quote:Op maandag 23 juli 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, en hoi!
Voel me een beetje genegeerd of zo![]()
Hai Evie!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef Evie het volgende:
[..]goede morgen koffie.. heb je een kopje voor me?
Melk graag.. en wel even langs de deur heen geven, want heb geen zin om me verder aan te kledenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hai Evie!
Ja, asjeblieft!![]()
Heb je nog melk/suiker erin?
Mijn 1e bak heb ik net op
*rijkt koffie aan* asjeblieftquote:Op maandag 23 juli 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Melk graag.. en wel even langs de deur heen geven, want heb geen zin om me verder aan te kleden
Dank je!! OOOH ik zag je wel staren!! Mooie bh he?!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*rijkt koffie aan* asjeblieft
Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd de laatste paar dagen? Ik was niet op fok
Ik probeerde niet te staren, maar het lukte nietquote:Op maandag 23 juli 2012 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je!! OOOH ik zag je wel staren!! Mooie bh he?!![]()
whehe niet veel gebeurd behalve housewarming bij hups en mensen die jarig zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te staren, maar het lukte niet![]()
En dus ga je maar fokken?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik moet nog boodschappen halen, de was doen en afwassen.
Ja, ik zit netquote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dus ga je maar fokken?
Geintje!
Ik ben net al begonnen met puinruimen, heb een hoop in te halen in het huishouden
En hoe is het met de diertjes?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zit net. Vanmorgen in het asiel gewerkt.
Nee weekje eerder vakantie genomenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzoHet is maandag hoor!
Gaat wel goed, hoor. Geen zieken gelukkig, wel veel kittens.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe is het met de diertjes?
Werken? Wat een stom woord.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzoHet is maandag hoor!
Hoi hoiquote:Op maandag 23 juli 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik moet nog boodschappen halen, de was doen en afwassen.
Werkwoord!quote:
Strijken vind ik wel leukquote:Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik moet strijkenZo hekel aan, maar wel perfect dagje, want mag de zon niet in
Gister te erg verbrand in mijn gezicht en op mijn schouders
Alles goed hier verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |