Ja maar Air liet ook niks van zich horenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had je bij Air kunnen verifieren. Aannames

Misschien had Air je wel vermoordt!!! Dat zou hij nooit toegeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had je bij Air kunnen verifieren. Aannames

quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien die van jou.Ik lees dat je Air niet meer wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+

Onmogelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar Air liet ook niks van zich horen.

quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien die van jou.Je hebt nooit het lef getoond om het zelf uit te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you

Dat zou je wel willen he?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien had Air je wel vermoordt!!! Dat zou hij nooit toegeven.

Zal ik je handje vasthouden?quote:

Aantrekken en afstoten he. Als ik als een hondje achter je aan zou lopen, zou niet goed zijn. Beetje werken voor je mannen.quote:

Zo ben ikquote:

Heb je jezelf flink in je eigen voet geschoten andersquote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aantrekken en afstoten he. Als ik als een hondje achter je aan zou lopen, zou niet goed zijn. Beetje werken voor je mannen.

Niets wat een beetje ontsmettingszeep niet kan verhelpenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. Maar als je dan dood bent is dat vooral creepy en onhygienisch.

Op basis van eerdere uitspraken lijkt het er niet op dat de relatie onherstelbaar beschadigd is.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Heb je jezelf flink in je eigen voet geschoten anders

Ik heb een beetje erge smetvrees.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een beetje ontsmettingszeep niet kan verhelpen

Nou, kom dan maar snel langs zolang ik nog leefquote:

Neuken met een poetsdoekje binnen handbereik.quote:

Voor lijken!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken met een poetsdoekje binnen handbereik.

Plastic lakens?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken met een poetsdoekje binnen handbereik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |