SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Het was ook eindelijk eens goed weerquote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is hier vandaag echt super rustig. Slaat nergens op
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het was ook eindelijk eens goed weerSommige mensen doen dan gekke dingen als naar buiten gaan
![]()
Mogguh allemaalChille dag; vroeg naar huis ivm overwerk gister, mogelijk na het werk nog een biertje met een mede Fokker en dan eten bij den oudersch thuis
Wat een kutleven
quote:06:13
Fok meeting xd xd xd xd xd xx xd x x xxdquote:
Ik zat hier goed 3 minuten naar te kijkenquote:
Guilty as chargedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zat hier goed 3 minuten naar te kijken
Ik keek er in dat andere topic 3 minuten naar, en nu weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zat hier goed 3 minuten naar te kijken
Vind zon tatoo daar alleen lelijk
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik keek er in dat andere topic 3 minuten naar, en nu weer.
quote:
Blame? I thank nature!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Can't help it, blame it on nature
Want jij kan haar wel krijgen.quote:
Kun jij gewoon normaal doen of weg gaan? Dankjewelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Want jij kan haar wel krijgen.
Wanneer snappen nerds als jij nou welke klasse ze kunne regelen xd
Blama that on nature
Hier haal je serieus lol uit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Want jij kan haar wel krijgen.
Wanneer snappen nerds als jij nou welke klasse ze kunne regelen xd
Blama that on nature
Dacht ik alquote:
Kerel desbetreffende persoon vond het nodig provocerende teksten in mijn topics te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier haal je serieus lol uit?
Dan haal ik lol uit een note, want dit gaat nergens over mijn beste..
Schijnheilig. Je weet zelf welke teksten een onnodig provocerend tintje hadden.quote:
Het irriteerde je niet, maar je moest toch even laten weten het gezien te hebben? Negeer het dan gewoon en wees de betere van de 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Schijnheilig. Je weet zelf welke teksten een onnodig provocerend tintje hadden.
Niet dat mij dit irriteerde, neem een zielig knorretje die nog bij mammie woont noet al te serieus.
Maar vond het wel nodig op een zelfde manier te reageren
Je moet zijn topics eens lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het irriteerde je niet, maar je moest toch even laten weten het gezien te hebben? Negeer het dan gewoon en wees de betere van de 2.
Nah, moet mijn neushaar nog trimmen... da's een stuk interessanter.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nah, moet mijn neushaar nog trimmen... da's een stuk interessanter.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun jij gewoon normaal doen of weg gaan? Dankjewel
Shifto: bakkes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme MRMoet ik haar zaterdag weer troosten
Ik snap m nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme MRMoet ik haar zaterdag weer troosten
Wil je ook niet.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef Muisraket het volgende:
Letterlijk overal waar ik loop zie ik klusjes die ik nog moet doen, maar mijn ogen vallen dicht (werd vanochtend wakker gebeld door een teamleider, werd bijna nostalgisch) en buiten schijnt de zon.
Het is shifto, zijn trollopmerkingen kunnen maar één ding betekenen.quote:
De donkere hoekjes in shifto's hoofd hebben weer overuren gedraaid vermoed ikquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is shifto, zijn trollopmerkingen kunnen maar één ding betekenen.
Nou denk ik dadelijk nog echt dat ik altijd ongepast doequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De donkere hoekjes in shifto's hoofd hebben weer overuren gedraaid vermoed ik
Ja echt wtf, werd morgen gevraagd om te werken van 8 tot 5, wat qua salaris heel leuk is, maar ik niet ga trekken (schouders/rug) en ik geen zin heb om daarna nog eten te moeten gaan halen en te gaan koken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Arme jij.
Ze hebben je wel ineens hard nodig op je werk he?
Het erkennen van je problemen is de eerste stap op weg naar herstel hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
Nou denk ik dadelijk nog echt dat ik altijd ongepast doe
Dat is ook onhandig dan.. Wel lekker qua salaris, maar dit voelt ook neit als vakantie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja echt wtf, werd morgen gevraagd om te werken van 8 tot 5, wat qua salaris heel leuk is, maar ik niet ga trekken (schouders/rug) en ik geen zin heb om daarna nog eten te moeten gaan halen en te gaan koken.![]()
Ander meisje van ongeveer mijn leeftijd werd ook opeens ver boven haar uren gevraagd, volgens mij is iedereen op vakantie of zo.
*Staat op*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het erkennen van je problemen is de eerste stap op weg naar herstel he
Vind het ergens wel fijn, want ik had een iets te groot deel van mijn vakantie vrijgevraagd en dan ben ik iets minder alleen thuis. Nadeel: dat ze dat even doen als het hondenweer is i.p.v. IJzeren Man, tuin en Bossche Broek weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook onhandig dan.. Wel lekker qua salaris, maar dit voelt ook neit als vakantie natuurlijk.
Meteen maar gevraagd of ze jou ook teamleider willen maken, met het aantal uren dat ze je ineens inplannen?
En het blijkt t/m vrijdag mooi weer te blijven.. Zul je net zien dat het in het weekend weer compleet ruk wordtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
Het is morgen zeker ook heerlijk weer? Want ik mag overwerken
Ja inderdaad ja... Klinkt wel als een goed excuus om donderdag even te gaan bieren met wat mensen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En het blijkt t/m vrijdag mooi weer te blijven.. Zul je net zien dat het in het weekend weer compleet ruk wordt
Welkom in de groep Shiftoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
*Staat op*
Mijn naam is Shifto en ik ben verslaafd.
*Gaat zitten*
Mooi dan kan ik lekker gamenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En het blijkt t/m vrijdag mooi weer te blijven.. Zul je net zien dat het in het weekend weer compleet ruk wordt
Dacht dat het een gymzaal wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Welkom in de groep Shifto
Vertel nu eens rustig waarom je perse een foto van je sm-kelder op het forum hebt willen posten..
Is het een roep om hulp?
Shifto en gym, lol.quote:
Niet zozeer hulp, eerder aandachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Welkom in de groep Shifto
Vertel nu eens rustig waarom je perse een foto van je sm-kelder op het forum hebt willen posten..
Is het een roep om hulp?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shifto en gym, lol.
Afgezien van het boksen of zo wat hij deed.
Begrijpelijk..quote:
Nou... Ik had het ook niet geweten hoor, als ik niet zag dat er iets was bekleed met metaal en leer (die combinatie associeer ik altijd met Rob Halford (= leernicht) en met wannabe-'rock'meisjes die de ElleGirl lezen) en er volgens mij een andreaskruis staat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou wel heeel naïef zijn geweest
Dat was de reden dat ik wist dat het een sm kelder moest zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shifto en gym, lol.
Afgezien van het boksen of zo wat hij deed.
Alsof ik daar mag lopen van mijzelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Begrijpelijk..
Het moet ook een confronterende situatie zijn, om altijd maar alleen in die kelder van je rond te lopen..
Dat je dat laatste alleen al weet zegt genoegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou... Ik had het ook niet geweten hoor, als ik niet zag dat er iets was bekleed met metaal en leer (die combinatie associeer ik altijd met Rob Halford (= leernicht) en met wannabe-'rock'meisjes die de ElleGirl lezen) en er volgens mij een andreaskruis staat.
Nee, want bij de rest krijg ik een heel groot 'wtf wat doe je daarmee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik daar mag lopen van mijzelf
[..]
Dat je dat laatste alleen al weet zegt genoeg
Nouja, die dingen bij een spoorwegovergang heten net zo, dus misschien herkent ze ze wel gewoon daarvanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:39 schreef shifto het volgende:
Dat je dat laatste alleen al weet zegt genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |