Presentatoren zijn meestal niet van die idolen, geen echte "sterren".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar over het algemeen wordt het hier toch wel geaccepteert, met name van presentatoren, al ligt dat toch iets anders
Kijk heb je de eerste al waarvan je het niet zou denkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef tong80 het volgende:
Als Syb stopt met zingen komt ie ook uit de kast
Mick Jagger is ook niet helemaal zuiver net als Bowie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk heb je de eerste al waarvan je het niet zou denken
Niet terug te zien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:24 schreef Karina het volgende:
De Japanse Horror docu had mij wel wat gelekenIk was het dus ook vergeten.
Kan ook over anime zijn gegaan.Het ging wel over vrouwen in de Japanse cultuur.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:24 schreef Karina het volgende:
De Japanse Horror docu had mij wel wat gelekenIk was het dus ook vergeten.
Ook goed, anime. Japan vind ik sowieso interessant.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ook over anime zijn gegaan.Het ging wel over vrouwen in de Japanse cultuur.
Het staat echt in de gids aangekondigd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:05 schreef Kally het volgende:
Ik wilde net gillen dat ik was vergeten de docu op te nemen, dus kom ik er even goed mee weg
Ja maar ik was in slaap gevallenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het staat echt in de gids aangekondigd.
Ik zag het net. Even kijken of ik dan nog wakker ben.quote:
Ze hadden het er vanmorgen op Radio 1 over. Jammer dat het zo laat komtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het net. Even kijken of ik dan nog wakker ben.
Ja ik hoop van wel..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:09 schreef Karina het volgende:
Godsamme ik ben het ook vergetenVanavond maar even kijken of het op Uitzending Gemist staat.
Het was onthudsond.quote:
Dat heet een ironisch grapje. Ik had ook Karina kunnen quoten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat lul jij weer tegen mij stalker dat je bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |