abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114576152
Zwangerschap & geboorte

17 juli: Sonnetje85 (meisje)
23 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__
23 januari: Omentielvo

5 februari: As1981
14 februari: Logician78
28 februari: Klumsy

10 maart: Kyara
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 24-07-2012 18:22:52 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 20:13:30 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114576294
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar het Is wel sneller dan verwacht deze keer kyara? Dat zei je kloon meen ik me te herinneren?
Ja, het is niet zo gepland. Meer slordig mbt voorbehoedsmiddelen omdat we dachten dat het toch niet zo'n vaart zou lopen :D

Son, vervang -dikkiedik- maar door Kyara hoor.
  maandag 23 juli 2012 @ 20:15:04 #3
258612 nytar
boys boys boys
pi_114576379
en wil je bij mij jongetje toevoegen?
pi_114576415
Wel tof dat de natuur jullie zo gunstig gezind is hoor *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114576417
Sorry, deze wilde k openen :P

In t vorige topic ging t over kyara, de tijd ertussen en de reacties van mensen.

Hier vonden mensen 2 jaar ertussen al kort. Moet zeggen dat k pas wist wat de tijd ertussen was na mn positieve test :')
Niet.zo over nagedacht :')
pi_114576584
Veranderd. Vorige post was lekker spuit 11 post :')

Oh en niet te snel gaan he in dit topic :P want moet ook tijd hebben te bevallen :+

Kyara, wel gaaf dat t nu dan zo makkelijk/snel ging!
  maandag 23 juli 2012 @ 20:21:31 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114576744
Ik ging babyboom kijken en bedacht met dat ik dat vorig jaar keer met een zwangere buik en dat ik toen zo lekker emotioneel was. En toen bedacht ik me dat ik een traantje weggepinkt heb bij de landing van Andre Kuipers ( ;) ) en toen ging ik me afvragen wanneer ik ook alweer voor het laatst ongesteld was geweest :o

En ja, het is kort op elkaar, en het zal ongetwijfeld druk worden maar ik ben 33 dus we zouden sowieso geen jaren meer gewacht hebben met het 'proberen'. En in die zin is het wel heel fijn dat die onzekerheid ons bespaard blijft. Want ik vond het idee om snel in de overgang te raken toch best wel eng als je nog een wens voor een 2e kindje hebt. Elke keer als je het warm hebt vraag je je af of je een opvlieger hebt.... :D
pi_114576824
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb die reacties dus echt van niemand gehad... Mensen vonden het eigenlijk alleen maar leuk, zeker toen bekend werd dat het weer een knulletje was. "Leuk zo lekker dicht op elkaar" was de meest gehoorde opmerking hier....
Ik heb ze behoorlijk veel gehad eigenlijk. Ik vond het op zich niet erg ik begrijp best dat het niet ieders keuze is en ik begrijp ook dat sommige mensen beren op de weg zagen (hoewel imho niet geheel terecht, want dat waren vooral hun eigen beren en bezwaren, niet de mijne).

Wat ik veel vervelender vond is dat sommige mensen er per definitie van uit leken te gaan dat de zwangerschap een ongelukje was. Mn schoonmoeder gelooft nog steeds niet dat het geplanned was, van de eerste ook niet, en dat is best wel eens kwetsend. Vooral omdat ik bij de eerste zwangerschap ook heel regelmatig gehoord heb "ongelukje zeker" tot zelfs een "ik had het weg laten halen hoor...". naast ook heel veel leuke reacties hoor! dat gelukkig wel, de verdeling was 50/50 zo'n beetje.

Maar goed, bottomline, of je ze nou wel of niet gaat horen die meningen van anderen. Die mensen projecteren vooral hun eigen ideeën en beelden van hoe-het-zou-moeten op jou/jullie gezin en dat is voor jullie verder totaal niet relevant. Dan doen ze het zelf lekker anders als ze dat graag willen. Dat heeft mij wel geholpen om dat te denken als iemand weer eens vond dat ik recht had op zijn/haar mening :+
:)
  maandag 23 juli 2012 @ 20:23:32 #9
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114576839
joh tussen die 2 van mij zit straks bijna 11 jaar
en daar krijg je ook allerlei vragen over , meer dat ze denken dat het een foutje was omdat 10 jaar verschil.

maar we hadden eerst een huis met zo'n 10 jaars winstafdracht regeling en daar wilde we toch wel de volle winst van hebben.
toen heb ik ook heel lang niet geweten of ik het nog wel wilde.
daarover heen deed ik ff een burnoutje
en toen bleek onze zoon ook nog een gilles de la tourette te hebben en adhd en een beetje pdd nos.
aan het einde van de rit is het voor hem wel beter dat er zoveel tussen zit.

en verder moet je gewoon schijt hebben aan wat andere mensen er van vinden :P
W
Z
E
pi_114576897
Hier zit 15 maanden tussen de oudste twee... Vond het eigenlijk wel handig om al een beetje in het ritme te zitten... Of je nou 1 luier moet verwisselen of 2 :P Oudste was ook nog niet zo ver met lopen dat ze snel bij me weg zou kunnen... Ze moesten even geduld hebben, maar dat heb je ook als er langer tussen zit. Er is hier wel vaak gevraagd of het geen tweeling was :?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 23 juli 2012 @ 20:25:25 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114576924
ach, bij Midas heeft ook iemand het idee gehad dat het een ongelukje was. Ik was immers al 32 dus als ik kinderen had gewild dan heb ik ze al 10 jaar gehad.....
pi_114576952
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ging babyboom kijken en bedacht met dat ik dat vorig jaar keer met een zwangere buik en dat ik toen zo lekker emotioneel was. En toen bedacht ik me dat ik een traantje weggepinkt heb bij de landing van Andre Kuipers ( ;) ) en toen ging ik me afvragen wanneer ik ook alweer voor het laatst ongesteld was geweest :o

En ja, het is kort op elkaar, en het zal ongetwijfeld druk worden maar ik ben 33 dus we zouden sowieso geen jaren meer gewacht hebben met het 'proberen'. En in die zin is het wel heel fijn dat die onzekerheid ons bespaard blijft. Want ik vond het idee om snel in de overgang te raken toch best wel eng als je nog een wens voor een 2e kindje hebt. Elke keer als je het warm hebt vraag je je af of je een opvlieger hebt.... :D
Hahahaha :D O+
Ik heb ook gehuild bij de landing van Kuipers en zelfs bij zn flick'r pagina wat een vent O+ . :o * mignonne rent naar kruidvat :+
pi_114576968
O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 23 juli 2012 @ 20:27:20 #14
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114577018
*O* yeeeeeee daar is die dan
gefeliciteerd met je goede echo
W
Z
E
  maandag 23 juli 2012 @ 20:27:36 #15
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114577026
Mooi Klumsy O+
Toch bijzonder he, die 1e blik op je kindje.

Mignonne, _O-
  maandag 23 juli 2012 @ 20:30:17 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_114577165
klums <3

@mignonne, Dat mensen dachten dat het een ongelukje was hebben we inderdaad ook wel gehad ja. Nu wist ik ook niet dat m'n cyclus het weer deed en had ik zelf ook niet verwacht dat het zo snel weer zou lukken, maar ik was ook heel bewust niet aan de anti-conceptie begonnen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_114577291
ahw Klums O+ wat issie mooi <3 hihi t is net een zeepaardje met een bubbeltje zo erbij :D O+

Fluugs ja, bewuste keus dus inderdaad. Bij de jongste hier hebben we heel bewust de pil de deur uit gedaan en zelfs geteld zo van 'als het in 1 keer raak is dan is het ook goed.' Ik ben er vanuit gegaan dat het heel snel raak kan zijn maar dat het ook best even kan duren.
pi_114577310
Naar lijkt me dat die reacties mignonne!
Hier.gelukkig.nooit gehad. Bij de eerste verbazing van nu al. Ik was toen 23 en 24 toen ie geboren werd.
Nu dus eigenlijk ook weer verbazing.

Er was 1 iemand die dacht dat Floris een ongelukje was, maaf kwam door een opmerking van mn vriend :D

Klumsy O+
pi_114577368
ja O+ ben benieuwd hoe veel verschil er al te zien zal zijn over 2 weken :)

dan is m'n "eigen gyn" er ook weer en gaan we het ook hebben over progesteron injecties en worden de afspraken voor controle van de baarmoederhals gepland.
wel een fijn gevoel dat ze alles zo streng in de gaten willen gaan houden :)
  maandag 23 juli 2012 @ 20:36:26 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114577463
Ja, dat kan ik me voorstellen Klums. Ik las ergens ook dat je toch probeert er onbevangen in te staan. Vind ik heel knap van je, al zal het ook niet altijd lukken.
pi_114577500
Dat lijkt me best naar sommige reacties... heb ik gelukkig geen last van gehad
( al waren er wel mensen die vonden dat we vrij snel weer wilde proberen zwanger te worden, want zo snel konden we het verlies nooit verwerkt hebben...)
  maandag 23 juli 2012 @ 20:38:36 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114577548
Wat een eikels. Alsof zij dat voor jullie kunnen bepalen. }:|
Ik word echt een beetje misselijk van dit soort reacties.
pi_114577570
jeetje, dat is ook pittig zo'n reactie Klums :o
pi_114577669
ja wil het wel proberen, maar dat valt nog vies tegen :')
merk dat ik best sceptisch geworden ben... vooral naar andere toe, als iemand iets positiefs zegt dan moet ik echt oppassen dat niet helemaal af te branden :@

het is ook meer dat ik bang ben dat als ik teveel zou gaan "genieten" de klap een keer zo hard aan komt als het weer mis gaat....
wat natuurlijk nergens op slaat want als het mis gaat heb je hoe dan ook verdriet...

dus af en toe mezelf een schop onder m'n hol geven doet wonderen!
en verders M. vertellen wat me dwars zit of waar ik onzeker over ben :)
pi_114577773
Klums mooie echo!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')