Pokemon was het begin van het einde.quote:
ach ik vond pokemon ook wel leuk, seizoen 1 danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pokemon was het begin van het einde.
Maar na Pokemon ontplofte die japanse meuk zo wat en verdween opeens in rap tempo de serie's die ik tof vond. Carton Network verdween achter de decoder. Telekids stopt er mee. Ducktales Darkwing Duck en Rescue Rangers hielden er mee op.. X-men/Spider-man/The Tick werd niet meer uitgezonden verschrikkelijke tijd !.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ik vond pokemon ook wel leuk, seizoen 1 dan. Maar ik heb mij meer vermaakt met B&A, peppie en kokkie en dat soort ongein
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar na Pokemon ontplofte die japanse meuk zo wat en verdween opeens in rap tempo de serie's die ik tof vond. Carton Network verdween achter de decoder. Telekids stopt er mee. Ducktales Darkwing Duck en Rescue Rangers hielden er mee op.. X-men/Spider-man/The Tick werd niet meer uitgezonden verschrikkelijke tijd !.
Disney kwam ook niet meer echt met kwaliteits films meer, helaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar na Pokemon ontplofte die japanse meuk zo wat en verdween opeens in rap tempo de serie's die ik tof vond. Carton Network verdween achter de decoder. Telekids stopt er mee. Ducktales Darkwing Duck en Rescue Rangers hielden er mee op.. X-men/Spider-man/The Tick werd niet meer uitgezonden verschrikkelijke tijd !.
ROCK OUT WITH OUR COCKS OUT!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt Hercules.. of volgens sommige Tarzan. Was de laatste daarna nooit meer wat geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Disney kwam ook niet meer echt met kwaliteits films meer, helaas.
Ineens Cartoon Network weg inderdaad. Wreed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het origneel was echt een geweldige film.quote:
Cow and Chicken, Dexter's lab, I am Weasel, Johnny Bravoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ineens Cartoon Network weg inderdaad. Wreed.
Hercules ben ik van mening, daarna kwam Mulan nog geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt Hercules.. of volgens sommige Tarzan. Was de laatste daarna nooit meer wat geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |