quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waterschapsheuvel en dat was een film geen programma.
Dat was die met de verloren vallei toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het origneel was echt een geweldige film.
Zo zonde dat ze die serie tot in de treurnis daarna uitgemolken hebben met direct to dvd releases die zo blij en zoet waren dat het glazuur van je tanden afsprong bij het bekijken van de films daar waar deel 1 juist een duistere donkere kinderfilm was.
Oohja Mulan zat nog tussen Hercules en Tarzan in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hercules ben ik van mening, daarna kwam Mulan nog geloof ik.
Je bedoelt zo als mono ook al zegt het beestenbos is boos, Later ook wel het wakkere woud.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja deze bazen, was wel een serie van hoor
Uhuquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was die met de verloren vallei toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Cow and Chicken, Dexter's lab, I am Weasel, Johnny Bravo
vroeger was het elke nachtbagger dit geneuzelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Het is weer trip down memory lane avond, ach is toch alweer een maand geleden dat we het deden
TMF heb je gewoon nodig voor de jeugdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Kindernet is ook wel een bazenzender. Vroeger wel wat vetter maar nu ook weer van die series van vroeger. Beter dan dat kut TMF wat ze vervangen hebben.
Niet voor niets dat ze van allemaal reboots hebben gemaakt.,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BMFM, X-men.. wat hadden wij toch bazen series als kids.
Inderdaad.. net met dat Tom Sawyer etcquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ze van allemaal reboots hebben gemaakt.,
Maar als je die opzoekt staan de tranen je in de ogen zo lelijk is het.
Arme kinderen van nu opgroeien met die disneyXD puber meuk.
Als kind was dat fucking spannend.quote:
Ik was bang voor dat muziekje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als kind was dat fucking spannend.
Zat daar soms nog dagen daarna mee in mijn hoofd.
Purno en Madelief !quote:
Echt he.quote:
Kanaal Jeugdseriesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |