Ik ben 24quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik echt kon kiezen zou ik 24 wakker en dronken zijn!
Broekie!quote:
Als niets mij wakker zou maken, zou ik voor altijd slapen. Elk weekend is daar een goed voorbeeld vanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Broekie!![]()
Ik twijfel trouwens nog. Slapen is toch ook wel een van mijn grotere hobby's namelijk, misschien dat ik toch nog 8 uurtjes mee zou pikken. Ook als het niet hoeft.
We kunnen je wel vermoorden met de fok knokploegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Als niets mij wakker zou maken, zou ik voor altijd slapen. Elk weekend is daar een goed voorbeeld van
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef rival het volgende:
nee wakker worden, vind 11 uur een mooie tijd om aan de dag te beginnen
Maar ik zie het dan weer niet zitten om tot half 8 savonds door te moeten werken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
nee wakker worden, vind 11 uur een mooie tijd om aan de dag te beginnen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We kunnen je wel vermoorden met de fok knokploeg
dan ff douchen en ontbijten...quote:
dat hele werkgebeuren moeten we er ook tussenuit halenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zie het dan weer niet zitten om tot half 8 savonds door te moeten werken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan ff douchen en ontbijten...
en dan om 12 uur van het zonnetje genieten
maar helaas, tot half 6 werken hier
Heb je 'm in een gewone bios gezien?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Skv het volgende:
Gisteren naar the Dark Knigh Rises gegaan. Begon om 21.15 en was afgelopen om 0.35.
Wel vet overigens. En nu moe.
Sowieso is de 5daagse werkweek niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat hele werkgebeuren moeten we er ook tussenuit halen
Dat zijn de stralen van de zon die door de maan naar de aarde gereflecteerd worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn
![]()
Wtf is maneschijn eigenlijk![]()
maneschijn mquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn
![]()
Wtf is maneschijn eigenlijk![]()
maar uhm tot 5 hier, al ga ik denk ik uurtje eerder weg
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso is de 5daagse werkweek niet meer van deze tijd.
Stem Murdera, stem 4daagse werkweek!
Een stuk meer banen, een stuk meer gelukkige mensen, die geld uitgeven, groeiende economie.
Geen gezeik, iedereen rijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig hebben we maar 1 maan, anders was het manenschijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:02 schreef rival het volgende:
maneschijn m
het door de maan weerkaatste licht dat op de aarde schijnt, maanlicht
Moest je dat nu serieus opzoeken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
maneschijn m
het door de maan weerkaatste licht dat op de aarde schijnt, maanlicht
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso is de 5daagse werkweek niet meer van deze tijd.
Een stuk meer banen, een stuk meer gelukkige mensen, die geld uitgeven, groeiende economie.
Geen gezeik, iedereen rijk!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef Kluts het volgende:
Als ik hier bij mij op kantoor kijk is de 4daagse werkweek tegenwoordig meer regel dan uitzondering trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |