Heb ooit eens een boekje van Steiner voor 1 euro op de rommelmarkt gehaald. Weet het onderwerp niet meer. Kon er echt niet doorheen komen. Na paar bladzijden mee opgehouden.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Steiner heeft idd. een heel boek aan de Akasha Kroniek gewijdt. Heb het hier nog ergens liggen. Pittige kost.
ja ik weet.. ik doe betweterig...quote:Op zondag 29 juli 2012 03:01 schreef valandil25 het volgende:
[..]
wederom een kwestie van perspectief,,besef kun je niet kopen net zoals inzichten ze komen gewoon wanneer de tijd daarvoor rijp is.
dus of dit nu wel of niet juist is, dat ligt helemaal aan welk besef of inzicht we nu gekoppeld zijn.
ik heb ook ooit wat over rudolf steiner gelezen met betrekking tot natuurwezens in andere dimensies, veel mensen vinden het kwats, maar ik vond/vind van niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:05 schreef sientelo het volgende:
[..]
Heb ooit eens een boekje van Steiner voor 1 euro op de rommelmarkt gehaald. Weet het onderwerp niet meer. Kon er echt niet doorheen komen. Na paar bladzijden mee opgehouden.
oja, heb ook op de vrije school gezeten, maar daar leerde we niet de theorieën verder van Steiner, althans niet bewust...
Ja, geen idee dus, dat ene boek wat ik las kon ik niet doorheen komen, heb daarna nooit meer iets van Steiner uitgezocht, dus ken zijn theorieën verder niet...behalve dat we er op de vrije school mee te maken hadden (die zijn op zijn leer gebaseerd)quote:Op zondag 29 juli 2012 03:12 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik heb ook ooit wat over rudolf steiner gelezen met betrekking tot natuurwezens in andere dimensies, veel mensen vinden het kwats, maar ik vond/vind van niet.
Hypnose hoort niet in dat rijtje thuis, we weten vrij goed hoe dat werkt eigenlijk en daar is niets zweverigs of raars aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef Manke het volgende:
[..]
De meeste zaken uit het rijtje zijn aanwijzingen voor dat het echt is of werkt, reiki werkt, regressietherapie laat herinneringen zien van vorige levens, hypnose werkt ook, ook al weet niemand hoe, (chakra)meditatie werkt, kristallen hebben krachten,het is allemaal wel echt, maar overal zit wat achter dat niet goed is (volgens mij dan, en vele anderen)
Ik zag een keer beelden tijdens meditatie (zoals een rennende tijger of panter, een ufo in de wolken, struikgewas, heel scherp allemaal, nu weet ik wat er achter zat)
Waarom luister je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef Narasan het volgende:
Ik heb zojuist weer diep geluisterd naar de vage stemmen die ik hoor en kon nu welgeteld 2 woorden verstaan. Het leek op: 'ik' en 'wil'. Wat die daarna zij weet ik niet meer...
Jij bent ook onder hypnose onder de seks wssquote:Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Hypnose hoort niet in dat rijtje thuis, we weten vrij goed hoe dat werkt eigenlijk en daar is niets zweverigs of raars aan.
Dat is gewoon het nemen van een shortcut waardoor je de filters van je bewustzijn even uitschakelt. Het is werken met de instinctieve kant van jezelf, met het onderbewustzijn.
De gehele uitleg is wat langer als dit trouwens, maar nogmaals, niets zweverigs aan.
Meditatie is ook al niets vaags, alles wat je evt ervaart tijdens een meditatie is niet meer en minder dan je eigen geest, je blijft daar gewoon bij jezelf.
Ik zeg niet dat het vaag is of niet werkt, alleen dat het bij de new age hoort.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Hypnose hoort niet in dat rijtje thuis, we weten vrij goed hoe dat werkt eigenlijk en daar is niets zweverigs of raars aan.
Dat is gewoon het nemen van een shortcut waardoor je de filters van je bewustzijn even uitschakelt. Het is werken met de instinctieve kant van jezelf, met het onderbewustzijn.
De gehele uitleg is wat langer als dit trouwens, maar nogmaals, niets zweverigs aan.
Meditatie is ook al niets vaags, alles wat je evt ervaart tijdens een meditatie is niet meer en minder dan je eigen geest, je blijft daar gewoon bij jezelf.
Ah, Sitchinquote:Op zondag 29 juli 2012 02:38 schreef valandil25 het volgende:
[..]
klopt idd komt van kryon, maar er zijn meerdere bronnen die het bevestigen, waaronder de belangrijkste voor mij, mijn intuitie..
de annunaki hebben met ons dna zitten kloten en is op die manier terug gegaan naar 2 strengen zo gaan de verhalen in ieder geval..
ik had de filmpjes trouwens nog nooit gezien, waarvoor dank![]()
Het valt dus wel mee, dacht dat het erger wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef Narasan het volgende:
Ik heb zojuist weer diep geluisterd naar de vage stemmen die ik hoor en kon nu welgeteld 2 woorden verstaan. Het leek op: 'ik' en 'wil'. Wat die daarna zij weet ik niet meer...
Meditatie is van alle tijden, en vele geloven ook trouwens. Bidden is een vorm van mediteren, maar dan afhankelijk opgesteld jegens een identiteit waarvan je niet weet dat die bestaat.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:25 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het vaag is of niet werkt, alleen dat het bij de new age hoort.
Dat zijn allemaal 'Luciferaanbidders' (google het er maar op na)quote:Op zondag 29 juli 2012 02:43 schreef sientelo het volgende:
Wie zaten bij de theosofie en voegden het begrip van de kroniek(in de 19e eeuw) toe?
Helena Petrovna Blavatsky, Rudolf Steiner, Alice Ann Bailey, Edgar Cayce, en nog aantal mensen uit dat cicuit.
...
Wat er over een man staat is voor mij wel interessant. Want die groep waar ik mee te maken had/heb is bezig met de golden dawn en kan inderdaad jou persoonlijke verleden bekijken.
Klopt, is ook niks nieuws aan de new age, het meeste is gejat van oudere ideeën.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Meditatie is van alle tijden, en vele geloven ook trouwens. Bidden is een vorm van mediteren, maar dan afhankelijk opgesteld jegens een identiteit waarvan je niet weet dat die bestaat.
Tot nu toe nog wel, maar heb een vermoeden dat het langzaam erger wordt...quote:Op zondag 29 juli 2012 12:32 schreef Manke het volgende:
[..]
Het valt dus wel mee, dacht dat het erger was
Kutzooiquote:Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef Narasan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog wel, maar heb een vermoeden dat het langzaam erger wordt...
Is dat ook niet omdat je er aandacht aan besteed en dus energie in stopt?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef Narasan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog wel, maar heb een vermoeden dat het langzaam erger wordt...
Ja, je zet dan "de deur open".quote:Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Is dat ook niet omdat je er aandacht aan besteed en dus energie in stopt?
Aandacht besteden eraan doe ik maar af en toe. En dat was dus gisteren voor het laatst het geval.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Is dat ook niet omdat je er aandacht aan besteed en dus energie in stopt?
Nee hoor, niet raar. Wellicht verschillend qua beoordelingsvermogen, maar niet raar.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:07 schreef Narasan het volgende:
[..]
Aandacht besteden eraan doe ik maar af en toe. En dat was dus gisteren voor het laatst het geval.
Ik snap wel dat andere mensen me nu 'raar' of iets dergelijks vinden, maar zoals al zo vaak gezegd is:
'Als je het pas zelf ervaart, weet je hoe het voelt'.
Vandaar dat ik het dus nooit ga opzoeken. Blijf verre van dat soort dingen. Ik lees hier wat er gebeurt met oa jou en Manke en zie wat een zogenaamd simpel spelletje met geesten kan doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:07 schreef Narasan het volgende:
[..]
Aandacht besteden eraan doe ik maar af en toe. En dat was dus gisteren voor het laatst het geval.
Ik snap wel dat andere mensen me nu 'raar' of iets dergelijks vinden, maar zoals al zo vaak gezegd is:
'Als je het pas zelf ervaart, weet je hoe het voelt'.
Het grappige is dat hij ze niet opgeroepen heeft en geen deuren heeft geopend. Ik hoorde ze ook uit het niets zonder ze opgeroepen te hebben, EVP heeft het alleen erger gemaakt.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het dus nooit ga opzoeken. Blijf verre van dat soort dingen. Ik lees hier wat er gebeurt met oa jou en Manke en zie wat een zogenaamd simpel spelletje met geesten kan doen.
Ik heb inderdaad geen spelletje gedaan. Het kwam 'zomaar'. En gaat nu niet meer weg voorlopig...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Manke het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij ze niet opgeroepen heeft en geen deuren heeft geopend. Ik hoorde ze ook uit het niets zonder ze opgeroepen te hebben, EVP heeft het alleen erger gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |