abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:19:49 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_114799393
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Manke het volgende:

[..]

Het grappige is dat hij ze niet opgeroepen heeft en geen deuren heeft geopend. Ik hoorde ze ook uit het niets zonder ze opgeroepen te hebben, EVP heeft het alleen erger gemaakt.
Ik weet dat jij er al lange tijd mee worstelt en vind het heel erg voor je. Hoop dat het eens stopt.
En datzelfde hoop ik voor Narasan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:23:47 #252
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114799548
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet dat jij er al lange tijd mee worstelt en vind het heel erg voor je. Hoop dat het eens stopt.
En datzelfde hoop ik voor Narasan.
Ik kan er nu wel mee leven, ik heb het geaccepteerd en negeer ze compleet maar ben bang dat het nooit meer stopt.
pi_114799628
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:23 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik kan er nu wel mee leven, ik heb het geaccepteerd en negeer ze compleet maar ben bang dat het nooit meer stopt.
Ik moet kennelijk leren mezelf beter te gaan beheersen over de situatie waarin ik nu leef. Dit gaat me uiteindelijk wel lukken.
pi_114800589
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Het is dat het met een crappy 0.3Mp camera opgenomen is ofzo. Wat denk jij dat hier te zien is dan? Masker en bijbehorende handschoenen?
pi_114801964
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef Manke het volgende:

[..]

Ah, Sitchin :P
Hij heeft de hele annunaki theorie bedacht, geloofde er ook in, vind het nu onzin.
Channeling is een methode om voor geesten door mensen te spreken (duh), maar niet voor aliens, wat ze vaak beweren te zijn, die kryon is gewoon een misinfo demon net zoals alle entiteiten die door channelings doorkomen.
aliens zitten vaak ook in hogere dimensies dus waarom niet..
  zondag 29 juli 2012 @ 14:55:13 #256
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114803294
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef valandil25 het volgende:

[..]

aliens zitten vaak ook in hogere dimensies dus waarom niet..
Vroeger zeiden ze door channelers dat ze van mars en venus kwamen, nu weten we dat dat niet kan en nu zeggen ze dat ze van de pleiades of sirius komen.
Annunaki bestonden volgens mij wel, maar volgens mij kwamen ze niet van een andere planeet maar van een 'andere dimensie', het boek van enoch vertelt volgens mij het verhaal.
pi_114803768
di
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Manke het volgende:

[..]

Vroeger zeiden ze door channelers dat ze van mars en venus kwamen, nu weten we dat dat niet kan en nu zeggen ze dat ze van de pleiades of sirius komen.
Annunaki bestonden volgens mij wel, maar volgens mij kwamen ze niet van een andere planeet maar van een 'andere dimensie', het boek van enoch vertelt volgens mij het verhaal.
die planeten waar jij het over hebt(sirius,pleiaden) zitten in andere dimensies, het zijn namelijk sterren.

en de annunaki komen van de planeet niburu.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:18:07 #258
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114804226
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:07 schreef valandil25 het volgende:
di

[..]

die planeten waar jij het over hebt(sirius,pleiaden) zitten in andere dimensies, het zijn namelijk sterren.

en de annunaki komen van de planeet niburu.
Het zijn onbewoonbare sterren ja, geen planeten :) en ze zijn zichtbaar, hoe kunnen ze dan in andere dimensies zitten?
Nibiru is geen planeet, die theorie heeft Sitchin bedacht maar is allang ontkracht.
pi_114804683
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal 'Luciferaanbidders' (google het er maar op na)

Wat bedoel je met groep die je verleden kan bekijken?
Bedoel je geesten?
Heb die ervaring ook bij mij bekeken ze ook m'n hele verleden.
Ik ken ze eigenlijk niet goed. Heb er weinig over gelezen. Op Wikipedia vind je niet heel veel info. Blijft onduidelijk voor mij. Ik heb wel op de vrije school gezeten, wat gebaseerd is op de leer van Rudolf Steiner, en dat was volgens mij niet het aanbidden van Lucifer. We vierden bijvoorbeeld Michaels feest. Dat Michael de draak versloeg. Verder vierden we Kerst en Pasen, Pinksteren. Er waren ook allerlei toneelstukken, ook het paradijsspel, ging dan over adam en eva en de duivel enzo. Verder kregen we verhalen over verschillende geloven. Germanen, Noren, ect.

Die groep bestaat uit mensen en misschien wel geesten zonder lichamelijk lichaam. Dat weet ik niet. Ik weet dat een aantal wel een lichamelijk lichaam hebben en ook die kennis kunnen krijgen.

Ze kunnen ook uittreden. Dus met hun geestelijk lichaam op bezoek komen. Dus als ze langskomen weet ik niet of het een mens is die uittreed of een geest.
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_114804734
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Manke het volgende:

[..]

Het zijn onbewoonbare sterren ja, geen planeten :) en ze zijn zichtbaar, hoe kunnen ze dan in andere dimensies zitten?
Nibiru is geen planeet, die theorie heeft Sitchin bedacht maar is allang ontkracht.
die ster heeft een veel hogere trilling dan een planeet, wezens daarop ascenderen mee met de planeet of gaan naar een andere planeet..

de pleiadiers zijn zelfs vanuit een ander universum gekomen.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:40:11 #261
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114805238
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef valandil25 het volgende:

[..]

die ster heeft een veel hogere trilling dan een planeet, wezens daarop ascenderen mee met de planeet of gaan naar een andere planeet..

de pleiadiers zijn zelfs vanuit een ander universum gekomen.
Hoe kom je aan die informatie? :D
pi_114805371
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef Manke het volgende:

[..]

haha gewoon een beetje googelen, en als het goed voelt(intuitie) door gaan spitten.. :)
pi_114805696
hier een site over uittreden:

http://www.anja-mystery.be/Uittreding.html
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
pi_114806076
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef Manke het volgende:

[..]

je kan trouwens ook je gids(en) om hulp vragen. O-)
  zondag 29 juli 2012 @ 16:06:14 #265
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114806405
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef sientelo het volgende:

[..]

Ik ken ze eigenlijk niet goed. Heb er weinig over gelezen. Op Wikipedia vind je niet heel veel info. Blijft onduidelijk voor mij. Ik heb wel op de vrije school gezeten, wat gebaseerd is op de leer van Rudolf Steiner, en dat was volgens mij niet het aanbidden van Lucifer. We vierden bijvoorbeeld Michaels feest. Dat Michael de draak versloeg. Verder vierden we Kerst en Pasen, Pinksteren. Er waren ook allerlei toneelstukken, ook het paradijsspel, ging dan over adam en eva en de duivel enzo. Verder kregen we verhalen over verschillende geloven. Germanen, Noren, ect.

Die groep bestaat uit mensen en misschien wel geesten zonder lichamelijk lichaam. Dat weet ik niet. Ik weet dat een aantal wel een lichamelijk lichaam hebben en ook die kennis kunnen krijgen.

Ze kunnen ook uittreden. Dus met hun geestelijk lichaam op bezoek komen. Dus als ze langskomen weet ik niet of het een mens is die uittreed of een geest.
Hier een stukje over Blavatsky die theosofie begon.
http://www.jesus-is-savio(...)%20Age/theosophy.htm
Van Steiner weet ik eigenlijk niks, hij begon antroposofie, heb daar ook in gezocht voor hulp, maar het hielp niks.
En door die groep word jij lastig gevallen? Waar ken je die uittreders van?
  zondag 29 juli 2012 @ 16:07:51 #266
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114806476
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:59 schreef valandil25 het volgende:

[..]

je kan trouwens ook je gids(en) om hulp vragen. O-)
Toen ik daar in geloofde deed ik dat, een medium/energiewerkster zei dat ik hulp moest vragen aan Truus, mijn gids, deed ik ook, maar het hielp niks :P
Nu zie ik gidsen en geleidegeesten als demonen, lees dit verhaal maar:
http://www.staciespielman.com/SpiritGuides.htm

(al zo vaak gepost :))
pi_114806784
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:07 schreef Manke het volgende:

[..]

Toen ik daar in geloofde deed ik dat, een medium/energiewerkster zei dat ik hulp moest vragen aan Truus, mijn gids, deed ik ook, maar het hielp niks :P
Nu zie ik gidsen en geleidegeesten als demonen, lees dit verhaal maar:
http://www.staciespielman.com/SpiritGuides.htm

(al zo vaak gepost :))
nou, die site voelt lekker vertrouwd hey haha :P meer een frustratie site..
vergeet niet, dat dat haar ervaring is..
weet je hoe het voelt als een gids contact met je maakt?

mijn ervaring met gidsen is in ieder geval anders.
pi_114807085
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef Manke het volgende:

[..]

Hier een stukje over Blavatsky die theosofie begon.
http://www.jesus-is-savio(...)%20Age/theosophy.htm
Van Steiner weet ik eigenlijk niks, hij begon antroposofie, heb daar ook in gezocht voor hulp, maar het hielp niks.
En door die groep word jij lastig gevallen? Waar ken je die uittreders van?
Ja, je weet alleen niet of ze gewoon andere theorien had of dat ze echt een kracht aanbad. Zoals mensen hier soms ook bepaade theorien hebben zonder dat ze het slecht bedoelen.

Ja, antroposofie, ik had ook een antroposofische huisarts ooit, toen ik bij mn moeder woonde. Maar merkte weinig verschil met een gewone huisarts eigenlijk. Ligt misschien ook aan de persoon en wat hij/zij precies geloofd. Ik vind biologisch dynamische landbouw wel een goed iets. Stond op wikipedia dat dat ook van de antroposofie is. Zoveel mogelijk in harmonie met de omgeving.

Ja, een groep die in me woonplaats woont. Althans een aantal wonen in de woonplaats. Ik weet ook nog steeds niet hoe het allemaal zit. En wie er precies allemaal wel en niet bijzitten en met welke krachten ze precies werken. Welke wezens. Ect. Ik weet er gewoon weinig van allemaal. Ze praten dus ook tegen me. Het begon eerst met kleine stopwoorden. Soms zijn het hele zinnen. Meestal proberen ze gewoon me te stoppen zodra ik positief ga voelen en denken.
  zondag 29 juli 2012 @ 16:48:03 #269
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114808703
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef valandil25 het volgende:

[..]

nou, die site voelt lekker vertrouwd hey haha :P meer een frustratie site..
vergeet niet, dat dat haar ervaring is..
weet je hoe het voelt als een gids contact met je maakt?

mijn ervaring met gidsen is in ieder geval anders.
Dat is idd haar ervaring, die gidsen voelden bij haar zo goed en liefdevol, het bleken kwade geesten te zijn en nu waarschuwt ze mensen.
Geen idee hoe het voelt heb er geen ervaring mee, ben wel benieuwd naar jouw ervaring.
  zondag 29 juli 2012 @ 16:49:33 #270
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114808780
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef sientelo het volgende:

Ja, een groep die in me woonplaats woont. Althans een aantal wonen in de woonplaats. Ik weet ook nog steeds niet hoe het allemaal zit. En wie er precies allemaal wel en niet bijzitten en met welke krachten ze precies werken. Welke wezens. Ect. Ik weet er gewoon weinig van allemaal. Ze praten dus ook tegen me. Het begon eerst met kleine stopwoorden. Soms zijn het hele zinnen. Meestal proberen ze gewoon me te stoppen zodra ik positief ga voelen en denken.
Bizar, misschien satanisten?
Waarom denk je dat het uittreders zijn die je hoort? Ik lees vaak verhalen dat mensen stemmen horen van bekenden die nog leven.
pi_114811582
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat is idd haar ervaring, die gidsen voelden bij haar zo goed en liefdevol, het bleken kwade geesten te zijn en nu waarschuwt ze mensen.
Hoe kwam zij er achter dat het kwade geesten waren?
  zondag 29 juli 2012 @ 17:58:15 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114811800
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef lezzer het volgende:

[..]

Omdat ze dat antwoorden. Totaal niet de ervaringen die ik heb met gidsen in ieder geval. :)
The truth was in here.
pi_114811969
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat ze dat antwoorden. Totaal niet de ervaringen die ik heb met gidsen in ieder geval. :)
Ik bedoel die vrouw waar Manke dat van aanneemt eigenlijk.
Of jij ook?
pi_114812285
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is dat het met een crappy 0.3Mp camera opgenomen is ofzo. Wat denk jij dat hier te zien is dan? Masker en bijbehorende handschoenen?
Waarom zou dit in godsnaam echt zijn?
If not now, then when.
  zondag 29 juli 2012 @ 18:11:57 #275
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114812305
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ze had contact met ze via de pendel, daarna telepathisch. Eerst waren ze liefdevol en 1 beweerde haar man te zijn uit een vorig leven. Later begonnen ze te schelden en haar uit te lachen dat ze geloofde in reïncarnatie.
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nog niet, nee :P bij haar was het ook heel lang zo, zoals het nu bij jou is (positief, behulpzaam, begripvol, liefdevol)
Je hebt een e-reader, je zou haar gratis ebook moeten lezen (betrayed by her guardian angel), vond het wel vermakelijk en het is zo uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')