Wat een rond hoofd heeft zij gekregenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Aniston
[ afbeelding ]
Kelly O.:
[ afbeelding ]
Dat zijn meestal de spijkerbroeken die die paupers zelf geknipt hebben, als je zo'n broekje bij de h&m haalt dan is ie keurig "geknipt" zonder die lelijke zakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:26 schreef AnnaStesia het volgende:
Heb vandaag de afgeknipte spijkerbroek met uitpuilende zakken gespot toen ik op een terrasje zat
Kan wel met een omweg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - FOTO'S - Actrice Brigitte Nielsen wekt sterk de indruk dat ze weer te kampen heeft met een drankprobleem.
De 49-jarige actrice en ex van Sylvester Stallone is met een fles wodka gespot in een park van Los Angeles.
Brigitte deed weinig moeite om anoniem te blijven en ze trok de volle aandacht van omstanders toen ze na de drank en talloze sigaretten zelfs moest overgeven.
Brigitte is in het verleden verslaafd geweest aan alcohol. In 2007 liet ze zich op aanraden van haar familie opnemen in een kliniek.
Ik dacht de foto's te kunnen copyeren. Dus niet.
Hier zijn ze te zien.
http://www.thesun.co.uk/s(...)les-public-park.html
Smullen is idd verkeerd verwoord.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Kally het volgende:
Ik kan er niet van smullen, het is in- en intriest, het blijft een ziekte/verslaving.
Waarschijnlijk behoorlijk ver heen al en inderdaad op dat moment de schaamte voorbij, sneu, voorheen was het echt wel een mooie vrouw.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef tong80 het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat ze het zo in het openbaar doet.
Ik vind het nog steeds een mooie vrouw, alleen door al die drank ziet ze er op die foto's verlopen uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk behoorlijk ver heen al en inderdaad op dat moment de schaamte voorbij, sneu, voorheen was het echt wel een mooie vrouw.
Lelijk is ze zeker niet, maar inderdaad verlopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een mooie vrouw, alleen door al die drank ziet ze er op die foto's verlopen uit.
Ach je kan ook zo denken, waarom grijpt iemand naar een fles, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo sterk dat ze het kunnen weerstaan, en er dan vanaf zien te komen is vreselijk moeilijk, dus ja ik vind het ook sneu voor haar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het niet sneu voor haar, maar wel voor haar kinderen. Dr. Drew zou weer eens moeten ingrijpen
Zij is de enige die verantwoordelijkheid kan nemen over haar eigen leven/daden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach je kan ook zo denken, waarom grijpt iemand naar een fles, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo sterk dat ze het kunnen weerstaan, en er dan vanaf zien te komen is vreselijk moeilijk, dus ja ik vind het ook sneu voor haar.
Het is niet voor niets een verslaving.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zij is de enige die verantwoordelijkheid kan nemen over haar eigen leven/daden.
Dat is geen excuus, uiteindelijk moet je jezelf weer uit die put helpen, zij ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een verslaving.
Natuurlijk. Maar dat is een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, uiteindelijk moet je jezelf weer uit die put helpen, zij ook
Als het je smaak was, was er geen mooiere.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk behoorlijk ver heen al en inderdaad op dat moment de schaamte voorbij, sneu, voorheen was het echt wel een mooie vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |