SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Het was ook eindelijk eens goed weerquote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is hier vandaag echt super rustig. Slaat nergens op
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het was ook eindelijk eens goed weerSommige mensen doen dan gekke dingen als naar buiten gaan
![]()
Mogguh allemaalChille dag; vroeg naar huis ivm overwerk gister, mogelijk na het werk nog een biertje met een mede Fokker en dan eten bij den oudersch thuis
Wat een kutleven
quote:06:13
Fok meeting xd xd xd xd xd xx xd x x xxdquote:
Ik zat hier goed 3 minuten naar te kijkenquote:
Guilty as chargedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zat hier goed 3 minuten naar te kijken
Ik keek er in dat andere topic 3 minuten naar, en nu weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zat hier goed 3 minuten naar te kijken
Vind zon tatoo daar alleen lelijk
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik keek er in dat andere topic 3 minuten naar, en nu weer.
quote:
Blame? I thank nature!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Can't help it, blame it on nature
Want jij kan haar wel krijgen.quote:
Kun jij gewoon normaal doen of weg gaan? Dankjewelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Want jij kan haar wel krijgen.
Wanneer snappen nerds als jij nou welke klasse ze kunne regelen xd
Blama that on nature
Hier haal je serieus lol uit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Want jij kan haar wel krijgen.
Wanneer snappen nerds als jij nou welke klasse ze kunne regelen xd
Blama that on nature
Dacht ik alquote:
Kerel desbetreffende persoon vond het nodig provocerende teksten in mijn topics te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier haal je serieus lol uit?
Dan haal ik lol uit een note, want dit gaat nergens over mijn beste..
Schijnheilig. Je weet zelf welke teksten een onnodig provocerend tintje hadden.quote:
Het irriteerde je niet, maar je moest toch even laten weten het gezien te hebben? Negeer het dan gewoon en wees de betere van de 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Schijnheilig. Je weet zelf welke teksten een onnodig provocerend tintje hadden.
Niet dat mij dit irriteerde, neem een zielig knorretje die nog bij mammie woont noet al te serieus.
Maar vond het wel nodig op een zelfde manier te reageren
Je moet zijn topics eens lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het irriteerde je niet, maar je moest toch even laten weten het gezien te hebben? Negeer het dan gewoon en wees de betere van de 2.
Nah, moet mijn neushaar nog trimmen... da's een stuk interessanter.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nah, moet mijn neushaar nog trimmen... da's een stuk interessanter.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun jij gewoon normaal doen of weg gaan? Dankjewel
Shifto: bakkes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme MRMoet ik haar zaterdag weer troosten
Ik snap m nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme MRMoet ik haar zaterdag weer troosten
Wil je ook niet.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef Muisraket het volgende:
Letterlijk overal waar ik loop zie ik klusjes die ik nog moet doen, maar mijn ogen vallen dicht (werd vanochtend wakker gebeld door een teamleider, werd bijna nostalgisch) en buiten schijnt de zon.
Het is shifto, zijn trollopmerkingen kunnen maar één ding betekenen.quote:
De donkere hoekjes in shifto's hoofd hebben weer overuren gedraaid vermoed ikquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is shifto, zijn trollopmerkingen kunnen maar één ding betekenen.
Nou denk ik dadelijk nog echt dat ik altijd ongepast doequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De donkere hoekjes in shifto's hoofd hebben weer overuren gedraaid vermoed ik
Ja echt wtf, werd morgen gevraagd om te werken van 8 tot 5, wat qua salaris heel leuk is, maar ik niet ga trekken (schouders/rug) en ik geen zin heb om daarna nog eten te moeten gaan halen en te gaan koken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Arme jij.
Ze hebben je wel ineens hard nodig op je werk he?
Het erkennen van je problemen is de eerste stap op weg naar herstel hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
Nou denk ik dadelijk nog echt dat ik altijd ongepast doe
Dat is ook onhandig dan.. Wel lekker qua salaris, maar dit voelt ook neit als vakantie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja echt wtf, werd morgen gevraagd om te werken van 8 tot 5, wat qua salaris heel leuk is, maar ik niet ga trekken (schouders/rug) en ik geen zin heb om daarna nog eten te moeten gaan halen en te gaan koken.![]()
Ander meisje van ongeveer mijn leeftijd werd ook opeens ver boven haar uren gevraagd, volgens mij is iedereen op vakantie of zo.
*Staat op*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het erkennen van je problemen is de eerste stap op weg naar herstel he
Vind het ergens wel fijn, want ik had een iets te groot deel van mijn vakantie vrijgevraagd en dan ben ik iets minder alleen thuis. Nadeel: dat ze dat even doen als het hondenweer is i.p.v. IJzeren Man, tuin en Bossche Broek weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook onhandig dan.. Wel lekker qua salaris, maar dit voelt ook neit als vakantie natuurlijk.
Meteen maar gevraagd of ze jou ook teamleider willen maken, met het aantal uren dat ze je ineens inplannen?
En het blijkt t/m vrijdag mooi weer te blijven.. Zul je net zien dat het in het weekend weer compleet ruk wordtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
Het is morgen zeker ook heerlijk weer? Want ik mag overwerken
Ja inderdaad ja... Klinkt wel als een goed excuus om donderdag even te gaan bieren met wat mensen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En het blijkt t/m vrijdag mooi weer te blijven.. Zul je net zien dat het in het weekend weer compleet ruk wordt
Welkom in de groep Shiftoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
*Staat op*
Mijn naam is Shifto en ik ben verslaafd.
*Gaat zitten*
Mooi dan kan ik lekker gamenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En het blijkt t/m vrijdag mooi weer te blijven.. Zul je net zien dat het in het weekend weer compleet ruk wordt
Dacht dat het een gymzaal wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Welkom in de groep Shifto
Vertel nu eens rustig waarom je perse een foto van je sm-kelder op het forum hebt willen posten..
Is het een roep om hulp?
Shifto en gym, lol.quote:
Niet zozeer hulp, eerder aandachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Welkom in de groep Shifto
Vertel nu eens rustig waarom je perse een foto van je sm-kelder op het forum hebt willen posten..
Is het een roep om hulp?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shifto en gym, lol.
Afgezien van het boksen of zo wat hij deed.
Begrijpelijk..quote:
Nou... Ik had het ook niet geweten hoor, als ik niet zag dat er iets was bekleed met metaal en leer (die combinatie associeer ik altijd met Rob Halford (= leernicht) en met wannabe-'rock'meisjes die de ElleGirl lezen) en er volgens mij een andreaskruis staat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou wel heeel naïef zijn geweest
Dat was de reden dat ik wist dat het een sm kelder moest zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shifto en gym, lol.
Afgezien van het boksen of zo wat hij deed.
Alsof ik daar mag lopen van mijzelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Begrijpelijk..
Het moet ook een confronterende situatie zijn, om altijd maar alleen in die kelder van je rond te lopen..
Dat je dat laatste alleen al weet zegt genoegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou... Ik had het ook niet geweten hoor, als ik niet zag dat er iets was bekleed met metaal en leer (die combinatie associeer ik altijd met Rob Halford (= leernicht) en met wannabe-'rock'meisjes die de ElleGirl lezen) en er volgens mij een andreaskruis staat.
Nee, want bij de rest krijg ik een heel groot 'wtf wat doe je daarmee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik daar mag lopen van mijzelf
[..]
Dat je dat laatste alleen al weet zegt genoeg
Nouja, die dingen bij een spoorwegovergang heten net zo, dus misschien herkent ze ze wel gewoon daarvanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:39 schreef shifto het volgende:
Dat je dat laatste alleen al weet zegt genoeg
Meen je dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, die dingen bij een spoorwegovergang heten net zo, dus misschien herkent ze ze wel gewoon daarvan
Dat had ik geleerd met mijn verkeersexamen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja slim van mij he
Ga er even serieus op in
Omdat appelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waarom vervuilen jullie fok met deze ellende?
Zing eens een liedjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dit inderdaad, daar kan je nog veel van leren jantjevertonghenquote:
Nope. Maar dat hoeft ook nietquote:
Awhquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Altijd gezellig, brieven van het Centraal Justitieel Incassobureau op de deurmat
Ze gunnen het je ook niet dat je sneller thuis wil zijn
Kutjanussen zijn hetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Altijd gezellig, brieven van het Centraal Justitieel Incassobureau op de deurmat
Heb jij nog iets gedaan behalve gewerkt?quote:
Er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Terras gezeten in mijn pauzequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij nog iets gedaan behalve gewerkt?
Jezus zoveel. Mijn godquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Kutjanussen zijn het
Ik heb ze laatst geteld, 42in 5 jaar tijd... Maarja, de 1e van 2012 is pas net binnen! En dat was ook maar semi-eigenschuld
Nicequote:
Lol dat is wel heel veel Shiftyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Kutjanussen zijn het
Ik heb ze laatst geteld, 42in 5 jaar tijd... Maarja, de 1e van 2012 is pas net binnen! En dat was ook maar semi-eigenschuld
Precies hetzelfde als gisterenquote:
Ja maar net een paar graadjes warmerquote:
Niet goed?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar net een paar graadjes warmer
Jawel, maar op een gegeven moment mag het blijven zoals het is.quote:
Meeste zijn idd tm 5km/u te hard, normaal was dat een euro of 30 maar die laatste was 66 ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol dat is wel heel veel Shifty.
En dan allemaal voor dat lullige <10km te hard, of ook echt forse boetes? Als het dat laatste is dan ben je volgens mij een klein fortuin kwijt
Ik zelf maar kon er niet over postenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoopte dat iemand moest lachen om die '42' van shifto
Oh ja, hoe kon ik die link vergetenquote:
En dan ga je niet in beroep?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Maarja, dat was dan ook nieuwe A2 5baans, 3u snachts en ik reed 135 ofzo waar je 90 mocht voor wegwerkzaamheden die er niet warenAnyway dan telt hij dubbel blijkbaar
Heeft geen zin. Er hoeven geeneens wegwerkzaamheden te zijn, het bord is al voldoende.quote:
Je hebt er maar zo hard te rijden als dat ze aangeven helaasquote:
Ja oke maar als die er ook niet stond ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Er hoeven geeneens wegwerkzaamheden te zijn, het bord is al voldoende.
Is lullig, maar geef ze eens ongelijk. Zo'n agent haalt voor een avond net zoveel binnen als dat hij in 2 jaar verdient.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt er maar zo hard te rijden als dat ze aangeven helaasAls er dan een grappenmaker zin heeft om te laseren om die tijd dan loopt het geld wel binnen in de staatskas ja.
Dan voel je je beroerd denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:11 schreef shifto het volgende:
ik heb ze allemaal bewaard en soms shockeer ik iemand even met de stapel maar ik durf het niet bij elkaar op te tellen
Bewijs dat maar eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar als die er ook niet stond ofzo.
Stond er welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar als die er ook niet stond ofzo.
Ik vind het misselijk, ook als persoon.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is lullig, maar geef ze eens ongelijk. Zo'n agent haalt voor een avond net zoveel binnen als dat hij in 2 jaar verdient.
Vind ik ook, maar ik vind het ook wel logisch.quote:
Er zijn genoeg echte criminele organisaties aan te pakken waar veel meer in beslag valt te nemen. Ik vind verkeerspolitie alleen verantwoord als ze zorgen dat het verkeer veiliger is. Dat is het niet omdat je iemand flitst op een lege weg snachts.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik vind het ook wel logisch.
Dat eerste argument is wel een dooddoenerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Er zijn genoeg echte criminele organisaties aan te pakken waar veel meer in beslag valt te nemen. Ik vind verkeerspolitie alleen verantwoord als ze zorgen dat het verkeer veiliger is. Dat is het niet omdat je iemand flitst op een lege weg snachts.
Lekker hoe die tepels onder de borstjes kruipenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://en.twitch.tv/thorh13
XDXDXDDXDX
Neen. Alleen dat ik om jou heb geweend. Ik dacht dat je dood was.quote:
Zoiets. Ik was bij mijn papa en mama slapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen. Alleen dat ik om jou heb geweend. Ik dacht dat je dood was.
Die heb ik al gezien, best grappig ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zoiets. Ik was bij mijn papa en mama slapen.
Ik heb gisteren een geniale film zitten kijken met ons pap. Deze
Ga tennissen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
Tegenwoordig Walking Dead, Deadpool, Chew, Ultimate Spiderman v2, League of Extraordinary Gentlemen (en alles van Alan Moore).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
Ceased ik vraag me af he, wat voor comics lees jij?
Ik lees geen comics, maar de film van LoEG was echt heel tofquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
Is die LoEG leuk? En Deadpool, is dat wat? TWD is wel super, heb ze bijna alle 100 gelezen
Die film heb ik pas 5x gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik lees geen comics, maar de film van LoEG was echt heel tof
Ik dacht ook wel dat je hem had gezien, het was geen tip maar een statementquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht ook wel dat je hem had gezien, het was geen tip maar een statement
val dood... dat was echt zo'n complete idiote aanfluiting..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik lees geen comics, maar de film van LoEG was echt heel tof
LoEG is geniaal, maar verwacht niet het dumbed-down spectakel van de film.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
Is die LoEG leuk? En Deadpool, is dat wat? TWD is wel super, heb ze bijna alle 100 gelezen
Vast als je die comic kent. Maar als je die nooit gelezen hebt...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
val dood... dat was echt zo'n complete idiote aanfluiting..
Disturbing op wat voor manier danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
LoEG is geniaal, maar verwacht niet het dumbed-down spectakel van de film.
Deel 2 van LoEG is zo 'disturbing' (nederlands dekt het niet) dat ik hem na de eerste keer lezen niet meer heb aangeraakt.
Mr. Hyde die de onzichtbare man verkracht op de salontafel.quote:
Doodsbedreiging. Ban.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
val dood... dat was echt zo'n complete idiote aanfluiting..
Hahahahahahahaha ik moest serieus lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mr. Hyde die de onzichtbare man verkracht op de salontafel.
Ik neem hem terug danquote:
De crossover met War of the Worlds van H.G. Wells is geweldig in die tweede serie, maar dat was gewoon ziek. En ik ben echt nog nooit ergens door geshockeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ik moest serieus lachenwat smerig
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De crossover met War of the Worlds van H.G. Wells is geweldig in die tweede serie, maar dat was gewoon ziek. En ik ben echt nog nooit ergens door geshockeerd
Vies is het probleem niet, het is heel het verhaal wat tot deze scene leidt en de conclusie daarvan. Zeker als je het niet ziet aankomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]geloof me, ik kan overal tegen, ben het vieste van het vieste al gewend
Het gaat ook om de 2 pagina's die hierna komen.quote:
Begin bij LoEG serie 1, daarna 2 en dan century.quote:
LoEG is vooral Bram Stoker's Dracula (Mina Murray), het personage Alain Quartermain, Dr. Jekyll / mr. Hyde, 20.000 leagues under the sea (van Jules Verne), Picture of Dorian Gray (van Oscar Wilde), Onzichtbare man (H.G. Wells) voor de personages en dan nog wat obscure boeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef bijdehand het volgende:
Moet je zeker keiveel boeken kennen, of niet? Anders hou ik het gewoon The Punisher achtige dingen haha
Dus het is echt een kutfilm als je de comics kent. Als je die niet kent is het namelijk een leuke film. Wist niet dat die personages zoveel anders warenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
LoEG is vooral Bram Stoker's Dracula (Mina Murray), het personage Alain Quartermain, Dr. Jekyll / mr. Hyde, 20.000 leagues under the sea (van Jules Verne), Picture of Dorian Gray (van Oscar Wilde), Onzichtbare man (H.G. Wells) voor de personages en dan nog wat obscure boeken.
Die Tom Sawyer die in de film zat is daarin gezet omdat de Amerikanen anders niets hadden om zich mee te identificeren. Quartermain is hoofdpersonage gemaakt ipv Mina Murray omdat Sean Connery anders niet mee wilde doen.
In de boeken is Quartermain aan opium verslaafd, maar dat wilde Connery niet.
En zo zijn er nog tig punten waarop de film zuigt.
Er zat een clausule in de contracten van alle andere acteurs dat ze het accent van connery niet na mochten doen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus het is echt een kutfilm als je de comics kent. Als je die niet kent is het namelijk een leuke film. Wist niet dat die personages zoveel anders warenEn Connery heeft veel eisen zeg, tering.
Godverdomme, dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zat een clausule in de contracten van alle andere acteurs dat ze het accent van connery niet na mochten doen...
ergste is nog dat ik me nu nog eens vergis ook, Dorian Gray zit ook alleen in de filmquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godverdomme, dat is wel heel ergTom Sawyer hoorde niet thuis in het verhaal, dat kon je echt overal aan merken. Stomme kutamerikanen
Spawn heb ik vroeger veel gelezen, wat een bazencomicquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tegenwoordig Walking Dead, Deadpool, Chew, Ultimate Spiderman v2, League of Extraordinary Gentlemen (en alles van Alan Moore).
Vroeger; Spawn, The Darkness, Witchblade, Ascension, The Maxx, BattleChasers, Crimson en nog zo'n 20 andere maandelijkse series...
Aanrader dus. Dan lees ik mijn stapel boeken uit en dan ga ik met comics beginnenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Spawn heb ik vroeger veel gelezen, wat een bazencomic
Da's wel pulp hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Spawn heb ik vroeger veel gelezen, wat een bazencomic
quote:
quote:
Ga jij maar een slecht excuus verzinnen over het feit dat je je nog niet hebt aangemeldquote:
HI VRINDquote:
Whehequote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Muisraket het volgende:
Afkomstig uit een topic waar je zo vaag/belachelijk mogelijk voor mod moet solliciteren, ik moest grinniken: "Gegroet, Marc is de naam en ik wil solliciteren voor het keldertje
In mijn kelder staat een wasmachine, een droger, een paar blikken knakworsten, waspoeder, wasverzachter..."
Giel besloot vanochtend op de radio te beginnen met een of ander keihard rocknummer.. Ik was dus meteen wakker, terwijl ik nog ruim 10minuten had kunnen blijven liggenquote:
definieer 'keihard rocknummer'quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Giel besloot vanochtend op de radio te beginnen met een of ander keihard rocknummer.. Ik was dus meteen wakker, terwijl ik nog ruim 10minuten had kunnen blijven liggen
Waarschijnlijk was het helemaal niet zo hardquote:
quote:
Dat is mijn wekker lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
Noooo dat filmpje van Ceased2Be, ik had al een vermoeden dat het van mrweebl was en inderdaad... Nu heb ik weer de hele dag Narwhals in mijn hoofd.
Wel effectief, ik weet niet hoe snel ik dat ding dan uit zou drukken/zou snoozen.quote:
Kwart voor 6 opquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:35 schreef Muisraket het volgende:
Nog voor Giel? Is mijn 3fmradio kennis zo beperkt of hoe vroeg was je dan wel niet wakker?
En hier ook een beetje verslapen. Ach ja, dan maar iets korter zwemmen en zonnen.
Eerst had ik kukujodel, maar dat is een ochtendhumeuropwekkend gedrocht. En is wel lekker, zwemmenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel effectief, ik weet niet hoe snel ik dat ding dan uit zou drukken/zou snoozen.
Als ik ooit mezelf achter deze PC vandaan sleep wel ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kwart voor 6 op
En zwemmen? Jaloers is
Noodzakelijk zelfs. Had gisteren in de tuin zitten zonnen, maar op een gegeven moment voel je je een stuk kipfilet en een douche is toch niet hetzelfde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst had ik kukujodel, maar dat is een ochtendhumeuropwekkend gedrocht. En is wel lekker, zwemmen
En word je al bruin? Ik snap niet wat iedereen met zonnen heeftquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Noodzakelijk zelfs. Had gisteren in de tuin zitten zonnen, maar op een gegeven moment voel je je een stuk kipfilet en een douche is toch niet hetzelfde.
De keuze tussen beeldscherm en buitenlucht lijkt me toch geen hele moeilijkequote:Op donderdag 26 juli 2012 09:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik ooit mezelf achter deze PC vandaan sleep wel ja.
Ik zie MR eerder verbranden dan echt bruin worden eigenlijk..quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En word je al bruin? Ik snap niet wat iedereen met zonnen heeft
Ja daaromquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie MR eerder verbranden dan echt bruin worden eigenlijk..
Inderdaad, ik als Ariër word sowieso nooit bruinquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja daaromNiet iedereen is gezegend met een huid die bruin kan worden
Een beetje. Ziet er bij mij iets gezonder uit vaak, aangezien ik van mezelf nogal bleek ben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En word je al bruin? Ik snap niet wat iedereen met zonnen heeft
True, true...quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De keuze tussen beeldscherm en buitenlucht lijkt me toch geen hele moeilijke
Echt bruin word ik ook niet, behalve in mijn gezicht. Ziet er niet uit. Maar een kleieien beetje een kleurtje krijg ik wel, verband iig niet meteen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie MR eerder verbranden dan echt bruin worden eigenlijk..
We hebben het zwaar he Shifty?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:09 schreef shifto het volgende:
Ik word ook super snel bruin, als ik buiten kom tenminste
*Kijkt naar buiten*
Wat een gevangenis
Niet zo zeurenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We hebben het zwaar he Shifty?
Ziet er bij de meeste bleke mensen gezonder uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een beetje. Ziet er bij mij iets gezonder uit vaak, aangezien ik van mezelf nogal bleek ben.
[..]
True, true...
[..]
Echt bruin word ik ook niet, behalve in mijn gezicht. Ziet er niet uit. Maar een kleieien beetje een kleurtje krijg ik wel, verband iig niet meteen.Buitenlands bloed ver, ver, ver weg.
Iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel jequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:57 schreef Ceased2Be het volgende:
No friggin' way dat ik vrijwillig stil ga zitten/liggen in de zon.
zoals mijn indische collega gister zo mooi zei
"you must be vampire or somethin' "
Dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
Ik vind er ook niks leuks aan om in de zon te liggen "bakken". Zet mij maar in de schaduw in het gras met een drankje en een peukie, dan lig ik veeeeeel lekkerder
Jullie kunnen onder werktijd tenminste fokkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent morgen vrij geloof ik.. Nog veel jaloerserderderquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie kunnen onder werktijd tenminste fokkenStrontjaloers.
Net buiten gegeten, lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan heb je nog mensen die met dit weer buiten eten. Nouja sowieso buiten eten. Maar vooral met deze temperaturen.
Nee maandag vrij dus eigenlijk moet ik niet zeurenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent morgen vrij geloof ik.. Nog veel jaloerserderder![]()
Hebben ze fok dichtgetimmerd bij jullie dan? Weet nog toen ik bij het UWV werkte dat er inderdaad maar een paar 'vertrouwde' sites waren waar je op kon onder werktijd
Valt mee. Niks gezien en niks geproefd xDquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk tussen vliegen en andere insecten
Tsja Rosmalen he.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Valt mee. Niks gezien en niks geproefd xD
Alle ongedierte zit in den boschquote:
Klopt. Arme vliegen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies te zijn in Boschveld.
Uiteraard!!quote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Uiteraard!!Maar ik moest toch even eten halen bij de winkel en tsja, als ik dan toch langs de slijter loop
Whiskey of whisky?quote:
...ik heb heul geen bier zitten drinken net...quote:
Welke kermis? De rest van je post negeer ik bij gebrek aan interesse xDquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
...ik heb heul geen bier zitten drinken net...en ik ga morgen heul niet dronken worden op de kermis, of overmorgen bij shift
whiskyquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Whiskey of whisky?
*liefhebber is*
Geen blackout is geen eckte partyquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
...ik heb heul geen bier zitten drinken net...en ik ga morgen heul niet dronken worden op de kermis, of overmorgen bij shift
Heb met m'n vrijgezellenfeest een whiskyproeverij gehad... 12 flessen whisky aan overgehoudenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:46 schreef shifto het volgende:
[..]
whiskyRommel hoor, ik krijg zaterdag als het goed is voor mijn feestje een leuke, sheep dip ofzo.
*n00b liefhebber is*
Wat is er te doen?quote:
Terras of kroeg?quote:
Met dit weer?quote:
Ja en begrijpelijk.quote:
Ja maar fucking heet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en begrijpelijk.
Kroeg; Leuke muziek en bier voor 1 euro.
Terras; Geen leuke muziek en duurder bier.
Nja, ik pas. Zweet ik de tent uit daarquote:
Okidokiequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik pas. Zweet ik de tent uit daar
Maar als je gaat: veel plezierquote:
Ja. Chillenquote:
Ik dronk er laatst een bij een collega die er ook een behoorlijke hobby van gemaakt heeft. Dat was echt een super rokerige, bijna bacon achtig!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb met m'n vrijgezellenfeest een whiskyproeverij gehad... 12 flessen whisky aan overgehouden
Caol Ila is toch wel mijn favo, je opent de fles en je kamer ruikt naar turf
tilburg, met mn oud-collegas, en ik word gatrakteerd, baaaam!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke kermis? De rest van je post negeer ik bij gebrek aan interesse xD
Is gewoon kei leuk om te doen in de vakantie!quote:
Superchillquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
tilburg, met mn oud-collegas, en ik word gatrakteerd, baaaam!!
kan em best weer worden zaterdag!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen blackout is geen eckte party
BDH sla je slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |