Waarom niet? Firefly zei dat ik voordat ik vrouwen kon hosselen in mezelf moest geloven en een innerlijk zelfvertrouwen op moest bouwen. Hij adviseerde mij hiervoor om te beginnen met squatten.quote:
Is het al bijna kerst! Ik lust wel een gluhwein!quote:
nee. die muts draag ik dag en nacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het al bijna kerst! Ik lust wel een gluhwein!
Ik als Indiaan!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Verkleed jij je als kerstman, dan ga ik als brandweerman
heb ik meteen een klusje voor je. op madeira.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verkleed jij je als kerstman, dan ga ik als brandweerman
over madeira gesproken, heb nog een hoop plaatdelen te koop in de kleur madeira zwart!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik meteen een klusje voor je. op madeira.
Omdat vrouwenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand die mij niet lief vind, vind ik ook niet meer lief![]()
Waarom deze vraag twi?
Vrouwen zijn erger als mannen.quote:
danquote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erger als mannen.
Geven ze vaak nog zelf toe ook. :p
Lekker warm wel, maar bewegen zou ik niet doen nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat het geen weer is om te sporten? helemaal kapot nu
Het is geen weer om te sporten.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat het geen weer is om te sporten? helemaal kapot nu
straks voel ik me er vast goed overquote:Op maandag 23 juli 2012 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker warm wel, maar bewegen zou ik niet doen nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |