Volgens mij wel, daar speel ik wel het meest en een paar andere ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef Rabieluh het volgende:
Welke server zitten de meeste fokkers op trouwens? die lu172 ofzo?
Sgoed, vannacht ga ik nog wel even gamen. Even kijken wie waar is.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:06 schreef Pixell het volgende:
Ems, morgen ga ik denk ik wel weer even DayZ'n, laat maar even weten of stuur een message op skype
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef Skwish het volgende:
Dit lijkt me echt superleuk om te spelen. Binnenkort ArmA II CO maar eens aanschaffen voor deze mod. Hou zelf erg veel van zombiefilms en heb spellen zoals L4D(2) grijsgespeeld.
Ligt het aan mij dat de besturing van de personage wel een beetje brak lijkt en dat de zombies raar bewegen? Komt dit omdat de mod nog in beta stage zit of ligt het gewoon aan de engine?
De zombies bewegen kut omdat zoals Rocket het zei; This happens when you let a game designer fix the zombie movement, we just adjust the speed. Ze hebben gewoon de speed omhoog gezet. Maar ze werken eraan om de zombies nieuwe bewegingen te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef Skwish het volgende:
Dit lijkt me echt superleuk om te spelen. Binnenkort ArmA II CO maar eens aanschaffen voor deze mod. Hou zelf erg veel van zombiefilms en heb spellen zoals L4D(2) grijsgespeeld.
Ligt het aan mij dat de besturing van de personage wel een beetje brak lijkt en dat de zombies raar bewegen? Komt dit omdat de mod nog in beta stage zit of ligt het gewoon aan de engine?
Zo, maar ik zit dus in de buurt van Stary Sobor. En ik moet daar in de buurt blijven omdat ik eigenlijk samen met een vriend speel. Als je die richting op komt of bent zou het prachtig zijn, maar het is wel een stukje landinwaarts.quote:
Ik heb eten maar geen dikke sniper rifle. Ik zie een potentiële eerlijke ruilquote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef drumstickNL het volgende:
Heb nu een dikke sniper rifle maar geen eten.
Ben je later ook nog online?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo, maar ik zit dus in de buurt van Stary Sobor. En ik moet daar in de buurt blijven omdat ik eigenlijk samen met een vriend speel. Als je die richting op komt of bent zou het prachtig zijn, maar het is wel een stukje landinwaarts.
Pixellquote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja men, sowieso tot uurtje of 3. Wie was jij op skype?
Daar kan jij ook niks aan doen hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo geweldig als jij
Nice hoor!quote:
Sweet, als ik een extra key voor planetside 2 krijg mag je die ook lenenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar kan jij ook niks aan doen hoorEn je mag wel een key lenen als ik er een extra krijg
Echt vet!quote:
nicequote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
Sweet, als ik een extra key voor planetside 2 krijg mag je die ook lenen
twitter:dayzdevteam twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 00:23:57IMPORTANT: Gamespy are doing some maintenance and there may be periods where you have difficulty connecting. reageer retweet
Rechterklik in je inventory, 'Remove from toolbelt', aanzetten met.. L volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:01 schreef lipjes het volgende:
Thanks!
Nu nog uitzoeken hoe ik een flashlight gebruik
Ik weiger in nighttime te gamen, speel nu maar op een UTC +13 server.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:08 schreef lipjes het volgende:
Yep, en schijn direct op een zombievolgens mij leef ik nog wel.
Alt + tab
Edit:
Hij liep zojuist langs me
En dan word je morgen wakker, blijkt de Deen niet naar bed te zijn geweest en alle spullen te hebben gejacked, in een andere hoek van de map verstopt en je hoort er nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:54 schreef wuuht het volgende:
heb met een deen een bus en een ural gevonden met tenten ziek veel wapens we gingen met de voertuigen fuel en vehicle parts halen nu hebben we ze ergens aan de rand van de map verstopt
nee want CQFquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En dan word je morgen wakker, blijkt de Deen niet naar bed te zijn geweest en alle spullen te hebben gejacked, in een andere hoek van de map verstopt en je hoort er nooit meer iets van.
Gewoon met je handen heen en weer gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef lipjes het volgende:
ik heb nu een crowbar, maar hoe gebruik ik deze ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |