Ja, het is niet zo gepland. Meer slordig mbt voorbehoedsmiddelen omdat we dachten dat het toch niet zo'n vaart zou lopenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar het Is wel sneller dan verwacht deze keer kyara? Dat zei je kloon meen ik me te herinneren?
Ik heb ze behoorlijk veel gehad eigenlijk. Ik vond het op zich niet erg ik begrijp best dat het niet ieders keuze is en ik begrijp ook dat sommige mensen beren op de weg zagen (hoewel imho niet geheel terecht, want dat waren vooral hun eigen beren en bezwaren, niet de mijne).quote:Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb die reacties dus echt van niemand gehad... Mensen vonden het eigenlijk alleen maar leuk, zeker toen bekend werd dat het weer een knulletje was. "Leuk zo lekker dicht op elkaar" was de meest gehoorde opmerking hier....
Hahahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ging babyboom kijken en bedacht met dat ik dat vorig jaar keer met een zwangere buik en dat ik toen zo lekker emotioneel was. En toen bedacht ik me dat ik een traantje weggepinkt heb bij de landing van Andre Kuipers () en toen ging ik me afvragen wanneer ik ook alweer voor het laatst ongesteld was geweest
En ja, het is kort op elkaar, en het zal ongetwijfeld druk worden maar ik ben 33 dus we zouden sowieso geen jaren meer gewacht hebben met het 'proberen'. En in die zin is het wel heel fijn dat die onzekerheid ons bespaard blijft. Want ik vond het idee om snel in de overgang te raken toch best wel eng als je nog een wens voor een 2e kindje hebt. Elke keer als je het warm hebt vraag je je af of je een opvlieger hebt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |