Dat is geen jackpot, eerder een lootje van de scoutingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef lipjes het volgende:
`holy shit, jackpot.
Makarov, 5 mags, shotgun shells, eten, drinken, horlogen, bandages, road flares, alles
Edit: 2e horlogen, meer flares en bandages
Vanavond zo rond 8en ga ik het nog eens proberen. Hopelijk wat meer succes dan gisteravondquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is geen jackpot, eerder een lootje van de scouting
Een werkende server zou fijn zijn iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanavond zo rond 8en ga ik het nog eens proberen. Hopelijk wat meer succes dan gisteravond
Je moet het eerst reloaden (quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef lipjes het volgende:
ik heb nu een crowbar, maar hoe gebruik ik deze ?
http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
Op wat voor een locaties kan je trouwens het beste een sniper vinden?
Super handige link, thanks!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/
Al die rode barns hebben bijna allemaal main weapons liggen, mits ze niet eerder leeggeroofd zijn. Dat zijn altijd de eerste plekken die ik bezoek om een wapen te bemachtigen. Daarna loop ik vaak door naar plekken waar al die grote militaire tenten zijn, in Cherno centrum heb je zo'n plek en daar kan je ook alles vinden wat je nodig hebt. (maar op drukke server is er altijd wel een sniper rondom die die plekken in de gaten houd)
Iedereen volpompen niemand is te vertrouwenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef TwenteFC het volgende:
Meh doodgeschoten, dit was ook de laatste keer dat ik een andere speler laat lopen.
Volgende keer neem ik niet eens de moeite meer om te kijken of het friendly is maar pomp ik hem meteen vol lood.
Dit, tot 4 maanden geleden waren de meeste nog friendly, waar je meestal mee ging groupen en samen ging spelen. Sinds al die nieuwe mensen er zijn is het gewoon een Free for all geworden, je hebt niet eens de kans om te kijken of je iemand kan vertrouwen want dan heb je alweer een kogel te pakken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Iedereen volpompen niemand is te vertrouwen
Gebruikte ik eerst ook, goede map maar teveel informatie waar ik niks aan heb. De map die ik nu gebruik displayed alleen maar plekken waar een hoge kans is om goede gear te krijgen, dus daar ga ik meteen naartoe. Met dayzmap.com ging ik ook echt langs alle lootplekken, en vaak vond ik er niks maar had wel een horde zombie achter me aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
dayzmap.com vind ik persoonlijk nog het fijnst
Achja, de enige plekken zijn toch stary, nw airfield, ne airfield en cherno/elektro en misschien devils castle, maar de vorige keer was daar geen kut te vinden..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit, tot 4 maanden geleden waren de meeste nog friendly, waar je meestal mee ging groupen en samen ging spelen. Sinds al die nieuwe mensen er zijn is het gewoon een Free for all geworden, je hebt niet eens de kans om te kijken of je iemand kan vertrouwen want dan heb je alweer een kogel te pakken.
[..]
Gebruikte ik eerst ook, goede map maar teveel informatie waar ik niks aan heb. De map die ik nu gebruik displayed alleen maar plekken waar een hoge kans is om goede gear te krijgen, dus daar ga ik meteen naartoe. Met dayzmap.com ging ik ook echt langs alle lootplekken, en vaak vond ik er niks maar had wel een horde zombie achter me aan.
Water is overrated, heb 1 empty waterflesje die ik af en toe vul als ik de mogelijkheid krijg, maar de rest van me Alice pack zit vol met cola & pepsi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef lipjes het volgende:
ik ben tot nu toe nog geen levend mens tegengekomen.
en zit heel erg zonder water
Bloeden kan @random stoppen. Dus je had gewoon gelukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:55 schreef lipjes het volgende:
Edit, opke blijkbaar is het bloeden gestopt..... raar.
Je moet de Line Of Sight proberen te verbreken. Een kilometer door open velden rennen gaan dus nooit werken (of met geluk). Probeer door deuren te rennen of de hoeken van een huis omheen rennen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
Nieuwe game, ik spawn, 2 zombies sprinten op me af, en ze blijven een kilometer achter me aanzitten, nu maar opgegeven en laat mezelf maar dood gaan.
Goede tip, thnxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je moet de Line Of Sight proberen te verbreken. Een kilometer door open velden rennen gaan dus nooit werken (of met geluk). Probeer door deuren te rennen of de hoeken van een huis omheen rennen.
Bleh, ik haat dat echt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef lipjes het volgende:
fuuuuuuuuuuuck, 3600 bloed en geen eten.
Kan bijna geen reet meer zien en het ene huis wat in de buurt zat heeft alleen maar lege blikken
Tip: Als je net begint, zie je rechtsonder in de hoek waar je ongeveer bent. Als je dan een map opzoekt kun je je een beetje ori๋nteren met waar je zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik doe de TT echt eer aan , ben nou al een uur aan het rondlopen , maar ben nog zombie of andere speler , wapen of wat dan ook tegen gekomen.
Ja alleen een schaap en een ram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |