Waarom vraag je aan je VVE-beheerder niet een uitsplitsing van de servicekosten? Dat zouden ze moeten kunnen geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef MaikelS het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Ik wil toch mijn ei kwijt en wellicht dat hier meerdere mensen in een zelfde schuitje zitten of zaten en hier wat advies in kunnen geven.
Allereerst wat info:
Het appartementencomplex heeft een lift. En er word eens in de zoveel tijd een trappenhuis schoongemaakt.
We betalen hier inmiddels 228 euro aan servicekosten. Hier zit 60 euro stookkosten bij.
Effectief gezien dus 168euro aan servicekosten... Ik vin dit behoorlijk, dan wel niet schandelijk hoog, en krijg mijn appartement op deze manier dus nooit verkocht...
Vergaderingen die gehouden worden lopen nergens toe, aangezien iedereen altijd zijn mond houd en het allemaal wel akkoord vind... Terwijl ze buiten vergaderingen om altijd klagen.
Ik zit eraan te denken een bepaalde offerte te laten opstellen door een andere VVE of in ieder geval uit te zoeken waar die kosten nu allemaal vandaan komen... Ik moet eerlijk zeggen dat als enigste verdiener (vrouw zonder werk, en het is een rot tijd om ook maar iets te vinden) en dat met 2 kinderen..
Wie o wie heeft hier ook last van en kan wellicht helpen?!
Al het advies is welkom!
Een andere beheerder zegt daar niets over. Hij / zij zegt hooguit iets over de kosten van het (administraties) beheren van de VvE.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef MaikelS het volgende:
Doelde eigenlijk meer op het feit dat onze vve beheerd word door een andere partij.. Ik snap dat een vve alle eigenaren bij elkaar de vve vormen verder.
Ben benieuwd wat een andere beheerder zou zeggen over de kosten.
dat dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een andere beheerder zegt daar niets over. Hij / zij zegt hooguit iets over de kosten van het (administraties) beheren van de VvE.
Nogmaals: wat staat er in de stukken (notulen van de vergaderingen, begroting, onderhoudsplannen, etc)?
Dan zoek je toch gewoon een nieuw kantoor?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef blomke het volgende:
Wat te denken van failissement van het administratiekantoor....
Dat is sowieso niet slim.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:46 schreef blomke het volgende:
Klopt, maar er zijn gevallen dat de rekening van de VvE op naam van het kantoor stond en dus in het faillissement viel....(Utrecht geloof ik ergens)..dag voorraad,
dat had je al kunnen doen voordat je dit topique opende hèquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef MaikelS het volgende:
Ik ga vanavond het jaaroverzicht eens goed doornemen.
bullcrap, ik betaal voor een VvE met lift 83 euro per maand.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat had je al kunnen doen voordat je dit topique opende hè. Voor een lift moet je meestal sowieso al 110,- rekenen als ik zo in de buurt rondkijk..
Ja ik ook. En dan zit er 7x 4 woningen in mijn complex.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
bullcrap, ik betaal voor een VvE met lift 83 euro per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |