaat die piepen en krijgen ze een punt, erg vermakelijk
Bij mij houden ze gelukkig de nagels binnenboord wanneer ze op schermen bezig zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Krijg je dan niet heel veel krassen door de nageltjes van katten?
Hier ook ipad spellen. Geen probleem met de nagels, het glas is behoorlijk krasvast.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Krijg je dan niet heel veel krassen door de nageltjes van katten?
En je zou voor alle zekerheid ook eerst een beschermfolie op je scherm kunnen plakken. Die heb ik op mijn telefoon gehad en werkte echt goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
okay tof, ik durf het nooit zo voor de krassen maar zal het eens installerenthanks
Je moet inderdaad wel gewoon blijven eten natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef conleche het volgende:
Lijstjesdrop
Gisteren en eergisteren echt zooooooo slecht. Maar goed, zal het posten.
Eergisteren:
O: panini ham/kaas (van een volkoren bolletje)
L: idem
L/T/S/D/T: bier, dansen.
Gisteren:
Br: 1 bruin bolletje met gebakken ei
D: wat rijst met groenten
T: 3 rozemarijncrackers. 2 droog, 1 met boter en jam
Vandaag:
O: 2 rozemarijncrackers met boter en jam
T: bruin bolletje met gebakken ei
L: 3 roggecrackers met zelfgemaakte tonijnsalade en paprikarauwkost
T: volle kwark met citroensap/aardbeien
D: gegrilde courgette en ui, rauwkostsalade, geglaceerde wortels. En een tartaartje.
Nee, was kotsmisselijk gisteren, dat begon na m'n boterham met ei en zelfs nu ben ik nog niet helemaal lekker, heb wel gegeten, maar niet met heel veel plezier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel gewoon blijven eten natuurlijk!
Had je na die twee dagen niet ongelofelijke honger?
Ja dat moet ik sowieso nog even doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
En je zou voor alle zekerheid ook eerst een beschermfolie op je scherm kunnen plakken. Die heb ik op mijn telefoon gehad en werkte echt goed.
Iets verkeerds gegeten of iets anders?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, was kotsmisselijk gisteren, dat begon na m'n boterham met ei en zelfs nu ben ik nog niet helemaal lekker, heb wel gegeten, maar niet met heel veel plezier.
(Ik weet niet wat er precies in zat, maar volgende keer neem ik die niet meer iig.)
Ben je ook kruisbessen tegen gekomen op de markt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn score op de markt:
- kaas
- snijbonen
- aalbessen
- nectarines
- munt/peterselie/koriander
Ik voorzie dus: salade met snijbonen, couscoussalade en besjes in mn yoghurt/kwark.
Nee! Niet gezien!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je ook kruisbessen tegen gekomen op de markt?
Ik kan echt nergens meer kruisbessen vinden![]()
Kruisbessen doen het ook goed op een zonnig balkonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je ook kruisbessen tegen gekomen op de markt?
Ik kan echt nergens meer kruisbessen vinden![]()
Dan moet ik wachtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kruisbessen doen het ook goed op een zonnig balkon. Hop naar t tuincentrum voor een plantje.
Looking good!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 150 gr griekse yoghurt met kokos, kwart meloen
T: 2 rijstwafels en een appel
L: groene-groentensoep & een broodje bapao, beker vifit
T: peer, wat nootjes
B: 2x20 minuten fietsen
D: granalen/broccoli/taugecurry met witte rijst
S: 30 minuten hardlopen + bodybalance
T: shake met sojamelk, banaan en cacao en ijsblokjes
In mijn wereld zijn het altijd aalbessen geweest. Net als dat het bosbessen zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Aalbessen vallen nog wel mee toch... Beetje zuur/beetje zoet, maar lekker fris vind ik
Leuk trouwens dat ze nu als aalbessen voorbij komenvoorheen was het hier in Slank nog rode bessen
Kruisbessen zijn juist superzuur, daarom
Ok. Heb het nooit aangehad, dus geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij bent pruusj, maar imo is maxi alleen leuk als je boven de 1m75 bent of, als je kleiner bent, héééél petite. Anders is het toch vaak hobbezak galore.
ja, dat moest natuurlijk ruikende zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Looking good!
Ik vrees echt voor boksen straks... Geen airco
Ruiende lavendel Aurum?
Maar zie dan maar eens een passende maxi te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij bent pruusj, maar imo is maxi alleen leuk als je boven de 1m75 bent of, als je kleiner bent, héééél petite. Anders is het toch vaak hobbezak galore.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef loveli het volgende:
Ook boven de 1.75 staat maxi vaak hobbezak.
On topic: 21 toffifees op. Goed voornemen: rest van het jaar niet meer. Ga bijlezen als er geen bos en meer zendmasten in de buurt zijn. Weekeinde was tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |