Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar ik ga het na vragen voor je deze week
IPV mat voor spitstreinen te gebruiken werd op de Strandpendel verlengd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:14 schreef b2py het volgende:
Zo te zien op de AV rijdt de spitsversterker naar vlaardingen niet
Er worden geen specifieke verbouwingen wel gedaan. Wel vernomen van een bron dat er tzt 10 stellen SLT (4 en 6 baks, elk 5) ERTMS krijgen om te testenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:22 schreef Monopoly het volgende:
Er worden toch zo her en der wat plan-v's omgetoverd voor testritten ?
Geschift.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:43 schreef greavy het volgende:
[..]
IPV mat voor spitstreinen te gebruiken werd op de Strandpendel verlengd.
je hebt in de basis gelijk, maar je kunt ook de capaciteit inzetten waar het echt nodig is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:04 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Geschift.
Vernietigend commentaar hierzo: http://www.voorbeterov.nl/120720.php
En waren al die extra conducteursdiensten ook daadwerkelijk gesteld? En er is in ieder geval een bosje machinisten uitgespaard.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef greavy het volgende:
Een pendel van SLT4 werd opgeheven om met extra mat. naar Hoek v Holland Strand te kunnen. Dus personeel was niet het probleem (->meer lengte -> meer personeel)
het hangt van de diensten af waar ze wisselen. Op Roosendaal - Zwolle kan dit zijn in Den Bosch, maar ook in Nijmegen of Arnhem, maar een andere keer rijden ze helemaal door naar Zwolle.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef JDude het volgende:
Zeg, jįren geleden was er opeens van alles te doen over het "rondje om de kerk". Wat is daar eigenlijk van terechtgekomen? Dat personeel uit pak 'm beet Roosendaal niet naar Zwolle rijdt kan ik me voorstellen, maar wisselt men dan halverwege ergens af? Of al in Tilburg of zo?
Ik meen eens gelezen te hebben dat als gevolg daarvan ook het ziekteverzuim op miraculeuze wijze ineens gigantisch toenam. En verhalen van conducteurs die opzettelijk treinen te laat lieten vertrekken om te laten zien dat de theorie niet klopt dat het rondje rond de kerk door verhinderen van de beruchte olievlekwerking voor meer punctualiteit zou zorgen. Etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Peter het volgende:
Volgens mij waren de vakbonden en vakbondsleden er faliekant op tegen en is de NS overstag gegaan..
op zich wel, maar bij verstoringen hang je gigantisch. Die diensten zijn echt enorm complex. Ik denk dat ze echt simpeler kunnen zonder dat het een rondje om de kerk wordt. Het belangrijkste is dat er gevarieerd kan blijven worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef Igen het volgende:
Aan de andere kant, de huidige opzet is natuurlijk wel veel leuker voor conducteurs en machinisten en zolang er geen grote verstoringen zijn lijkt het ook wel prima te werken. Toch?
Dit. Na protesten, stakingen, gemor, gekut en weet ik veel wat. Geen fijne tijd om treinreiziger te zijn, en sindsdien heb ik het ook wel geschoten met de bonden. Dat je op wilt komen voor de rechten van het personeel snap ik, maar niet in deze mate.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Peter het volgende:
Volgens mij waren de vakbonden en vakbondsleden er faliekant op tegen en is de NS overstag gegaan..
Ja, en Melanie doet dat beter wil je zeggen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef Duvel het volgende:
Overigens speelde met dat rondje rond de kerk ook mee dat Huizinga toen de baas was, en die man was erg onhandig in zijn communicatie.
uhuh en dat moet kunnen zonder dat het een rondje om de kerk wordtquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef Duvel het volgende:
Jammer dan, ik zit ook elke dag aan het zelfde bureau. Misschien dat kris-kras door Nederland nog ging toen de uurdienst de norm was, maar de dichtheid van de dienstregeling heeft de complexiteit van de roosters zodanig gemaakt dat je niet anders kunt dan dit concept los laten.
Meisje Schultzquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, en Melanie doet dat beter wil je zeggen!
Ehm, je weet dat MSvHMG geen PDir van NS is, toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, en Melanie doet dat beter wil je zeggen!
Ze kan het beste achter het fornuis blijven. Maakt ze minder brokken dan nu het geval is.quote:
Ow chips, sorryquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, je weet dat MSvHMG geen PDir van NS is, toch?
Dat niet zozeer, maar ik kan haar de incompetentie niet kwalijk nemen met dat 'net uit de zandbak'-uiterlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef Duvel het volgende:
Jij aanbidt haar als was ze de laatste MILF op aarde.
de enige afwisseling zit m in het materieel en of je de tussenslagen hebt of het hele traject. Op Dordrecht - Geldermalsen is nog minder variatie, omdat daar de grootste afwisseling is of je tussenslagen of het hele traject hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:37 schreef Fiorano het volgende:
Als je op de Valleilijn zit rij je helemaal dagelijks hetzelfde...
mja, het hangt van de concessie af. Hier in het noorden hebben de Arriva-machinisten wel genoeg afwisselingquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:12 schreef Fiorano het volgende:
Hm, word het beroep van Machinist ook minder aantrekelijk van, Blijf ik voorlopig lekker Rail simulator spelen
perronopzichter.....quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:07 schreef DriekOplopers het volgende:
Perronopzichter valt filmploeg aan: http://www.voorbeterov.nl/120725.php
Neenee, dat zijn in principe goed opgeleide mensen met veiligheidsfuncties. Vaak zijn ze eerst jarenlang HC geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
perronopzichter.....
is dat een melkertbaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |