Volgens mij wel, daar speel ik wel het meest en een paar andere ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef Rabieluh het volgende:
Welke server zitten de meeste fokkers op trouwens? die lu172 ofzo?
Sgoed, vannacht ga ik nog wel even gamen. Even kijken wie waar is.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:06 schreef Pixell het volgende:
Ems, morgen ga ik denk ik wel weer even DayZ'n, laat maar even weten of stuur een message op skype
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef Skwish het volgende:
Dit lijkt me echt superleuk om te spelen. Binnenkort ArmA II CO maar eens aanschaffen voor deze mod. Hou zelf erg veel van zombiefilms en heb spellen zoals L4D(2) grijsgespeeld.
Ligt het aan mij dat de besturing van de personage wel een beetje brak lijkt en dat de zombies raar bewegen? Komt dit omdat de mod nog in beta stage zit of ligt het gewoon aan de engine?
De zombies bewegen kut omdat zoals Rocket het zei; This happens when you let a game designer fix the zombie movement, we just adjust the speed. Ze hebben gewoon de speed omhoog gezet. Maar ze werken eraan om de zombies nieuwe bewegingen te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef Skwish het volgende:
Dit lijkt me echt superleuk om te spelen. Binnenkort ArmA II CO maar eens aanschaffen voor deze mod. Hou zelf erg veel van zombiefilms en heb spellen zoals L4D(2) grijsgespeeld.
Ligt het aan mij dat de besturing van de personage wel een beetje brak lijkt en dat de zombies raar bewegen? Komt dit omdat de mod nog in beta stage zit of ligt het gewoon aan de engine?
Zo, maar ik zit dus in de buurt van Stary Sobor. En ik moet daar in de buurt blijven omdat ik eigenlijk samen met een vriend speel. Als je die richting op komt of bent zou het prachtig zijn, maar het is wel een stukje landinwaarts.quote:
Ik heb eten maar geen dikke sniper rifle. Ik zie een potentiële eerlijke ruilquote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef drumstickNL het volgende:
Heb nu een dikke sniper rifle maar geen eten.
Ben je later ook nog online?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo, maar ik zit dus in de buurt van Stary Sobor. En ik moet daar in de buurt blijven omdat ik eigenlijk samen met een vriend speel. Als je die richting op komt of bent zou het prachtig zijn, maar het is wel een stukje landinwaarts.
Pixellquote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja men, sowieso tot uurtje of 3. Wie was jij op skype?
Daar kan jij ook niks aan doen hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo geweldig als jij
Nice hoor!quote:
Sweet, als ik een extra key voor planetside 2 krijg mag je die ook lenenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar kan jij ook niks aan doen hoorEn je mag wel een key lenen als ik er een extra krijg
Echt vet!quote:
nicequote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
Sweet, als ik een extra key voor planetside 2 krijg mag je die ook lenen
twitter:dayzdevteam twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 00:23:57IMPORTANT: Gamespy are doing some maintenance and there may be periods where you have difficulty connecting. reageer retweet
Rechterklik in je inventory, 'Remove from toolbelt', aanzetten met.. L volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:01 schreef lipjes het volgende:
Thanks!
Nu nog uitzoeken hoe ik een flashlight gebruik
Ik weiger in nighttime te gamen, speel nu maar op een UTC +13 server.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:08 schreef lipjes het volgende:
Yep, en schijn direct op een zombievolgens mij leef ik nog wel.
Alt + tab
Edit:
Hij liep zojuist langs me
En dan word je morgen wakker, blijkt de Deen niet naar bed te zijn geweest en alle spullen te hebben gejacked, in een andere hoek van de map verstopt en je hoort er nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:54 schreef wuuht het volgende:
heb met een deen een bus en een ural gevonden met tenten ziek veel wapens we gingen met de voertuigen fuel en vehicle parts halen nu hebben we ze ergens aan de rand van de map verstopt
nee want CQFquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En dan word je morgen wakker, blijkt de Deen niet naar bed te zijn geweest en alle spullen te hebben gejacked, in een andere hoek van de map verstopt en je hoort er nooit meer iets van.
Gewoon met je handen heen en weer gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef lipjes het volgende:
ik heb nu een crowbar, maar hoe gebruik ik deze ?
Het is beter dan niets.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef koffiegast het volgende:
Vind wel wonderbaarlijk dat een crowbar geen zombies 1hit, maar een axe wel. Wat is dan de toevoeging van een crowbar?
Gquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:45 schreef lipjes het volgende:
fuck, nu dump ik net mijn rugtas omdat ik een grotere zag liggen, maar hoe pak je die weer op....
Dat is geen jackpot, eerder een lootje van de scoutingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef lipjes het volgende:
`holy shit, jackpot.
Makarov, 5 mags, shotgun shells, eten, drinken, horlogen, bandages, road flares, alles
Edit: 2e horlogen, meer flares en bandages
Vanavond zo rond 8en ga ik het nog eens proberen. Hopelijk wat meer succes dan gisteravondquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is geen jackpot, eerder een lootje van de scouting
Een werkende server zou fijn zijn iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanavond zo rond 8en ga ik het nog eens proberen. Hopelijk wat meer succes dan gisteravond
Je moet het eerst reloaden (quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef lipjes het volgende:
ik heb nu een crowbar, maar hoe gebruik ik deze ?
http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
Op wat voor een locaties kan je trouwens het beste een sniper vinden?
Super handige link, thanks!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/
Al die rode barns hebben bijna allemaal main weapons liggen, mits ze niet eerder leeggeroofd zijn. Dat zijn altijd de eerste plekken die ik bezoek om een wapen te bemachtigen. Daarna loop ik vaak door naar plekken waar al die grote militaire tenten zijn, in Cherno centrum heb je zo'n plek en daar kan je ook alles vinden wat je nodig hebt. (maar op drukke server is er altijd wel een sniper rondom die die plekken in de gaten houd)
Iedereen volpompen niemand is te vertrouwenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef TwenteFC het volgende:
Meh doodgeschoten, dit was ook de laatste keer dat ik een andere speler laat lopen.
Volgende keer neem ik niet eens de moeite meer om te kijken of het friendly is maar pomp ik hem meteen vol lood.
Dit, tot 4 maanden geleden waren de meeste nog friendly, waar je meestal mee ging groupen en samen ging spelen. Sinds al die nieuwe mensen er zijn is het gewoon een Free for all geworden, je hebt niet eens de kans om te kijken of je iemand kan vertrouwen want dan heb je alweer een kogel te pakken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Iedereen volpompen niemand is te vertrouwen
Gebruikte ik eerst ook, goede map maar teveel informatie waar ik niks aan heb. De map die ik nu gebruik displayed alleen maar plekken waar een hoge kans is om goede gear te krijgen, dus daar ga ik meteen naartoe. Met dayzmap.com ging ik ook echt langs alle lootplekken, en vaak vond ik er niks maar had wel een horde zombie achter me aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
dayzmap.com vind ik persoonlijk nog het fijnst
Achja, de enige plekken zijn toch stary, nw airfield, ne airfield en cherno/elektro en misschien devils castle, maar de vorige keer was daar geen kut te vinden..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit, tot 4 maanden geleden waren de meeste nog friendly, waar je meestal mee ging groupen en samen ging spelen. Sinds al die nieuwe mensen er zijn is het gewoon een Free for all geworden, je hebt niet eens de kans om te kijken of je iemand kan vertrouwen want dan heb je alweer een kogel te pakken.
[..]
Gebruikte ik eerst ook, goede map maar teveel informatie waar ik niks aan heb. De map die ik nu gebruik displayed alleen maar plekken waar een hoge kans is om goede gear te krijgen, dus daar ga ik meteen naartoe. Met dayzmap.com ging ik ook echt langs alle lootplekken, en vaak vond ik er niks maar had wel een horde zombie achter me aan.
Water is overrated, heb 1 empty waterflesje die ik af en toe vul als ik de mogelijkheid krijg, maar de rest van me Alice pack zit vol met cola & pepsi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef lipjes het volgende:
ik ben tot nu toe nog geen levend mens tegengekomen.
en zit heel erg zonder water
Bloeden kan @random stoppen. Dus je had gewoon gelukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:55 schreef lipjes het volgende:
Edit, opke blijkbaar is het bloeden gestopt..... raar.
Je moet de Line Of Sight proberen te verbreken. Een kilometer door open velden rennen gaan dus nooit werken (of met geluk). Probeer door deuren te rennen of de hoeken van een huis omheen rennen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
Nieuwe game, ik spawn, 2 zombies sprinten op me af, en ze blijven een kilometer achter me aanzitten, nu maar opgegeven en laat mezelf maar dood gaan.
Goede tip, thnxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je moet de Line Of Sight proberen te verbreken. Een kilometer door open velden rennen gaan dus nooit werken (of met geluk). Probeer door deuren te rennen of de hoeken van een huis omheen rennen.
Bleh, ik haat dat echt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef lipjes het volgende:
fuuuuuuuuuuuck, 3600 bloed en geen eten.
Kan bijna geen reet meer zien en het ene huis wat in de buurt zat heeft alleen maar lege blikken
Tip: Als je net begint, zie je rechtsonder in de hoek waar je ongeveer bent. Als je dan een map opzoekt kun je je een beetje oriënteren met waar je zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik doe de TT echt eer aan , ben nou al een uur aan het rondlopen , maar ben nog zombie of andere speler , wapen of wat dan ook tegen gekomen.
Ja alleen een schaap en een ram
Nooit opgevallen , zie het nu iig niet meer staanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Tip: Als je net begint, zie je rechtsonder in de hoek waar je ongeveer bent. Als je dan een map opzoekt kun je je een beetje oriënteren met waar je zit.
Aanrader om elke spawn in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nooit opgevallen , zie het nu iig niet meer staan
Ja klopt, maar ik zoek wel ff een andere server, LU172 is de laatste tijd veelste traag en werkt gwn niet lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef wickedweirdo het volgende:
Trouwens, als je wil spelen. ik zocht op google naar Lu172 Dayz. En vond zo het ip.
Als je dan ingame bij multiplayer naar remote gaat, en het ip invult, kun je connecten
Je ziet het staan meteen nadat je de server joined, niet de hele tijd, pannekoekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef Enchanter het volgende:
Het enige wat ik zie staan rechts onderin is een mes en vork (die trouwens rood aan knipperen is) , zal waarschijnlijk met je voedsel te maken hebben.
Een druppel , geen idee waarvoor die is
Een kruik/fles , die ook rood aan het knipperen is en een soort van thermometer , waar ik ook niet weet waarvoor die dient
Nog steeds aan het lopen door een gebergte , niks gevonden of tegen gekomen
Hoe moet ik dat nou weten ben net 2 uur bezig of zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je ziet het staan meteen nadat je de server joined, niet de hele tijd, pannekoek
Mes/vork is etenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef Enchanter het volgende:
Het enige wat ik zie staan rechts onderin is een mes en vork (die trouwens rood aan knipperen is) , zal waarschijnlijk met je voedsel te maken hebben.
Een druppel , geen idee waarvoor die is
Een kruik / fles , die ook rood aan het knipperen is en een soort van thermometer , waar ik ook niet weet waarvoor die dient
Nog steeds aan het lopen door een gebergte , niks gevonden of tegen gekomen
Okay dank je , voorlopig kan ik server meer joinen om dat Sixlauncher geen servers meer laat zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mes/vork is eten
Druppel is bloed
Kruis/fles is water/drinken
Thermometer heeft te maken met hoe koud je het hebt, je kan ziek worden e.d. door regen en dergelijke.
Er zijn updates of iets dergelijksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay dank je , voorlopig kan ik server meer joinen om dat Sixlauncher geen servers meer laat zien![]()
had ik net link van, maar ik kwam dr achter dattie bijvoorbeeld geen nl dayz servers vond.... Ah wel Duitsequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Pixell het volgende:
www.gametracker.com
is waar je ip vd servers kan vinden
Naja, ik ben nu nog levend en met Ems op avontuur in het noorden, als ik weer doodga sta ik voor iedereen open ;Dquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef wickedweirdo het volgende:
bah, net vanachter neergeschoten. Zo jammer hè.
had al wel leuke supplies opgebouwd.........AAAAND it's gone!
Pixell, zin om samen op een server te beginnen ofzoiets?
Vooral je tools verliezen is het kutste wat er kan gebeuren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 04:29 schreef Pixell het volgende:
Kon nog niet slapen Ems, dus ik denk vertel het verhaal maar even..
2:30am
Ems en ik lopen naar een tent, sneaky, zitten achter een paar bomen/bosjes, checken de heuvels buiten Stary Sobor, helemaal niks.
Ik zet 1 stap voorbij de boom *BOOM* word geraakt, en nog een keer, daarna word Ems in 1 shot doodgeschoten en daarna mocht ik nog een schot ontvangen in mijn been.
Wat hebben we verloren:
DMR, AS50, AKM, M4A1 CCO, 2x Revolver, Ammo, voedsel/drinken voor het leven, alle tools (map, kompas, etc, etc)....
Die kerel voelt zich nu de koning te rijk..
Als je van je tools kompas en map als eerste zegt heb je dus niet alle tools gehad. GPS rangefinder en nv goggles zijn veel waardevollerquote:Op woensdag 25 juli 2012 04:29 schreef Pixell het volgende:
Kon nog niet slapen Ems, dus ik denk vertel het verhaal maar even..
2:30am
Ems en ik lopen naar een tent, sneaky, zitten achter een paar bomen/bosjes, checken de heuvels buiten Stary Sobor, helemaal niks.
Ik zet 1 stap voorbij de boom *BOOM* word geraakt, en nog een keer, daarna word Ems in 1 shot doodgeschoten en daarna mocht ik nog een schot ontvangen in mijn been.
Wat hebben we verloren:
DMR, AS50, AKM, M4A1 CCO, 2x Revolver, Ammo, voedsel/drinken voor het leven, alle tools (map, kompas, etc, etc)....
Die kerel voelt zich nu de Koninginnedag te rijk..
nee kompas en mapquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je van je tools kompas en map als eerste zegt heb je dus niet alle tools gehad. GPS rangefinder en nv goggles zijn veel waardevoller
GPS en nv goggles zijn niks aan, map is veel belangrijker, net als binocularsquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je van je tools kompas en map als eerste zegt heb je dus niet alle tools gehad. GPS rangefinder en nv goggles zijn veel waardevoller
Duidelijk nog nooit GPS gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GPS en nv goggles zijn niks aan, map is veel belangrijker, net als binoculars
Je hebt weinig aan een GPS als je geen map hebt, lijkt me duidelijk wat hier in het verhaal het belangrijkst is en denk dat de meeste mensen het daarmee eens zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit GPS gehad.
Met dat ding heb je geen kompas meer nodig en weet je altijd precies waar je bent.
En rangefinder is niet beter dan binoculars? Okay
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GPS en nv goggles zijn niks aan, map is veel belangrijker, net als binoculars
Een map heb je in 5min gevonden ... GPS is echt super !quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt weinig aan een GPS als je geen map hebt, lijkt me duidelijk wat hier in het verhaal het belangrijkst is en denk dat de meeste mensen het daarmee eens zijn.
Behalve jij dan
Achja, ik heb niks nodig in principe, met al die online maps die overal te vinden zijn, maakt het allemaal erg makkelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Een map heb je in 5min gevonden ... GPS is echt super !![]()
Eens met Pix en Teun hierzo, en je zegt zelf al dat je binnen 5 minuten een map kan vinden. Dus wat is het nut om uren te gaan zoeken naar een GPS, als je net zo makkelijk een map kan vinden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Een map heb je in 5min gevonden ... GPS is echt super !![]()
Niet het verschil weten tussen wat een GPS en map doen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Eens met Pix en Teun hierzo, en je zegt zelf al dat je binnen 5 minuten een map kan vinden. Dus wat is het nut om uren te gaan zoeken naar een GPS, als je net zo makkelijk een map kan vinden?
Ik weet precies wat een GPS doet, en het enigste wat er handiger aan is is dat je de minimap kan openen, en als jij dat echt hoognodig moet hebben en een wereld van verschil maakt met een gewone map, ben je volgens mij niet goed bezig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen wat een GPS en map doen..
Het ging er om dat een kerel hier zei van Al mn tools kwijt en dan doelde ie op zn kompas en map. Terwijl dat minuten werk is..
Oh wacht, je vorige reactie. Heb jij dat serieus nodig om te weten waar je bent? Een regular map openen zit er niet in voor jou? Je kan op die map niet zien welke richting je oploopt, je hebt daar serieus nog een kompas voor nodig? Dafuq am i reading?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit GPS gehad.
Met dat ding heb je geen kompas meer nodig en weet je altijd precies waar je bent.
En rangefinder is niet beter dan binoculars? Okay
Ik heb soms na een uur nog geen kaart gevonden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen wat een GPS en map doen..
Het ging er om dat een kerel hier zei van Al mn tools kwijt en dan doelde ie op zn kompas en map. Terwijl dat minuten werk is..
Dwaal je een beetje rond als je spawnt of gebruik je ook een externe map om je positie te bepalen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb soms na een uur nog geen kaart gevonden.
Ook geen wapen trouwens. :' )
Ik dwaal rond en probeer bij huizen die ik tegenkom te kunnen kijken zonder ontdekt te worden door zombies, maar dat is echt bijzonder lastig, heel veel plaatsen moet ik ook gewoon overslaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dwaal je een beetje rond als je spawnt of gebruik je ook een externe map om je positie te bepalen?
Als je spawnt, eerst kijken waar je zit, en dan met behulp van een map meteen naar plekken waar je (bijna) zeker weet dat er loot ligt, als je een beetje snel/voorzichtig te werk gaat heb je binnen 0-30minuten al een wapen en meer. Als je het goed aan wilt pakken, sneak dan naar een supermarkt, daar heb je meestal echt ALLES liggen wat je nodig hebt, van maps tot shotguns e.d.
In de meeste cabins en shacks e.d zou ik direct overslaan, daar vind je nooit wat. Je moet eerst leren om ver om je heen te kijken en weten waar er wat te halen valt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dwaal rond en probeer bij huizen die ik tegenkom te kunnen kijken zonder ontdekt te worden door zombies, maar dat is echt bijzonder lastig, heel veel plaatsen moet ik ook gewoon overslaan.
misschien toch maar een kaart proberen ja.
Hoe omzeilen jullie die zombies in steden?
Moet je met groepen/clans meedoen, New World Order en dat soort groepjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
Pfff, er is totaal geen teamspirit, geen overleg, enkel PANG, als iemand je ziet. Jammer wel.
nog nooit tegengekomen, ik zit bij CQFquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet je met groepen/clans meedoen, New World Order en dat soort groepjes.
Gewoon met punt ............ kun je door de chats heen gaan, kom je vanzelf in direct communicationquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
En op eenofandere manier zit ik steeds of in partychat of in vehicle chat.
Global chat aan een toets binden werkt niet.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik weet precies wat een GPS doet, en het enigste wat er handiger aan is is dat je de minimap kan openen, en als jij dat echt hoognodig moet hebben en een wereld van verschil maakt met een gewone map, ben je volgens mij niet goed bezig.
[..]
Oh wacht, je vorige reactie. Heb jij dat serieus nodig om te weten waar je bent? Een regular map openen zit er niet in voor jou? Je kan op die map niet zien welke richting je oploopt, je hebt daar serieus nog een kompas voor nodig? Dafuq am i reading?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef jespertje het volgende:
[..]
Gewoon met punt ............ kun je door de chats heen gaan, kom je vanzelf in direct communication
Gebeurd vaak hoor; kan zijn dat jij of hij lagg had.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Tical2000 het volgende:
4(!) Makarov magazijnen in iemand geleegd voordat hij uiteindelijk ging liggen, en dan ga ik uiteindelijk nog zelf dood ook door dezelfde persoon. Beetje jammer dit.
Ik moest laatst 3 AKM mags op iemand legenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Tical2000 het volgende:
4(!) Makarov magazijnen in iemand geleegd voordat hij uiteindelijk ging liggen, en dan ga ik uiteindelijk nog zelf dood ook door dezelfde persoon. Beetje jammer dit.
Tja ik heb toch graag een GPS , het is zeker geen MUST maar om nu te zeggen dat er NIKS aan is ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Eens met Pix en Teun hierzo, en je zegt zelf al dat je binnen 5 minuten een map kan vinden. Dus wat is het nut om uren te gaan zoeken naar een GPS, als je net zo makkelijk een map kan vinden?
Dat zeg ik niet, als je een GPS tegenkom dan pak ik die zeker ook op, kan niet missen. Maar om nou te zeggen dat het een wereld van verschil is, omdat je anders met een regular map en kompas niet verder kan, dat is in mijn ogen echt overdreven. Kompas heb je zowiezo niet nodig als je een map hebt, want de map zelf geeft al aan welke richting je opkijkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Tja ik heb toch graag een GPS , het is zeker geen MUST maar om nu te zeggen dat er NIKS aan is ?
Ja, als je nacht speelt. Ik, en vele anderen, doen dat niet, dus vandaar dat ik niet reageerde op de NV goggles.quote:En we hadden het niet alleen over een GPS he ook een NVG en die zijn toch echt wel een must als je in de nacht speelt , je kan de gamma enz omhoog doen maar is lang niet het zelfde !
Daar hebben we het al , je speelt op een regular server ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, als je een GPS tegenkom dan pak ik die zeker ook op, kan niet missen. Maar om nou te zeggen dat het een wereld van verschil is, omdat je anders met een regular map en kompas niet verder kan, dat is in mijn ogen echt overdreven. Kompas heb je zowiezo niet nodig als je een map hebt, want de map zelf geeft al aan welke richting je opkijkt.
[..]
Ja, als je nacht speelt. Ik, en vele anderen, doen dat niet, dus vandaar dat ik niet reageerde op de NV goggles.
Lol, daar zeg je me wat, dat wist ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:50 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Daar hebben we het al , je speelt op een regular server ?
Want op veteran zie je niet waar je bent op de map !
Je ziet dus ook niet welke kant je uit kijkt , dus een kompas en een GPS heb je echt nodig !
Ook zie je de range niet als je iemand spot ! dus een rangefinder is ook super !
Welkom bij deze, altijd goed om een dev te zien die betrokken is bij de community!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:32 schreef vipeax het volgende:
Wist niet dat Fok ook een DayZ "draadje" had, nice.
Trouwens even een vraagje mbt de server, zijn er nog steeds problem met de hive / gamespy? Ik heb heel vaak dat ik een server vind en anderen weer niet...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:32 schreef vipeax het volgende:
Wist niet dat Fok ook een DayZ "draadje" had, nice.
Dit, vooral als je iemand gaat stalken om een goed moment te vinden om het vuur te openenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef Disorder het volgende:
Holy shit, wat een adrenaline. In geen tijden zo veel spanning gevoeld in een fucking game.
ik speel altijd met 1, 2 of 3 vaste vrienden. great fun samen. nooit met een grotere groep. Wel een paar die ons probeerden te joinen maar die hadden we toen gewoon geditched zonder hun te doden.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:18 schreef SuperChips het volgende:
spelen jullie allemaal samen in een server en dan samrnwerken??
maakt het uit op welke server het is?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:42 schreef ems. het volgende:
Iemand in de buurt van Guglova, rechtsonder Stary/novy sobor die wil teamen?
ViewDistance aanpassen? je hebt niet echt 10000 meter (dacht ik) nodig. Je mag wel een goede bak hebben maar ArmA II is sowieso een zwaar spel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef PennyWise84 het volgende:
heb dus Dayz geinstalleerd op mijn I-7 2600K
16 gb ddr3 en gtx580 maar de laadtijden zijn echt triest en het spel stottert als een mongool![]()
in arma 2 en expansion geen last van. alles is upto date.
help pleaseeeeeeeeee
Yup, wordt centraal opgeslagen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef aequus het volgende:
je spullen worden op alle servers opgeslagen he? dus ik hoef niet elke keer opnieuw te beginnen?
dus ook je positie? daarom vragen ze dus of iemand wil teamenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Yup, wordt centraal opgeslagen.
wel de gehele animatie af kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef emmyemmy het volgende:
Hoe lang houd je het gemiddeld vol als je kruikje rood knippert?
En waarom bloed ik soms door als ik al 1000 bandages heb gebruikt?
ja, de "casttime" zeg maar, je ziet hem knielen en een soort wikkelbeweging maken, die moet je laten afmaken, het is niet aanbrengen hop klaarquote:
Bloeden, als in een knipperend kruisje door die bloeddruppel? Of verlies je om de paar seconden 3 bloed? Indien dit laatste, dan ben je geïnfecteerd en moet je dat genezen met antibiotics.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef emmyemmy het volgende:
Hoe lang houd je het gemiddeld vol als je kruikje rood knippert?
En waarom bloed ik soms door als ik al 1000 bandages heb gebruikt?
Oh, dat kan, ik werd toen achtervolgd door zombies geloof ik, dus had een beetje haast. Maar ik geloof dat toen ik eenmaal van ze af was het nog doorging na het aanbrengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, de "casttime" zeg maar, je ziet hem knielen en een soort wikkelbeweging maken, die moet je laten afmaken, het is niet aanbrengen hop klaar
Oh dat wist ik niet, het stopte na een tijdje wel vanzelf, toen ik 6000 bloed had verloren, kan dit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Bloeden, als in een knipperend kruisje door die bloeddruppel? Of verlies je om de paar seconden 3 bloed? Indien dit laatste, dan ben je geïnfecteerd en moet je dat genezen met antibiotics.
Nee je moet Arrowhead ook hebben (combined operations dus).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef aequus het volgende:
Heb ik aan arma 2 reinforcements en arma 2 genoeg?
Wat heb je precies aangepast dan en hoe? Heb zelf namelijk ook wel eens last van dat het beeld schokkerig is terwijl hij vloeiend moet lopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef PennyWise84 het volgende:
nee heb het al gefixxed.moest in msconfig wat services uitzetten![]()
loopt nu als een tierelier op high settings.nu nog een wapen vinden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef jespertje het volgende:
[..]
Wat heb je precies aangepast dan en hoe? Heb zelf namelijk ook wel eens last van dat het beeld schokkerig is terwijl hij vloeiend moet lopen.
Zou soepel moeten draaien op elke PC/laptop.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef emmyemmy het volgende:
Ja, ik vraag me ook af of de graphics nou echt zo zwaar zijn? Ik moet namelijk op low settings spelen op mijn laptop.
1) Win+R and run msconfig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef jespertje het volgende:
[..]
Wat heb je precies aangepast dan en hoe? Heb zelf namelijk ook wel eens last van dat het beeld schokkerig is terwijl hij vloeiend moet lopen.
Ja echt heel jammer. Maar dat krijg je als je opeens een veel breder publiek aanboortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef Berend. het volgende:
Zielig al die hackers. Vanmiddag nog eentje waardoor we allemaal onze botten broken
Steamsalequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Maar dat krijg je als je opeens een veel breder publiek aanboort
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja nouja, ik heb hem zelf ook gehaald met de steamsale
Is die Battleeye error fataal voor de game? Zoniet, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef aequus het volgende:
Ok ik heb nu combined ops; ik krijg nu alleen 2 errors:
1 Batlleye failed to initialize
2 missing dayz.code dayz. etc
ik heb al vanalles gedaan met tuts enzo maar niks werkt!!
ps niet dayz servers werken wel
Random spawns zijn random. Ik denk dat je in de supermarkt nog de meeste kans hebt, maar over het algemeen heb ik nooit een map gevonden in electro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:57 schreef PennyWise84 het volgende:
sorry mss een n00bvraag maar waar kan je een map vinden in elektrozavodsk?
Een map is toch niet vrij zeldzaam? In de wat grotere steden vind je best snel een map, hoeft geeneens elektro ofzo te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Random spawns zijn random. Ik denk dat je in de supermarkt nog de meeste kans hebt, maar over het algemeen heb ik nooit een map gevonden in electro.
Sterker nog, ik heb pas onlangs mijn eerste map gevonden. Die dingen zijn vrij zeldzaam.
Tot die tijd:
http://dayzdb.com/map
Beste tip als je in de buurt bent, een supermarkt kan je alles in vinden als hij nog niet geraid is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Random spawns zijn random. Ik denk dat je in de supermarkt nog de meeste kans hebt, maar over het algemeen heb ik nooit een map gevonden in electro.
Sterker nog, ik heb pas onlangs mijn eerste map gevonden. Die dingen zijn vrij zeldzaam.
Tot die tijd:
http://dayzdb.com/map
Oftewel je hebt wel een map nodig, jij gebruikt hem alleen niet via het spel zelf, maar via een externe manier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:29 schreef norrie13 het volgende:
map heb je niks aan, pas als je een GPS erbij hebt.
ik gebruik altijd de map op me ipad. 50+ uur wist ik alleen de eerste 4 uur niet echt waar ik was.
voor de rest weet ik precies waar ik ben,.
ik doelde op een map vinden ingame.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:30 schreef jespertje het volgende:
[..]
Oftewel je hebt wel een map nodig, jij gebruikt hem alleen niet via het spel zelf, maar via een externe manier.
Ik ben erachter waardoor het kwam; ik moest de beta .exe uit extensions/beta halen en in de arma 2 folder zetten[ ik heb de oude .exe als backup bewaart]quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is die Battleeye error fataal voor de game? Zoniet, gewoon negeren.
En weet je zeker dat je de setup van DayZ goed hebt afgesloten? Gebruik je ingame, Six of DayZ commander of iets?
Laatstgenoemde kan aan de servers zelf liggen. Als ik jou was zou ik DayZ Commander downloaden, en dan rechtsboven kan je op 'Versions' klikken en zien welke versies jij hebt van ARMA2 en DayZ, zonodig meteen updaten. Vaak last van gehad wat jij noemt, maar is een kwestie van verder zoeken met servers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:38 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik ben erachter waardoor het kwam; ik moest de beta .exe uit extensions/beta halen en in de arma 2 folder zetten[ ik heb de oude .exe als backup bewaart]
nu zit ik met het eeuwige ''loading'' screen[zonder balk]
op de server stond de versie opgeschreven en ik had dezelfde, ik wacht wel totdat arma 2 en dayz weer worden geupdate want onthoud ze zitten nog in alpha stagequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:58 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Laatstgenoemde kan aan de servers zelf liggen. Als ik jou was zou ik DayZ Commander downloaden, en dan rechtsboven kan je op 'Versions' klikken en zien welke versies jij hebt van ARMA2 en DayZ, zonodig meteen updaten. Vaak last van gehad wat jij noemt, maar is een kwestie van verder zoeken met servers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me echt een fantastische game, ben een groot zombie-fan en dit concept is natuurlijk een natte doom. Vrees alleen dat ik hem niet kan spelen op mijn laptop. Wat denken jullie, zou het nog lukken met alles op low etc.?
Specsik denk dat hij het heel moeilijk gaat krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar probeer eerst arma2 free uit. dan weet je het wel zeker.
is gratis
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me echt een fantastische game, ben een groot zombie-fan en dit concept is natuurlijk een natte doom. Vrees alleen dat ik hem niet kan spelen op mijn laptop. Wat denken jullie, zou het nog lukken met alles op low etc.?
SpecsZelf speel ik ook met alles op Low, want anders loopt het spel niet vloeiend genoeg. Tenzij ik maar met 20-30 fps wil spelen. Best apart, aangezien ik speel met het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i7 920 @ 3.37 GHz
GeForce GTX 570
Rampage 3 Extreme
6 GB RAM
Zal het aan de alpha van deze mod liggen, of is de engine van Arma 2 (nog) niet geoptimaliseerd?
Ik heb een monster PC en en speel DayZ op high settings, behalve shadow moet ik op low zetten anders heb ik een flinke framedrop. Dus weet niet of dat klopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je shadows beter op high kunt zetten omdat ze anders berekend worden door de CPU ipv de GPU.
Ligt aan je graphic settings, heb ik ook weleens gehad, alleen niet zo erg. Even verder tweaken in de opties denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef MaxC het volgende:
Ik moet zeggen dat de performance verder prima is is maar Arma 2 en dus ook Day Z is grafisch nogal verneukt. Ik zie erg veel artifacts
[ afbeelding ]
Mijn videokaart zit boven de minimum requirements, laatste drivers geïnstalleerd en directx 11 ook. Iemand enig idee hoe je dit oplost?
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef emmyemmy het volgende:
Ik zoek trouwens nog iemand waar ik vaak samen mee kan spelen, de meeste mensen hebben nooit zin of hebben het spel gewoon niet![]()
Iemand?
Ik had het gister nog erger, allemaal planes overal door de map, en dan loop je door, staat er achter de plane een zombie die me gelijk te grazen neemt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef MaxC het volgende:
Ik moet zeggen dat de performance verder prima is is maar Arma 2 en dus ook Day Z is grafisch nogal verneukt. Ik zie erg veel artifacts
[ afbeelding ]
Mijn videokaart zit boven de minimum requirements, laatste drivers geïnstalleerd en directx 11 ook. Iemand enig idee hoe je dit oplost?
Bro, raak die Lee Enfield kwijt inruil voor een hatchet, want hatchet is 1. Stiller, 2 1 hit kill.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef jespertje het volgende:
Ik voel me schuldig, zit ik in Cherno om wat broodnodig voedsel en drinken te zoeken, zit ik net bij de supermarket in de buurt de boel te scannen of er anderen zijn. Vervolgens zie ik iemand lopen die een flare weggooit, ik voor de zekerheid vragen of hij friendly is. Geen respons. Ik mik op zijn hoofd en op het moment dat ik schiet typt hij net yes in. Mijn eerste killin DayZ en dan ook nog bij een friendly survivor, wat dus niet de bedoeling was![]()
Uiteindelijk wel mijn voedsel en dergelijke gevonden, volgende keer het binnenland maar instruinen, want ik heb nu genoeg voedsel/drinken om een tijd vooruit te komen en heb ook mijn hunting knive, matches en dergelijke gevonden, dus het is niet meer perse nodig om grote steden aan te doen, eerst op zoek naar betere wapens, op dit moment een lee enfield en een revolver.
Nah, Enfield leg ik niet weg voor een hatchet, die heb ik wel in mijn backpack zitten. Maakt wel veel lawaai, maar een hit met een Enfield is toch wel snel een kill. En heb nu toch eten en dergelijke om andere wapens te kunnen gaan zoeken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:44 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Bro, raak die Lee Enfield kwijt inruil voor een hatchet, want hatchet is 1. Stiller, 2 1 hit kill.
Ik zoek trouwens ook iemand die met me wil meedoen ben nu in het elektrozavodsk ben in het zieken huis met 6K blood, dus als iemand daar voorbij komt en mij even kan helpen met wat bloed geven zal ik dat zeer op prijs stellen.
Trouwens, iemand vermoorden omdat je bang bent dat hij jou gaat vermoorden, is heel normaal in DayZ.
Totdat je achterna gezeten word door 2 zombies en je Lee Enfield je dood word want er komen 3 andere zombies erbij rennenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef jespertje het volgende:
[..]
Nah, Enfield leg ik niet weg voor een hatchet, die heb ik wel in mijn backpack zitten. Maakt wel veel lawaai, maar een hit met een Enfield is toch wel snel een kill. En heb nu toch eten en dergelijke om andere wapens te kunnen gaan zoeken.
Nee hoor, switch ik wel naar mijn revolverquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Totdat je achterna gezeten word door 2 zombies en je Lee Enfield je dood word want er komen 3 andere zombies erbij rennen
Clapyourhands heeft die van hem al een keer gepost hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef Bozz187 het volgende:
maaruh is er een algemene teamspeak server (als dat uberhaubt kan) of wil iedereen evt. zijn skype hier posten, zodat de fokker elkaar wat makkelijker kunnen bereiken om samen te spelen.
aah okequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Clapyourhands heeft die van hem al een keer gepost hier.
Adres:
kthnxbai.info
Misschien wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oke
miss handig om in de OP te zetten?
nou hopen dat de TS nog actief is hier, en anders morgen ff een topic report makenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar ik heb nooit de lapo.
Ik zit er vrijwel altijd in, ik ben Ukko btw.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou hopen dat de TS nog actief is hier, en anders morgen ff een topic report maken
quote:DayZ van modificatie naar volledige game
Het online zombiespel DayZ wordt uitgewerkt tot volwaardige pc-game. Gamers kunnen een vroege versie tegen gereduceerd tarief kopen. Naarmate de productie van het spel vordert gaat de prijs omhoog. Dat heeft bedenker Dean Hall dinsdag bekendgemaakt. Een reeds beschikbare versie van het spel is door een miljoen spelers gespeeld.
DayZ volgt het verdienmodel dat ook gehanteerd werd voor de bouwgame Minecraft. Nog voordat dit spel was afgerond, hadden al bijna twee miljoen gamers geld gegeven aan de makers. In samenwerking met gamebedrijf Bohemia Interactive hanteert Hall nu een zelfde model.
DayZ werd vier maanden geleden uitgegeven als gratis modificatie voor het schietspel ARMA II. Bij een dergelijke aanpassing worden de spelregels en de grafische aspecten van een game veranderd. Inmiddels heeft een miljoen spelers DayZ gespeeld en is het uitgegroeid tot een van de populairste pc-spellen van dit moment.
Leuk gedaan, maar om je filmpje interessant te maken moet je niet te lang 1 tempo muziek aanhouden. Vooral het hele 'epische' is er na een aantal seconde al af..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef corkydiggles het volgende:
laatste deel van mijn reeks is klaar:
Goed ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik wil binnenkort ook wel ff samenspelen met een paar FOK!ers! En voor in de nieuwe OP is het misschien wel handig om playernames te zetten of een aantal goede servers en teamspeak?
Vet filmpje. Het nummer wat er inzit doet ook een beetje overkomen als een nummer dat in een andere film zit, waarbij mensen achtervolgd worden door mensen en dat je een soortgelijk nummer hoort en af en toe zo'n zombie geluid tussendoor. Nice jobquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef corkydiggles het volgende:
laatste deel van mijn reeks is klaar:
.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Leuk gedaan, maar om je filmpje interessant te maken moet je niet te lang 1 tempo muziek aanhouden. Vooral het hele 'epische' is er na een aantal seconde al af..
heli crash sites spawnen random op spawn heli crash spawn plekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef PennyWise84 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de heli crash site ten zuiden van mogilevka kan vinden?
ben ten zuiden aangekomen waar die zou moeten zijn maar er is niks te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.instructies en tipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)
FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak
Murdera--Ukko ---
en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.instructies en tipsnieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)
FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak
Murdera--Ukko ---
en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar![]()
Is wel makkelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezet's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Goede OP.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezet
Misschien nog een goede betrouwbare server om gelijk te kunnen joinen?![]()
Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
sweet, ik heb een map die aangeeft waar de heli spawnt op een serverIk drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef ems. het volgende:
Er zijn duizenden "betrouwbare" servers?![]()
![]()
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen.![]()
![]()
lu172 gaat de 11de offline, en zoals ik lees uit het bericht bij joinen is het permanentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken.![]()
waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestortquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef invine het volgende:
[..]
Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?![]()
2 servers lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken.![]()
![]()
roep maar ik edit ze wel ff in de postquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 servers lijkt me een goed idee.![]()
Dacht al, ja die map(s) zijn vrij bekend hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestorten ze kloppen ook niet echt, je moet gewoon onthouden waar bepaalde heli's kunnen liggen en dan als je een auto hebt (te voet is het niet te doen) er rondjes rijden en looten!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik ben nog nooit een werkend voertuig tegengekomen, behalve een fiets (!) op mijn eerste dag spelen.
Conscience do cost.![]()
haha die fiets ja, en die heb je laten staan omdat je telkens mij achterna liep om gesniped te wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef ems. het volgende:
Ik ben nog nooit een werkend voertuig tegengekomen, behalve een fiets (!) op mijn eerste dag spelen.![]()
Het waren hele leerzame eerste stappen in Chernoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha die fiets ja, en die heb je laten staan omdat je telkens mij achterna liep om gesniped te worden
Ik zit trouwens momenteel bij de NW airport, maar ik heb mijn irl friends zover kunnen krijgen om ook te spelen dus speel voornamelijk met hun. We kunnen wel weer een keer meeten en dan even een hele stad oid uitmoorden.Conscience do cost.![]()
oh ik ben nu net naar berezino aan het gaan, als ik weer terug loop kom ik wel uit bij nwairquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Het waren hele leerzame eerste stappen in Cherno
Ik zit trouwens momenteel bij de NW airport, maar ik heb mijn irl friends zover kunnen krijgen om ook te spelen dus speel voornamelijk met hun. We kunnen wel weer een keer meeten en dan even een hele stad oid uitmoorden.![]()
Ik keek laatst zo'n livestream; vond die gast een truck vol met guns. Neemt hij 'm mee.. - crasht hij hem even later.josti
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Kan in de nieuwe OP bij de teamspeak server mijn naam met link naar DM/PM? Als er vragen zijn kunnen jullie me op die manier bereiken.![]()
Mja, maakt niet zoveel uit. Ik ga ook vanavond weer een terugtocht maken richting elektro oid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh ik ben nu net naar berezino aan het gaan, als ik weer terug loop kom ik wel uit bij nwair
Maar eerst nog even een lege server vinden om de airport beetje leeg te kapen. Vorige keer dat ik bij de airport was ging ik dood door bugs, ondanks dat we het perfect hadden gespeeld, dus ik vind dat ik een keertje zo mag 'cheaten'
Wie was je ookalweer op skype?Conscience do cost.![]()
ja hugo.t**********quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja, maakt niet zoveel uit. Ik ga ook vanavond weer een terugtocht maken richting elektro oid.
Maar eerst nog even een lege server vinden om de airport beetje leeg te kapen. Vorige keer dat ik bij de airport was ging ik dood door bugs, ondanks dat we het perfect hadden gespeeld, dus ik vind dat ik een keertje zo mag 'cheaten'
Wie was je ookalweer op skype?
geen zin om hier ook mijn achternaam te posten
ik had je van de week toegevoegd![]()
Ah vandaar. Ik had je nog niet geaccepteerd omdat ik geen idee had wie het wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja hugo.t**********
geen zin om hier ook mijn achternaam te posten
ik had je van de week toegevoegd
Conscience do cost.![]()
welke server is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
sweet, ik heb een map die aangeeft waar de heli spawnt op een server
als ik mag vragen![]()
![]()
uk 38 of 34 hij stond aangegeven op een eiland langs se kust, beetje in de zuid-oost hoekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
welke server is dat?
als ik mag vragen![]()
respawnen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef PennyWise84 het volgende:
hmmm laat maar ga niet van stary sobor helemaal teruglopen lol.![]()
![]()
Hallo jongens, zou een van jullie een informatief artikel willen schrijven over DayZ voor FOK!games? Wat is het, wat is de bedoeling, etc. De opzet zou hetzelfde kunnen zijn als een eerder artikel over Minecraft dat ook door een user is geschreven
http://games.fok.nl/special/531505/1/1/100/minecraft.htmlThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Klopt LU172 gaat offline, In het begin vond ik het niet erg dat je niet veel admin mogelijkheden had als je een server hoste aangezien BattlEye cheaters op een afstand hield, echter nu DayZ steeds meer spelers krijgt heb je ook vaker hackers/script kiddies, BattlEye geeft geen instant bans maar 1x in de zoveel tijd een ban wave tot die tijd hebben hackers vrije gang en als ze de ban krijgen kopen ze gewoon voor 5 euro een gestolen key. Had er genoeg van dat telkens als ik weer mijn gear elkaar had je gewoon ge1shot werd door een klein kind.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
lu172 gaat de 11de offline, en zoals ik lees uit het bericht bij joinen is het permanent
Ik wacht momenteel wel op de DayZ standalone versie en speel Takistan Life: Revolution op een private server.![]()
Heb ook ff dat takistan life gespeeld, maar weinig aan in low pop server en in je eentje ook niet bijster interessantquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef SirClark het volgende:
[..]
Klopt LU172 gaat offline, In het begin vond ik het niet erg dat je niet veel admin mogelijkheden had als je een server hoste aangezien BattlEye cheaters op een afstand hield, echter nu DayZ steeds meer spelers krijgt heb je ook vaker hackers/script kiddies, BattlEye geeft geen instant bans maar 1x in de zoveel tijd een ban wave tot die tijd hebben hackers vrije gang en als ze de ban krijgen kopen ze gewoon voor 5 euro een gestolen key. Had er genoeg van dat telkens als ik weer mijn gear elkaar had je gewoon ge1shot werd door een klein kind.
Ik wacht momenteel wel op de DayZ standalone versie en speel Takistan Life: Revolution op een private server.![]()
Moet je even op forums.gochugaming.com een application maken. Bijna altijd vol en je hebt er ook heel wat streamers op zitten.![]()
Ik heb alweer 3 weken niet gespeeld, zijn er zoveel hackers bijgekomen dan? En meeste guns oneshotten je wel dus daar zou ik me geen zorgen over maken.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
God, vandaag was me een dag, komt zo'n gozer met een saw eraan, ik helemaal bang en hij wou mij overduidelijk doden, gelukkig kwam hij na mij toe en ging ik om het muurtje staan en zodra hij kwam schoot ik keihard met me AK74 tegen zijn benen aan zodat hij en ik hem snel genoeg kon finishen, met maar met mij als eerste die schoot, had ik hem gekild met bijna alle equipment en zijn saw, 1 uur later zit ik de barracks te looten en check ik of er iemand in de buurt is, en ja daar is die gozer met een sniper (CZ550), weer zonder ook maar te twijfelen schiet ik zonder geweten hem dood met zijn eigen oude wapen, en pakte zijn sniper omdat hij ook een alice bag bij zich had.
Nu heb ik een sniper,revolver en een saw, ik mis alleen nog wat camouflage.
Iemand anders hier nog zulke verhalen te vertellen?.
[CENTER][IMG]http://www.nodiatis.com/pub/15.jpg[/IMG][/CENTER]![]()
RIP mijn beste character tot nu toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef tomy800 het volgende:
God, vandaag was me een dag, komt zo'n gozer met een saw eraan, ik helemaal bang en hij wou mij overduidelijk doden, gelukkig kwam hij na mij toe en ging ik om het muurtje staan en zodra hij kwam schoot ik keihard met me AK74 tegen zijn benen aan zodat hij en ik hem snel genoeg kon finishen, met maar met mij als eerste die schoot, had ik hem gekild met bijna alle equipment en zijn saw, 1 uur later zit ik de barracks te looten en check ik of er iemand in de buurt is, en ja daar is die gozer met een sniper (CZ550), weer zonder ook maar te twijfelen schiet ik zonder geweten hem dood met zijn eigen oude wapen, en pakte zijn sniper omdat hij ook een alice bag bij zich had.
Nu heb ik een sniper,revolver en een saw, ik mis alleen nog wat camouflage.
Iemand anders hier nog zulke verhalen te vertellen?.
Had de beste gear, inventory compleet vol met nuttige dingen, 390 zombies killed, 33 murders, 90 nog wat headshots. Totdat ons groepje van 6 een groepje van 10-12 man tegenkwamen in de middle of nowhere ergens diep in de bossen.
Kwamen elkaar bij toeval tegen, wij allemaal dood, en voor zover we info hebben gekregen hadden zij er nog maar 2 over, paar van hun waren ongewapend.
Paar weken overleefd in totaal.
![]()
![]()
Wees blij dat je speelt met een groep, ik sta er helemaal alleen voor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
RIP mijn beste character tot nu toe.Had de beste gear, inventory compleet vol met nuttige dingen, 390 zombies killed, 33 murders, 90 nog wat headshots. Totdat ons groepje van 6 een groepje van 10-12 man tegenkwamen in de middle of nowhere ergens diep in de bossen.
Kwamen elkaar bij toeval tegen, wij allemaal dood, en voor zover we info hebben gekregen hadden zij er nog maar 2 over, paar van hun waren ongewapend.
[CENTER][IMG]http://www.nodiatis.com/pub/15.jpg[/IMG][/CENTER]![]()
Wat versta je onder de beste gear? Want sommige mensen in dit topic vinden het vinden van een map al een hele achievement..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
RIP mijn beste character tot nu toe.Had de beste gear, inventory compleet vol met nuttige dingen, 390 zombies killed, 33 murders, 90 nog wat headshots. Totdat ons groepje van 6 een groepje van 10-12 man tegenkwamen in de middle of nowhere ergens diep in de bossen.
Ik ben een keer afgeschoten toen ik alles had wat je kon vinden (night vision, gps, coyote backpack etc etc.) met een makarov omdat ik 2 seconde niet zat op te letten.. enige wat ik nog nooit gevonden heb is camo.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Beste gear ligt er ook net aan wat voor doel je hebt, sniper/counter sniper/ mid range combat pvp.
Mijn load out die ik had toen ik het laatste keer ging uitloggen:
Mid range combat
• Ghillie suit
• M249 SAW
• M14
En als ik ging stalken
• Ghillie suit
• M4A1 CCO SD
• SVD CAMO
Maar die laatste load out raakte ik weer kwijt door een hacker die opeens achter mij stond, ik zat in een hoek in een gebouw te snipen door een deur, dus het was gewoon onmogelijk om achter mij te komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: