Niet het verschil weten tussen wat een GPS en map doen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Eens met Pix en Teun hierzo, en je zegt zelf al dat je binnen 5 minuten een map kan vinden. Dus wat is het nut om uren te gaan zoeken naar een GPS, als je net zo makkelijk een map kan vinden?
Ik weet precies wat een GPS doet, en het enigste wat er handiger aan is is dat je de minimap kan openen, en als jij dat echt hoognodig moet hebben en een wereld van verschil maakt met een gewone map, ben je volgens mij niet goed bezig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen wat een GPS en map doen..
Het ging er om dat een kerel hier zei van Al mn tools kwijt en dan doelde ie op zn kompas en map. Terwijl dat minuten werk is..
Oh wacht, je vorige reactie. Heb jij dat serieus nodig om te weten waar je bent? Een regular map openen zit er niet in voor jou? Je kan op die map niet zien welke richting je oploopt, je hebt daar serieus nog een kompas voor nodig? Dafuq am i reading?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit GPS gehad.
Met dat ding heb je geen kompas meer nodig en weet je altijd precies waar je bent.
En rangefinder is niet beter dan binoculars? Okay
Ik heb soms na een uur nog geen kaart gevonden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen wat een GPS en map doen..
Het ging er om dat een kerel hier zei van Al mn tools kwijt en dan doelde ie op zn kompas en map. Terwijl dat minuten werk is..
Dwaal je een beetje rond als je spawnt of gebruik je ook een externe map om je positie te bepalen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb soms na een uur nog geen kaart gevonden.
Ook geen wapen trouwens. :' )
Ik dwaal rond en probeer bij huizen die ik tegenkom te kunnen kijken zonder ontdekt te worden door zombies, maar dat is echt bijzonder lastig, heel veel plaatsen moet ik ook gewoon overslaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dwaal je een beetje rond als je spawnt of gebruik je ook een externe map om je positie te bepalen?
Als je spawnt, eerst kijken waar je zit, en dan met behulp van een map meteen naar plekken waar je (bijna) zeker weet dat er loot ligt, als je een beetje snel/voorzichtig te werk gaat heb je binnen 0-30minuten al een wapen en meer. Als je het goed aan wilt pakken, sneak dan naar een supermarkt, daar heb je meestal echt ALLES liggen wat je nodig hebt, van maps tot shotguns e.d.
In de meeste cabins en shacks e.d zou ik direct overslaan, daar vind je nooit wat. Je moet eerst leren om ver om je heen te kijken en weten waar er wat te halen valt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dwaal rond en probeer bij huizen die ik tegenkom te kunnen kijken zonder ontdekt te worden door zombies, maar dat is echt bijzonder lastig, heel veel plaatsen moet ik ook gewoon overslaan.
misschien toch maar een kaart proberen ja.
Hoe omzeilen jullie die zombies in steden?
Moet je met groepen/clans meedoen, New World Order en dat soort groepjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
Pfff, er is totaal geen teamspirit, geen overleg, enkel PANG, als iemand je ziet. Jammer wel.
nog nooit tegengekomen, ik zit bij CQFquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet je met groepen/clans meedoen, New World Order en dat soort groepjes.
Gewoon met punt ............ kun je door de chats heen gaan, kom je vanzelf in direct communicationquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
En op eenofandere manier zit ik steeds of in partychat of in vehicle chat.
Global chat aan een toets binden werkt niet.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik weet precies wat een GPS doet, en het enigste wat er handiger aan is is dat je de minimap kan openen, en als jij dat echt hoognodig moet hebben en een wereld van verschil maakt met een gewone map, ben je volgens mij niet goed bezig.
[..]
Oh wacht, je vorige reactie. Heb jij dat serieus nodig om te weten waar je bent? Een regular map openen zit er niet in voor jou? Je kan op die map niet zien welke richting je oploopt, je hebt daar serieus nog een kompas voor nodig? Dafuq am i reading?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef jespertje het volgende:
[..]
Gewoon met punt ............ kun je door de chats heen gaan, kom je vanzelf in direct communication
Gebeurd vaak hoor; kan zijn dat jij of hij lagg had.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Tical2000 het volgende:
4(!) Makarov magazijnen in iemand geleegd voordat hij uiteindelijk ging liggen, en dan ga ik uiteindelijk nog zelf dood ook door dezelfde persoon. Beetje jammer dit.
Ik moest laatst 3 AKM mags op iemand legenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Tical2000 het volgende:
4(!) Makarov magazijnen in iemand geleegd voordat hij uiteindelijk ging liggen, en dan ga ik uiteindelijk nog zelf dood ook door dezelfde persoon. Beetje jammer dit.
Tja ik heb toch graag een GPS , het is zeker geen MUST maar om nu te zeggen dat er NIKS aan is ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Eens met Pix en Teun hierzo, en je zegt zelf al dat je binnen 5 minuten een map kan vinden. Dus wat is het nut om uren te gaan zoeken naar een GPS, als je net zo makkelijk een map kan vinden?
Dat zeg ik niet, als je een GPS tegenkom dan pak ik die zeker ook op, kan niet missen. Maar om nou te zeggen dat het een wereld van verschil is, omdat je anders met een regular map en kompas niet verder kan, dat is in mijn ogen echt overdreven. Kompas heb je zowiezo niet nodig als je een map hebt, want de map zelf geeft al aan welke richting je opkijkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Tja ik heb toch graag een GPS , het is zeker geen MUST maar om nu te zeggen dat er NIKS aan is ?
Ja, als je nacht speelt. Ik, en vele anderen, doen dat niet, dus vandaar dat ik niet reageerde op de NV goggles.quote:En we hadden het niet alleen over een GPS he ook een NVG en die zijn toch echt wel een must als je in de nacht speelt , je kan de gamma enz omhoog doen maar is lang niet het zelfde !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |