Donequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef Flitspaal het volgende:
Kun je je laatste post nog editten, ik stond al in de lijst nl.
Wou ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:22 schreef RanTheMan het volgende:
de hollandse aarbei![]()
als ex groenteboer heb ik werkelijk geen enkel idee...
wij hadden alleen spaanse of hollandse en soms overgewaaid uit t middenoosten die als spaanse werden verkocht.. maar een ras... keine ahnungquote:
Die drie zijn natuurlijk goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:38 schreef fluts_ het volgende:
all you need is love
weekend millionaires
lingo
ahrg.
Hier had ik de naam niet goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef plagvreugd het volgende:
Een VARA-programma met een wereldbol, had een suffe naam, iets als wereldorientatie of zo. Maar een nummer vijf weet ik ook niet.
Deze is goed, dus nog 1quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:50 schreef plagvreugd het volgende:
Heeft ie niet het Jeugdjournaal gedaan?
Volgens mij is dit fout.quote:
Ook dit is volgens mij fout. Wel een ander spelprogramma met oa taal.quote:
Ja die is juist.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef plagvreugd het volgende:
Dan weet ik verder alleen nog die operazanger met dat verrotte gebit.
Ik hoop dat op de martini kerk in groningen, in de toren is niets te belevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:45 schreef fluts_ het volgende:
st jan den bosch
dom utrecht
martini toren groningen
st bavo haarlem?
die bedoel ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik hoop dat op de martini kerk in groningen, in de toren is niets te beleven
Nog twee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:45 schreef fluts_ het volgende:
st jan den bosch
dom utrecht(is sinds 1580 geen kathedraal meer, was ook nieuws voor mij!)
martini toren groningen(Ook de bijbehorende martinikerk niet. Wel een andere kerk in Groningen)
st bavo haarlem?
de martinikerk zit niet aan de martinitoren vast hoor.. scheelt 400 meter ofzoquote:
quote:De Martinitoren, gelegen aan de Grote Markt, is de bekendste en met zijn 96,8 meter ook de hoogste toren van de stad Groningen. De toren hoort bij de Martinikerk. Voor de stadjers, de inwoners van de stad, heeft de toren de bijnaam d' Olle Grieze, Gronings voor de oude grijze.
ik ben in de war met de aa-kerk idd.. is dat die in groningen? Anders blijft er nog maar 1 over die ik nog even bewaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef plagvreugd het volgende:
Heb van wiki dat de kerk bij de toren hoort (of andersom):
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ben in de war met de aa-kerk idd.. is dat die in groningen? Anders blijft er nog maar 1 over die ik nog even bewaar
Yepyepquote:
Er was er nog maar eentje nodig, dus dit negeer ik. Is trouwens St Christoffel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef RanTheMan het volgende:
roermond: st christina? of st christophel?
Stand 2759quote:
Wie?quote:Domrémy, Lotharingen, ca. 1412 – Rouen, Normandië, 30 mei 1431
Yepyepquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:34 schreef RanTheMan het volgende:
dat kan haast niet anders zijn dan jean d'arc
Krimoorlogquote:
D'n Yuri inderdaadquote:
Dmitri Mendelejev, close enoughquote:
yepyepquote:
Stand 2759quote:
Huxley ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Greenpeas het volgende:
De schrijver van het boek A Clockwork Orange reken ik ook goed.
quote:
Stand 2759quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand 2759quote:
Das 1quote:
quote:
quote:
quote:
Denk het niet, met wat geluk halen we de 10. Volgens mij had Sports Illustrated in de VS er 6 voor Nederland voorspeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]En met het goud van de mannen hockeyploeg maakte dat 12x goud in Sydney. Ben benieuwd of we dit jaar in de buurt komen
..
Alle drie goed, nog 7 te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef Narcotical het volgende:
Toy Story
Finding Nemo
Cars
Meer weet ik er niet
Nog een erbij, nog 6 te gaan.quote:
Nog 5quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:48 schreef HilarityEnsues het volgende:
Kung Fu Panda? (Dreamworks)
Ratatouille
Flushed Away? Wel een hele briljante film overigens.
A Bug's Life?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:56 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nog 5
Er is o.a. nog een film met insecten, superhelden en ballonnen.
quote:
Nog twee te gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:57 schreef HilarityEnsues het volgende:
A Bug's Life
of Bee Movie?
The Incredibles
Up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I see peas of green, red roses too....
check... ga maar doorquote:
Stand 2759quote:
1. Opelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:55 schreef thabit het volgende:
In Engeland zijn veel merknamen anders dan in Nederland. Geef de Nederlandse equivalenten van de volgende Engelse merknamen.
Vauxhall
Aero
Galaxy
Wall's
Lynx
Helemaal correct!quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
1. Opel
2. Bros
3. Dove?
4. Ola
5. Axe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat isquote:Een(uit de Griekse woorden
(weinig) en
(verkopen)) is een situatie waarin een economisch product of dienst door slechts een paar grote aanbieders wordt aangeboden.
Meestal wordt een markt alsbeschouwd wanneer de C4-index (concentratiegraad c.q. marktaandeel van de 4 grootste marktpartijen) groter is dan circa 70%. Alternatief: de 6 grootste fabrikanten nemen gezamenlijk ongeveer 50% van de totale verkoop voor hun rekening.
Mogge. En nope. Begint met een o, eindigt op een e.quote:
Olargie ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:49 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Mogge. En nope. Begint met een o, eindigt op een e.
Yepyep!quote:
Ik heb maar een nieuwe vraag gesteld, antwoord stond er al...quote:
Alleen Bengaalse tijger is goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:14 schreef Dopekoe het volgende:
Witte tijger
Bengaalse tijger
Boomtijger
Tijgervlieg ?
er stond een vervoegingquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik heb maar een nieuwe vraag gesteld, antwoord stond er al...
Maleise Tijger is goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:15 schreef RanTheMan het volgende:
je hebt ook een witte bengaalse tijger
en een Maleisische tijger
Chinese inderdaadquote:
Maakt niet uit, meerdere mensen gaven meerdere antwoorden per post, dus ik reken de jouwe goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef plagvreugd het volgende:
Ik heb twee antwoorden gegeven terwijl ik er eigenlijk maar 1 mocht geven, had niet door dat we al drie goede antwoorden hadden. Dus eigenlijk verdient RanTheMan het punt vind ik.
Jij gunt mij t punt gewoon niet he!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:23 schreef Asap het volgende:
[..]
Maakt niet uit, meerdere mensen gaven meerdere antwoorden per post, dus ik reken de jouwe goed.
Hehe idd, je haalt al genoeg punten bij FMTquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Jij gunt mij t punt gewoon niet he!
Yepyepquote:
Het is een bestseller, een zeer succesvolle tv-serie en het dagelijkse hoorspel het Bureau is er op gebaseerd. Tsja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond de volgende hint toch een stuk duidelijker........
Russen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een bestseller, een zeer succesvolle tv-serie en het dagelijkse hoorspel het Bureau is er op gebaseerd. Tsja.
de klok horen luiden, maar die verrekte klepel, waar zal die zijn....quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef DragonFodder het volgende:
Search engine optimalisation
Search engine ...activation?
nee helaas, denk aan de licht gekleurde vakkenquote:
nee, ik had verwacht dat iemand dit wel had geweten...quote:
er staan een paar letters te veel in, 2 stuks om precies te zijnquote:
goh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef RanTheMan het volgende:
in beide afkortingen staat de SE voor search engine
das goed, maar de A is een stuk makkelijker als je ooit iets op internet gedaan hebt.. Ik zal je nog een hint geven:quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
goh.
optimization dan
en de andere geen idee.
nope,quote:
oh, zo!quote:
Stand 2759quote:
nietusquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:59 schreef plagvreugd het volgende:
Overigens sta ik tweemaal in bovenstaande lijst.
Jazekerquote:
Stand 2759quote:
yepyepquote:
ow sorry, familie mattersquote:
quote:
nee, nog ff niet , maar mn ondertitel en handtekening geven aanzienlijk meer duiding aan mijn UIquote:
Naam is goed maar DK jij weet best heel goed dat de genoemde titels niet uit de juiste periode komenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
Neil patrick harris
Barney : how i met your mother
Carl : Starship troopers
Jaren 80 : Saved by the bell ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Naam is goed maar DK jij weet best heel goed dat de genoemde titels niet uit de juiste periode komen
Nee die foto is van nu.. Maar het was een tv-serie met een medisch karakterquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef plagvreugd het volgende:
Ik herken hem niet van zo'n klein fotootje. Komt die foto uit die tijd?
Stand 2759quote:
Een nooit veroordeelde nazi ofzo ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:32 schreef plagvreugd het volgende:
Wie werd geboren in Potsdam en overleed in Doorn? (vast meerdere mensen, ik keur elk persoon van wie het op wikipedia verifieerbaar is goed)
Nope.quote:
Eigenlijk Wilhelm II, maar had al besloten mild te zijn hieroverquote:
Heet dat niet gewoon vrije slag ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:43 schreef Mark het volgende:
Volgens mij de enige associatie met Doorn, die ik heb
Mag ik 4 zwemmers die ooit het wereldrecord op de 100m borstcrawl hebben bezeten?
Jazekerquote:
Zwemmen volg ik nooit echt, zal wel een 'oh ja' momentje worden....quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:49 schreef Mark het volgende:
[..]
JazekerEn volgens mij weet iedereen welke man als eerste de 1 minuut-barriere slechtte
Inderdaad, da's 3quote:
En dat dan wel wetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:52 schreef RanTheMan het volgende:
overigens is het vrije slag ipv borstcrawl he, zedoen borstcrawl omdat dat het snelste is
Phelps was al in het eerste antwoord genoemd en is blijkbaar niet goed.quote:
Was al genoemd en foutquote:
thorpe?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef thettes het volgende:
die franse beul en die australiér.. vaagi k weet
Bernard en Sullivanquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef thettes het volgende:
die franse beul en die australiér.. vaagi k weet
Stand 2759quote:
Wat isquote:Eenen
zijn nautische navigatieinstrumenten waarmee de verticale hoek tussen een hemellichaam en de horizon wordt gemeten. Als de verticale hoek, de datum en het tijdstip van de dag bekend zijn, kan een hoogtelijn waarop men zich bevindt worden berekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |