quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
niveau daalt met de seconde, je zult het vannacht alleen moeten doen Mikey, ik spaar mijn kwaliteit wel op voor als de eckte eckte er weer zijn.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
niveau daalt met de seconde, je zult het vannacht alleen moeten doen Mikey, ik spaar mijn kwaliteit wel op voor als de eckte eckte er weer zijn.
Ik dacht precies hetzelfde, Zo van dit gaat hem niet worden vanavond.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
Laten ze dan gvd Kapi en HMF unbannen. Stylo en Geo4kant zijn ook ineens weg en waar is Steven dit hele weekend?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, Zo van dit gaat hem niet worden vanavond.
Steven is opgepakt met 14kilo wiet in zijn kofferbak. HMF zou toch op vakantie zijn. Geo is chicks aan het hosselen in de Nachtbagger.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laten ze dan gvd Kapi en HMF unbannen. Stylo en Geo4kant zijn ook ineens weg en waar is Steven dit hele weekend?
als je niveau nodig hebt, dan roep je maar.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal in dit topic moeten blijven om de boel nog enig niveau te geven.
Adames staat gelijk paraatquote:Op maandag 23 juli 2012 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
als je niveau nodig hebt, dan roep je maar.
Nog chicks gehosseld of zat Davy weer te cock blokken?quote:
Ik was bij mijn broer American Reunion kijken en een biertje (2) drinken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog chicks gehosseld of zat Davy weer te cock blokken?
Je drinkt laatste tijd wel vaak bij je broer of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was bij mijn broer American Reunion kijken en een biertje (2) drinken.
Mijn broer zou voor de slijterij/AA moeten gaan werken manquote:Op maandag 23 juli 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je drinkt laatste tijd wel vaak bij je broer of niet?
Dit klopt dus niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer zou voor de slijterij/AA moeten gaan werken mandie loopt iedereen altijd aan te moedigen om aan de drank te gaan. En dit is de 3e keer, 2e keer deze week, laatste keer was Portugal - Nederland.
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die beste, saluukes ik ga op bed an.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |