Ja dan is het inderdaad niet handig, dan moet je je boodschappen e.d. tussen 2 auto's door lopen frotten...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef Buikboor het volgende:
altijd vooruit, bij terugkomst moet altijd de kofferbak open om alles in te laden.
dit doet mijn ma dus ook altijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Vooruit, gewoon omdat ik dat makkelijker vind. Zoek wel vaak een plaats waarbij ik 'm even door kan rijden, waardoor ik zowel in als uit het vak vooruit kan rijden
truequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
Omdat je dan de volgende keer lekker moeilijk kan gaan doen met uitparkeren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
Ik zie prima; hoge auto + achteruitrijcamera.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende keer lekker moeilijk kan gaan doen met uitparkeren.
En je ziet dan totaal niet wat je doet m.b.t. aankomend verkeer.
= disaster in the make.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie prima; hoge auto + achteruitrijcamera.
Waarom? Ik zie op die manier beter dan menig ander die achteruit het vak uit wil rijden. Of zijn alle mensen die achteruit het parkeervak uitrijden een disaster in the makequote:
Mensen die niet achteruit inparkeren kunnen over het algemeen gewoon niet met de wagen omgaan / niet rijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie op die manier beter dan menig ander die achteruit het vak uit wil rijden. Of zijn alle mensen die achteruit het parkeervak uitrijden een disaster in the make
En als je in een andere auto moet rijden? (dus zonder technische hulpmiddelen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie prima; hoge auto + achteruitrijcamera.
Dat dus. Ik parkeer het liefste naast een auto die achterstevoren staat, omdat ik er dan meer vertrouwen in heb dat de bestuurder beschikt over enige rijkunsten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mensen die niet achteruit inparkeren kunnen over het algemeen gewoon niet met de wagen omgaan / niet rijden.
Anders doe je dat namelijk wel. Het is gewoon veel eenvoudiger inparkeren en uitparkeren.
Jij vind achteruit blijkbaar makkelijker inparkeren, ik vind vooruit makkelijker inparkeren. Dat sommige mensen niet doen wat jij doet wil niet automatisch zeggen dat zij niet met een auto om kunnen gaan en jij wil. Ik kan net zo goed roepen dat mensen die niet fatsoenlijk achteruit uit het vak kunnen rijden niet met een auto om kunnen gaan, en 'm er daarom maar eerst achteruit in proppen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mensen die niet achteruit inparkeren kunnen over het algemeen gewoon niet met de wagen omgaan / niet rijden.
Anders doe je dat namelijk wel. Het is gewoon veel eenvoudiger inparkeren en uitparkeren.
Dan rij ik wat langzamer achteruit en kijk ik wat meer over m'n schouder. Heb tot nu toe *even afkloppen* nog nooit iets geraakt dus blijkbaar kan ik het wel aardig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:53 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En als je in een andere auto moet rijden? (dus zonder technische hulpmiddelen)
Doe ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Vooruit, gewoon omdat ik dat makkelijker vind. Zoek wel vaak een plaats waarbij ik 'm even door kan rijden, waardoor ik zowel in als uit het vak vooruit kan rijden
Het is verkeerstechnisch gewoon veiliger en logischer als je achteruit inparkeert.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij vind achteruit blijkbaar makkelijker inparkeren, ik vind vooruit makkelijker inparkeren. Dat sommige mensen niet doen wat jij doet wil niet automatisch zeggen dat zij niet met een auto om kunnen gaan en jij wil. Ik kan net zo goed roepen dat mensen die niet fatsoenlijk achteruit uit het vak kunnen rijden niet met een auto om kunnen gaan, en 'm er daarom maar eerst achteruit in proppen.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Achteruit. Behalve in parkeer-garages/-pleinen met schuine vakken en maar 1 rijrichting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |